Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje hier ook al 2 weken het gevoel dat ik ongi ga worden maar gebeurt helemaal niks momenteel is het ook weer rustig.

@DQ Van harte gefeliciteerd met je dochter alweer 7 jaar wordt ze groot he. En dan ook nog eens pakjes avond ze wordt wel dubbel verwend dan leuk hoor. En wat een lekkere snoetjes.

@Mama05 sterkte meid hoop niet dat het ernstig is

@Wendy aaahhhh ook van die lekkere snoetjes

@voeding Davey drinkt zijn laatste fles om 19.30 / 20.00 uur en dan wil ik eigenlijk dat hij 23.00 /23.30 nog een fles naar binnen gooit dus ik gisteren wachten op die tijd proberen wakker te maken maar nee hoor hij is niet wakker te krijgen ben zelfs met koud water aan de gang geweest. Nou ja dan maar in bedje weer en zien wel wanneer hij zelf komt dat was om 2 uur en daarna om 5 uur. Wil het liever ook omgedraaid zien, maar zou ook niet weten hoe ik dit zou moeten aanpakken. Of komt het vanzelf wel?

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    #1042 dolfijnjes, 5 dec 2011
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
    Goedemiddag (is het al :$)
    Gister Mirthe om 22.30 laatste voeding gegeven en kwam om 4.30 weer. Daarna vanochtend om 7.30 en 11 uur. Ze ligt nu lekker in de box (op het moment dat ik reageer poept ze de luier ontzettend vol, het pruttelt behoorlijk, ff verschonen)

*weer terug*:)
    Had ook niet later moeten zijn, want wowww wat een luier :$. De luier kon het niet eens opnemen zoveel was het :).

Maar waar was ik gebleven o,ja. Mirthe slaapt al vanaf de 3e week op haar kamertje. Ik vond het de eerste nacht ook raar, maar vind het nu wel lekker.

@dq, Gefeliciteerd met je grote meid. Wordt dubbelop verwent dus. En verjaardag en sinterklaas. Mooie foto's hoor.

@prutsje, lastig om te zeggen hoe je de voedingen moet omdraaien. Dan zou je dat zelf moeten doen overdag, wakker makken voor de fles en dan hopen dat hij nachts dan langer slaapt. Maar durf het ook niet te zeggen. Weet ook niet of je dit wel mag doen? ze hebben toch vaak een ritme.

@mama05, Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

@wendyw80, heerlijk dat ze al een aantal dagen doorslaapt. Ik hoop dat Mirthe het ook weer snel oppakt.

@EB, Mooi dat het allemaal goed is gegaan van het weekend. Ook lekker dat je so soms de zorg even overnam zodat jullie ook van elkaar konden genieten.

@Vaneke, Mooi dat het kraamfeest geslaagd is en ik hoop dat jullie goed zijn verwend met kado's

@gewicht, heb nog niet weer op de weegschaal gestaan, de laatste keer was 2 weken terug. Maar wil ook de zwangerschapskilo's weer kwijt. Zal vandaag even aan de poets en wil dan vanmiddag of morgen op de Wii aan de slag.

Ook hier een foto.

3. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Zo... Een weekendje niet meelezen en je loopt echt achter. Ga vanavond even proberen te reageren maar wil nu Pookie even heel veel sterkte wensen. Bah meid... Hoop dat hij heel snel opknapt.

En Dq, gefeliciteerd!!! Wat een ontzegelde mooie meid!!!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Wat een schatjes zie ik hier op foto's voorbij komen!

Ik lees wel mee maar aan reageren kom ik steeds ff niet toe...

@ Pookie heel veel sterkte meid, hoop dat hij snel opknapt en weer mee naar huis mag waar hij hoort!

@ Afvallen: ik wil ook!! maar ik mag nog niks dus dat vertraagd de boel een beetje.. ik wil er 6-8 kilo afhebben.. weeg nu 68 kilo.

@ Slapen: Wij hebben supernachten als ik lees hoe jullie nachten gaan! Delani slaapt door namelijk :D wat een heerlijkheid!

Donderdag van 23.00 tot 08.15 uur :$
    Vrijdag van 23.30 tot 05.00 uur
    Zaterdag van 23.45 tot 06.00 uur
    Zondag van 23.15 tot 06.30 uur
    Vandaag van 23.40 tot 06.30 uur

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ DQ: van harte gefeliciteerd met de 7e verjaardag van je grote knappe meid!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Heb een foto van ons kleine kerstmannetje in mijn album gezet!

ow ja.. en moet vanmiddag naar de gyn op nacontrole..
    hoop zoooooo dat hij die stomme eendenbek niet hoeft te gebruiken,
    daarmee heeft hij me de avond van de operatie zooooooveel pijn gedaan :(

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wowwwww, een dag niet geweest en moet wel 5 pagina's terug lezen. Zometeen direct doen.

