Wherona, vermoed ook dat het iets van eczeem is, komt vaak voor in combinatie met koemelkallergie, dus zal me niks verbazen. Meikie, hihih wat lief! Hij heeft ook al een behoorlijke bos haar. Ik heb Lars zijn haar al bijgeknipt, hahah rare vlaspuntjes, aan de ene kant was het veel langer dan aan de andere kant, kon het niet laten. Vervelend dat het zo'n gepruts is met de spenen, soms denk je dat je oplossing hebt gevonden en dan 2 dagen later is het weer helemaal mis. Blijft toch echt puzzelen. Rica, geweldig he die geluidjes van plezier en dat ze zelfs al lachen met geluid EB, klinkt lekker. Het was hier ook heerlijk weer, bij jullie ook? Balen van de plasluier, ach volgens mij hebben zij er gelukkig niet heel snel last van. Vanmiddag 4 babywinkels af geweest voor de puckababy in de warmere uitvoering, nergens te krijgen. Ik wil hem graag eerst in het echt zien, nu dus maar een geweldige deken van Koeka gekocht met teddy voering, hoop dat hij het hier een btje warmer door krijgt. En gelijk maar een nieuwe puckababy mini gekocht. Zijn jullie kids al uit de piep gegroeit?
@ Meikie, wat een schattige foto! @ EB, heerlijk! Wij zijn ook de hei op geweest vandaag, mag elke dag wel dit weer zijn. @ Rrianne, ik denk dat ik de piep nog wel even kan gebruiken, maar zeker niet tot de drie maanden die ze geven. Had jij nou ook een koukleum? Ik las dat er baby's in hun romper in de puckababy gaan. Dat hoef ik bij F. niet te proberen. Kleren aan, piep aan en deken met lakentje. Als ik haar in een badje onder de 38 graden doe dan gaat ze ook uit haar dak haha. Hier rustig dagje, morgen eindelijk de kerstboom versieren .
Hey Jairo slaapt in zijn kleren en dan onder 2 dekens en een laken!! Ik heb nog geen pyjama voor hem !!! Vind ik ook nog niet makkelijk!! Sorry dat ik een poosje niet gereageerd heb op iedereen maar zit niet zo lekker in mijn vel!! Lees wel mee!!!
@daantje ja hier echt alleen met romper en dekentje in de piep! Die ze zeker nog wel tot 3 maanden aankan! Hebben jullie zo grote beebjes of is M gewoon niet zo groot dan? Van de week op de sportschool was n beebje bijna net zo oud als Mica en die was 2x zo groot!!!!(is n crèche op de sportschool zo fijn!) @ Eb welke luiers heb jij? Moet zeggen dat de pampers het hier goed doen! Lekker sauna! @meikie hoop dat je een fijne avond hebt met je mannetje, geniet r maar lekker van! Zodra M uit de fles wil drinken wil ik ook eens met mn mannetje op stap of lekker alleen!
Hey meiden, wij zijn vanavond heerlijk uiteten geweest. Het weggaan ging op zich wel makkelijk. Het was wel vreemd, maar mijn so waren hier en mijn sm kent hij zo goed dat ik daar wel vertrouwen in had. Maar toen we eenmaal toe waren aan het toetje wilde ik toch eingelijk wel naar huis..... Toen toch nog even een toetje op, en daarna gelijk naar huis. Gelukkig was de kleine man nog wakker en kon ik nog even knuffelen met hem Nu ligt hij heerlijk in zijn bedje te slapen en mijn so waren helemaal gelukkig dat ze mochten oppassen Hier ligt Jordy in pyama in zijn paccodoek onder een deken (koeka met teddie) en lakentje. Maar het is momenteel ook vrij koud in onze slaapkamer... @ Mama, dikke digiknuf voor jou!!! @ Wapje, we leggen de kleintjes wel een keer naast elkaar. Dan legt Jordy het haar wel even uit @ Rrianne, hahaha Jordy heeft inderdaad al lang en veel haar. Als we na het douchen zijn haar in een kuif kammen blijft dat ook echt zo staan, zo grappig @ EB, lekker hoor zo'n lange wandeling. Mijn vriend houd niet van wandelen dus wij gaan nooit zo ver. Ik vind het altijd heerlijk, maar ga in mijn eentje niet zo ver.... Wbt het lachen, hij lacht ineens tegen iedereen die leuk doet tegen hem, zo grappig. Gisteren lachte hij nog helemaal niet @ Daantje, hier ook iemand die van een warmbad houd hoor. Groot gelijk, ik vind ene koud/lauw bad ook niet lekker Lekker dekentje he die van koeka? Ik heb er een aantal via mp gekocht, dus kan lekker afwisselen Ben trouwens ongi geworden vanavond..... Toch jammer, vond het wel lekker om niet ongi te worden.... Maar goed dan hebben we het maar weer gehad....
