we zijn 1 uur thuis we zijn naar rotterdam geweest bij de c&a extra koop avond. kleding gekocht voor de kids totaal 233 euro uigegeven wel 176 euro bespaard. Morgen alles lezen en reageren en om 13,30 naar het cb. Jesse heeft zijn fles gehad dus zo naar bed.
Hey meiden, Nou heb gister het hele huis nog schoon gekregen. Nog niet helemaal door de was heen, maar morgen weer een dag. Gister avond ben ik naar de buurt rummicub geweest. Was weer leuk en gezellig. Voordat ik wegging gekolfd en was rond half 12 weer thuis. Gelijk voeding gegeven om 12 uur. Ze sliep door tot 5.30 en daarna om 9 uur weer. Een heerlijke ochtend dus. Stiekem nog in slaap gevallen en tot slot tot 10.30 op bed gelegen. Mirthe in bad gedaan, gevoed en daarna zelf nog gedoucht. Daarna op pad geweest voor een andere foon, dus zal vannacht ook wel even berichten. @vaneke, mooi dat het kraamfeest geslaagd is. Ben je e ralweer helemaal? En alles al wat aan kant? @meikie, leuk de 9 maanden beurs. Ga sowieso al 3 jaar achtereen naar de huishoudbeurs. Ik ga waarschijnlijk al met een vriendin heen, waarschijnlijk ook in het weekend. Vaag verhaal van het cb. Wel grappig dat hij alles onderplast. @EB, Wat vervelend dat je eerst niet volledig opvang hebt. Ik ben ook helemaal voor naamkaartjes. Ik ben totaal niet van de namen, ben daar super slecht in. Fijn dat Timo niet zoveel last heeft van de prikjes. @prutsje, ja is zeker lastig kiezen tussen bruiloft en de meeting. @daantje, fijn dat de nacontrole goed en vooral leuk was bij de vk. @princess, kolf jij eerst af en geef je dan de fles? Ik zit nooit op zoveel, maar moet ook meer gaan kolven. @Rrianne, mooi boompje. Zag in de lijst dat je niet meegaat naar de meeting? @nathalie, goed geslaagd dus. @kerst, 1e met so bij ons thuis met surprise en lekker eten en de 2e dag bij mijn ouders geloof ik. Daar hebben we nog niet echt plannen voor. Ik denk dat ik van het weekend ook een boom ophaal, weet nog niet of hij dan ook in huis komt. Voor de rest alles wel gelezen, maar nu aan het voeden en dan zo op bed. Trusten.
Goh, ben de eerste nachtbraker. Ze is weer een uur te vroeg. Blijk ik de avondfles gisteravond ook niet opgehoogd te hebben naar 140 ipv 120. Vanavond maar niet vergeten, want gisteren ging het juist zo lekker van 23.15 tot 5.00 uur. @ Speeltuin in de buurt van Baarn. Monkeytown in Bussum en Amersfoort zijn zeker super leuk! Even een vraagje over het in eigen bedje laten slapen. Ik wen steeds meer aan het idee dat ze in haar eigen bedje gaat slapen 's nachts dus ik vermoed dat we dit vanaf volgende week gaan doen. Ik vraag me alleen af of jullie niet de hele nacht aan de wandel zijn. F. verliest haar speen nog wel eens en als ze nog niet diep genoeg slaapt dan begint ze te piepen. Nu ligt ze naast me en hoef ik niet uit bed, maar vrees dat ik straks veel aan de wandel zal zijn. Hebben jullie kindjes 's nachts geen speen? Of valt jullie kindje al tijdens de fles weer in slaap? F. Heeft dan ook geen speen nodig, maar ze is vaak klaar wakker als ze de fles gehad heeft.
Goeiesnachts Hier al een uur bezig met voeden en boeren... De oudste werd huilend wakker, waardoor Micah moest wachten, neergelegd werd en zijn ogen écht open deed...... Nu slaapt hij (zo goed als) en gaan we weer slapen. Trusten
Ja, nachtbraker 2 meld zich ook... Echt een mannetje van de klok die Jordy... Vooral niet later komen... Maar goed, nu een kleinere fles en dan hopen dat hij genoeg heeft eraan en weer lekker wil gaan slapen.... Het weer lijkt buiten redelijk rustig te zijn, hoor het niet zo suisen als gisteren. Hopen dat het mee valt, wilde vandaag even naar het dorp.... Nou slaap lekker nog even allemaal en tot later!!!
En nr 4! 23u-4.30..... Yeah! Gisteren naar de bingo, was leuk, niks gewonnen nu snel weer slapen, wekker van m'n lieverd gaat over een uur...