Vraagje; Lars heeft vanmorgen zijn prikken gehad. Hij slaapt nu al bijna 3,5 uur. Gewoon laten slapen toch?

8. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Rianne... Je moet doen wat jou goed lijkt, maar ik heb L wel elke 4 uur wakker gemaakt voor haar fles. Weet natuurlijk niet hoe het bij jou is maar als ik dat niet had gedaan had ze zo de hele dag door geslapen. En naar mijn idee is het beter als ze wel hun voeding krijgen. Ook omdat hun tempratuur stijgt en ze wel hun voeding nodig hebben om dit door te komen. Maar dat is mijn mening hoor, weet niet wat de anderen hebben gedaan.

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    DQ, Gefeliciteerd met je meisje.

Mum, brrrrr heb ook zo'n hekel aan die eendenbek, gelukkig heeft ze hem bij mij niet gebruikt afgelopen vrijdag. Hoe is het gegaan?

Mama05, hoe is het afgelopen met J bij de HA? Hoop dat het meevalt!

Pookie, een hele dikke knuffel voor jou! Hoop zo voor jullie dat hij gauw mee naar huis mag.

Eigen kamertje; wij hebben L. na 4 week op zijn eigen kamertje gedaan, slapen wel met de deuren open, hoor hem direct. Het liefst heb ik hem 's nachts nog naast me bed, maar hij heeft zoveel lawaai. We slapen nu allemaal een stuk beter.

Afvallen, wil er nog 2 a 3 kilo vanaf, maar denk dat als ik aan het werk ben dit allemaal wel weer goed komt!

Druk, maar gezellig weekend gehad. Leuke sinterklaasavond gehad, gegourmet en cadeautjes uitgepakt. Vooral L. is dik verwend hahah leuk hoor zo de eerste Sinterklaas met ons guppie. Vanmorgen in het ZH geweest, L. doet het super op zn nieuwe voeding. Mogen de medicijnen voor Reflux afbouwen omdat het wrsch allemaal aan de allergie lag. Was nu ongeveer 5300 gram:D, onze lekkere kakwang!
    Gebruiken nu al dik 2 week die rommel voor de spruw, zegt deze Arts weer dat het helemaal geen spruw is. Maar de witte stip achter op zn gehemelte een talgkliertje is. Zonde van al die rommel in lijfje. Maar weer een zrog minder;)

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Princess, Ja ga hem zo ook wakker maken voor zijn voeding hoor! Maar ben ook van mening dat slaap ook erg goed help om verhoging te voorkomen. Het is echt niks voor hem om zolang achtereen te slapen, overdag is het meestal maar 45 min. hahah. Het voordeel is dan wel; dat ik bijna alles heb kunnen doen, waar ik al weken niet aan toe kom! Maar had liever een fit mannetje gehad hoor...

Aaaaaaah ik hoor al wat gepruttel komen uit de babyfoon, hahaha!

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Kom ik op zn kamertje ligt hij helemaal met zn koppie onder de deken. Schrik me echt dood. Denk er altijd zo goed om dat zijn voetjes tegen de achterwand zitten en zijn dekentje mooi laag is opgemaakt. Maarja als ons guppie zijn voetjes optrekt....

Zo 4 berichtjes in een half uur lijkt me wel voldoende, oeps!

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Overdag komt meneer ook netjes voor zijn flesjes, hoef m nooit wakker te maken, behalve voor de fles van 23u....
    Vandaag eerste dag dat alle flessen om de 4u zijn...
    We zullen wel zien!

Net weer een hagelbui gehad... Bah!

Nu zo boven stofzuigen... Daarna koken en vanavond niet teveel meer doen!

13. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Vanmorgen na ha geweest en hij dacht aan rs virus moet als hij vannacht weer benauwd heeft gelijk bellen!!!
    Maar hij zat niet vol in zijn longen gelukkig!!
    Maar ben zelf nu gebroken kan overal om huilen, andere kids erg vervelend!!!! Pfffff lange dag voor me!!!

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mama05, sterkte! Lekker dvdtje opzetten voor je andere kids?

