Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #961 Meikie, 3 dec 2011
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
    Ach wijffie, daar was ik inderdaad al bang voor ja.... Krijgt stijn zuurstof?
    Heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte?:(

Hier kwam onze nachtbraker al vroeg, luid en duidelijk hahaha!!!
    Dus nu fles en dan hopen dat ie tot een uur of 8 door wil halen....

@ Daantje, ik hoop dat je dr hebt kunnen troosten... Wat voel je je dan machteloos he, sterkte met je wijffie en een dikke digiknuf voor jou :)

Sorry, ben de rest even kwijt. Ben niet zo helder geloof ik....
    Slaap lekker nog even iedereen!!!

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rrianne: Nee, dat meeslapen lukt eind vd week nooit, omdat Ryano dan thuis is en al heeeewwl lang niet meer slaapt ;) Ben gewoon eerder mijn bedje in gegaan :)

@ Meikie: Wat raar zeg van je sz en zwager....
    Wat een onwijs leuk geboortetegeltje!!!

@ Poookie: Sterkte met Stijn meis!! Getverderrie!!!

Hier zit de nachtfles en boer er weer op. Nu hopen dat hij rond half 7 weer komt, dan gaat het de goede kant op :) ;)
    Welterusten!!!

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ meikie: hoi nachtbraker 2 meld zich! Nu prutsje nog...

@ poookie, nee! Zo sneu dat hij opgenomen wordt...zijn start was toch ook al de eerste tijd in het ziekenhuis? Dikke knuffel voor jou een poookieman.

@ rianne, je hoeft je toch niet te schamen? Ik heb de eerste twee weken zelf echt het gevoel gehad alsof de binnenkant naar buiten kwam tijdens het wandelen. Of is dit euhm too much information? Gelukkig is dat nu voorbij dus denk dat het goed is.

F. Is gisteren gelukkig in slaap gevallen. Haar kleertjes uit gedaan en op mijn borst genomen. Samen onder de wagme deken gaan liggen en toen kwam ze na hysterisch huilen tot rust. Op zich vind ik het nog niet eens heel vreselijk dat ze huilt, maar ik ben dan toch bang dat ze iets heeft en ik dat niet snel genoeg door zou hebben ofzo.

Nou tot vanmiddag, hoop dan te lezen dat Stijn al war opgeknapt is!

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    We hebben half 7 gered!!! :) :) :)
    Dus vannacht de tijden 23.00 / 03.00 en 06.30
    Dat was ff lekker slapen ;)

@ Daantje: Fijn dat ze gekalmeerd was bij je op de borst!!

Hier vanmorgen boodschappen doen en vanmiddag met vriendin en kids Sinterklaas vieren. Tot vanavond ;)

@ Poookie: Hoop goed nieuws voor Stijn.

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Poookie! Sterkte meis! Hopelijk knapt Stijn snel op!
    Ik vind je tattoo trouwens erg gaaf!

Wapje ook dikke knuf, als je je verhaal kwijt wilt pb je me maar.
    Ik kan aardig 'luisteren' ;)

Daantje zonde is dat he??? Kan dan zelf ook wel janken idd!

Meikie, wat weer een gedoe met je schoonzus en zwager... Hele rare situatie. Ben t wel ook met eb eens, moet van twee kanten komen.
    Ik zou erg direct zijn en sms of mailen met de vraag of er iets is.
    Mooi tegeltje trouwens!

Dolfijn, kapen die iPhone en wordfeud gaan spelen! Haha!

Verder zag ik allemaal knappe beebs voorbij komen zeg!

Hier wel een nachtbraker gehad, maar we waren zelf pas om kwart voor 1 thuis vSn visite. Hebben Chinees gegeten, spelletjes gedaan en wijntje toastjes... Alles erop en eraan!
    Om 23.45u laatste fles op... Nasr huis gewandeld, ik had goede hoop, maar om 4.15u was hij er weer! En nu net weer!
    Heeft nu gepoept, ga m snel verschonen!!

6. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Goedemorgen allemaal!

@Poookie,Vervelend is dat als ze zo ziek zijn dan ben je liever zelf 10x ziek dan zo'n kleintje.
    Heel veel sterkte ermee en dat Stijn maar vlug mag opknappen.

@Wapje,jij ook al in een rotsituatie.
    Voor jou ook heel veel sterkte ermee en hopelijk kom je weer snel
    meekletsen hier.

