Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Rrianne M had dat ook heel erg over haal hele gezicht en zelfs op haar buikje. Had van de oudste nog n vette creme voor exceem en toen was het binnen 3 dagen weg.

@ wendy jij ook misschien niet naar de meeting! Ik heb ook nog geen oppas en geen vervoer gevonden dus hoop dat t mij gaat lukken!

wat een nachtbrakers die beebs hier zeg en waar halen jullie die energie vandaan om dan even rustig op t forum te gaan posten :) :)
    Ik zit s'nachts nl half te slapen als ik M voed!

Vanacht ook weer 3 x eruit gemoeten tewijl ze normaal eigenlijk 2x komt! Ze slappt wel uit maar de oudste is dan wakker dus moet ik er alsnog uit!

@ vaneke wij hebben ook de philips avent zeer tevreden over, geen storing of andere beebs op en ver bereik!

@ daantje ik heb er een van Uki gezien die vind ik zo leuk alleen heb m nog niet gekocht :)

@ puckababy doe haar gewoon in een rompertje in de zak en dan een dekentje erover, als ik haar uit bed pak heeft ze het echt niet koud!

@ buik net weer n reep choco op :) zo slecht haha maar vanmorgen wel weer naar de fitness geweest. streep hier nog goed aanwezig op mn buik heeft bij de eerste ook lang geduurd voor die weg was

ook weer naar de fisio geweest, nog geen verbetering met mijn hand/pols :( mag er nu niet veel mee doen maar aangezien ik rechts ben valt t niet mee!

Hoop dat de beebjes vanacht eens allemaal lekker gaan slapen! misschien last van het weer! oooow ik moet gaan alarm gaat af :)

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    hi mama's

@ Buikje: hier ook weer lekker bol aan het worden, en helaas saboteert manlief de boel door elke keer teveel lekkere dingen in huis te halen :x

@ ongesteld: hier precies een maand na de bevalling het gevoel gehad van een menstruatiebuikpijn en -rugpijn, met een klein beetje bloedverlies, maar het was bijna niks. Toch denk ik dat het wel een menstruatie was, want ik herkende wel hoe het voelde,inclusief de chagi-hormonen.

@Voedingen: eens denken afgelopen nacht/dag zaten we op: 22:00; 23:30; 3:00; 6:00 9:30; 12:00; 14:00; 16:00; 19:00; 20:30; en nu kan hij weer elk moment wakker worden dus weer rond 22:30 denk ik. Tsjaaa, het is wel een beetje een regeldag vandaag geloof ik, want hij kwam bijna elke 2 uur. De laatste tijd was het meestal om de 3 uur en 's nachts rond 23:30; 4:00; 8;00 dus best te doen. Vandaag wel een beetje vermoeiend dussssss

Verder heb ik veel last van een schouderblessure, vroeger rsi gehad, vandaag eerste fysio behandeling gehad, en vet pijnlijk....auw! Hoop dat het beter gaat over 4 weken alweer aan het werk, shit wat gaat de tijd snel!

Wie heeft er al zin in werken of juist helemaal niet??? Ben erg benieuwd hoe jullie dat beleven?

Ik ben zelf al maaaaaaaaaaanden thuis, dus eigenlijk heb ik er wel weer zin in, alleen niet in de reorganisatie die me staat te wachten. Als ik terugkom zitten we in een ander pand met minder teamleden en weer een andere teammanager waarschijnlijk, en mijn functie zal ook veranderd zijn, dus ben ook wel erg benieuwd, maar wel erg raar ook. In ieder geval ben ik met het thuiszitten wel klaar!

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ryano hier nergens meer last van! Heeft gewoon gegeten vanavond en had voor hij naar bed ging gewoon weer 37.3 :)
    Wat hem betreft dus waarschijnlijk een rustigere nacht :D

Wat Micah betreft; ook hier een regeldagje. Wat kan een kleintje dan onwijs weinig slapen zeg!!
    Hij heeft nu vanaf 00.30 uur vannacht al wel 8 voedingen gehad :$ en bijna allemaal zo tussen de 2 en 2,5 uur ertussen.... Nu hopen dat hij weer meer gaat drinken en dus minder flessen :D ;) :cool:
    (En ik dus een betere nacht :p)

@ Buik: Hier nog groot, veel en blubberig :) :( Vanaf januari weer flink sporten ;)

@ ongesteld: Hier nog niets. Mag nog wel ffies uitblijven, ik heb het niet gemist :D

@ VanEke: Wij hebben de Philips Avent. Mooi ding!!!

@ Wapje: Balen dat je pols niet opschiet!! Hoop op een wat snellere verbetering voor je!

