@eb timo is er mooi vlug bij! @nachtbrakers hoop echt dat jullie beebs snel gaan doorslapen Ik zag op facebook dat er vannacht ook weer een beeb had doorgeslapen! Volgens mij van mum, kben er nog niet helemaal achter welke naam bij welke naam hier hoort hahaha @pruts hoe was het sinterklaasfeest? Hier alles goed, beetje druk. Schoonouders waren gisteren weer hier pffff daar ben ik wel ff klaar mee vroeger kwamen ze hooguit een keer per jaar bij ons en nu... Ik snap het wel maar is ff too much voor me. Ze hingen letterlijk op mijn lijf toen ze binnenkwamen en ik G.ijs de fles aan het geven was kusjes en knuffelen nou hij hoefde die fles niet meer. Doe gewoon ff relaxed je mag hem heus wel vast houden hoor pffff. Ik had mezelf gered door daarna ook nog wat afgesproken te hebben anders hadden ze de hele dag hier gezeten en zonder mijn man is dat een hele grote opgave voor mij hahahha Vandaag ook weer druk straks kennismaking en rondleiding op het kdv van onze eerste voorkeur, daarna naar het ziekenhuis naar mijn vriendin en ons nieuwe vriendje bewonderen! Foto volgt op fb vandaag! En vanavond gaan mijn man en ik voor het eerst samen weer uit eten. G.ijs ging toch al naar opa en oma (mijn ouders hahaha) voor de kraamvisite en hij blijft nu gewoon wat langer. Heb er heel veel zin in. Hebben afgesproken dat we het eerste uur het best wel over ons mannetje en de afgelopen periode mogen hebben. Maar daarna niet meer. Is ook even tijd voor ons. Ik ben benieuwd!
Hey dames, Hier even een korte update van mij. Ik vond het gister al super dat Mirthe doorsliep. En dacht dat het door de voeding kwam. Maar vanacht heeft ze het zelfde gedaan. Nu kwam ze om half 7 en had haar gister om 22.30 de laatste voeding gegeven . Maar ik juich niet te vroeg. Als ze dit vol houdt tot na het weekend dan juich ik zeker . @EB, jeetje wat gaat Timo snel. Misschien haalt hij die fles vandaag wel in. @Linda, heb ook wel eens last van so. Gister zijn we er even geweest, en dan weten ze dat we komen en dan hebben ze wel gerookt in huis (had zelf ontzettend last van m'n ogen). Dus we hebben haar lekker in de jas laten zitten, zo van we blijven niet lang. Dus ze hebben haar ff op de arm gehad. Ondertussen lotjes getrokken voor kerst en dan snel weer weg. @hier, Het is droog (nog). Maar zal eerst even aan de poets. Blijft er wel eens wat bij . En voor de rest niet te veel plannen, want vaak komt er toch niks van. Misschien vanmiddag nog even wandelen (als het nog droog is )
@Prutsje dus heb je lekker een beetje kunnen bijslapen vannacht @Meikie wat een goed nieuws voor je man @Eb wow wel knap dat Timo dat heeft volgehouden op 4 flessen hi zal wel uitgeput zijn geweest dan. En nu al draaien jeetje wat knap! @hongerlapje hierzo jeetje zeg niet normaal meer hoor. De nacht ging goed maar lijkt wel of hij dit in de ochtend wilt inhalen dan. Om 4 uur 165 om 9uur 190 daarna nog 30 en nu is hij alweer op zijn handje aan het sabbelen pffff snap der echt helemaal niets meer van hoor. tis pas half twaalf hij zou pas om half een moeten komen. dit is toch niet goed? hij drinkt niet al zijn flessen leeg we houden een schema bij en per dag zit hij totaal tussen de 800 en 900 cc dus wel netjes maar dit vindt ik echt vervelend worden. Hij krijst nu ook weer de boel bij elkaar! Pfff ga maar eens kijken of hij te troosten valt.
