Even gauw koekeloeren. Zag leuke foto's voor bij komen! Knuff voor de beebs die vandaag voor prikjes zijn geweest. Meikie, lief pakje. Wij hebben hem in het blauw, alleen zit hij L. nog niet zo mooi als dat hij J. zit! Lindada, ik vind de puckababy ook echt te dun. L. lag daardoor echt te koud in bed, ondanks dat hij zijn kleding gewoon aan had en een dubbele deken, geven hem nu 's nachts weer een kruik mee, vind hij heerlijk (leg hem in bed en slaapt gelijk)! En als hij rond 5 uur nog een x komt voor de voeding, maak ik hem opnieuw. Vanmiddag lekker geshopt, 2 nieuwe broeken en 2 nieuwe shirts. Ben toch voor het plastic badzitje gegaan, vanavond gelijk ff uitgeprobeerd en wou prima en was een stuk minder belastend, ik zeg ideaal ding! Alhoewel mij zn matrasje nog relaxter leeg, helaas paste die niet in het kleine badje. Nu gauw mijn bedje opzoeken, ben gaar. Volgens mij wordt ik toch echt ongesteld, alhoewel ik dat al een week denk. Slaap lekker allemaal!
Goedenacht meiden, ben ik n gewoon de eerste deze nacht??? Hier Jordy om 22.30 uur gehad en kwam om 3.30 uur weer, best netjes toch? Gisterenavond is hij wat onrustig geweest. Hij wilde niet slapen, maar in de box. Alleen moest hij na 2,5 uur toch wel slapen van mij hahaha. Nou dat werd dus niks.... Dus toen heb ik maar de halve avond met hem op bed gelegen, dan was hij rustig... Uiteindelijk wat vroeger gedouched en gegeten en slapen maar. Nu weer gilalarm, dus tot later!!!
Meikie, wij zijn nog de enige nachtbrakers! Prutsbaby is toch niet echt door aan het slapen hè?! Hier 22.30 en toen 5 uur! Lag wel tot 12 uur te jammer in haar bed dus zal daar wel door komen, normaal is het 3.30.
Yoe jairo ook goed geslapen gisteren om 22.45 door nu!!!! Ik helemaal blij maar nog steeds er verkouden dus wel vaak wakker!!!
Nee meiden, hier was het 23.20-3.15-6-15... Geen doorslaper! Wel vannacht minder gedronken. Nu weer proberen te slapen!!!!
Goedemorgen! Geen nachtbraker hier, maar wel een jongetje dat niet wil gaan slapen na zijn fles (22 u - 7:15 u). Dat heeft hij nu al voor de derde ochtend op rij, terwijl hij eerst altijd meteen in slaap viel na zijn ochtendfles. Ga even kinderfluisteraar terugkijken in bed op de ipad, we hebben geen plannen vandaag dus lekker rustig aan. O ja, dat sinterklaasgedicht moet echt af vandaag...
Hier heeft ze wel redelijk geslapen, ondanks dat ze gisteren een temp van 38.4 had. Maar ik heb totaal niet geslapen. Ze heeftde hele nacht gekreund, en hard ook. Maar telkens als ik ging kijken sliep ze nog gewoon. Pfffff... Heb echt de hele nacht wakker gelegen.
Hier ook een goede nacht 22.45 tot 5.45. Toen de fles en er weer in. Om 8.45 werd hij wakker. Nu samen ontbijten en daarna naar de VK, kom vanmiddag wel weer even spieken.
Goedemorgen meiden, hier een goede nacht gehad. Jordy viel na zijn nachtfles gelijk in slaap, tot een uur of 8. Dus niks te klagen hier Na zijn fles heeft hij een kwartiertje in de box gelegen en toen hop naar bed. Nu slaapt hij als het goed is weer Strakjes komt er een vriendinnetje en vanmiddag komt mijn zwangere schoonzusje, ben zo blij voor ze!!! @ Rrianne, leuk zijn die pakjes he.... Deze is nu te klein voor Jordy, of eigenlijk te kort. Of Jordy is te lang, daar ben ik nog niet overuit Gelukkig hebben we nog een grotere maat in het oranje, al staat die groene hem wel erg leuk Lekker hoor zo shoppen!!! Ik pas hier nog niet in mijn oude spijkerbroeken, wanneer konden jullie die weer aan? @ Nachtbrakers, gelukkig hebben jullie je ook gemeld, was al bang de enige te zijn.... Moet zeggen dat het uit bed komen niet zo makkelijk is, maar vind het wel lekker intiem die nachtvoeding. Ook al is het niet de borst meer, het is een voeding die ik altijd doe en ik ben even helemaal alleen in de stilte met Jordy @ Natalie, sterkte bij de HA!! @ EB, lekker hoor zo'n nacht!!! Die Timo is een voorbeeld baby @ Princess, een zware nacht voor jou dus.... Ik ben niet anders gewent dan dat Jordy kreunt en steunt in zijn slaap. Vooral bij het inslaap vallen na zijn laatste voeding maakt hij een hoop herrie (heeft ie van zijn vader denk ik, hahaha) @ WAPJE, WAAR BEN JE??? Gaat alles goed? @ DQ, nog gefeliciteerd met je dochter he!!! Super hoor dat ze d'r zwemdiploma heeft gehaald!!! Ik heb nog een dilemma hier, hoop dat jullie kunnen helpen.... Voor mijn bevalling heb ik hier verteld dat we ruzie hadden met mijn zwager en schoonzus (niet de zwangere). Dit hadden we uitgepraat en bijgelegd een paar weken geleden.... Hoo pdat jullie dat nog weten. Nu na de bevalling zijn ze in het ziekenhuis allebei 1 keer geweest. Hierna nooit meer en hebben ze ook niets meer laten horen via sms of telefoon. Vorige week bracht mijn zwager mijn vriend thuis vanuit het werk en toen vroeg hij zelfs niet hoe het met Jordy is en hij kwam ook niet even binnen om te kijken. Snap er helemaal niks van, hadden wij hun moeten bellen of op de hoogte moeten brengen? We weten echt niet wat we nu fout hebben gedaan..... Dit is toch raar? En dan nog iets, Jordy is vandaag 1 maand!!!
