Princess dat is een nagesprekje vaak 6 a 7 weken na de bevalling met je gyn of vk over de bevalling, en ze vroegen bij mij hoe ik me voel zowel geestelijk als lichamelijk en of mijn menstruatie al op gang was gekomen. Ook hebben we anticonceptie besproken enzo. Weet niet of het bij elke gyn/vk hetzelfde is. Eb, Prutsje en Linda bedankt namens Stijn voor de complimentjes hihi
@poookie,Wat is het toch een schatje die Stijn van jullie ! @gewicht,hier op 2 kilo na op mijn oude gewicht maar loop nog steeds in mijn jogging of positiebroeken. Zit veel lekkerder ook voor mijn onderkantje niet zo strak. @kleertjes,over het algemeen heeft ze maat 56 aan maar ze heeft ook kleertjes gekregen die wat strakker vallen en daar zit ze mee in maat 62. Heb gister trouwens nog een pakje gekregen maat 44 Valt gelukkig wat ruimer maar zal ze niet veel aan hebben vrees ik. @nacontrole,hier 6 weken na de bevalling bij de vk en ik ga ook nog even op nacontrole bij de gyn ivm mijn totaalruptuur. @linda,ik ben bij de eerste geknipt en nu dus gescheurd maar het "zware"gevoel is hetzelfde. Wel ben ik nu sneller hersteld en kon ik sneller zitten omdat mijn knip naar opzij was gezet dus overal pijn had van de hechtingen bij het zitten. Nu was het naar achteren toe dus minder last bij het zitten. @pukkeltjes,onze kleine meid heeft ook nog Milia op haar neusje en dat is ook een hormoonkwestie met een paar weken moet dat verdwenen zijn. Hier een rustig dagje gehad en een rustig avondje voor de boeg zonder visite. Komt mooi uit want ze is echt niet te genieten vandaag. Heel onrustig,veel schreeuwen en iedere 2,5 uur zou ze wel een flesje willen hebben. Manlief heeft net Nutriton gehaald om het wat in te dikken en mocht dat niet werken gaan we net als bij de eerste maar over op Forte voeding. Wel in overleg met het cb natuurlijk. Zo ik ga er een de fles geven miss tot straks en anders een fijne avond allemaal.
nou toevallig zeiden ze dat gister hier ook, pukkeltjes zijn hormonen (geef zelf fles)...babyacne ofzo?
@ mama veel plezier morgen! @ rica pukkeltjes, het buro hier zei door hormonen toen beeb in je buik zat @ gewicht waaauw wat veel meiden alweer terug op gewicht zeg! ik heb nog steeds 6 kilo te gaan, zit vooral aan mn buik. Pas wel spijkerbroek maar dat zit niet echt lekker dus als ik thuis ben gewoon in joggingbroek. Mijn zwangerschapsbroeken zijn echt te groot die zakken af. Was dan ook 22 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Fijn weer naar de sportschool maar doe nog wel rustig aan beetje fietsen enz en niet te lang (au mn onderkantje )
Ik hou het bij leggings en losse rokjes, spijkerbroeken zijn voor later, maar alleen vanwege mijn onderkant. Sinds de vlos zei dat ik 10 weken moet uittrekke. Voor het herstel ben ik daaraan toe aan het geven. Ook wat kleding betreft. Heb nu ook luiers en doekjes beneden, dan kan ik de plasluiers hier verschonen. Princess en Wendy, hier ook een druk en huilerig ventje vandaag. Ligt nu voor het eerst sinds half 3 te slapen. Lekker bij papa op schoot, wat wil je nog meer. Wat kan het dan ineens stil zijn hè? Als het huilen even afgelopen is. Lekker tvoh kijken!
Zou het misschien aan het weer liggen? Die van ons heeft ook een behoorlijke huildag achter de rug. Papa is nu thuis dus die kan het weer even overnemen. Wij gaan morgen eens een andere fles proberen misschien dat de kleine daar wat rustiger van wordt en minder last heeft van krampjes. Veel vrienden van ons zweren bij de dr brown flessen dus gaan het gewoon maar eens proberen. @wendy thanx voor je reactie!
Mumtobe, wat een ellende zeg. Sterkte! Eb, pfffff klinkt ook niet fijn, gelukkig zit dat deel in elk geval nog aan elkaar Mama05, wat balen zeg al die mensen die nu nog afbellen! Pookie, balen van je gewicht. Je hebt er iets prachtigs voor terug en je gewicht er af kan altijd nog! Tijdens mijn zwangerschap had ik nergens echt zin in, nu loop ik juist de hele dag te snoepen, echt vreselijk! Hihih dat petje, vind hem zo lief. Prutsje, soms heb je zulke dingen echt even nodig he om van een ander te horen he. Spannend, voor het eerst je mannetje uit logeren! En lekker genieten van het weekend met jullie 3-tjes. Lees allemaal huilende kindjes vandaag Hier ook zo'n zielig vogeltje vandaag, aaaaaah wil het graag van hem overnemen, waar hij dan ook maar last van heeft.