@daantje, Wat fijn dat het goed is gegaan vannacht. Geeft je zelf ook veel mee rust he. Dat zie je maar weer dat je zelf ook dieper lag te slapen, zodat ook jij aan je rust komt. @wapje, Ik heb de difrax speen die op een tepel lijkt (volledig rond, heb ook wel anderen maar moet die nog ff proberen) @vaneke, je kolft ook al vanaf begin af aan? En heb je dan een vast aantal cc wat ze drinkt? @EB, fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad. Jeetje meid, wat een flinke wandeling zeg. Wel fijn dat je er weer lekker uit kan met een gerust gevoel. En de wandeling goed afgesloten. @meikie, hebben jullie een fijne avond gehad saampjes? Ik heb helaas het lachje van Mirthe nog niet vast kunnen leggen. Netjes gedaan hoor, dat het gelukt is @karine, Wat ontzettend fijn dat je lekker mocht uitslapen. Heerlijk, dat lokt mij ook wel aan @mama, hier ook in de kleren onder lakentje dekentje. Als je je verhaal kwijt wilt mag je altijd pben meid. @DQ hoe is het daar bij jou. Al even niks meer van je gehoord. Nog steeds alles goed? En hoe is het met jezelf voel je je al wat beter? @werk, Ene kant wel zin in en de andere kant niet. Wel omdat ik dan weer lekker onder de mensen ben (werk in de supermarkt en heb het idee dat ik alle nieuwtjes uit het dorp mis ) andere kant niet want kan nu lekker rustig aan doen. Ik moet 16 januari weer beginnen. Opzich wel mooi verdeeld, maandag ochtend (tot 1), dinsdag middag, woensdag ochtend en vrijdag hele dag. Mooi verspreid en niet te lang. @voeding, vannacht om 3.30 daarna om 9.00, 13.00, 17.30, 20.30 en nu om 22.30. dus mag niet klagen. @hier, vandaag eerst niks op de planning. Maar mn moeder belde of ik ook met haar mee wou te shoppen en zijn beide goed geslaagd. Heb 2 truien gekocht. Manlief heeft voor mij de kerstboom opgehaald en de roeitrainer gemaakt, dus kan nu ook trainen om de kilos eraf te krijgen . Vanavond lekker op de bank gezeten, helaas was mirthe heel onrustig maar ligt nu ondertussen lekker te slapen in haar bedje. Wij gaan zo ook. Heb haar verteld dat ze lang moest slapen, dus ben benieuwd hoe laat het wordt.
@ Wapje, volgens mij is mijn kindje kleiner...(met een maand 52,5 cm pas). Ik heb net even gekeken naar de piep, maar moet toegeven dat je misschien toch gelijk hebt, ze heeft zeker nog 10 cm aan de onderkant . Maar ja ze moet niet breder gaan worden, dan zal de piep wel echt strak gaan zitten. @ Mama05, hoi! Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Als je behoefte hebt om er over te praten: PB me. @ Meikie, goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. En snel naar huis racen mag dan best hoor . @ Dolfijnjes, goed dat je haar verteld hebt dat ze lang moet slapen. Laat me weten of het heeft geholpen, dan doe ik dat morgen ook. Hier nog even lekker op de bank zitten en hopen dat mijn vriend geen overwerk heeft. Zal gek zijn als ik straks ook weer aan het werk ben, zal een hoop geregel zijn als we allebei moeten overwerken. Hopen dat dit niet vaak voor zal komen. Nou slaap lekker allemaal en voor de nachtbrakers: tot straks. Hier om 22.15 weer de fles, hopen dat het weer 04.15 gaat worden. Oeh nee nog beter: 08.00 uur (ok, je mag dromen hebben toch ).