Zo... Even tijd om wat meer te reageren. Hoewel dit wel moeilijk is met de telefoon. Ze slaapt eindelijk zonder geluid. Dq... Wat super goed van je dochter. Je zult wel super trots zijn. Nathalie... Bah, nog geen andere woning, ga voor je duimen dat het eens wat opschiet. Pffff... Wat heb ik verder ook alweer gelezen. Weet het nu al niet meer. Ga vanavond lekker voor het eerst een avondje weg. Ga naar de voetbalwedstrijd van Heracles ( Jah, ik ben een vrouw doe aan voetbal doet) lekker een luxe avondje daar. We krijgen er lekker te eten voor de wedstrijd. Heb er zin in. Maar het word ook een super weekend. Morgen de fotoshoot en zondag komt natuurlijk Sinterklaas. Voor iedereen vast een fijn weekend!!!
Oeh princess, lekker! Ondanks dat ik moest huilen toen ik haar naar opa en oma bracht, heb ik genoten van ons eerste avondje samen uit. Gaan jullie samen? Meikie, op de hoogte stellen van wat? ik zou ze lekker links laten liggen. Je bent geïnteresseerd of je bent het niet...kennelijk zijn zij het niet. Ik zou niet gaan vragen of ze jordy komen bekijken hoor. Kan er niets anders aan de hand zijn? Bv een kinderwens die niet in vervulling gaat bij hun? Hier een verdrietig kindje. Werd een uur na nachtvoeding al wakker en ging niet meer slapen dus ben redelijk gesloopt. Leg haar net in bed en nu slaapt ze eindelijk. Ben maar in bad gaan liggen nu het eindelijk weer mag. Wist ook zeker dat ik de weeën in bad op zou gaan vangen (ben echt een badmens), maar ja toen begon de bevalling met het breken van de vliezen snif. Gisteravond stond er al een zak van Sinterklaas voor de deur nadat er aangeklopt werd. Zo lief van mijn zusje. Oeh! En de eerste vakantie als gezin is hier geboekt hoor! Als F. 5 maanden is vliegen we naar gran canaria, een langere vliegreis durven we dan nog niet aan. Zie haar al helemaal lekker in haar rompertje in de warmte liggen.
Hun hebben in maart hun eerste zoontje gekregen (wel via ivf), maar bij haar zusje, die op een uur rijden afstand woont gaan ze wel langs. En die heeft in de tussentijd 2 kindjes gekregen.... Wij begrijpen er echt niks van, maar voelen ons ook niet echt geroepen om bij hun langs te gaan..... Vind het alleen voor mijn schoonouders zo sneu, die hebben toen zo hun best gedaan om ons weer bij elkaar te krijgen. En dan zo voor de feestdagen doen ze weer zo raar.... Je kunt toch op zijn minst een smsje sturen om te vragen hoe het gaat? Spannend hoor jullie eerste vakantie? Wij moeten nog even kijken wat we gaan doen van de zomer. Eerst maar eens kijken hoe het met mijn vriend zijn werk gaat lopen
Goedemorgen allemaal Denk inderdaad ook dat Davey veel zuig behoefte heeft alleen wilt hij geen speen maar mijn pink! lekker dan hahahah. Goede nacht gehad om 21.30 - 2.30 - 6.00 dus oop zich wel oke. Zag weer hele leuke foto's voorbijkomen, Timo is een worteltje hahaha erg leuk gedaan. Goh wat een mooie kindjes zijn hier toch he, leuk om ze straks in het echt te kunnen zien. Wat geven jullie tegen verkoudheid? zoutoplossing spray of druppeltjes? En inderdaad we hebben echt onwijs geluk gehad met het weer, nu zal het inderdaad wel afgelopen zijn.
