Wapje ook ik kan goed luisteren en je mag me ook altijd mailen/ bellen Hopelijk gast het snel beter!!! Pookkie nogmaals sterkte ik weet hoe het is om zo'n kleintje in ziekenhuis te hebben liggen!!! Hopelijk mogen jullie bij Stijn blijven!! Miekie wat een rot situatie zeg!!! Wat zeiden je schoonouders en je man dan!!! Wel heel schijnheilig van hun zeg, om wel te komen bij de geboorte maar dan nu laten afweten!! Maar vind super knap van je dat je dat durft te zeggen!!!! Sandra jammer dat je niet komt maar het is inderdaad niet verplicht hopelijk blijf je wel schrijven!! Waterlelie welkom terug Wij zijn vanweekend bij mij vader en vriendin die wonen in België keek wel op tegen de reis moest 3 uur rijden maar ging super goed met drie kids achter in jairo super heeft de hele weg geslapen!! Jairo is ook nog zo verkouden hij krijgt tegen 23.00 de fles en wordt tegen drie uur wakker en is dan benauwd doe dan weer beursspeculant ( hij slaapt gewoon) maar hij blijft het moeilijk hebben draaien, hoesten, in paniek adem halen dus tegen 4.30 op mijn buik gelegt en werden we om 6.30 wakker door onze oudste die weer terug gestuurd na bed en nog heerlijk kunnen liggen tot 7 uur!!! Dus super trots op ins kereltje
Linda, ahaha L. wil ook nooit slapen zonder puckababy, maar vind hem te duur om nog één aan te schaffen. Was hem vaak op de hand en gooi hem gwn de droger in. Meikie, pffff wat een k*t situatie zeg. Hopelijk kun je het een btje loslaten. Niet leuk dit! Mama05, fijn weekend in Belgie. Hier vanmiddag even met zn 3-tjes bij Tuinland kerstspulletjes geshopt. Nu bij opa & oma eten. L. is eindelijk na 3 dagen zijn ontlasting kwijt, arm schaapje.
nee haha ik bedoelde meer een foto van de baby hoe ze er met kerst uitzien Hihi, zie het al voor me in zon verkleedpakje... pookie ahh , hopen dat hij heel snel op knapt. sneu zeg... meikie jeetje dat is zeker een flinke ruzie...mooi rot! kan me voorstellen dat je er voorlopig ff klaar mee bent en dat je nu boos bent... verder geen nieuws hier...saai he
Het meiden, Hier even een kort berichtje vanaf manlief z'n foon. vanaf 11 uur was mirthe onrustig en veel huilen. Was een boertje, natte luier en tenslotte nog de borst. Moet wel zeggen heb het nu ff gehad. Hopen dat ze de nacht door pakt. Voor de rest wel een lekker dagje gehad. Nu snel slapen. @ wherona, heb de baby Björn originaliteit met cape. Valt me niet tegen, zal hem snel uitproberen @meikie, wat vervelend maar je hebt het aangekaart. Petje af hoor erg dapper. Het blijft tenslotte een rot situatie. Sterkte meid, hoop dat je man wel voor de volle 100% achter je staat en je volledig steunt. Iedereen welterusten
Ben ik met Micah de eerste nachtbraker?? Hij doet het netjes, gisteren om 22.00 uur laatste fles gehad @ Poookie: hoop dat Stijn snel opknapt nu hij zuurstof krijgt! @ Meikie: Wat een supernare situatie!!! Maar petje af dat je het gezegd hebt! @ draagzak: hier ook de baby björn original, bevalt weer erg goed! @ dolfijnjes: vermoeiend dan he?! Hoop dat ze een lange nacht maakt Hier de boer weer geweest, dus gaan weer slapen. Welterusten!
Ik ook hoor!!! Hier 3.15u.... Gisteren nog gaaf truitje gekocht van Z8... Ik ben zo weg van dat merk!!! Verder 's avonds op visite bij vrienden,22.30 laatste fles en nu weer. Waren zelf pas om 0.30 in bed... Morgen dus maar een lam dagje Meikie, dus het hoge woord is eruit...wat een gedoe! Sterkte ermee!!! Nu snel weer slapen... Tot later!!!
