Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen allemaal!!!
    Jordy meldde zich om klokslag 8.00 uur luid en duidelijk!!! Net heerlijk zijn flesje gedronken en daarna heb ik zijn eerste echte lachje gespot!!! Vond het zo leuk om te zien, hierna wilde ik er een foto van maken, maar natuurlijk doet ie het dan niet meer :D

@ Daantje, hoe is het afgelopen bij jou? :$

@ EB, wat doet je mannetje het goed zeg. Nu nog even lekker slapen, hoop dat je mannetje vandaag wel een beetje gezellig is ;)

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Oeps, verkeerde knop. Ik was nog niet klaar met mijn berichtje....:)

@ Wapje, pffff zou wat zijn als het van de chocolade was? Hoe moet dat dan als je straks ongesteld bent....:$

@ Kristel, wat een heerlijke nacht heb je gehad zeg.... Hier geven we ook 10cc extra maar meneer komt nog altijd netjes om 3.30/4.00 uur :) :)

@ Prutsje, jij hebt dus ook een redelijke nacht achter de rug? Of vergis ik me nu? :p

Wij gaan vanavond samen uiteten en dan komen mijn so ouders oppassen.... Vind het wel spannend hoor, voor het eerst dat we samen weggaan sinds Jordy er is....;)

3. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier slaapt meneer nog sinds zijn ochtendfles!
    Andere kids zijn aan t spelen, we gaan zo lekker ontbijten.

Eb, wat heerlijk zeg!

Meikie, ik heb idd wel een goede nacht gehad! Lekker hoor!

4. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    En geniet ervan vanavond meikie en meikieman!!!

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Daar ben ik weer! 22.15, 4.15 en 9.15 uur! Die blijft in haar eigen bed hoor :D. Voel me gewoon uitgerust. Zelfs speen ging beter, maar 3x gebracht na nachtfles. Sliep binnen een half uur weer.

@ meikie, leuk samen weg! Ik moet nog steeds huilen als ik
    F. achter laat, maar het is wel genieten hoor als je even samen iets gaat doen. Laat je weten hoe het was?

@ Eb, een glaasje water brengen haha. Die hebben aardig gestapt dus. Leuk hoor.

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!! :)

Hier ook een goede nacht gehad!! Hij kwam om 5.30 weer en toen is manlief eruit gegaan, net als om 8.00 uur :D
    Heerlijk dus even kunnen uitslapen, want de oudste is tot 8.30 uur blijven slapen :D :D

@ Pruts: Yeah!!! Lekker zo'n nachtje dan he?!

@ Wapje: Balen dat jij nu zo'n rotnacht hebt gehad!! Zou dat echt door de chocolade kunnen komen??? :$

@ VanEke: Heerlijk!!

@ Meikie: Ook al zo'n heerlijke nacht... En veel plezier vanavond!!

@ EB: Asociaal lang geslapen... Toppie!! En manlief is dus lekker wezen stappen :D ;)

@ Daantje: Eigen kamertje bevalt dus goed.. hihi...

Hier vandaag zo boodschappen doen en dan weinig. Ryano heeft vanmiddag een feestje ;)
    Fijne zaterdag allemaal!!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    van 9 tot 5 geslapen en daarna tot kwart over 8!! ahhhhhhh....
    verder geen nieuws

Oh werken!??????? VERSCHRIKKELIJK ik ghad er best wel zin aan maar zoals ik hier al neerzette i er mij weer teveel veranderd... ik heb nu op dit moment ff zoiets zak in de str**

MEIKIE stuurde jij mij vanacht een sms!?? haha volgens mij wel he ;)

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Toch maar niet terug in bed gedoken. Was zo gezellig met mijn vrolijke lachende mannetje.

Daantje, wat heerlijk dat het een succes was, F op haar eigen kamer.

Karine, topnacht voor jou! Dat had je wel verdiend.

Meikie, veel plezier vanavond! Wij zijn nog niet samen weggeweest, als ik niet ongesteld word gaat dat donderdag gebeuren. Lekker dagje sauna. Verjaardagscadeau van M zijn ouders. Eigenbelang, want dan kunnen we lekker oppassen. Of we maar naar de sauna in Bleiswijk wilden gaan, want dan zou Timo bij hun zijn ipv zij bij ons. Konden ze hem aan de buurt laten zien. Dat was de vraag van mijn schoonvader, een hele lieve man die niet vaak zijn gevoelens toont en normaal gesproken meer bezig is met klussen en technische dingetjes van met babies. Wij gaan dus naar Bleiswijk!

Mannen waren om 3 uur thuis en liggen nog te ronken. Hebben dus langer geslapen dan ik. Rustig dagje denk ik vandaag. Kerstboom, beetje wandelen nu ik weer mag. Lekker en gezellig!

9. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, waarom stuur jij Rica midden in de nacht smsjes???:( Ze sliep net zo lekker!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja vermoed ik hoor haha, maar wordt de laatste tijd zoveel lastig gevallen op mn mobiel dat ik durf niet terug te sturen daarom vraag ik het even zo..

vond het erg gezellig meikie maar ik lag echt nog te slapen maar moest wel lachen want de tijd met het smsje en hier dat je wakker was voor voeding komt aardig overeen haha

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wapje, kijk het nog een paar dagen aan en smeer het goed in. Anders ook maar eens langs de HA voor een zalfje.
    In een romper en 1 dekentje? Heb hier geloof ik echt een koukleum. Hij slaapt in zijn romper, shirt, pyamabroek, soms zelfs met sokken, 2 dekens en een kruik (kamer is 17 graden), en nog als ik snachts bij hem kom is hij soms erg koud. Bleeeeh wat een rotnacht heb je gehad!

