Pookie en pookievriend ook vanuit hier heel veel sterkte! Lijkt me zo verschrikkelijk als je zo machteloos staat! Hoop dat het snel beter gaat met Stijn!
Pookkie oh echt zielig!! We houden jairo goed in de gaten!! Maar was al bij dokter geweest zijn longen zijn schoon dus hij heeft de holtes gewoon dicht en met neusspray moet dat beter worden, dat doet het ook wel iets maar hij weet niet wat hij met het snot moet doen heb ik zo'n idee! Toen onze kyana 6 weken was is ze ook opgenomen dus we weten er alles vsn alleen ben ik Wel in ziekenhuis gebleven want gaf toen ook bv maar dat was ook verschrikkelijk
Pookie, heel veel sterkte! Als ik me in jullie situatie verplaats, krijg ik er kippevel van, bha! Ontzettend rot voor jullie. Begrijp ik het goed dat er ook geen mogelijkheid is om hem vast te houden en te knuffelen? We duimen volgens mij met zn allen dat hij gauw opknapt en lekker mee naar huis mag!
Poookie en man heel veel sterkte we hopen dat hij snel op knapt. Meikie Vervelend dat het zo moet gaan maar goed van je dat je het gezegd heb.
Rrianne klopt, we mochten hem gisteravond nog wel vasthouden maar omdat het vandaag slechter gaat moeten we hem zoveel mogelijk met rust laten. Hoe meer we met hem bezig zijn hoe benauwder hij word... Als hij slaapt is ie het rustigste ook qua ademhaling, dus hij moet zoveel mogelijk slapen. Net ff kopje soep en wat stokbrood gehad, krijg bijna geen hap weg straks weer naar hem toe... We vermoeden dat hij de zgn piek morgen gaat krijgen, maar hoop dat ie die vandaag heeft. Vriendlief moet morgen gewoon werken, mijn zwager brengt me rond 11 naar ziekenhuis, en dan blijf ik gewoon de hele middag. Zit liever niet thuis, voelt zo leeg aan thuis Mama05 hopelijk is jullie kleintje snel opgeknapt hoor!
Ik schrijf morgen een uitgebreid berichtje, maar wil Poookie en vriend heel veel sterkte wensen met Stijn. Je kindje in het ziekenhuis is afschuwelijk, ik hoop dat jullie ventje snel opknapt zodat hij mee naar huis mag. Verstandig van je vriend dat je niet in het ziekenhuis mag slapen. Thuis slaap je toch echt beter en de zusters in het ziekenhuis zorgen heelmgoed voor hem. Denk ook aan jezelf, voor je het weet loop je jezelf voorbij, dat overkwam mij ook toen Timo in het zkh lag.
Pookie ook vanuit deze hoek wens ik je heel veel sterkte en liefde toe. Vergeet idd niet om goed aan jezelf te denken. Dit vergt ook veel energie van jezelf, dus neem op tijd je rust. Ik kreeg kippenvel van je verhaal, wat vreselijk. Het lijkt me als moeder zijnde ook heel moeilijk om je kleine uk daar te zien liggen, terwijl je hem niet eens even vast kunt houden en lekker bij je kunt leggen. Je zou zeggen dat moederliefde altijd helpt (weet ik uit eigen ervaring als ik zelf niet fit ben). Denk goed om jezelf en een dikke knuff voor je. Sterkte meid @hier, vannacht om 5.00 daarna 8.00 werd ze om 9.15 weer wakker, huilen, maar bij ons neergelegd en nog even getukt tot 10 uur. Toen om ong 11 uur gevoed en daarna met z'n allen even gedoucht. Daarna kwam ze om 13.15 weer. Na de voeding op verjaardag geweest en waren 5 uur weer thuis en gevoed. Nu lekker voor de buis. Rustig dagje dus. @draagzak, Heb hem nog niet omgehad. Maar zal één dezer dagen wel even proberen
Hier ook geen nieuws, bij mijn so wezen eten, was gezellig! Kregen van hun kennissen van hun een gepersonaliseerd boekje voor Xavi van Woezel en Pip!!!! Zo lief!!! Xavi was braaf, alleen hij is altijd tijdens het eten onrustig.... Gelukkig kreeg hij veel aandacht van opa en oma! Tweeling ook weer thuis, hebben leuk Sint weekend gehad bij papa. Volgend weekend bij ons. Poookie, ik hoop met jou dat hij nu de piek heeft gehad meis! Dikke knuf!!!