Rrianne, zeker schrikken! Timo ligt juist altijd bovenin zijn bed, terwijl we hem met zijn voetjes tegen het voeteneind leggen. Stoppen nu sinds een week of wat het uiteinde van de puckababy in bij zijn voeten, dat is genoeg om hem onder de dekens te houden.
    Hoe is het met L? Timo moet woensdag...

Ik heb hem vandaag voor de voeding van elf en drie uur wakker moeten maken.

Pruts, dank nog voor de tip van de Tiny Love mobiel. Timo heeft hem sinds gisteren aan de box en vindt hem geweldig! Ligt te lachen naar de beestjes en vermaakt zich in de box, heeft hij nog nooit eerder gedaan. Ook nu, we hebben net boodschappen gedaan. Normaal plan ik de boodschappen altijd vóór de fles, omdat hij er erg onrustig van wordt. Maar dat is zo onhandig, dus ik dacht, nu ná de fles en dan even met de mobiel in de box. Hopelijk slaapt hij zo, normaal na de boodschappen slaapt hij nooit.

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hij ligt in bed. En het is stil... Thank you Pruts!!!:D:D:D

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Hier weinig nieuws... Gaat iets minder dan gister, ademhaling is erg hoog als hij wakker is. Slapend is ie rustiger. Vannacht heeft ie de hele nacht liggen spoken, veel huilen... Vandaag hele middag bij hem geweest. Vanochtend erg onrustig en vanaf drie uur in diepe slaap... Vanmiddag is Sint geweest bij hem op de kamer met wat Pieten en een kadootje. Ja zo hadden we onze eerste Sinterklaas niet voorgesteld, maar toch heel gaaf dat de Sint kwam. Foto komt snel :) Als zijn ademhaling niet beter word zit de kans erin dat hij aan de beademing moet, dat doen ze bij ons niet, dan moeten we naar Groningen. Maar das alleen in het ergste geval...

Sorry als het berichtje wat warrig overkomt, zit met foon nu.

Mama05 sterkte hoor, snap hoe je je voelt. Hoop dat t vannacht beter gaat, knuffel.

En andere dames nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties ook op hyves en fb.

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Nee, dat is niet hoe je je zijn eerste sinterklaas voorstelt, maar gelukkig komen er nog heel veel! Wel super dat sint en piet langsgekomen zijn, heb je mooie foto al op fb gezien.
    Hopelijk wordt Stijns ademhaling snel beter, het is niets als hij naar Groningen moet.

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ DQ: gefeliciteerd met je dochter!! Leuke dag gehad?

@ mama05: Hoop dat de kleine man vannacht niet zo benauwd is!!! Sterkte!

Hier even op het werk geweest, Sinterklaas gevierd. Was erg leuk met de kids!!!
    Nu bankhangen... Tot vannacht ;)

@ all: een knuf :)

19. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Och gossie poookie.... Wat een gedoe... Dit wens je niemand toe!
    Hoop dat Stijn niet naar Groningen hoeft... Ik duim voor jullie!

Mama, hopelijk heeft Jairo het ook minder benauwd... Beterschap! En fijne verjaardag morgen van je jongste dochter!

Hier onrustige pruts.... Zo zielig!
    Hij zit alleen wel lekker bij papa... :) mama gaat was vouwen!

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mama05, he bah wat vervelend. Hopelijk een goede nacht en geen zielig kindje:(. Kan me voorstellen dat het je allemaal even te veel is.

Pruts, wat fijn dat het zo goed gaat met de voeding van Xavi vandaag!

EB, L. ligt eigenlijk altijd opdezelfde plek waar ik hem neer lig, maar slaapt ook veel in het zijligkussen. Omhoog werken zie je idd ook vaak. Ik weet niet hoe 'vast' de puckababy zit, maar vind je dit niet eng nu T. al op zijn buik kan draaien? En het gebruik van de puckababy nu die kan draaien?
    Toi toi toi voor T. woensdag, hier een heel zielig vogeltje van de prikjes:(. Slaapt vanaf 12 uur non stop, moet hem wakker maken voor de fles. Komt helemaal niks uit, huilt in zijn slaap. Ligt nu lekker bij mijn vriend op de arm. Heeft gelukkig niet echt verhoging, 37,3. Wil het liefst geen zetpil geven, maar zou graag willen dat hij zich iets prettiger voelt.

Pookie, owww die arme Stijn. Hoop dat de situatie niet verslechterd en hij niet naar Groningen hoeft. Weet even niet meer waar je woont? Maar volgens mij is het een eind bij jullie uit de richting.

Deel Deze Pagina