Zo... De eerste spuitjes zijn gedaan. Wat kan je je als moeder toch druk maken... Pfffff... Ze huilde er wel even van maar toch niet zo hard als de kindjes voor haar. Gelukkig was ze gelijk stil toen ik haar knuffelde. Vond het echt heel vervelend om haar zo te zien huilen. Bah!!! Maar het zit erop. Ze is nu in een diepe slaap, hoop dat ze er niet teveel last van krijgt. We zullen zien wat de dag brengt. Enne voor de volgende keer, neem twee omslagdoeken mee... Want de eerste werd ondergespuugd en had er natuurlijk niet nog 1 bij me.
Linda, je verhaal doet me denken aan myn souders, hahaha. Je hebt een leuke dag in het vooruitzicht, veel plz. Dolfijnjes, heerlijk, lekker doorslapen. Wherona, L. sabbelt ook vaak op zn handjes, ook een uur na zn voeding. Hij huilt verder niet, dus heb niet het idee dat het om voeding gaat. Princess, gelukkig dat is achter de rug. Zie dr ook tegen op hoor... Meikie, hihih lekker eigenwijs ding! EB, waaauw, draait hij zich nu al bewust om? Knap hoor! Zo even de hort op met mijn broer. Heb wat nieuwe broekjes voor L. nodig en wil even kijken voor zo luchtkussen voor in bad of een badzitje. Zoveel last van druk op de onderkant na het badritueel.
hier ook 2 spuitjes, ze begon al te jammeren voor de spuiten erin zaten dus afleiden ging al moeilijk maar toen kwam de eerste spuit, ach huilen maar daarna die 2e spuit in andere been, zo de tomaten waren rijp hoor! krijsen jeeetje zo hard heb ik nog nooit gehoord zeg! gelukkig eenmaal de kleren aan viel ze in slaap! arm popje! nu heeft die K@@ niet haar gewicht en lengte opgeschreven dus ben het kwijt, ze gaan het me doorbellen maar ze was enorm gegroeid (vind ik dan he), ze zit met lengte iets boven gemiddeld maarja meten is altijd lastig! ze was voor haar leeftijd aardig kwiek en sterker dan wij dachten in haar nek dus we moesten niet zo op haar gejammer letten want ze heeft nu nog niks te vertellen en het zou zonde zijn als ze een platte achterkant zou krijgen. ja waar maar pff ik vond het echt een k, en die vrouw die achter de computer zit nog erger. die doos zat er de vorige keer ookal, verwachtte gelijk dat ik alles wel zou weten hoe het daar ging etc.... nu heeft ze dus niks genoteerd! vroeg ze om het boek terwijl ze die al had, nee hoor ik heb niks..oo ja heb hem al hoor..pff ga zo door! die arst was zoooo overdreven, jaaa er komt zoveel op je af hoe gaat het met jou!!? in zon toon aslof het super zwaar is, als je niet depri bent maakt zei je wel depri zeg maar... naja dat hebben we weer gehad!! owja ze zei nog wel dat we niet gelijk met de asprine aan de gang moesten want dat zou de werking beetje tegengaan, en is niet goed voor de weerstand. kijk het eerst aan etc want sommigen doen het te snel en dat is niet goed voor de werking en ze moeten ook wat weerstand opbouwen...hmm jaaaja oke, zie wel hoor! vanacht was ze weer om de 3,5 a 4 uur..naja ik ben van mening dat ze gewoon al niet zo lekker is dus ach... jeeetje wat is timo al een slaapkoppie geintje hoor maar heerlijk zeg!! erg goed van hem ook met zo weinig!
