Rrianne, Timo draait alleen van zijn buik op zijn rug, dus dat maakt niet uit met de puckababy. Wat sneu voor L. Maar het is voor een goed doel!
@ Rianne: ow ik vind dat ook altijd "eng" als ze dan ineens zoveel slapen.. gewoon lekker vaak gaan kijken of bij je in de buurt laten slapen als je dat een goed gevoel geeft en idd om de 4 uur wakker maken voor zijn flesje zou ik zeggen. hier vandaag wel een eendenbek gelukkig wel een van plastic ipv rvs, maar alsnog niet prettig! gelukkig geen spruw dus.. wel kma, naja erg fijn dat hij het zo goed doet op de pepti en hopelijk groeit hij er snel overheen. schrikken zeg dat hij zo onder de dekentjes lag.. D. heeft er ook een houtje van om zijn pootjes in te trekken. @ Mama05: ow jee ook rs-virus.. hopelijk valt het mee en knapt hij snel weer op! beterschap. @ EB: Zag op Fb dat Thimo lekker verwend is @ Pookie: Ow jeetje heb zo met je te doen.. hoop echt dat Stijn nu de piek heeft gehad en lekker op gaat knappen! nogmaals een hele dikke knuffel voor jullie. @ Prutsje: arme vent.. fijn dat hij t goed heeft bij papa. Hier vanmiddag dus bij de gyn geweest en het ziet er allemaal goed genezen uit.. het kan zijn dat ik maandelijks nog een mini-menstruatie krijg omdat er een stukje bmm is blijven zitten. de patholoog anatoom heeft bevestigd dat het een slagaderlijke bloeding was, dezelfde als die ze dichtgespoten hebben bij de embolisatie maar doordat dat bloedvat nog verwijd was van de zwangerschap is t propje eruit gekomen waardoor t weer is gaan bloeden. de gyn heeft nog nooit meegemaakt dat zo'n embolisatie mislukt... en dat het bloedvat 3 weken na de bevalling is gaan bloeden is ook een raadsel.. evenals het feit dat dat bloedvat totaal niet in de buurt van de KS zit/zat. hij heeft met inwendig gekeken en daarna nog een inwendige echo gemaakt.. deed veel pijn om geen baarmoeder te zien op de echo tranen brandde in mijn ogen.. hij liet nog even mijn eierstokken zien met "mooie" eiblaasjes, dacht heel even "ja fijn, maar daar heb ik toch geen f*ck meer aan" maar het is een hele aardige man die echt de tijd voor ons nam en neemt.. ook benadrukte hij nogmaals dat er (als de wens voor een 3e kindje zo groot zou zijn) de mogelijkheid is om via een draagmoeder een kindje te krijgen wat wel genetisch helemaal van ons is. hij wilde ons die info zeker meegeven zodat we niet zouden denken dat het helemaal onmogelijk zou zijn.. Helaas zal mijn litteken altijd zo diep blijven liggen als dat hij nu ligt evt. zou dat over een aantal jaar alleen aangepakt kunnen worden met plastische chirurgie. vanaf nu mag ik alles weer doen maar moet heel goed naar mijn lichaam luisteren... heb over 2 maanden nog een controle afspraak gepland maar als ik nergens last van heb en verder geen vragen heb o.i.d. dan mag ik die afspraak cancelen. D. zit inmiddels ook aan de puffer trouwens hij hoest ontzettend en heeft het als het slijm een beetje verkeerd zit ook flink benauwd. gelukkig lijkt de puffer al goed zijn werk te doen
hey dames, heb wel alles gelezen, maar te moe om op iedereen te reageren. @pookie, duim voor je dat stijn niet naar groningen hoeft. @mum, fijn dat de gyn alle tijd voor je nam. @mama, hopen op een goede nacht @ll, misschien ff een rare vraag, maar als je kindje verborgen reflux heeft en je weet het niet, dus je doet er ook niks aan, is dit dan erg (heeft het ook gevolgen?). Ik twijfel nl. en aangezien er hier best wel veel kindjes zijn met reflux hebben jullie er wel ervaring mee zal nu eerst voeden
He al die snotterende benauwde beebs hier.... niet leuk!!! Xavi ligt nu lekker in zijn bedje te slapen.... Net wel iets eerder zn flesje gehad, en ook weer 150 ipv 180. Dan hoop ik dat hij straks om 23u ook nog goed wil drinken. Ik heb nog een vraagje, ik had (heel slim ) 3 biedingen gedaan op puckababy mini's via marktplaats en jawel.... ik heb gewoon drie geaccepteerde biedingen . 1 is er 2 in een koop (55euro voor twee) en die andere zijn beide enkel (26 euro plus 2,80 verzendkosten) .... zijn er mensen van hier die interesse hebben???? Nieuw zijn ze 55 euro, dus qua prijs erg netjes nu. Stuur maar ff pb, wel graag zsm, dan kan ik die mensen ook mailen. Ik neem dan zelf die twee voor 55, dat zijn twee witte, die andere zijn een blauwe en een grijs met witte stippen.