Ooh Stijn is dus niet de enige huilende jammerige baby vandaag lees ik al. Vanmiddag ook weer onwijs gillen in bed. Toen maar in de box, op zijn buik, vind ie heerlijk maar durf t in bedje nog niet aan, heeft ie nog wel ff liggen slapen. Nu ligt ie al wel bijna 3 uur in bed te slapen na eerst even flink geprotesteerd te hebben. Straks nog ff een fles en dan hopelijk weer een uur of 5 doorslapen. Pukkeltjes hier ook hoor. Word nu wel minder maar voor een week of twee geleden was Stijn net een grindtegel... Schijnt idd met je eigen hormonen te maken te hebben. Slaap lekker meiden hopelijk willen de jammerige beebs vannacht allemaal wel goed slapen!
Hier ons prutsje in de puckababy gelegd.... Ben benieuwd!! Doen jullie je beeb nog kleertjes aan in de piep of alleen een romper? Hij drinkt nu wel weer veel :-s hij mag 600cc volgens cb, maar drinkt vandaag al 7x100(soms 100, soms 125....) en een keer 80..... Soms laat hij er bijna 4u tussen, maar vanavond 2u... Ben benieuwd, misschien is hij bezig met een inhaalslag??? Nu naar m'n bedje.... Slaap lekker! Of nou ja, hopelijk slapen jullie al lekker en hebben we allemaal een goede nacht!
Goedemorgen! hier ook een jengelend meisje Het probleem is dat onze dame erg actief en huilerig is van half 11 s avonds tot 2 uur s nachts!!! Dat betekend dat we niet eerder slapen dan 2 uur!!!!! Ik ben rond die tijd zoooooo moe en raak een beetje geïrriteerd. Daarna slaapt ze wel heerlijk door tot half 8! We krijgen haar ritme maar niet veranderd... Hoe zit het met de meeting? Hebben we al een datum of meerder dagen? Fijne dag allemaal!!!
Goeiemorgen! @ prutsje ik doe mijn beeb gewoon in r pyama in de puckababy en n dekentje erover het is dan ook niet zo heel warm s'nachts bij ons en ze heeft het niet te warm in de puckababy. Misschien wel goed idee om haar alleen in romper te leggen het is iedere x zo'n verkleedpartij als ik s'nachts die luier moet verschonen Hier ook jammeren maar dat is vast ritueel smorgens, savonds ook weet niet wat ze wil!
Hier goede nacht gehad, om half 5 meldde hij zich, alleen zaten zijn ogen potdicht en vol met pus en troep, beetje schoongemaakt maar duurde echt even voordat zijn ogen weer open konden. Vanochtend was het nog erger dus mannetje huisartsenpost gebeld om te vragen wat we moeten doen, juist schoonmaken of niet. Moeten we ineens langs komen???? Ik hoor altijd alleen maar verhalen dat men daar nooit zomaar naar toe kan. Daar gaat de luie zaterdagochtend van mama. Mannetje moet echt gaan werken dus ik ben de gelukkige. Het is zielig om te zien maar zo erg is het toch niet? Zal vanzelf wel weer weggaan, hij zit ook altijd met zijn handjes in zijn ogen, dus misschien toch maar handschoentjes gaan halen terwijl ik daar zo op tegen ben hahaha Nou meiden geniet van het weekend! Ik meld me later vandaag wel weer even, ik ga me nu maar eens klaarmaken.
@Wapje hier ook wat pukkeltjes heb ook begrepen dat het door de hormonen kwam het is nu wel weer weg bij D. Leuk naar de beurs ben benieuwd wat je er van vindt. @Pookie ow wat schattig met petje een echte stoere kerel leuk he die ontwikkeling. D. past ook veel mt 50 niet meer gaat echt hard heb al heel wat kleertjes in de tas gestopt die hij niet meer past. @prutjes spannend eerste keer weg zonder je kereltje, zou der nog niet aan moeten denken hoor hahaha kan nog niet zonder hem hihi @gewicht hier ook al weer op normaal gewicht zelfs al wat minder als voor de zwangerschap, ben der blij mee want was voor de zwangerschap aan het afvallen was ook echt nodig Goh wat apart dat er veel huil baby's gisteren waren hier ook al? waar zou het aan hebben gelegen dan wel apart. D. was erg onrustig en huilerig niet kunnen slapen, veel krampjes weer. Nu is hij lekker rustig en ligt ie lekker in de box te slapen, straks lekker naar buiten wandelen tis zulk mooi weer daar moeten we van gaan genieten toch nu het nog kan.