Hier nachtbraker nr 4. Wij zitten op onze vaste tijdstip. Dus mag niet klagen. @Daantje, hier nog geen speen. Heb er al wel over na gedacht, omdat ze gisteravond zo'n zuigbehoefte had, terwijl ze net bv had gehad. Maar ik kijk het nog even aan voordat ik dat doe. Heb eerlijk gezegd liever dat ze de duim pakt. Wij zijn zo goed als weer klaar ondertussen alleen nog ff boeren. Trusten
Goedemorgen! Heerlijk om te lezen dat ze allemaal zo'n goed ritme hebben, dat ze allemaal zo op de klok 's avonds / 's nachts komen... Wij hebben gisterenavond geprobeerd het een uur te rekken, maar dat maakte voor de nachtfles niets uit Hoe is het jou gelukt pruts?? Vanmorgen gezellig met vriendin en zoon naar Ballorig toe, lekker in de ballenbak spelen... Fijne donderdag allemaal!
Goedemorgen alemaal!!!! 7.30 uur ging het hongeralarm weer... Wel vroeg hoor, maar goed morgen nieuwe kansen. Is het ook niet zo dat de kleine het zelf aangeeft wanneer hij/zij toe is aan doorslapen??? Je ziet bij Pruts dat het uiteindelijk ook goed lijkt te komen.... straks komt mijn sm Jordy badderen en flessen. W il daarna graag even naar het dorp hier, maar het weer werkt niet echt mee... Nemen jullie je kleintje met dit weer mee naar buiten? En hoe doe je dat dan?
Goede morgen Waren wij ook weer. Geheel volgens schema Vind het ook wel vroeg hoor Meikie. Dus leg haar zo nog ff terug in bed. Kan ik zelf ook nog even slapen. Krijg vanmiddag visite van een collega en vanavond collega's van manlief. @ Meikie, heb van de week de draagzak geprobeerd, dit vond ze wel leuk, maar ik heb nu last van m'n schouders en nek. Nou had ik daar ook al wat last van. Ik denk dat ik haar in de bak leg en dan de regenkap erover als het miezert. Heb gister al boodschappen gedaan maar de helft vergeten natuurlijk. Gluur vanmiddag wel weer even via de foon. Prettige dag iedereen.
Toch is het wel gek met xavi's ritme... gisteren om 15.45 gedronken en pas om 23u weer!!!! Das weer 7u! Die wil ik tussen de fles van 23u en de ochtendfles hebben en niet s avonds!!! Nu ligt hij weer te pitten, om 4.30 gedronken en hij mag nu ook eigenlijk alweer, maar hij slaapt in de kinderwagen. Zal zo wel wakker worden, eens kijken hoe het dan vandaag gaat met zijn flessen. Leuk Ballorig Karine! veel plezier! Ik neem Xavi gewoon mee, het moet wel als ik geen auto heb. En tja, je kan niet altijd thuis blijven, meestal gewoon in de kinderwagen met de regenhoes er overheen, dat gaat prima! Wil ook nog regenhoes halen voor de maxicosi, als die op het onderstel staat en het regent is dat wel handig Ooooh, hongeralarm! Ik ga mn mannetje halen! tot later!!!
Goedemorgen! Ben weer de eerste niet-nachtbraakmama geloof ik... Daantje, Timo krijgt een speen, maar alleen als hij niet uit zichzelf rustig kan worden. Toen hij nog bij ons op de kamer sliep, stopte ik ook meerdere malen per nacht zijn speentje terug. Dus toen hij naar zijn eigen kamer ging, bereidde ik me voor op meerdere malen heen en weer lopen. Had zelfs een badjas aan zijn kapstok gehangen voor als het langer zou duren. Nu slaapt hij drie weken op zijn eigen kamer en we hebben er nog niet één keer uit gehoeven 's nachts. Meikie, als het regent doe ik Timo in de kinderwagen met regenkap. Of als ik boodschappen ga doen in de maxi cosi met regenkap (met de mc kan ik beter bij de boodschappenmand onder de kinderwagen). Met de draagzak kan ook, maar alleen als het heel zacht regent. Daar hebben we nl een windstopper zak bij die hem redelijk droog kan houden. Of gewoon wachten tot het droog is! Timo is de prikjes al aardig te boven. Gisterenavond om 19 uur had hij 38,6 maar om 23 uur was dat al gezakt naar 38,2 en kreeg ik weer volop lachjes. Toch de wekker gezet en om 3 uur even gaan kijken of alles goed was. Vanochtend zat hij alweer op 37,4 dus prima! Mijn moeder komt vandaag. Ik moet vanmiddag naar de gyn en zij komt oppassen. Helemaal vanuit Eindhoven en ze neemt er een vrije dag voor, lief hè? Is voor haar weer een excuus om haar kleinzoon te zien Fijne dag allemaal!