Mum, ik snap een beetje hoe je je gevoeld moet hebben vanmiddag.... de keuze die jullie ontnomen is... niet leuk! dikke knuf! Eb, geweldige mobiel is het he???? Xavi is er ook helemaal weg van, dan kijkt hij er naar, zwaait met zijn armpjes en begint er tegen te kletsen... zoooo lief hij kan nu idd ook een poosje rustig in de box liggen zonder te huilen. Ik heb ook nog een erg leuk speelkleed van Lamaze Kennisgeving voor omleiding deze, hopelijk werkt deze link Die vind mr X ook erg leuk!!!
dolfijn, ik denk dat het geen kwaad kan als je er niets aan doet als je kindje verborgen reflux heeft hoor. Alleen als ze er echt last van heeft zou ik er wel iets mee doen. Ik doe al jbpm door Xavi zijn fles, maar alsnog kan hij voor zijn volgende fles nog een beetje last hebben van ''zuur'' en kokhalzen. Dit lijkt ook wat op reflux, maar hij heeft er geen last van, geen pijn, moet er niet van huilen en is daar niet onrustig van. Ik doe er verder dus ook niets mee. Maar ik zou zeggen, als je het niet vertrouwd ga er even mee naar de dokter of cb!
EB, lezen is geloof ik ook niet meer mijn sterkste kant. Dacht dat hij van rug naar buik draaide. Idd voor het goede doel, nog even doorzetten. Hopen op een goede nacht, waardoor hij morgen weer een heleboel van opgeknapt is. Mum, wat fijn dat alles er goed uit ziet. Toch weer erg confronterend! Kan me voorstellen dat het behoorlijk slikken was. Hoe is het met D. zit hij al wat beter in zijn vel? Pruts, wat een ontzettend gaaf speelkleed!
@dq ook hier nog proficiat met je dochtertje @pookie khad de foto's ook gezien leuk dat sint langs kwam. Dikke knuf voor jullie @mama05 sterkte hoop op een goede nacht voor jullie @rrianne fijn dat je nu weer ff duidelijkheid hebt en dat je kunt stoppen met de medicijnen @mum dikke knuf kan me voorstellen dat het even confronterend is geweest is ook niet niks, de keus is nu voor je gemaakt of je nu wel of niet een derde wilde. @verder wel bijgelezen maar beetje brakjes hier kom morgen wel weer kijken @pruts wij zouden heel graag de puckababy willen hebben grijs met witte stippen heeft dan de voorkeur hahahaha ik pb je wel ff via fb. Dat gaat makkelijker via de telefoon.
Hier de beloofde foto van Stijn met de Sint. Vanaaf nog ff met de verpleging gekletst, zij zei wel dat het er niet naar uit ziet dat Stijn aan de beademing zou moeten
Hier nachtbraker 1 Hij is eerder dan "normaal" maar dat komt omdat hij gisteren zijn fles heeft verschoven.. Net fles gehad, nu de boer nog. @ mum: een digi-knuf voor jou! Héél confronterend die echo... Maar wel fijn dat de gyn alle tijd nam!! @ poookie: Natuurlijk had je de Sintviering anders voorgesteld, maar wat leuk dat Stijn zo toch op de foto is met Sint. @ mama: Hoop op een goede nacht voor jullie! @ dolfijnjes: Als het verborgen is merk je er weinig van en onze huisarts zei ook dat eigenlijk alle babies reflux hebben omdat het maagklepje nog open staat. Wij hebben ook JBPM erdoor nu en dat gaat prima. Wij gaan weer slapen, tot straks
Hier nachtbraker 2, een uur eerder dan normaal. @ mum, goed dat alles er wel goed uit zag. @ pruts, de puckababy uitvragen in de rubriek gevraagd op dit forum is ook een aanrader. Op mp vond ik ze een stuk duurder. Heb er hier eentje voor 17,50 en eentje voor 20 euro en ze zien er nog uit als nieuw. Vandaag naar huisarts om anticonceptie te bespreken en afsluiten bij de vk. Geen idee wat ik me bij dat laatste voor moet stellen. Zijn er meer meiden die op nacontrole bij de vk zijn geweest? Wat hield dit in? Neem aan dat het een praatje is en niet kijken/voelen down under? Daar ben ik echt klaar mee en bedank ik vriendelijk voor.
Nachtbraker 3! Hier later dan normaal, jeuh!!!! Daan, ik had al eens gereageerd via hier op een puckababy, maar kreeg geen reactie... Dan niet! En heb je de piep of de mini? Want de piep is nieuw goedkoper dan de mini, dus vandaar 2e hands ook iets duurder denk ik. Ben benieuwd hoe het met Jairo en mama is en met Stijn en poookie! Flesje is al leeg, boeren en weer slapen! Tot morgen!