@ Werk: Ehhh... Ik heb mijn ouderschapsverlof achter mijn zwangerschapsverlof geplakt en hoef dus nog heeeeeeeeeeeeeel lang niet te werken :D ;) :cool: :) :)

@ Nachtbraken: Ik vind het wel leuk om dan op de telefoon te lezen hoe het de anderen vergaat en dus ook op het gemak te kunnen reageren :D (al is de PC en stuk makkelijker en sneller!!)

@ Kraamvisite: Hier nog zoooo onwijs weinig mensen geweest!!! Verbazingwekkend gewoon....

@ Zw.streep / striae: Geen streep, wel flink striae... Ach... Giga mooie mannen voor terug ;) Wordt vanzelf witter en dan valt het stukken minder op ;) :)

Ik ga lekker slapen meiden... Kom vannacht nog wel even checken hier. Geen idee hoe laat aangezien zijn regeldag nogal warrig overkomt hier (whahaha) Hij heeft net nog gehad om 22.30 uur, dus jullie zien me verschijnen!!! :D
    Welterusten!!!!!!

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Karine, hier ook nog nauwelijks kraamvisite gehad! Vrienden hadden me al gewaarschuwd, is de 2e hè, is blijkbaar een stuk minder interessant.... Nou ik vind het maar raar, ik was bij mijn vriendinnen even enthousiast over elke nieuwe aanwinst....

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Slaap lekker meiden. En voor de nachtbrakers: tot straks.

Toch de stap genomen om F. in haar eigen bedje te leggen. Ik hoop dat ze snel komt voor de nachtfles, erg hè? Heb er net zelfs een traantje om moeten laten. Ben kennelijk nog niet helemaal de oude haha.

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Nachtbraker 1 meldt zich! Haha nee hoor, grapje!;) heb met mijn schoonzus enge films zitten kijken (the others en the forgotten), gaan nu slapen. Nog geen spoor van onze mannen, hoop dat ze zich goed vermaken en lekker zat thuis komen. Doet M nl nooit, dus ik gun het hem van harte.

Goede en dappere beslissing, Daantje. Ben benieuwd hoe het gaat.

Heb trouwens wel zin om weer te gaan werken, vind mijn werk erg leuk. Maar ik heb al gepleit voor een afdelingsnanny (zo'n 8 kids onder de 6), zodat ik Timo mee kan nemen. Zie het echt niet zitten om hem vier dagen nauwelijks te zien...

Tot morgen!

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiesnachts!

Eerste nachtfles zit er weer (voor de helft vd hoeveelheid) in....
    Nu komt hij dus ook deze nacht 2x ;)

@ Guap: Ik had het ook al gehoord ja... Maar ook ik vind dat raar!
    2e (of derde etc) kindje blijft/is net zo'n wonder als de eerste..

@ Daantje: Sterkte meis! Heb jij een beetje geslapen? Ik snap dat je er emo van bent :)

@ Pruts: Ik ben benieuwd hoe X. het doet vannacht.....

Hier de boer gehad, tot straks! ;)

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Whahahahaha... Die EB!!

Liet je me toch bijna schrikken dat T. zou zijn gaan nachtbraken...
    Hihi... Slaap lekker!

Ben ik tóch nachtbraker 1 ;)

9. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hoi!! Hadden jullie me al gemist??? ;) heb net flesje gegeven, heb maar 120cc gegeven, ben benieuwd wat hij doet, lijkt tevreden, is nog stil!!!!

Bijgelezen,

Rrianne, lijkt idd ook op wat Xavi had. Ik ben neutral zalf en badolie gaangebruiken. Nu is het over! Dus geen ander wasmiddel of verzachter!

Eb, ik dacht al.... Huh??? Is Timo in de war? Hoe waren de films?

Karine, ben benieuwd hoe jouw nacht verdergaat!

Guap, wat een druk voedingsschema vandaag! Pfff!
    Hier wel weer zin om te gaan werken, alleen geen zin om Xavi af te geven ;) gelukkig is hij maar 2 deuren verder bij m'n collega's!

Verder ben ik het kwijt! Oh ja, Daan, ben benieuwd hoe F het deed op dr eigen kamer!!! (en hoe mama het heeft gehad!)

Ik ga weer slapen... Hoe lang zou mr X het volhouden. ?

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ja nummer 2!!!:D :D :D

11. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Pff nou hier wel n nacht brakertje..tweede keer al vanacht om half 2 ook al. Bied steeds 2 borsten aan maar ze wil maar 1 kant!
    Ff schone luier en hop weer slapen!!!