@Poookie lijkt me zo moeilijk om hem daar achter te moeten laten en ook niet vast te mogen houden. Het is momenteel wel het beste voor hem maar voor jullie heel moeilijk. Zal wel heel erg vreemd zijn als je dan weer thuis komt zonder je Stijntje. Meid ik hoop dat hij zijn piek heeft gehad en snel opknapt en snel weer met jullie meer naar huis mag. @Prutsje hahaha gefeliciteerd met je 500ste bericht. Morgen een druk dagje eerst in de ochtend naar de tandarts 2 kleine gaatjes laten vullen en dan in de middag sinterklaas gaan vieren. ben benieuwd hoe Davey erop gaat reageren weer. Vandaag was hij in de middag wel weer wat onrustig niks was weer goed en bleef maar weer huilen. Hij ligt nu lekker in de reiswieg te slapen. Maak hem om 22.30 wakker als het lukt en dan flesje en dan hopen dat hij de nacht door gaat slapen. Laten we het hopen. Met zusje afgesproken dat we volgend weekend een saunadagje gaan doen onder voorbehoud want we weten beide niet wanneer de rode duivel langs komt. Nou wens iedereen weer een goede nacht toe en hopelijk voor mijzelf ook. Trusten voor straks
@ Pookie, ik denk de heledag al aan jullie. Ik hoop zo dat Stijn snel gaat opknappen!!! Ik kan me jou gevoelens helemaal voorstellen, je kleintje ligt daar flink te knokken om beter te worden.... Wat wil je dat dan graag overnemen van hem..... En ook al weet je dat hij in zeer goede handen is, het breekt je hart om hem daar weer achter te moeten laten. Heel veel sterkte deze periode, en als je maar iets kwijt wil kom je het hier maar even eruit gooien Vandaag een drukke dag gehad, vanmorgen kwam mijn vader met zijn vrouw Jordy badderen. Hierna kwamen mijn oom en tante met mijn opa op kraamvisite. Vanmiddag kwam er nog een collega van mijn vriend langs. Verder heb ik vast een pan vleesbouillion gemaakt. Morgen maak ik er dan tomatensoep van. 's avonds komen mijn schoonouders, vader en mijn broertje met zijn vriendin en vieren we gezellig sinterklaas. Voor Jordy hebben we dan kadootjes en verder gewoon gezellig samen zijn en soep eten Nou meiden, slaap lekker. Ik hoop dat iedereen ene beetje aan zijn nachtrust toekomt. Wij gaan nu even douchen, dan Jordy zijn flesje geven en hopen dat ie lekker doorslaapt tot een uur of 4..... Slaap lekker allemaal!!!
Wat wordt er veel geschreven als je twee daagjes niet mee kan lezen... Pruts, gefeliciteerd met je 500 berichtjes! Dan ben je nu ook Senior Member! Meikie, wat vervelend dat het zo is geëscaleerd met je schoonzus en zwager. Daar zit je echt niet op te wachten, zeker niet nu je met al je aandacht bij jullie eigen gezinnetje wil zijn. Ook heel sneu voor je schoonouders. Ik hoop toch dat jullie een oplossing kunnen vinden, al lijkt het er op dit moment niet op. Wij hebben ook een sauna-bezoekje gepland staan! Mijn schoonouders passen dan op Timo. We hebben twee dagen geblokt, want ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Voel me al wel een week of drie alsof ik ieder moment ongesteld moet worden, inclusief de loom- en futloosheid en licte hoofdpijn. Hoop dat het snel komt (alhoewel ik donderdad naar de gyn moet). Mama05, hou je ventje goed in de gaten hè? Niet nog een heel ziek kindje hier hoor! Nou, ons logeerpartijtje... Was een heel groot succes. Thuis hanteren we Ria Bloms Rust en Regelmaat en daar doet Timo het super op. En naar nu blijkt werkt dat ook als we een weekend ergens anders zijn. Hij heeft heerlijk geslapen op de zolderkamer die mijn schoonvader helemaal heeft opgeknapt, in zijn eentje terwijl wij beneden Sinterklaas aan het vieren waren. En 's nachts samen met ons ook, gewoon weer tot kwart over 7. Sinterklaas was heel gezellig. Leuke pakjes, veel lol en veel lekkere dingen te snoepen. Ik vond het wel heel bijzonder dat we er nu als papa en mama zaten, met een klein kereltje dat boven ligt te tukken. En opa en oma vonden het geweldig dat we er een heel weekend waren, ze hebben Timo regelmatig even van ons over genomen, zodat wij nog even op bed konden blijven liggen en een rondje konden wandelen. Dames, over snoepen gesproken, wij hebben een tijd geleden een afspraak gemaakt met zijn allen. We zouden in april weer terug op ons pré-zwangerschapsgewicht zitten. Rinkelt er een belletje??? Ik ga er zeker voor, wie doet er mee? Ik ga in januari beginnen, dan ga ik weer na de sportschool en letten op wat ik eet. Vóór mijn zwangerschap zat ik op 80 kilo, 1 januari bekijk ik wat mijn startgewicht is en 30 april wil ik weer op 80 kilo zitten. En dan wil ik 1 augustus 75 kilo wegen, dat is mijn streefgewicht. Ga de boel hier klaarmaken voor de nacht en dan mijn ventje wakker maken voor zijn laatste fles. Dat vind ik altijd zo sneu, dat ik hem wakker moet maken. Dat moeten we elke dag, voor zijn laatste fles. Weltrusten!