@Meikie,Wat een ontzettend gaaf cadeau die geboortetegel !

@Daantje,Heel herkenbaar van dat huilen.
    Hier nog zo een die zo hysterisch en ontroostbaar kan huilen.
    Net wat Prutsje zegt je kan dan zelf ook wel janken op dat moment.
    Vooral omdat je het af en toe gewoonweg niet meer weet waarom ze huilt.
    Dan ga je echt aan jezelf twijfelen of je het wel allemaal goed doet op dat moment.
    Maar goed,fijn dat we hier elkaar hebben om al onze onzekerheden en strubbelingen met elkaar te delen.

Hier een goede nacht gehad.
    We waren ook pas om half 12 thuis van verjaarsvisite en Nienke
    heeft practisch niet geslapen s avonds.
    Dus bij thuiskomst de fles gegeven en zonet om half 8 meldde ze zich pas.
    Ligt nu weer lekker te slapen net zoals de rest nog in diepe rust verzonken is.

Vanmiddag nog een familiefeestje en dan komt mijn vader vanavond Sinterklaas vieren.
    Zo nog even de laatste dingetjes in huis halen maar als ik zo uit het raam kijk is het nu echt herfst hier.
    Bah die regen en die harde wind.
    Lijkt wel of de seizoenen verschoven zijn,in de herfst was het zomer en nu in de winter is het herfst.

7. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Poookie, heel,veel sterkte met Stijn. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop. En je weet dat jij goed gehandeld hebt om naar de huisarts te gaan hè? Voel je daar niet schuldig om dat je niet eerder naar het zkh bent gegaan!

Daantje, jij ook al zo'n zielig kindje. Ik hoop dat ze het vandaag goed doet.

Rrianne, ik hoop dat je snel opknapt. Bij mij was het letterlijk van de ene op de andere dag voor 90% beter. Heel wonderlijk.

Wij gaan zo op pad voor ons weekendje sinterklaas. Eerst de boel pakken want we gaan bij mij so slapen. Echt lastig, ik wil niets vergeten. Heb gister al een lijst gemaakt, maar vind het wel een klein beetje spannend. Gelukkig hebben mijn so een campingbedje en hoeven we het beddenspul dus allemaal niet mee te nemen.

Ik meld me morgen denk ik weer! Fijn weekend! En sterkte voor alle zieke en zielige baby'tjes.

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieverds, hallo...........kom even zwaaien :)

Ben zeker een week hier niet geweest....schaam schaam :)

Poooookie, sterkte met Stijntje! Wat ontzettend zielig....ik zou me kapot schrikken als kleintje het benauwd zou hebben.....geen idee hoe ik erop zou reageren....pfffff

Hier geen nachtbrakermodus :D Onze vrouw vind slapen geweldig :D
    Laatste fles om een uurtje of 11 en daarna komt ze rond 6 uur weer....heerlijk toch?! :D
    Verder gaat alles goed! Ben gisteren voor controle geweest in het zkh. Over een week of 6 krijg ik een extra controle echo (heb er om gevraagd) om mijn wond van binnen goed te bekijken. Wil gewoon weten of alles mooi heelt en of er geen verklevingen zijn.....
    Zou toch wel heeeeeeeel graag oooooooooooit nog een derde willen :)
    Ik ken de gyn dus was het voor mij makkelijk om het te vragen...

Ik heb zin over twee weken :D:D:D Zooooooooooooo benieuwd naar jullie ;)

Heel fijn sinterklaas weekend iedereen!!!!!!

9. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @pookie veel sterkte! Hoop dat stijn stel opknapt!

@wapje dikke knuf! Je mag mij ook pb als je behoefte hebt!

@nachtbrakers en hun beebs hoop echt dat jullie snel door mogen en gaan slapen!

@eb succes met pakken en veel plezier!

@sandra jammer dat je niet komt, maar alle begrip heb wel eens eerder gezegd dat dit forum niet als een verplichting moet zijn
    @meikie vervelende situatie met sz ik zeg altijd dat ik alleen maar energie stop in mensen waar ik ook energie van terugkrijg niet dat het me alleen maar energie en ellende kost

@hier een flinke slaapkop in huis hebben hem vanochtend om kwart voor 9 maar eens wakker gemaakt. Verkoudheid lijkt al wat beter te gaan

Etentje donderdag was heerlijk we hebben het bijna niet over de kleine man gehad! Vond ik best knap van ons hahaha. Verder hier een super druk weekend sinterklaas, ik heb namelijk mijn beide opa's en oma's ook nog waar ook sinterklaas en surprise gedaan wordt en de opa en oma van Gijs wilden ook wat doen. Gaan we vanavond naar toe en dan na de kadootjes weer eens ouderwets spelletjes spelen samen met mijn zusje ook erg zin in! Gelukkig hebben we een sinterklaasviering door kunnen schuiven naar volgende week ( nu kan het nog) we zijn dan toch met die familie al een weekendje weg en doen dan ook op zaterdag sinterklaas haha beetje laat maar een andere datum konden we niet vinden.