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier nachtbraker 2
    Gister lekker bij do ouders taco's gegeten. Was heeerlijl maar bij thuiskomst gelijk gedoucht, want we stinken dan allemaal zo naar rook. Maar ja we weten dat en houden hier ook rekening mee

De speen is een uitkomst gister gevoed om 5.30, 10.00, 14.00 18.00 en 22.00. Dus vind het niet erg dat ze nu al komt. Ze zat eerst rond de 8 voedingen op een dag. Maar ik kijk het nog even aan hoe het nachts gaat, want anders maar naar om de 3,5 uur voeden. Nu dus om half 4 gevoed.

Zal denk ik vanmiddag ook om een slaapzak uit. Haalde haar net uit het ledikant en ze lag volledig boven de dekens. Vorige dagen lag ze er maar voor de helft boven. Maar vind dit wel heel erg. Nou staat de kachel wel aan maar dan nog.

Ga weer tot straks

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow 3

Vervelend wapje, slaapt ze dan half als je voed? Anders speen proberen omdat ze dan gewoon zuigbehoefte heeft. Succes meid

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Sh*t weer niet... Nr 3 dan maar hahaha

En hier mijn uitgebreidde berichtje, maar wilde nr 2 zijn. Helaas was prutsje me voor....
    Jordy kreeg om 22.30 uur zijn laatste fles dus toch netjes 5 uurtjes ertussen. Zou wel mooi zijn als dat langer word. Maar nog liever zou ik dat alarn wat zachter willen kunnen zetten 's nachts... Pffff, wat kan die gillen zeg....:(

@ Eb, je bent gewoon een nepper, hahaha!!! Wel lekker zo'n filmavondje. Hoe waren ze?

@ Daantje, je gaat toch niet zeggen dat ze nu gelijk doorslaapt he....:)

@ Karine, balen zeg 2 keer eruit....
    Vind hier de kraamvisite ook tegen vallen hoor en is toch de eerste. Mensen die ik allang had verwacht moeten nu nog komen.... Nou graag of niet hoor....

@ Guap, leuk dat je er ook weer even bent!!!

@ Wapje, toen ik nog zwanger was meldde jij je ook in de nacht weet ik me nog te herinneren :D

Nou fles is op, wij gaan slapen!!!
    Slaap lekker allemaal!!!

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ja hoor daar waren we dan weer!!! 22.15 - 04.15 uur :D. Sliep voor het eerst weer zo diep dat ik m'n vriend het bed uit heb geduwd :$. Die is dus de fles aan het geven. Normaal is ze al vanaf een uur of drie aan het spoken en moet ik echt rekken. Nu hoorde ik haar toch echt weer na vieren.

Oeh heerlijk dit. Alleen nu komt HET moment...gaan we 20 keer voor de speen lopen of gaat het meevallen...Wat een cliffhanger...jullie zijn natuurlijk vreselijk benieuwd straks...dus...haha. Nou laat weten hoe het is gegaan. Ik draai me weer om.

EB, mannen al thuis?

16. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Hier weer aan de borst...

Speen proberen, dan gaat ze kokhalzen

Zou zuigbehoefte Kunnen zijn. Ze is weer klaar das altijd als ze zich verslikt

Zal toch met die speen aan de slag móeten

@ meikie haha jaja dat was ik maar ik heb mn slaap nu zooo nodig

Me voorgenomen vandaag niks te snoepen!

17. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hoera...gisterenavond 22 uur 10 cc extra gegeven, en deze nacht een uur langer geslapen als normaal...normaal altijd 4.30, nu 5.30 :D
    Net ff kolfproductie in koelkast gezet en zag dat laptop nog aanstond en was zo blij dak toch ff berichtje zet ;)
    Nu hopen dat het volhoudt...ga proberen om over paar dagen weer wat op te hogen straks en dan nacht af te bouwen, hopen dat dat gaat werken!!
    nu weer naar bed!!

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier de ochtendfles... :)

Hij begon om 5.45... Ging ik kijken, lag hij enorm te pruttelen in z'n broek, speen erin... Om 6.15 hoorde ik m weer, broek vol!
    Nu drinken en terug in bed, hopelijk zijn ze hier allemaal nog even onder zeil tot 8.30 :)

Daantje.... Hopelijk is ze na dr fles snel terug ingeslapen!

Wapje, ook geen fijne nacht voor jou... Balen!

19. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Pff nou de nacht is weer voorbij waardeloos! 4 x eruit geweest mevrouw heeft kramp!!!!(van die chocolade???!)

20. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen! Mannetje is wakker, echt een toppertje! Ik kruip zo nog even bij de grote man in bed, want voor mij was dit een korte nacht. Weet niet hoe laat ze thuisgekomen zijn. Ik moest net wel een glaasje water brengen:D.
    De films waren geweldig. Van die films waarbij je het liefst de hele tijd door de spleetjes van je ogen wilt kijken omdat je bang bent dat je ieder moment heel erg kan schrikken.

Wapje, geen chocola meer dan!:x

Tot straks!

Deel Deze Pagina