Ja, hier de volgende nachtbraker!!! 23.00 Uur laatste voeding gehad en nu weer. Best netjes toch? Hopen dat we hierna doorkunnen tot een uur of 8...... Allemaal bedankt voor jullie lieve reactie's. Gisterenavond hebben wij hun ng een sms gestuurd waarin we aangeven welke spullen we terug willen. We hadden afgesproken het niet meer via sms te doen. Maar aangezien wij er klaar mee zijn toch gedaan. Vervolgens belde mijn zwager, boos en ze zouden onze spullen niet teruggeven, we hadden anders afgesproken en weet ik het wat nog meerde. Ik hoorde hem gewoon schreeuwen vanaf waar ik zat... Gelukkig bleef mijn vriend rustig. Maar hij werd op het laatst uitgemaakt voor k**vader. Dus daarmee is de deur dicht!!! Niemand zegt dit tegen mijn vriend en hij al helemaal niet. Gelukkig strat mijn vriend volledig achter mij en ik achter hem. Samen kunnen wij de wereld aan en zeker als het jordy aangaat :x Zo volgens mij alles weer kwijt..... @ Pookie, sterkte met je mannetje. We hopen met zijn allen dat hij snel weer opknapt!!! En zo zie je maar je hebt goed gehandeld!!! Slaap lekker nog even allemaal!!!
Laatste nachtbraker meld zich! Gister om 22.00 de fles gehad en nu om 4.15 wakker! Moet wel zeggen dat ze pas 00.30 sliep. Waren bij so Sinterklaas wezen vieren dus laat thuis. Dacht dat ze wel door zou slapen, maar nee klaar wakker toen ze van maxi Cosi naar bed ging. Was in ieder geval een gezellige avond. @ meikie, wat een druktemakers die zwager en vrouw van hem. Snap het dat je er klaar mee bent. Ik ga nog even slapen, ook morgen weer een drukke dag. Maandag maar weer even rustig aan.
Hier ochtendfles er weer in.... Hopelijk wil ons mannetje nog Weer slapen nu!!!! Jee meikie, knap dat je vriend rustig bleef! Wat vinden je so ervan? Die zitten er enorm tussenin!
Daantje, leuk dat t zo gezellig Was!!! Hier hetElfde, Xavi ook klaarwakker toen wij thuiskwamen. Is wel gelijk weer in slaap gevallen gelukkig!
Mijn so zitren er idd tussen in. Wij proberen hun er zoveel mogelijk uit te houden, maar dat is haast onmogelijk. Wbt de kerst hebben wij hun gelukkig kunnen overtuigen dat ze wat plannen met mijn zwager en schoonzus. Ze gaan nl altijd brunchen bij avifauna, en mijn neefje van 9 vind dat helemaal geweldig. Dus dan heb ik liever dat hun ons neefje zien en zo een leuke dag hebben. Wij komen dan later wel Hier hebben we ze even van moeten overtuigen, maar ze waren uiteindelijk blij met die oplossing toen ze doorhadden dat wij dat echt prima vonden. We hopen ze op die manier een beetje uit de wind te houden ps; Jordy meldde zich al weer op 7.00 uur. Nou heeft hij gisteren ook niet gepoept. Mogelijk heeft hij daar last van?
Goedemorgen! Micah na de nachtfles nog superwakker geweest en omdat hij hem niet op had nog wat bij gemaakt om 04.15. Daarna geslapen tot 08.45 uur! Nu krampjes, dus ik ga weer
Hier ook huilende beeb... Volgens mij gewoon omdat hij bij ons wil liggen hij heeft lang bij ons gelegen, toen hij sliep terug gelegd... Nee hoor! :-D geen zin! Meikie, wat een gedoe, maar wel goed van jullie! Las net op FB dat Stijn in een zuurstofkoepel ligt en voeding krijgt via de sonde, maar hij wilde vanmorgen een fles! Hopelijk knapt hij snel op!!!! Ik vind t zo erg, hele dikke knuf voor poookie en poookieman !