Iedereen fijn sinterklaasweekend!

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Zwaait naar waterlelie! Alles goed verder? Oeh doe mij die kleine 's. maar, ik zou ook wel heerlijk door willen slapen.

Zie dat de Sint het vanavond druk heeft, wij gaan het ook bij so vieren vanavond.

EB, succes met jullie logeerpartij! Komt vast allemaal goed en als het echt niet gaat is nederland klein dus je bent zo weer thuis.

Fijne dag allemaal en veel plezier vanavond.

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    goeiemorgen dames...drukke dag hier vandaag, dus maar snel ff korte reactie, anders moet ik maandag weer 3 uur doen over een reactie ;)

@Meikie: wat een leuke tegel, heeft ze die zelf gemaakt of laten maken. Ik wilde ook iets doen met geboortekaartje wat wij hadden, op canvas laten zetten ofzo, maar idee van zo'n tegel is ook wel erg leuk!!

@Wapje: jammer dat het niet zo lekker gaat, dikke knuf van hier, hoop dat het allemaal goed komt!

@Pookie: veel beterschap voor jullie mannetje, balen dat ie nu int ZH is, maar wel de juiste plek om op te knappen toch, hoop dat ie snel weer thuis mag zijn...

@hier, deze nacht ook weer eens om 3 uur op moeten staan, was vorige week ook de eerste nacht dat we in Belgi"e waren, heb mijn ouders al gezegd dat als ze dat blijft doen we niet zo vaak meer komen ;) Lijkt alsof ze toch altijd ff wat moet wennen aan ander bed, andere kamer enzo, toch niet der eigen dingetje. Verder wel na de nachtvoeding geslapen tot 6.30

zometeen boodschappen doen voor kraamfeestje hier morgen, heb er zin in :)

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zo ze hebben gebeld, 59,5 cm en 4910...heb het even ingevuld!

wapje aww knuff! idd als je wat kwijt wil pb maar!! hopen dat je je snel beter voelt meid!!!

pookie wat sneu!! rs-virus...hoelang moet hij blijven..bah wat vervelend! was hij benauwd en snotterig? Hopen dat hij snel opknapt, zo sneu als ze zich ziek voelen en ook nog eens moeten blijven.

ik ga zeker een kerstfoto maken maar jullie toch ook wel?:)

nou hier was het 11 uur en 5 uur weer, nu is het stipt 6 uur...daarna was het 08:30
    vanmiddag gaan we weer even naar tuinland, wat een leuke winkel is dat!

meikie hoe gaat het, ga je je vrienden gewoon aan spreken of laat je het zo?

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Meikie, Is echt een leuk idee, met die tegel.

@daantje, Is inderdaad vervelend dat je machteloos staat omdat je niet weet wat er is.

@Rrianne, Had er geen moeite mee om haar achter te laten. Ik weet dat ze in goede handen is. En als er wat was kon m’n moeder altijd bellen en was ik in 10 min thuis. Maar het is super gegaan. We waren rond 12 uur weer thuis en ze heeft alleen maar bij m’n moeder geslapen en wij een gezellige avond gehad.

@Pookie, Vervelend. Hoop dat je mannetje snel weer opknapt.

@prutsje, ben nu zelf ook aan het kijken voor een iphone. Dan niet de nieuwste maar dat ik ook kan appen :D. Heb helaas zelf net een nieuw abonnement afgesloten L maar kan het wel ophogen. Dus als ik wat kan vinden dan koop ik dat. Jij ook een lekker avondje gehad dus.

@EB, Leuk een logeerpartijtje. Maar lijkt me wel een georganiseer, idd voor het geval je iets vergeet.

@Waterlelie, mooi dat je controle goed was. Ik heb ook zin in de 17e, ben zo nieuwsgierig naar iedereen en vooral de beebs.