Daantje.... Op vakantie... Wat een heerlijk vooruitzicht... Ik ben jaloers Ga niet samen met mijn vriend, hij is vrachtwagenchauffeur en helaas niet op tijd terug. Moet wel zeggen dat hij deze week wel heel veel weg was. Bah, ben blij als hij morgen terug is. Hij is zondagavond vertrokken en komt morgen pas terug. Normaal komt hij door de week ook wel thuis, maar moest het deze keer de hele week zonder hem doen. Ohw, en nu al een zak van Sinterklaas, wat leuk... Meikie... Ik weet natuurlijk niet de hele situatie, maar ik zou het ook erg raar vinden. Je hoeft inderdaad hun niet te vragen of ze je kindje willen zien. Lijkt mij dat jullie je best hebben gedaan om het contact te verbeteren. Als hun dat niet zien of willen dan ligt het niet aan jullie, naar mijn idee hebben jullie alles geprobeerd. Maar wel een rot situatie zeg.
meikie, dat is zeker niet leuk en heel herkenbaar!!!! ik zou er ook niet teveel aandacht aan geven, als het niet uit hunzelf komt kun je het ze moeilijk opdringen en ik zou dat niet eens willen, komen omdat IK het vraag. man heeft ook zo'n goede vriend, al jaaaaren en nu is hij nog maar 1 keer geweest toen ze 3 weken was, daarna niks meer ook nergens naar gevraagt. we laten gewoon niks meer horen. het is wel erg rot, hoop dat jullie het niet teveel aantrekken! nou ik was vanacht half 5 wakker, ze heeft van half 11 tot half 5 geslapen...het is nu standaard 6 uur en daarna nog 3 uurtjes en dan wil ze niet meer, nou ik vind dat erg netjes... ze is ook weer beter, GELUKKIG, pff zag er gewoon tegenop vandaag maaaaar ben weer blij!
Hey meiden!! Had ik vannacht alles gelezen en op (bijna) iedereen een antwoord geschreven, kapt mijn telefoon ermee... Ik kon hem wel door het raam smijten Maar goed... Nu zo'n drukke ochtend gehad, dat ik nu pas kan reageren @ EB: Whahaha... Wat een supermooie wortel hebben jullie thuis!! En wat superknap dat hij zich al kan omdraaien!!! @ Meikie: Wat een stoere kleren!! En wat een heerlijke bink is jullie Jordy! Over sz en zw: Ik zou niet weten waarom jij hen op de hoogte zou moeten houden hoe het met Jordy gaat... Ik zou me er niet al te druk om maken... En misschien de volgende keer als je ze ziet gewoon vragen of er iets is? Gefeliciteerd met Jordy: Ook al een maand "oud" @ mama: Spannend met je baan zeg.... @ Natalie: Ik hoop dat het snel is opgelost met een ander huis voor jullie.... En sterkte straks bij de HA. @ CB: Wat een rare verhalen zie ik voorbij komen.. Hier een leuk cb gelukkig! @ Wendy: Wat een leuke foto van je meissie!!! @ Rrianne: Wat heerlijk dat shoppen!! @ Princess: Heel veel plezier vanavond! @ Daantje: Oehhh... Heerlijk zeg vakantie geboekt!! En wat lief van je zusje! @ weer: En toch nog een mooie dag op 2 december Hier: Vannacht was het 23.30 - 02.30 - 04.30 en 07.30.... Pffff... Ben écht heel moe nu.... En ons mannetje heeft het niet zo op 's ochtends slapen; hij is dus op een half uurtje na de hele ochtend wakker en slaapt dan 's middags zo'n 3,5 á 4 uur. Dan is hij weer goed wakker tot ongeveer 20.00 uur en dan slaapt hij heerlijk. Hier dus ook een vrij wakker kereltje (@ Wherona: Is Davey ook nog zoveel wakker??)
Jullie vinden de puckababy dus ook te koud. Ik deed idd eerst ook een kruikje, maar daar ben ik nu vanaf. Vannacht heb ik extra nog de omslagdoek eroverheen gelegd (ik wilde hem eerst omdoen), en ze heeft van 23.00 uur tot 7.00 uur geslapen!!! Misschien eenmalig, maar toch...
Meikie, gefeliciteerd met Jordys verMAANDdag! Wat je zwager en schoonzusje betreft, ik ben het deels eens met je, maar vind ook dat contact van twee kanten moet komen. Ik weet niet precies wat jullie aan toenaderingspogingen hebben gedaan, maar kan me voorstellen dat jullie ze nog één keer uitnodigen en dat het de volgende keer van hun kant moet komen. Dan heb je gedaan wat je kan en weet je zeker dat zij nu niet op jullie en jullie op hun zitten te wachten. Ben trouwens dit weekend in Waddinxveen voor Sinterklaas! Ga nu gedicht schrijven. Ben van alles aan het verzinnen om eronder uit te komen, maar het moet toch echt.