Grrrr net heel verhaal klaar... verkeerde knopje... weg! ff snel: ik reageer morgen wel uitgebreider. Ik heb ook dat dekentje van Koeka met teddy... zoooo fijn! Xavi slaapt vaak met shirtje en romper, zonder broekje in de piep, dekentje en lakentje erover. Hij heeft t nooit echt koud. Ook twee puckababy mini's gekocht via marktplaats, waren werkelijk als nieuw.... verpakkingen er nog bij... Heb er 2 voor 55 incl verzendkosten!!! Ik is blij!!!! Verder alles goed hier, mannetje wat onrustig vandaag, morgen vieren we nog een verlaat sint feestje.... dus druk ik zal morgen wel vertellen hoe verwend we zijn Flessen vandaag: 2.30u 120cc-6.15u-10.15u-14.30-18.30u-22.45u.... ook afgesproken dat hij lekker lang zou slapen... ben benieuwd! Dit is de eerste dag met 5 ''dag'' flessen.... tot morgen!!!
Hier nachtbraker nrtje,,1. Was niet afgesproken. @ daantje jou kindje is idd kleiner! Maar M. Kan in de breedte ook nog goed. Klittenband zit nog lang niet strak! Ach ze hebben t gekke figuur van hun vader. @ meikie he verdorie nou zit ik zelf ook midden in de nacht op zp!!!
He wappie! Hier nr 2! Verder geen commentaar... 120cc zit er bijna in... Ik snap t niet! En dacht dat m'n ongi klaar was, gisteren niks verloren en nu barst t weer in alle hevigheid los! Met buik en hoofdpijn.... :-S
Nachtbraker 3. Hoorde haar rond drie uur al... Met speentje kunnen rekken tot 3.45. Ben kapot echt...
Jihaaaa.... Yes!! Nachtbraker 4 Om 00.30 laatste fles en nu om 04.30 weer! Heerlijk!! Ik reageer morgen weer op iedereen, nu nog snel ff tukken
Hoera hoera hoera, Jordy werd om 5.30 uur wakker!!! Laatste fles was 23.00/23.30 uur!!! Zo mag het wel even blijven van mij werd vannacht wakker, onwijs beroerd en misselijk bleh.... Gelukkig niet hoeven spugen, maar gadver wat voel je je dan slecht.... Nu iets beter, alleen erg warm. Mijn vriend heeft hetzelfde.... Nu even de balkondeur open, kan het afkoelen en dan zo hopen dat het zakt Nou meiden, fles is weer bijna op. Duik m'n bedje weer in. Slaap lekker nog even allemaal!!!
Moguh allemaal! Oudste was om 6:30 wakker en niet van plan om te slapen!! N rond dezelfde tijd wakker en wilde drinken..heb haar terug in bed gelegd en lig nu met de oudste op de bank onder n dekentje de kachel doet t nie!!!! @ meikie iets verkeerds gegeten miss?? @ pruts bah zeg wéér ongi! Ben je wel al aan de anticonceptie??
Meikie, wat top van Jordy, zo lang slapen. Morgen 6 uur en dan 5 flessen??? Ben gister om 21 uur gaan douchen en met een boekje mijn bed ingekropen. M deed de laatste fles en ik nu de eerste. Duik zo nog even naast mijn mannetje, de grote dan.
Dames, we moeten even goed nadenken over de meeting. Wapje heeft zich afgemeld en Wendy is onzeker, net als Mum. Als zij ookniet komen zijn we maar met 14. Wat doen we, gewoon door laten gaan en het over een half jasr of zo nog een keer? Of kijken of we de zaal nog kunnen afblazen en een nieuwe datum prikken. Ik ben zelf voor optie 1, masr wil graag horen wat jullie ervan vinden. En ik hoop dat Wendy en Mum toch kunnen komen... Ik moet uiterlijk woensdagochtend weten als er iemand niet komt, anders moeten we toch betalen en dat is zonde...
Goedemorgen!! Een typefout vannacht: laatste fles was om 23.30 en toen om 04.30... Dat is beter!!! En nu was hij om 07.30. Geweldig!! @ Meikie: Yeah!!! @ Pruts: Ik snap dat je gebroken bent! @ EB: Heerlijk he?!
goedemorgen dames even een snel berichtje. Heb nu al een top zondag. Mirthe gisteravond verteld dat ze lang moest slapen. Heeft ze gedaan 7.45 melde zich haar. Moeders helemaal trots. Maar ze mocht ook wel komen want stond wel helemaal op spanning. 1 borst goed leeg gedronken, toen dikke poepbroek en daarna nog even de andere borst. Deze heb ik net nog maar even afgekolfd. Maar ga nu nog even m'n bedje in. Nog even lekker uitslapen (sorry dames ). Reageer later op de morgen wel ff op iedereen.