Ons ventje is weer gewoon aan de vijf flessen hoor! Ik vind vier flessen toch echt te weinig voor een kereltje van acht weken. En hij draait ook in de box. Linksom, rechtsom, moeders is zooooo trots! Die arme hummels met prikjes. Wij zijn volgende week aan de beurt. Tips zijn welkom! In het zkh werd Timo dagelijks, soms zelfs vaker, in zijn hiel geprikt voor bloed. Daarbij sliep hij gewoon door. Maar dit is anders en hij is nu ook ouder, ben benieuwd. Tujababy van vsm heb ik nog niet gevonden in de winkel, misschien ga ik het bestellen. En een warm compress op zijn been gaan we ook proberen. Rica, lekker cb heb jij! Linda, leuke dag vandaag. Veel plezier vanavond. Ben benieuwd of jullie nog wat te vertellen hebben na het eerste uur Dolfijntjes, heerlijk deze twee nachten! Ik heb een drukke dag... Was opvouwen, strijken, sinterklaasgedicht maken... Inspiratie nul, vrees ik. En ik ben er altijd al zo slecht in. Wij vieren zaterdag sinterklaas, met mijn schoonfamilie. We doen een cadeau voor degene die je hebt getrokken, met een gedicht. En dan per stel nog voor iedereen een cadeautje. Ook voor Timo dit jaar! Ik heb van marktplaats een hele mooie tiny love boxmobiel gehaald. Voor 17,50 ipv 55,- nieuw. En hij is nog supermooi! Ben zo benieuwd wat hij ermee zal doen.
zo ik had geloof ik wel goed onthouden dat ze 59 cm is! lange stelten heeft ze nu aantal gram nog...dACHT 4900 gram maar dat weet ik niet zeker
Even een berichtje van mij. Nu weinig tijd Jesse huilt bijna de heledag door gelukkig slaapt hij s nachts wel goed. hij kwijlt heel erg veel en stop z´n handje in z´n mond en lijkt wel of hij er op bijt. Heb het cb gebeld hoop dat ik nog iets hoor vandaag. Verder regelen dat m´n wazo uitkering gaat lopen is niet geregeld. Dq nog gefeliciteerd met je dochter. Eb wat is timo vlug. Prikjes vervelend he Jesse moet volgende week.
Wat een weer buiten he.... Jammer dat die mooie dagen nu echt voorbij lijken te zijn.... Hier een heerlijk rustig dagje, mijn sm kwam nog even boodschappen doen en die kwam natuurlijk even voor 11.00 uur. Toevallig stond Jordy zijn fles net klaar dus kon ze gelijk gaan zitten met hem Verder de was weggewerkt, gestofzuigd en Jordy zijn kleding kast opgeruimd, kwam tot de ontdekking dat we in maat 62 helemaal niet zo gek veel kleding hebben, dus lekker geshopt online Gelijk een super leuk merk ontdekt, Me Too. Echt hele stoere kleertjes @ Linda, hoe was het bij je vriendin? @ Dolfijntjes, lekker zeg zolang slapen. Duim voor jullie dat het zo blijft!!! @ Wherona, heb je de kleine nog een beetje kunnen troosten? Sabbelen op zijn handje kan toch ook betekenen dat er ene boertje oid dwars zit? Jordy heeft dat ook wel eens en na een boertje valt ie alsnog in slaap.... @ Princess, he bah spuitjes.... Hopen dat ze er niet te veel last van krijgt... @ Rrianne, was het gezellig met je broer? Nog een beetje geslaagd voor broekjes? @ Rica, ook al zo'n zielig meisje.... Vreemd cb heb jij hoor, op die manier heb je er ook totaal geen vertrouwen in... @ EB, gezellig he sinterklaas vieren. Wij doen het maandagavond hier. Mijn so komen en we hebben kadootjes voor Jordy en nog wat leuks voor mijn so als bedanktje voor al hun hulp. Ze blijven dan ook eten, dus word best gezellig @ Natalie, het zit bij jou ook allemaal niet echt mee he.... Ben je al wat wijzer mbt een huis? Nou, ik ga het eten opzetten. Heb vriendlief even naar zolder gestuurd voor een dutje. Dan is die vanavond misschien ook een beetje gezellig
Even een vraagje voor degene die de puckababy gebruiken. Het stofje is behoorlijk dun en ik heb af en toe het idee dat het met een dubbel dekentje nog te koud is 's nachts. Hoe doen jullie het? De verwarming heb ik altijd uit, omdat hij best groot is voor de kleine ruimte en dan meteen veel te warm is.