@hier, het is nu droog, dus zo ff boodschapjes doen en dan naar m’n vriendin. Voor vandaag verder geen plannen.
    Gister om 00.30 laatste voeding en toen om 4.30 uur en 8.30. O heb ook een draagzak gekocht via MP als het goed is komt hij vanmiddag en anders maandag. Zal weer even voeden, volgens mij heeft hier iemand honger. Ow slaapt ook alweer. Moe dus….

Iedereen een fijn Sinterklaasweekend en rustig aan…

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje vindt het ook erg moeilijk als Davey zo overstuur huilt, vraag mezelf dan ook altijd af of hij ergens pijn heeft ofzo.

@Karine mooie tijden hoor. Veel plezier met de sint viering

@Wendyw80 ook een heerlijke nacht achter de rug lekker hoor. En ook sint gaan vieren vandaag ook jij veel plezier hoor. En inderdaad de seizoenen lijken steeds meer te verschuiven, waarschijnlijk krijgen in maart/april dan de winter.

@EB komt wel goed hoor je logeerpartijtje

@Waterlelie gelukkig gaat alles goed met jullie jeetje wat een slapertje zeg heerlijk lijkt me dat

@Linda druk weekendje dus veel plezier

@VanEke leuk kraamfeest alvast heel veel plezier. Tis ook wel vreemd denk ik voor die kleintjes een andere omgeving.

@Rica nee denk niet dat ik dit jaar al een kerstkaart ga sturen met foto, moet ook heel eerlijk zeggen dat ik er ook niet zoveel mee heb met kerstkaarten, terwijl ik kerst toch wel heel erg leuk vindt.

@Fotoboek sorry jullie vroegen hoe deze was geworden en ik vergat steeds te antwoorden, hij is erg leuk geworden helaas wel sommige foto's niet echt scherp tsja kan gebeuren.

@Nacht Davey sliep vanaf 20.00 tot 01.00 uur maar was nog wel erg moe heeft dan ook maar 80cc gedronken en toen kwam hij om 4.00 en daarna om 8.30 dus ik heb wel lekker geslapen hoor.

@Sint viering doen wij maandag bij de moeder van mijn schoonzusje meer voor mijn kleine nichtje van bijna 2 dus wel erg leuk en gezellig.

Ga binnenkort eens een sauna dagje plannen met mijn zusje ben ik wel weer aan toe om effe iets voor mezelf te doen, en dan laat ik me heerlijk verwennen.

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Pookie, aaah wat sneu! Beterschap. Hopelijk is hij gauw weer thuis.

Eb, het gaat gelukkig al steeds beter. Maar in één dag 90% vooruitgang, daar gaan we hier ook voor duimen!

Daantje2011, hahaha nou dat heb ik idd ook;). En er zit iets wat er eerst niet zat! Bleeeeh vind het maar niks. Kan er niks aan doen, maar genant vind ik het wel. En ja die onzekerheid is zo vervelend, je gaat aan van alles en nog wat twijfelen.

Waterlelie, fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat!
    Iedereen die het dit weekend viert, een hele fijne sinterklaas-avond!

Heb een kleine herrieschopper op me arm, hahah heel gezellig. Kraait het uit van plezier, heeft hele verhalen en het gaat echt met de dag harder.. Zo leuk:D

16. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @dolfijnjes lekker relaxed dagje voor de boeg dus!

@waterlelie zwaai terug! Fijn om te horen dat alles goed gaat!

@vaneke veel plezier in belgie en met het kraamfeest

@ricah ja denk dat wij voor opa's en oma's kerstfoto doen, hebben namelijk kerstmutsje en slofjes gehad van oma dus kan er bijna niet onderuit vind ik hahaha

@wherona op hoeveel flessen zit d nu? Je bent er nog mooi druk mee ondanks dat hij een van de oudere beebs is hier. En die saunadag moet je echt doen! Is echt lekker even tijd voor jezelf en je weer even mens voelen.

@rrianne leuk is dat he! En er komen ook steeds meer andere geluidjes uit is echt genieten!

Hier een mannetje wat niet wil slapen zonder puckababy tja ding moet toch een keer gewassen worden hahaha

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou meiden, net voor het eerst met Jordy bij mijn so geweest. En raad eens wie daar waren.... Juist mijn zwager en schoonzusje....
    Wij waren daar inmiddels 10 minuten binnen en er kon geeneens een blik richting Jordy vanaf, dus toen ik dat zat was maakt ik de opmerking of Jordy soms niet boeiend genoeg was om even bij te komen kijken....