Kom even snel om de hoek kijken. Meikie wat een gedoe zeg met je familie... Sterkte ermee! Las dat er meer snotterige en verkouden baby's zijn. Hou het goed in de gaten hoor, en als je het niet vertrouwd meteen naar de dokter!!! Klopt inderdaad wat Prutsje zegt... Stijn is vannacht in de zuurstofkoepel geplaatst, het ademen werd hem iets te zwaar... De nachtvoeding heeft ie via sonde gekregen, maar vanmorgen rond 8 uur was ie ontroostbaar, en hebben ze hem een klein beetje voeding uit de fles gegeven. Vrij snel daarna viel hij ook weer in slaap, dus daar had ie gewoon even behoefte aan blijkbaar. We mogen in principe 24u per dag bij hem zijn, maar van mijn vriend mag ik er niet blijven slapen. Hij weet dat ik dan toch geen oog dicht doe, en aangezien Stijn mij ook heeft aangestoken heb ik zelf ook een beetje slaap nodig. Thuis slaap ik ook niet al te best, maar denk beter dan op 't ziekenhuis. Ook heeft de verpleging ons geadviseerd om Stijn zoveel mogelijk te laten rusten, dat heeft ie echt nodig om beter te worden. Dus we nemen verder ook geen visite/familie mee, hij ligt ook in een soort isolatie omdat het erg besmettelijk is. We hoeven geen mondkapjes of iets op, maar de verpleging moeten wel schorten aan en handschoenen als ze met hem bezig zijn, hoewel mij al opviel dat ze dat lang niet allemaal doen. Gisterochtend en middag zijn we even bij hem geweest, en gisteravond hebben we ruim 3 uur bij hem gezeten en heb ik hem nog een flesje gegeven. Het is echt k*t wat we nu doormaken, maak me de hele dag zorgen en zit steeds te huilen... De arme jongen is zo benauwd, ik wou dat ik het van hem kon overnemen! Het ziet er naar uit dat ie nog wel een poos moet blijven, want verbetering is er nog niet te zien. Waarschijnlijk heeft ie de zgn "piek" nog niet gehad, en gaat ie dus nog zieker worden Ook vermoedde de KA dat Stijn een liesbreuk heeft, dus met een beetje pech, als de vermoedens juist zijn, zit er nog een operatie aan te komen ook Nogmaals heel erg bedankt voor de sterkte wensen allemaal, ook namens mijn vriend! Erg lief van jullie. En ik hou jullie op de hoogte!
Lieve Poookie & Poookieman, Ik wil jullie héél veel sterkte wensen!! Wat ontzettend zwaar en k**! Zeker om je kindje zo te zien worstelen... Hoop dat hij niet nog zieker wordt! Zorg goed voor jezelf meid, hij heeft je nodig als je in het ZH bij hem bent. Dikke digi-knuf!!!!
Oog poookie, krijg er zelf tranen van.... Je kleintje zo ziek te zien... Nog een dikke digi knuf voor jou!!!
Hoi poookie, lees ook mee op je FB. Ik hoop echt dat hij snel op mag knappen en weer met jullie mee mag, vind het zo sneu voor jullie! Oké, ik mag als nachtbraker niet meer klagen....na de ochtendfles in bed gelegd en ik ben ook weer gaan slapen. Worden we om 12 uur weer wakker! Ga nu dus maar euhm douchen. Wat een luiheid, heerlijk.
Pookkie echt verschrikkelijk om mee te maken!!! En Veel beterschap! En hopelijk wordt die niet nog zieker!!! Hier ook een vreselijke nacht sommige hebben Misschien gelezen op Hyves we zijn bij mijn vader en we lagen er om 1 uur in en om 3 uur jairo wakker en benauwd was hij!!! Hij wist niet meer hoe hij moest ademen, hoesten of slikken hij was helemaal In paniek ik hem uit zijn bedje gehaald en op mijn buik gelegd en daar heeft tot vanmorgen gelegen maar ik heb zo slecht geslapen!!! Pffff Zegt mijn vader net hij voelt wel warm, nou Ik gelijk temperaturen maar gelukkig geen koorts!!
@Poookie ach meid wat moeilijk zeg om je kleine stijntje zo ziekjes te zien. Ik hoop dat het gauw weer beter met hem gaat en hij weer naar huis mag. En jij ook proberen je rust te pakken zoveel als je kan zodat jij ook weer gauw opknapt. @Mama05 arme Jairo ook al zo benauwd hou het goed in de gaten hoor @hier een goede nacht gehag davey heeft van 21.00 tot 2.00 geslapen (moest hem wel wakker maken) en toen kwam hij om 5.30 -9.00 en 12.30 paps is nog met hem bezig . Davey slaap wat dat aan betreft wel lekker in de avond, nacht en ochtend. Ga alleen wel even kijken of we hem toch om 23.00 uur nog een voeding kunnen geven en kijken of hij dan de hele nacht gaat doorhalen. @iedereen die Sinterklaas gisteren heeft gevierd hoe was het?
Mama05 ik wil je niet bang maken maar hou het goed in de gaten. Zo begon het bij ons ook... Hij voelt nog steeds erg warm aan zijn hoofdje maar geen koorts. Als je het niet vertrouwd gewoon de HAP bellen hoor!! Andere dames bedankt voor jullie steun, vind ik lief! Zijn net nog ff bij Stijn geweest, ligt nu in die koepel wat een zielig gezicht. Had zelf zijn infuus eruit gerukt, boef... Maar het benauwde lijkt erger te worden... Echt heel sneu vervelende is dat we echt machteloos staan, we kunnen zo weinig doen... Zou m zo graag willen helpen of ff lekker knuffelen, maar dat gaat niet