Lindada, wij hebben Timo met kleren in de puckababy, dan een heel soepel dekentje over hem heen dat aansluit op zijn lichaam en dan een dubbele deken die we stevig instoppen, maar die hem daardoor niet helemaal inpakt. Verder hebben we wel de verwarming aan, maar die warmt 's nachts niet op. Meiden, wat hebben we toch geboft met het weer tijdens ons verlof! Het is begin september mooi weer geworden, op een weekje of een dagje na (de week dat Timo in het zkh lag). Ja, helaas lijkt het nu afgelopen, maar we hebben toch geluk gehad! Meikie, heb ook even gekeken. Inderdaad leuke kleren van Me Too! Natalie, gelukkig slaapt Jesse 's nachts, maar je zult het wel zwaar hebben overdag. Sterkte! Nog even een klein sinterklaaskiekje van gisterenavond. Timo lag te huilen in zijn bed, dus ik heb hem naar beneden gehaald, met puckababy en al omdat ik hoopte dat hij nog wat zou slapen (niet dus). Tijdens zijn fles had hij een groen slabbetje om, toen M naar beneden kwam begon hij heel hard te lachen, want Timo was net een worteltje. Vandaar deze foto:
Hahaha, wat een super leuke foto!!! Worteltje Timo Stoer he die kleren, ga zo maar even wat bestellen denk ik
Hierbij dan ook eindelijk eens een foto van F. Heeft lang op zich laten wachten. Reageer later even, las wel al even dat Timo zich om kan draaien. LEUK!!
Wat een mooi meissie is F...... Bij deze nog even een foto van onze bink in de box Bekijk bijlage 203054
prutsje ja echt heel jammer hij was zo benauwd dat vond ik gewoon eng!! maar heb hem na de voeding weer weg gelegt en nog steeds benauwd en toen maar op mijn buik gelegt en nog geslapen tot de wekker 6.45! xavi en jairo hebben toch bijna zelfde gewicht! ik heb hem vannacht ook 180 gedaan en daar heeft hij goed op geslapen dus doe vanavond ook weer 180 eb nu al 4 flessen goed man!!! vroeg is hij er bij!!! prutsje ik vind het ook best spannend hoor 2012 ben ook benieuwd of ik me baan kan houden:x ben bang van niet. Maar 2 van onze kinderen gaan straks 2 volle dagen na kdv dus ben een goede klant van hun!!!! jezus wat een bedragen meer als mijn maandloon meikie ja ik heb ook zo`n neuspompje alleen komt er niks uit het zit zo vast!! en hij vind het ook verschrikkelijk!! wat kunnen ze snel veranderen he!! jairo mag ook graag in de box liggen hij vind zijn mobiel helemaal geweldig hij begint zelf al tegen dat ding te keuvelen! linda jij blij dat je nog een afspraak had staan!! als ze nu weer bellen zeg je gewoon kom in het weekend als je man er ook is is ook zo gezellig voor hem!! hoe was het op het kdv ben je goed ontvangen en lijkt het jullie wat?? dolfijntje oh heerlijk zeg dat zijn lekkere tijden!! Hopelijk duurt het bij ons ook niet lang meer!!! maar opzich van 22.30 tot 5 is ook al een goed begin wherona heeft hij niet gewoon heel erg veel zuigbehoefte?? prinscess hadden ze bij het cb geen omslagdoek voor je bij ons kun je dan 1 lenen als je het vergeten of als die nat is! Hoe gaat het nu merk je iets van de prikjes? rica wat een rare woorden van het cb!!!! heb je het idee dat ze een iets afgeplatte hoofd krijgt dan?? Ben blij dat ik niet na jullie cb hoef!! wij hebben nu echt een leuke arts en een leuke wijkverpleegkundige je kunt ze alles vragen en zijn ook heel duidelijk natalie heeft hij geen zuigbehoefte?? was het niet zo dat ze nu meer speeksel aan maken en dat de kleine het niet goed weet wat ze er mee moeten en dat ze het dan laten lopen! Hoe is het met jullie huis hebben jullie al wat anders? en hoe gaat het met de buurjongen! daantje, meikie mooie foto`s !!!! ejb welke mobiel heb jij gekocht van tiny love?? ik heb er vorige week ook 1 gekocht op mp voor 15 euro!! jairo vind hem helemaal geweldig!!