Hallo allemaal, wat een hoop mama's weer vannacht....zijn de beebjes daarna wel gaan slapen? Wendy, indd de Monkeytown is in Bussum, speelde E.mma ook 4 keer in mijn kraamweek toen ze bij mijn moeder logeerde.. EB, wat lief van je mams dat ze er een dag voor vrij neemt! Ook logisch toch.. Succes bij de gyn! Ik moet straks naar het CB om S.ofie te wegen. Ze was de vorige keer iets aan de lichte kant en daarom willen ze kijken of er een stijgende lijn in zit. Daarna nog even boodschappen doen en een beetje opruimen hier in huis. Genoeg te doen dus. Tot laters
@eb dat is nog een behoorlijke verhoging die Timo had! En wat lief van je moeder! Hahaha maar is ook eigen belang natuurlijk haha @nachtbrakers ik lig echt dubbel af en toe om jullie berichtjes hoe kom je erop zo midden in de nacht! Toch hoop ik dat er snel geen berichtjes meer geplaatst worden s'nachts. @pruts is het een idee om x.avi de fles te geven in het ritme wat jij wilt? Dus toch om de 4 uur gewoon geven ondanks dat hij nog ligt te slapen, toch wakker maker en dan eens kijken wat hij in de nacht gaat doen? Ik roep ook maar wat hoor en jammer dat je niet naar de meeting komt maar wel begrijpelijk. Verder wel bijgelezen maar alleen het laatste is blijven hangen
Dolfijnjes... Ik kolf al vanaf dag 4 dus loop al een tijdje 1 dag voor. Wat ik gister heb gekolfd krijgt ze vandaag. Vandaar dat ik tot nu toe altijd nog genoeg heb. Moet ook zeggen dat ik in de ochtend nu al 250ml kolf en de rest van de dag meestal 200ml, dus dat schiet lekker op. Daantje2011... Hier ook geen speentje in de nacht, en als ik dat van jou hoor hoop ik dat dat zo blijft. Moeilijk... Om met de telefoon te reageren. Maar blijf het proberen. Hier weer een goeie nacht. Al twee weken nu dus denk dat het wel zo blijft. Heb voor dit weekend een avondje bioscoop gepland. We gaan naar de nieuwe film van new kids nitro. Zo veel zin in, vond de eerste film namelijk erg grappig. Ook maar even de kerstspulletjes uit de kast halen dit weekend.
Linda, ik heb daar zelf ook aan gedacht, maar dan zou zijn ''laatste'' fles al erg vroeg zijn, rond 8u.... en dan slapen tot ??? ik vermoed een uur of 2 en dan 4u later weer.... ben ik bang. Ik weet dat ik het gewoon moet proberen, maar omdat ik de kids naar school moet brengen zie ik er tegen op om een slechte nacht te hebben... stom eigenlijk! Vandaag een ander ritme, hopelijk vanavond rond half10 laatste fles, en dan ga ik m laten slapen tot hij wakker wordt, om half 10 maak ik m wakker. Hij krijgt nu trouwens ook 5x180cc+6 dus als hij om 8u fles krijgt en hem dan om 12u weer wakker maak voor de nacht krijgt hij er 6 van 180cc, dus teveel :S Nou ja, snachts heb ik niet opgehoogd hoor, die is nog 150. Zat er ook al aan te denken om die nacht fles een beetje te minderen.... volgende week weer cb, dus dan vraag ik het even. Lelie, mijn mannetje gaat snachts wel gewoon weer slapen zonder ook maar een kik te geven! Dat vind ik wel heerlijk hoor! Ben benieuwd wat je meissie nu weegt, of ze is aangekomen! EB, succes bij de gyn! en lief van je moeder dat ze een dagje komt, wat heerlijk toch???? geniet ervan! Princess, ik wil ook graag naar de nieuwe new kids, bij de eerste twijfelde ik erg, ik dacht aan al dat gevloek en gedoe en dacht bij voorbaat al dat ik m niet leuk zou vinden. Nog maar een paar maand geleden hebben we m thuis gezien en ik vond m eigenlijk wel errug grappig! De gvd's hoeven voor mij niet zo, maar het andere gevloek kon ik wel hebben hahahaha! En ik ben stiekem errug fan van Dj Paul Elstak Geniet ervan dit weekend! Wij vieren dit weekend sinterklaas, de kids worden weer gruwelijk verwend! ach, leuk toch word je zelf ook weer kind van Nu koffie en daarna bedden afhalen en douchen. Kids blijven boterham eten op school... dus ''rust'' tot 15.15. Vanavond komen mn so eten, we eten prei stampot, dus moet nog wel aan de slag
Prutsje... Over dat gevloek heb je gelijk. Maar het is de manier waarop. Vind het zo grappig. Even een vraagje... Aan de dames die een zwangerschapsstreep hebben. Mijn buik is weer normaal maar die streep zit er nog. Zijn er andere dames die dat hebben, of is het bij jullie al weg?
Even bijgelezen met een slapend jongentje op mijn borst. Princess, bij mij zit de streep er ook nog hoor. Colega heeft hem na 3 jaar nog steeds. Zal nog wel vervagen, maar helemaal weg gaat hij niet meer denk ik. Nu gauw L. op bedje doen en even douchen, kom straks op de rest reageren.