Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier de nachtfles weer gehad (03.00 uur), wachten op de boer en dan weer slapen ;)

@ meikie: wat een heerlijke drukke dag!

@ wherona: ik hoop dat davey lang slaapt vannacht en wat heerlijk dat je de saunadag hebt gepland!

@ eb: jij ook al saunabezoek! Top!

@ daantje: Zowel Ryano als Micah lagen met de 10e nacht op hun eigen kamertje. Gaat echt uitstekend! Maat zoals pruts zegt: ieder kind is anders (en iedere ouder ook) Dus doen waar jij je lekker bij voelt!!

@ pruts: dat is balen dat hij het omdraait!!!! Het is erg lastig om de tijden aan te passen... Ik zou ook niet weten hoe....

@ poookie: fijn dat je zoveel steun vind en dat je dat ook hier voelt!
    Iedereen leeft met je (jullie) mee.
    Ik zat met tranen in de ogen je stukje te lezen..
    Ik hoop dat je tóch een beetje kunt slapen thuis.
    Dikki digi-knuf

Welterusten allemaal weer :) ;)

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ja, nachtbraker meld zich weer!!!
    22.30 Uur laatste fles en om 3.30 uur ging een oorverdovend hongeralarm...:D

@ Pookie, ach wijffie wat hecht je je dat vreselijk aan zo'n mannetje he....
    Ik leef heel erg met jullie mee, vind dit zo zielig...:(

@ Daantje, Jordy slaapt bij ons en wij hebben afgesproken dat hij naar zijn eigen kamertje gaat als hij in een ledikant moet. Aangezien die niet naast ons bed past. Maar doe wat goed voelt he meid, het moet voor jou en je mannetje goed voelen :)

@ Pruts, jij weer een lekkere nacht dus.... Hopen dat ie nu even doorslaapt....

@ Kristel, fijn dat het leuk geweest is!!! We lezen morgen je verhalen wel ;)

Nou fles is op, duik m'n bed weer in!!!
    Slaap lekker meiden ;)

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    He medenachtbrakers!

F. ligt weer heerlijk naast mama. Volgens mij vind mama de overstap naar eigen kamer erger dan F. Overdag slaapt ze ook wel eens in haar eigen bed en dan slaapt ze ook als een os.

@ ongesteld, ik dacht dat ik het record snel ongesteld worden had verbroken, maar het bleef bij drie druppels een het ongi-gevoel. Zijn er al veel meiden ongesteld? Hier heb ik nu al 2,5 week het gevoel dat het er aan zit te komen, maar nog niks.

Slaap lekker nog even!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Joepie, we mogen weer...half12 laatste fles. Maar manlief vroeg werken en is ook niet zo heel zachtjes dus die had mij al wakker...hoe gaat het dames...
    Pookie elke dag gaat het wat beter, daar gaan we voor...leef met je mee meid.

Nou fles zit er im, nog ff slaPen;)

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hoppa, meneer sliep van de nachtfles tot 7.30! Das 5u!
    Jammer dat ik er niet van heb kunnen genieten omdat ik zo slecht heb geslapen.

Ik wil ook graag een sauna bezoekje doen, maar dat zit hier niet in de buurt.... Maar geniet ervan meiden!
    Enneh EB, ik zat alweer op m'n voor zwangerschap gewicht... Heb ik dan gewonnen???? ;) haha!
    Ik wil er alleen ook nog kilo's af, ik was/ben ook 80kilo en wil idd ook naar de 75! Gaat ons vast lukken!!!
    Vriendlief moet ook afvallen, dus we gaan ervoor!

Poookie, ben benieuwd hoe het met stijntje is! Dikke knuf!

Vandaag opruim dag en poets dag. Ik wil eigenlijk nog graag naar de shoeby, maar dat doe ik morgen wel.
    Mr. X heeft 180cc opperdepop, nu ik ontbijten!