Nou toen barste de bom want of ik wel wist wat ik allemaal verkeerd had gedaan.... Dat waren dus de volgende dingen:
    - Ik had tegen hun jongste zoontje (8 maanden) gezegt dat hij net zo'n sulletje als zijn vader was (met een gekke bek, maar goed. Hier waren ze zo boos om, als hij dat had geweten voordat Jordy geobren was was hij nooit gekomen. Nou dacht ik was dan lekker weg gebleven....
    - Verder heeft mijn zwager nog een zoon van 9 uit een vorige relatie. Hij heeft ADHD en een lichte vorm van autisme. Wat wij voor de vorige ruzie zagen was hij om elk dingetje straf kreeg, ze werden al boos als hij wit brood pakte ipv bruin brood. Hier maakte wij ons zorgen over, want wat doet dit voor je relatie met je kind....
    Dus na dat de vorige ruzie was uitgesproken ben ik hier toch het gesprek over aangegaan met ze. Dit was naar mijn beleving een heel goed gesprek waarin we vanalles bespraken en waarin hun ook aangaven dat ze vaak niet wisten hoe ze met hem moesten omgaan. Aan het einde gaf ik aan dat ik het heel moeilijk vond om dit met hun te bespreken omdat ik bang was dat ze bood zouden worden. Nu kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik had gezegt dat ze slechte ouders waren en alles verkeerd deden en dat ik vervolgens mijn woorden verdraaide.....
    Nou die dingen heb ik nooit gezegt en zou ik ook nooit zeggen, ik vond het al moeilijk om het bespreekbaar te maken. Laat staan dat ik dingen op die manier zou zeggen....
    - Weer even later kwamen ze ineens met dat ik ditzelfde ventje zou pesten. Hij had gezegt dat hij dat niet leuk vond. Toen ik dit op dat moment met hem besprak wist hij niet waar het over ging....

Hun zijn na een flinke ruzie daar weggegaan en we zijn er nu helemaal klaar mee. Als ik dan toch alles verkeerd doe in hun ogen....
    Als er vanuit hun totaal geen vertrouwen en/of respect is, dan maar niet en zijn we er klaar mee. Heel jammer maar helaas. Ik hoef toch zeker niet alles over mijn kant te laten gaan.... Want hun hadden in deze niets verkeerd gedaan. Ze waren hier juist niet mee gekomen omdat ik in mijn kraambed lag. De keer dat ze zijn geweest hebben mijn schoonouders ze mee moeten slepen. Als ik dat had geweten had ik ze liever helemaal niet meer gezien :x

Zo dat heb ik even van me afgeschreven.
    Gelukkig heeft Jordy niet veel van alles meegekregen aangezien hij in diepe slaap was, want de spanning daar in huis was torenhoog....

Verder nog even als iemand interesse heeft in een emailadres van degene die dat tegeltje heeft gemaakt moet je maar even een pb sturen, heb hier alle gegevens liggen :D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hey meiden

Hier een Buddy berichtje:

Ik kreeg net een smsje van Poookie Stijn heeft een sonde gekregen en een zuurstof masker en moet waarschijnlijk straks in een zuurstof koepel zijn zurstof gehalte in het bloed is wel goed maar hij blijft het heel erg benauwd houden.

Ze bedankt jullie allemaal ook voor de sterkte wensen.

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ja inderdaag Davey zit nu op 6 flessen sinds een paar dagen.

20. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    hey meiden thanks voor jullie lieve reactie's heb een aantal van jullie gepb't

Lees dat Dat Stijn in het zh ligt! hoop dat hij gauw opknapt!
    Ons meisje heeft weer last van spruw, heb nog geen medicijn gehaald. Heb gelezen dat het ook vanzelf over kan gaan.

@ Linda ik heb daarom 2 puckababy"s :)

@ Rrianne leuk he als ze t zo naar hun zin hebben die ukkies!

@ wherona lekker even naar de sauna! Fijn hoor ff tijd voor jezelf ben vd week lekker naar de kapper geweest! kleine meegenomen had niet in de gaten dat ze er was zo braaf was ze!

@ Rica een kerstfoto? toch niet met zo'n mutsje op he ! haha

@ dolfijnjes welke draagzak heb je gekocht?

@ van Eke leuk n kraamfeest! Had ik ook liever gedaan achteraf! Veel plezier!

Deel Deze Pagina