Prutsje, ons mannetje heeft ook bijna anderhalf week 7 a 8 x per dag flesjes van 100 cc gekregen hoor. Idd te veel, inmiddels heb ik zijn fles verhoogd naar 130 ml en nu komt hij tussen de 4 en 5 uur, wrsch had hij toen gwn wat extra nodig. Denk zelf eigenlijk dat het op deze leeftijd nog geen kwaad kan. Hier ook standaard een jengel uurtje 's morgens, bleeehh! Vind dat niks zo wakker worden, haha maargoed wat doe je er aan. Vandaag de hele dag niks, we hebben ons mannetje de afgelopen weken overal mee naar toe genomen en beginnen nu toch te denken dat dat wrsch te veel voor hem was/is. Willen kijken of hij er beter op reageert als we toch wat meer voor rust en regelmaat zorgen.
Ik probeer iedereen vanavond of morgen te mailen met een aantal mogelijke data voor de meeting. Als jullie mij naar aanleiding van die mail doorgeven wanneer je kan, ga ik turven en de dag dat de meesten kunnen, wordt het. Lijkt mij het handigst en eerlijkst. Vanacht goede nacht! 23 uur laatste fles en 6:30 de volgende! Had hem denk ik nog wel tot 7 uur kunnen rekken, maar dat vond ik zielig. Net het stel op bezoek gehad waarvan de vrouw een week bij mij op dekamer in het zkh had gelegen. Gezellig! Hun meisje was 4 weken te vroeg geboren en ook nog heel klein. Onze reus Timo naast hun mini-mensje Lisa in de box gelegd, echt prachtig. Als ik de comp boven weer aan heb, zal ik een foto spammen. M is nu met Timo wandelen, dus ik duik even mijn bed in.
Goedemiddag dames! Hier hebben mama en papa vandaag lekker uitgeslapen...de dochter gisteren om 21.30 laatste voeding gegeven, ze ging ook zonder problemen bed in en ze kwam pas om 3.30 weer, dus was wel ff lekker doorslapen! Zowel voor mam als voor pap niet verkeerd om het weekend zo te beginnen Wij doen ook lekker rustig aan dagje hier, oma komt zo nog even op bezoek, dus er zal hier geen aandacht tekort zijn voor ons meisje. @ voeding: bij ons drinkt ze ook wat teveel, ze komt meestal aan 6 a 7 voedingen, ze mag dan 80 a 90, maar meestal drinkt ze altijd wel 100. Volgens mij kan het ook weinig kwaad, net heeft ze een voeding ook wel weer "maar" 70 gedronken, dus ze zal het zelf ook wel beetje balanseren lijkt me @ wandelen: inderdaad super weer om te wandelen, maar ik merk wel als ik stukje wandelen dat ik echt niet te ver moet gaan omdat ik dan toch echt wel last van mijn buikspieren krijg. Vroeg me af of andere dat ook hebben, zal vast wel door de KS komen dacht ik?? Merk dat die 6 weken wat ze daarvoor geven dat rustig aan doen nodig is toch niet zo gek lang is! @ gewicht: ik ben wel al terug op gewicht van voor de zwangerschap maar nog niet in dezelfde vorm, dus broeken zitten nog niet helemaal lekker, dus lekker thuis gewoon met de zwangerschapsbroeken nog aan @ pruts: hoe is het gegaan met de puckababy?? @ mumtobe: al terug thuis?? hoe gaat het nu?? @ pookie: wat een schatje inderdaad met zijn petje!!
Pff hier helemaal gebroken kleine had vanacht nogal last van krampjes dus wel n paar keer wakker geweest! @ eb ben benieuwd wanneer en waar de meeting is! @ wherona zielig he die kramp! Hier ook. Wat pukkeltjes betreft kan ik het geen pukkelTJES meer noemen hoor ze zit er helemaal onder en heb echt het idee dat ze exceem heeft maandag ga ik naar de huisarts want ze heeft harstikke jeuk volgens mij zo zielig! Nu een ander probleem als er visite komt of we gaan ergens heen wil ik graag afgekolfde melk drinken maar M, drinkt wel iets uit de fles en dan heeft ze zoiets van bekijk t maar hier met die borst! En dan blijft ze dus hele tijd gillen en die fles gaat er met geen mogelijkheid in! Als ik ze dan aanleg is t gegil over!
Hey! Ik lees wel alles op de telefoon, reageren is minder makkelijk... Hier gaat alles lekker. Ritme zit er alweer vrij snel in en dat is lekker!! Ryano vind het ook leuk en heeft (gelukkig) weinig tot geen last van jaloezie... Heerlijk met z'n allen boodschapjes gedaan... Voor de rest lees ik dat iedereen geniet, top!! En wat een snoepjes van kindjes heb ik voorbij zien komen op de foto's @ Meeting: Heb ik volgens mij nog niet eens op gereageerd, maar lijkt mij ook erg leuk!! Bij wie moet ik me opgeven??? Liefs