Guap, pittig hoor! Al die voedingen. En jaaaaa heb weer zin in werken, alleen de combinatie met L. zie ik tegen op (al het regelgedoe zeg maar en naar opa&oma brengen). Gelukkig gaat hij 2 dagen mee naar mijn eigen KDV.

Daantje, succes als de eerste nacht maar achter de rug is! Hoe is het gegaan? Suoer, lees nu dat het erg goed ging.

Pruts, had Xavi het ook op de rest van zn lichaam?

EB, en hebben ze het lang volgehouden?

Karine, hier opzich best wat kraamvisite gehad, maar net wat Meikie zegt veel mensen waar ik het juist van verwacht had zijn (nog) niet geweest.

Meikie, super het eerste lachje!
    Die foto komt vast gauw. Fijne avond en lekker eten.

Hier best een goede nacht, alhoewel natuurlijk had gehoopt op half 8, haha! Huid wordt steeds onrustiger, nu ook in zijn nek, achter oren etc. Nog even aankijken, miss trekken ze één deze dagen wel weer weg. Alleen het jeukt hem geloof ik zo, draait steeds met zn hoofd van links naar recht, achter elkaar. (lijkt nu net een autistisch jongentje!).
    Straks op zoek naar een warmere Puckababy!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik heb niks gestuurd hoor.... Tenminste in de geschiedenis van mijn telefoon staat van niet...:(
    Misschien toch een berichtje sturen met de vraag wie het is?

@ EB, lekker hoor naar het elysium... Had het er gisteren met een vriendin over om in januari te gaan. Moet alleen even kijken welke dag. Ik ga daar alleen heen op vrouwen dag, het is mij te dichtbij...;)
    Wij gaan zo ook een kerstboom shoppen, gezellig he met zijn 3en voor het eerst ;)

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rrianne, arme L. anders misschien maandag toch even naar de huisarts? Als hij er echt jeuk van heeft, is dat ook zo zielig...:(

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, Ja, kijk het nog even aan, hoe het het weekend gaat. Is hij van het ene af, wordt hij weer gepest door het volgende. Arm schaapje. Voeding is gelukt hoor;). Geef hem nu 1,5 schepje Nutriton op 150cc, en laat dit even een paar min. staan zodat het wat dikker wordt. Nu doet hij keurig dik 20 min. over zijn fles en na die tijd een tevreden kindje. Soms lijkt het zo moeilijk, maar met wat hulp van jullie kom ik een heel eind:D!

Hihih vind het ook zo gezellig nu, feestdagen met zn 3-tjes!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel

ooh echt?? haha slecht huiswerk gedaan haha het was kwart over 3 vandaar dat ik dacht hey, misschien doordat we toen buddy's waren... hmm EXCUSE MOI :)):p:p:p:p

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Wapje balen hoor zo een nacht, weet dat Davey heel erg heftig reageerde op chocola hij had ook meer krampjes

@Meikie zal je net zien he nu fototoestel vlak bij je houden en dan hopen op een lach momentje

@Rianne heeft hij geen last van exceem? Hier ook een koukleuntje hoor slaapt in romper en pyjame laken en deken.

@EB lekker hoor sauna dag lekker van gaan genieten.

@Nacht laatste fles om 19.30 - 3.00 uur - 7.00 uur zouden we de goede kant op gaan???

@Slapen Davey kruipt nu ook steeds boven de dekens uit dus vanavond ook maar in slaapzak doen.

@vraagje Davey heeft sinds 2 dagen rode wangetjes geen koorts of verhoging wat kan dit zijn.

Morgen ga ik naar Batman experience in Ahoy zusje had 2 kaartjes via vakaantieveiling gekocht voor 23 eurie, ben er niet echt een fan van maar ach wordt vast wel gezellig. En het is mijn eerste uitje zonder Davey die blijft bij paps spannend hoor.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou weet je wat, dan zal ik speciaal voor jou je vannacht alsnog een berichtje sturen ;) Hahaha :D

@ Rrianne, fijn zeg dat het nu zo goed gaat. Hier nog altijd aan het wisselen en rommelen met spenen. De ene keer heeft Jordy veel meer zuigkracht als de andere keer, dus daar moeten we wat dat betreft de speen op aanpassen. Nutriton kunnen we niet minderen want dat gaat hij weer erg spugen.... Ach als het zo werkt doen we het maar zo ;)

@ Wherona, heb inderdaad m'n camera er goed bij gehouden en heb de eerste lachkiekjes te pakken, zie hier het resultaat :D
    *in love*
    Bekijk bijlage 205591

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
  19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hah ja meikie is goed haha.... Nou ik dacht echt van o dat is van meikie naja niet direct hoor maar toen ik de tijd zag en je post hier... en omdat we nummers hadden gewisseld..naja forgive me haha!ennuh leuke foto, ik vind dat zo geweldig als ze lachen!

hier lacht ze ook steeds meer en met geluid...kraait ze als een gek zooo lief!

dames nog een week!!!

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, wat goed dat je zijn lachjes al op de kiek hebt! Heeft hier weken geduurd.
    Inderdaad beetje dichtbij voor jou, elysium, snap dat je alleen maar de damesdag gaat. Vanuit hier gaat volgens mij niemand daarheen.

Vandaag lekker gewandeld! Eindelijk weer eens een fatsoenlijke wandeling, 10 km. Met Timo bij papa in de draagzak. Daarna warme choc en appeltaart! Timo had zijn broek helemaal nat, heel zielig. Misschien door de houding in de draagzak in combi met een grote plasluier. Lang leve de schone kleren!

Deel Deze Pagina