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, wij hebben Timo met zes weken in zijn eigen kamer laten slapen. Dat had ik vantevoren zo bedacht en het ging ook prima. Voor mij was het een duidelijk moment waar ik naartoe kon leven (al heb ik wel even moeten huilen toen het echt zover was...). Hij sliep overdag altijd al in zijn eigen kamer, eerst in zijn wiegje en later in zijn ledikant, dus voor hem was het prima.
    En we zijn er blij mee, slapen veel en veel beter nu. Eerst hadden we de deuren open en konden we hem zo horen, maar Timo werd steeds wakker als M om zes uur opstond, dus nu hebben we de deuren dicht en de babyfoon op onze kamer, dus kan Timo wakker worden als het voor hem tijd is (vanochtend 8 uur...:)). Voordeel is dat je niet wakker wordt van alle geluiden, maar pas als het echt nodig is.

Maar doe waar je jezelf goed bij voelt!

inderdaad wat een weer vannacht! Ik dacht dat het binnen regende, zo hard klonk het. Hoop toch wel een stukje te kunnen wandelen vandaag...

Poookie, hoe is de nacht geweest voor Stijn en voor jullie?

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden,

allereerst poookie..heel veel sterkte met je mannetje.

Vandaag is mijn dochter jarig..hoeraaa alweer 7 jaar!!! echt een grote meid nu.
    we hebben het gister gevierd ze is goed verwend:D nu vanavond pakjesavond nog en dan is het weer klaar!!

Met Jarey gaat het nog steeds lekker..gisteravond om 21:00 laatste fles gekregen en hij werd pas om 03:15 weer wakker..heerlijkkkk....

Ik heb Jarey al na dag 1 in zijn eigen kamertje gelegd..ik kon niet slapen van al die geluidjes die hij maakte en hij was ook erg onrustig, dus gewoon in zijn eigen bed gelegd en dat gaat super goed!!

@afvallen..ik ga ook in januari weer beginnen..wil er zeker 10 kilo vanaf hebben. dus ik doe mee:D

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen allemaal!!!

Hier een heerlijke nacht achter de rug, na de nachtfles heb ik Jordy om 8.15 uur uit bed gevist. Flesje op en slaapt nu weer lekker :D
    De periode dat ie in de box wilde is weer even voorbij, hij slaapt weer heerlijk tussen de voedingen door ;)

@ Afvallen, hier doe ik ook mee!!! Wil momenteel 10 a 15 kilo kwijt. Ik zat 1,5 weken geleden op mijn gewicht van voor de bevalling, nadat ik ben gestopt met bv is er gewoon weer 2 kilo aangekomen.... Zal wel komen doordat ik heel weinig beweging heb. Wanneer mag je weer fietsen na een keizersnede? Dan kan ik eventueel op de hometrainer om de shcade zoveel mogelijk te beperken :$

@ DQ, gefeliciteerd met je dochter!!! 7 jaar alweer zeg, jeetje wat zal ze al groot zijn :)

@ Pookie, we duimen vandaag dat Stijn een beetje gaat opknappen ;)

Nou, ik ga even de soep afmaken voor vanavond en daarna wat sinterklaas versiering ophangen. Verder nog even Jordy zijn kadootjes inpakken en een beetje keutelen in huis :D

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ff mijn kinders spammen dan:D

mijn jarige meisje, een foto van gister.

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    en mijn ventje met een klein lachje:)

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    en deze moet ik ook echt ff spammen:D:D

12. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Ff een echo bericht

Moet om half twaalf bij dokter zijn, jairo nog steeds zo benauwd en ik al 3 dagen slecht geslapen!!! En nu er echt door heen zitten,

13. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goed dat je gaat! Sterkte.

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Mama, heel veel sterkte bij de ha, goed dat je gaat!!! :)

@ DQ, wat een leuke kinderen heb je zeg, en die foto met die pietenpet, echt geweldig!!! :D

Hier is de soep klaar, nu even een bakkie leut, en dan strakjes Jordy wassen mooi aankleden voor vanavond en lekker een fles geven. Daarna de rest van de waslijst afwerken. Mijn vriend komt vroeger thuis vandaag, die mogen een uur eerder weg vandaag ivm sinterklaas ;)

15. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    @Poookie,Ik zag de foto van Stijn op hyves en werd er helemaal stil van.
    Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk mag hij snel weer in zijn eigen wiegje/ledikantje liggen.
    Moet voor jullie idd vreselijk zijn om iedere keer in een leeg huis terug te komen.

@sinterklaas,hier zaterdagavond een gezellige avond gehad met mijn vader en zijn vriendin.
    De kids zijn weer goed verwend door de sint.
    Nu maar gauw terug naar het normale leventje.
    De oudste slaapt al bijna een hele week bij ons tussenin want ze durft s avonds niet zo goed in haar eigen bedje door al die spannende dingen.