He bah vanavond weer een huilbui... Vind t elke X weer moeilijk om hem zo te zien vechten voor wat lucht... En natuurlijk om hem achter te laten. Thuis is het vreemd en leeg, ben ook liever niet thuis. Vanmiddag tussen de zkh bezoekjes door wezen koffiedrinken bij een vriend van R en daarna nog bij een andere vriendin. Vanaaf toen we vant zkh kwamen naar sm gegaan en nog ff lekker uitgehuild bij haar. Zij weet als geen ander hoe het is... R zijn jongste zusje (nu 8) heeft ook zware RS virus gehad als baby en heeft er astma aan over gehouden. Nu liggen we in bed, maar voel me zo belabberd. Lege wieg staat naast me, leeg ledikant in Stijn zijn kamertje... Echt killing dit... Gelukkig kan ik hier altijd mn ei kwijt, waarvoor mijn dank, jullie zijn super!!! Krijg t niet terecht met mn foon maar SUPER zou vetgedrukt moeten zijn.
Wordt weer helemaal stil van je berichtje pookie.. Fijn dat je steun kunt vinden bij diverse mensen en hier op het forum. Iedereen leeft enorm met jullie mee en we duimen dat het snel beter gaat met jullie mannetje en dat hij maar snel weer in jullie wiegje en ledikantje ligt.
Lieve Poookie, we duimen allemaal voor een gevuld bedje! Stijn is zo'n heerlijk ventje, die MOET echt heel snel weer thuis komen. Hopelijk slaap je een beetje vannacht, en kan je morgen weer naar hem toe.
pfew...we zijn weer thuis, drukke dag gehad maar erg leu kraamfeest gehad...nu lekker bed in en hopen dat ze doorslaapt tot de ochtend!! Lees morgen weer ff bij
Poookie, hoop echt voor jullie dat Stijn het ergste al gehad heeft! FF ego: F. bleef net continu wakker. We kregen het idee dat ze wakker werd van ons. Heb nu in een vlaag van verstandverbijstering besloten dan ze toch maar op haar eigen kamertje moet gaan slapen . Dus hop reiswieg in haar ledikantje en proberen maar. Ik vind het gewoon verschrikkelijk! Is het niet veel te vroeg voor haar om al zonder ons te slapen? Kan er wel om janken, heel kansloos. En nu lees ik ook nog dat je ze ivm wiegendood het beste 6 maanden op je kamer kan hebben. Pff, ik ben blij dat ze nu in haar eigen kamer ook huilt...toch maar weer reiswieg ophalen. Wie heeft hun kindje al op de eigen kamer liggen?
Xavi slaapt altijd al op zijn eigen kamertje! Al m'n andere kids ook altijd zo gedaan, gaat prima. Maar elk kind is anders natuurlijk! Kan niet slapen, het waait hier flink, alles rammelt, kraakt en piept!
Yeuh... 1.15 nog gezien op de klok en nu weer aan de fles. Meneer draait het hier om... Tussen de begin Vd avond voeding en de laatste voeding laat hij soms 5 of 6 u en daarna weer fijn 3 of 4 u! Hoe draaien we dat eens om???