Ja nachtbraker 4 meld zich ook!!! Jordy had om 22.30 uur dr laatste fles, en dan nu weer. Met verschonen de boel weer onder gepiest en dat keihard gaan gillen.... Lekker alsje nog duf bent.... @ Mum, mooie foto van je kleine man. Heb voor jordy ook een kerstmuts besteld met zijn naam erop Erg pittig bezoekje dus aan de gyn... Sterkte wijffie, en als je kwijt wil weet je ons te vinden toch? @Pookie, wat leuk dat ie ondanks alles op de foto is met de sint. Ik hoop dat stijn nu snel gaat opknappen. Mijn duimen draaien overuren voor hem... @ Mama, hoe is het bij jou? Hier gisterenavond sint gevierd. Jordy is gruwelijk verwent, het is maar goed dat hij dat nog niet door heeft hahaha En morgen (vandaag), gaat de beste man weer naar spanje en maakt de volgende zijn opwachting.... Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Ik ben er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig... Nou, ik hou het weer even voorgezien.... Fles is bijna op en dan weer lekker slapen.... Slaap lekker allemaal
Hier deel 2 van nachtbraker 1 Arme vent is zo verkouden dat hij zijn fles niet helemaal leeg krijgt... Dan maar iets meer flesjes @ meikie: ook ik nog niet met kerstboom bezig, maar wordt niet groots dit jaar, want we kunnen hem niet kwijt De box, babyspullen en kinderspeelgoed neemt teveel ruimte in Nog even een oplossing zoeken... @ mama: Hoe is het met Jairo?? @ pruts: Wat heerlijk dat hij later was vannacht! Hier weer klaar... Welterusten allemaal!
Goede morgen hier geen nachtbraker maar ik ben klaar wakker!! Het is vannacht redelijk gegaan hij heeft het niet zo benauwd gehad tegen 5 uur werd hij wel wakker van zijn neus die vol zat heb hem met pompje er uit proberen te halen en neusspray gedaan en is daarna onrustig in slaap gevallen , maar hij is niet zo benauwd meer dat is belangrijkste Vandaag onze dochter jarig 3 jaar!!! Iedereen bedankt voor medeleven deed me gisteren er goed!!! Voel me vandaag al beter
Hier is het weer ochtend, goede nacht gehad, heerlijk! Nu alleen Ff kijken, hij moet eigenlijk om 8u drinken, maar das niet handig, dus maak ik m straks wakker, drinkt hij wat eerder. Vandaag een lui dagje denk ik. Nog wat was strijken en opruimen, verder niks. Om 15.15 gesprek op school Vd oudste. Ben benieuwd! Mama, gelukkig dat hij minder benauwd was zeg! Nou ik ga me klaarmaken voor de ochtend! Tot later!
Pruts, ik heb een piep en een mini gekocht. We zijn echt een harde kern nachtbrakers aan het worden. Zouden de rest van de baby's dan echt al doorslapen?
@mama wat fijn dat het goed gegaan is vannacht hoop dat het doorzet! Hier vandaag de eerste prikjes nog tips? Van te voren zetpil geven? Of pas als hij ergens last van krijgt? Verder wilde de kleine man gisteren zijn laatste fles niet om 11 uur hij was niet wakker te krijgen, hebben vanalles geprobeerd kietelen enzo maar mondje bleef dicht. Maar denk ook maar niet dat meneer vannacht nog gekomen is. We hebben hem net maar wakker gemaakt. Dit lijkt me ook niet goed toch? Of zijn er al meer beebs die nog maar 4 flessen krijgen?
Dag nachtbrakers en vroege ochtendmama's! Daantje, ik denk dat er nog wel meer nachtbrakers zijn, maar niet iedereen heeft een foon om mee te reageren... Als je niet wil dat de vk kijkt dan zeg je dat toch? Dan mag ze met argumenten komen waarom het wel nodig is, kan je zelf beslissen. Ik ben met gyn bevallen en heb daar donderdag controle. Die zal wel gaan kijken, maar dat is vanwege mijn ruptuur. Vind ik ook wel prettig hoor,om zeker te weten dat alles goed zit daar beneden. Linda, vier flessen is nu nog te vroeg. Volgens de regeltjes pas bij vier maanden èn zes kilo. Timo zou het ook prima kunnen, ik krijg hem ook nooit wakker 's avonds en de fles duurt dan bijna een uur ipv een kwartier overdag... Succes met de prikjes! Wj mogen morgen. Ik heb gehoord niet vantevoren een zetpil geven, maar heb ze wel in huis voor het geval dat. Die zijn eigenlijk pas voor baby's vanaf drie maanden, maar omdat Timo flink is dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen. Mama05, gelukkig deed Jairo het goed. Gefeliciteerd met je dochter! Karine, jij ook al een snotterd! Wordt nog wat als ze allemaal naar de creche gaan... Kerstboom, doen wij zaterdag. Wij hebben binnen ook geen plek voor een boom, dus hebben we er nogmaal geen. Maar nu heeft M bedacht om hem buiten op de tuintafel voor het raam te zetten. Geniaal idee vond ik! Echt zin in, eerste kerst als gezinnetje. Weer lekker rustige dag vandaag. Hebben de eerste hagelbuien alweer gehad, niet normaal! Vorig jaar lag er sneeuw, hopelijk blijft die dit jaar uit. Vriezen mag wel, dan kan M schaatsen, maar ik heb de afgelopen twee jaar wel genoeg sneeuw gehad.