@ongesteld,Hier nog geen opoe op visite gehad.
    Dacht 14 dagen terug al dat het zou komen met al die buikpijn en migraine maar nu nergens geen last van.
    Laat het nu ook maar 5 jaar wegblijven nu ik de Mirena heb.

@slapen,de oudste sliep ook al vanaf de eerste dag in haar eigen kamertje.
    Helaas maar 2 slaapkamers op de eerste verdieping dus door ruimtegebrek staat het wiegje nu bij ons op de kamer want ik laat de oudste niet alleen op zolder slapen.
    Maar Nienke slaapt dan heel onrustig s avonds als wij er ook liggen en bivakkeert dan regelmatig noodgedwongen in de badkamer.:)
    Daar slaapt ze dan heerlijk rustig en tis nog warmer ook daar.
    Als ze uit de wieg gegroeid is mag ze bij grote zus op haar kamer.

@Afvallen,ik heb zelf geen weegschaal maar denk dat ik aardig in de buurt kom van mijn oude gewicht.
    Januari ga ik weer werken en dan zijn de laatste kilo's ook weer zo weg denk ik.

@dq,wat een leuke foto's van jullie kids.
    Ik heb je al via hyves gefeliciteerd maar nogmaals van harte gefeliciteerd met je dochter.

Hier een goede nacht achter de rug.
    Ben samen met de oudste om 22.00 mijn bed ingedoken en moest er om 12 uur uit voor de voeding
    want manlief was ook al vroeg naar bed gegaan dus had N nog geen laatste fles gegeven.
    Die heb ik dus gegeven en om 07.30 meldde ze zich weer.
    Sinds een paar nachten houd ze nu dit ritme aan en hopelijk houd ze dit ook vol.

Vandaag weinig doen op de huishoudelijke dingen na.
    Zometeen eerst de oudste in de douche zetten dan kan ik ondertussen N wassen en aankleden en de fles geven.

Spam nog even een fotootje:

16. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier nog een van de oudste:

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    DQ en Wendy, wat een heerlijke kids!

Ga ons ventje in bad doen, hij slaapt nog maar het is toch wel tijd nu.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dq gefeliciteerd!!!!!! wat een mooie kindjes! en dat haar, vind krullen erg mooi.
    en wat veranderen de baby's he, lo heeft ook al een mooie ronde toet hahaha!

19. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier druk geweest vanmorgen, gepoetst en opgeruimd.
    Xavi heerlijk geslapen van 8.45u tot 11.00u!
    Kids gehaald en toen begon het keihard te hagelen!!!
    Gelukkig een behulpzame moeder met een extra plu zodat we beide droog bleven.
    Xavi trouwens netjes 4u tussen de fles. Wel 180cc gegeven, gaat helemaal op!

DQ gefeliciteerd met je meissie!!!! En je hebt prachtige kids!
    En Wendy jij ook! Je oudste heeft prachtige krullen!

Mama, goed dat je naar de ha gaat! Ben benieuwd wT die zegt! Succes!!!

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @eb wat goed dat het zo allemaal is gelopen. Lekker he sauna dagje :D. Enne wil best mee doen met afvallen is voor mij een makkie hihi voor de zwangerschap woog ik 86 en weeg ik 80 haha maar de feestdagen komen eraan dus zal wel wat bijkomen en wil naar 75 toe dus ik doe vanaf jan. mee hoor

@Poookie logisch meid je huilbuien het is ook zo vreselijk machteloos. we zijn der voor je en ik leef ontzettend met je mee denk de rest ook wel.

@daantje en is ze wel weer in slaap gevallen? Davey ligt vanaf dat hij thuis is al in zijn eigen kamertje en gaat heel erg goed. Onze slaapkamer ligt naast de zijne deuren open en ik hoor alles wat hij doet. babyfoon is niet eens nodig.

@Prutsje ow bij jullie ook al, hier ook een zware nacht gehad waaide en hagelde heel erg, en een beetje onweer erbij. En dat met de tijden heb ik hier dus ook en heb nog niet echt iets gevonden hoe ik dat kan omdraaien dus ook hier zijn de tips welkom.

Deel Deze Pagina