We hebben nog geen ander huis volgende week weer woningen. De buurjongen was vorige week weer bezig maar politie is er mee bezig. vorige week meerdere malen overdag gebonk het kan niet langer zo vind de wijkagent. Hij ligt nu lekker bij mij te slapen weet niet of het door de speeksel komt morgen naar de huisarts.
Mama05... Nou ik merk wel wat van de prikjes... Het enige wat ze doet is slapen. Moet haar ook echt wakker maken voor haar voeding. Ook vreemd maar ben zo blij dat ze niet huilt en er zo dus weinig van merkt. Moet wel een afspraak maken bij de fysio i.v.m. Voorkeurshouding, haar hoofd was al iets platter aan 1 kant. Dus gelijk morgen maar even bellen. Wat een mooie foto's zag ik weer voorbij komen. En die wortel... Geweldig!!! En timo kan zich al omdraaien. Wow!!! Hier nog totaal niet, haar hoofd komt een eind omhoog maar dat is ook alles. Nou hoop dat ze zo tevreden blijft en dat we gewoon een goede nacht hebben. Zal wel de wekker zetten, aangezien ze nu al zoveel slaapt.
ja krijgt ze een beetje ja dus moet echt aan de slag! nou heb haar mooi een asprine gegeven (wel vloeibaar) gewoon met een pipet van een leeg infacolflesje gedaan, zo van de lepel opgezogen in het mondje...ging goed! maaaaar wat was ze vanmiddag zielig, ik moest mij enorm bedringen om niet in huilen uit te barsten echt waar wat krijste ze, ik heb nog nooit haar zooo horen krijssen...tis dat het nodig is maar anders zou ik die prikjes never nooit weer willen zien in haar... Ze was totaal in paniek...nu slaapt ze diep, ja moe natuurlijk maar pfff ik was zoo zenuwachtig. ik wil niemand ontmoedigen hoor want niet alle baby's reageren zo maar helaas was deze dame echt helemaal overhaar toeren... ja raar cb ja, wijkverpleegkundige is wel aardig hoor alleen zie ik die dus niet zo vaak en dit was de kinderarts... jan mag ze weer haar spuitje(s), weten jullie dit, is dit er 1 of ook weer 2!?? en is dit de laatste keer of moet ze weer voor een derde keer???? haha eb wat een leuke foto idd een wortel...heel leuk haha moest wel even lachen! verder mooooie foto's hoor... ik heb ze in mijn album, maar het zijn maffe foto's hoor! had wel een reden dus denk niet dat ik haar mishandel haha
Laat snel iets van me horen. Ze slaapt nu even dus even de tijd om te reageren. Moet snel wezen dus zal ik niet overal op kunnen reageren. @foto's,zie hier hele leuke foto's voorbij komen. Hieronder ook de meest recente van onze Nienke. @Rica,dat staat in het boekje wanneer de prikjes zijn. Denk dat het overal zo is maar hier krijgen ze met 3,4,11,14 maanden 2 prikjes. Dan met 3,5 jaar de DKTP prik en dan nog een keer als ze 9 jaar zijn 2 prikjes. Hier vanavond visite gehad van de tante van mijn man. Ze was ook onze kraamhulp en heb vanavond weer een hoop bijgeleerd van haar over de onrust van Nienke. Fijn om te horen dat het echt niet aan ons ligt dat ze zo onrustig is. Nou jullie hadden het over 'hongeralarm,hier gaat nu het speentjesalarm. Manlief is nu natuurlijk net boven dus moet er weer vandoor voordat ze weer rood aanloopt Fijne avond allemaal en hopelijk voor iedereen een rustige nacht.