Man wat een nacht, na de nachtfles over 2 uur verspreid 9x de speen moeten geven. We waren zi gesloopt dat ze uiteindelijk op het aankleedkussen tussen ons ik heeft geslapen. En tja toen bleef de speen wel in. Moet wel zeggen dat ze gisteren overdag vrijwel de hele dag had geslapen, normaal is ze juist erg wakker. Vandaag maar een paar keer wakker schudden. @ meeting, ik sluit me aan bij wat de rest wil. @ wapje, waah geen verwarming? Hoop dat ie snel weer gemaakt is!
Zo ik heb ook weer bijgelezen. Zal even kort reageren, zit met foon op zp, vind ik altijd zo lastig typen haha. @Speen hier de S speen van Difrax, zo'n ronde. We hadden eerst de M speen erop, maar sinds de zkh opname zijn we aan het minderen met nutriton dus kon de S speen er weer op. Stijn doet nu 15 a 20 min over fles. Krijgt overdag nog 120, en s avonds 150. Eerder kreeg hij overdag ook 150 maar in t zkh was dat nog te uitputtend voor hem dus dat gaan we langzaam weer opbouwen. @Kleding in bed, Stijn slaapt inmiddels zonder SwaddleMe. Hij ligt nog wel bij ons op de kamer in de wieg onder een laken en een katoenn deken en hij heeft een pyjamapakje aan met daar onder een romper met korte mouw. Overdag ligt ie gewoon in zijn kleertjes, zonder sokken in bed. Sinds zijn verkoudheid ligt ie weer in de wieg, eerder lag hij in ledikant in zijn eigen kamer. Denk dat we dat vandaag of morgen ook maar weer gaan doen want bij elk gaapje zit ik rechtop. Verder alweer helemaal vergeten wat ik heb gelezen. Hoe slecht... Dat is nog echt niet over bij mij, die zwangerschapsdementie... Vreselijk. Doen jullie nog iets speciaals qua kerstkaarten trouwens? Ik heb van de week toen Stijn weer thuis was een lading mooie foto's geschoten voor fotokaarten. Alleen de foto's die ik supermooi vond (zie album) vond vriendlief niks... maar uiteindelijk toch keuze kunnen maken. Helaas geen blauw, zoals ik mooi vond maar rood. Kan nog niks showen hier, maar als ze volgende week zijn verstuurd zal ik m showen. Mn schoonzusje zit ook op zp, jammer als ze de kaart al ziet he... We hebben trouwens 20 van die kaarten besteld, 1 voor ons zelf en de rest voor de naaste familie en andere kennissen enzo krijgen een gewoon kaartje Met Stijn gaat t verder goed gelukkig. Hij hoest nog wel flink maar dat kon ook nog wel ff aanhouden zeiden ze in t zkh. Rochelen word met de dag minder gebruiken nog steeds neusspray zoutoplossing. Hij is in elk geval wel weer vrolijk, en ik dus ook. Hij zat gister bij me op schoot, en papa zat gek te doen met hem, ik lag helemaal blauw om die mooie bekkies die hij kan trekken. Ja tis een echte charmeur, lacht de hele dag Fijne zondag meiden. Ik zal wat vaker langskomen wippen
Nou, dames hier een heerlijke nacht gehad. Jordy kwam weer om 8.30 uur dus helemaal niet erg Een beetje gerommeld in huis en dan straks even bij mijn vader op bezoek en daarna de kerstboom neerzetten M'n buik is gelukkig weer rustig, maar ik denk inderdaad dat ik iets verkeers heb gegeten.... @ Pookie, wat fijn dat S weer zo opknapt!!! Ga zo door jongen!!! @ Daantje, balen zeg van je nacht.... Hopen dat het vannacht beter gaat @ EB, ik ga ook voor optie 1. Heb er zo veel zin in, en dan doen we het van de zomer gewoon nog een keer!!! @ Karine & Dolfijntjes, een goede nacht gehad dus. Lekker he
Daantje, hihi grappig, hier groeit hij er juist in de lengte uit, klittenband heeft hij juist nog heel veel ruimte. Ben benieuwd, hoelang ze er nog in zit. Hier lijkt het wel of hij in een week er uit is gegroeid. Staat de kerstboom al? Mama05, vervelend, als je er iets over kwijt wil, lekker van je afschrijven hier hoor. Meikie, hahaah cool, hier ook al regelmatig een kuifje! Zo, jij hebt wel een zeer nette cyclus. precies een maand later je ongi! Ennuhhh, ik was het die de koeka deken had gekocht, vind hem zo lekker! Hoe voel jeje nu? Pruts, Super dat X. het met 5 flessen heeft gedaan! Komt allemaal helemaal goed. Hmmm lees dat je nacht minder is en dat icm ongi, kan me voorstellen dat je stuk bent! Knufff Pookie, super dat het zo goed met S. gaat. Dolfijnjes, heerlijk zo'n nachtje! Gister met vrienden bij mn broer film gekeken. L. deed het super. Waren om 01.00 thuis, toen nog een fles en op bed, en geslapen tot 09.00 uur. Heeft voor het eerst in zijn grote ledikant geslapen, vond het best spannend (hahah stom niet?). Maar ging super. Had alleen geen boeken onder zijn bedje gedaan (voor het spugen), dit ging hardstikke goed, alleen had hij zich om hoog gewerkt en lag hij halverwege zijn bed, hij voelde hardstikke koud, handen, benen, gezicht etc. Nekje was wel een btje warm. Dacht even tempen dan weet ik een btje wat zijn temperatuur is, maar die is dus wel netjes 37,0 graden. Kan ik er dan vanuit gaan dat hij het warm heeft als zijn nekje wel warm voelt maar de rest koud? Hier een lekker rustig zondagje. N. is aan het voetballen, zal zo wel weer thuis komen. Straks even lekker een eind wandelen. Ojaaa. L zijn uitslag in zijn gezicht is weer een stuk rustiger dan de afgelopen dagen! Hopelijk heeft hij nu ook minder jeuk.
@ Rrianne, lekker he als je zo weer een beetje je eigen dingen kan gaan oppakken zoals filmpje kijken ed. Snap het best hoor dat je het spannend vind als L in zijn 'grote' bed gaat voor het eerst. Het is toch weer een stapje die je maakt Wbt mijn cyclus die is altijd wel erg regelmatig geweest, maar had dit nu nog niet verwacht. Maar het is toch echt zo.... Misschien dat ik me daarom ook niet lekker voelde. Inmiddels gaat het gelukkig weer goed, heb zeer rustig aan gedaan met eten. Bij mijn vader ook geen chipjes oid op Fijn dat de uitslag van L er al beter uitziet, heeft ie er ook minder last van? Als L zijn nekje warm aan voelt kan je er inderdaad vanuit gaan dat hij het lekker warm heeft Wat is het hier stil vandaag zeg....Heeft iedereen een lazy sunday?
Meikie, jaaa echt een rustig dagje hier, saai hoor! Was het gezellig bij je vader en staat de kerstboom al? Ja, idd weer een stapje, net zn kledingkast uitgezocht, er is alweer een heleboel wat hij niet meer past. Wordt echt een grote jongen, gaat zo hard. Opzich wel heel fijn dat er zoveel regelmaat in zit, had je hier ook profijt van toen jullie bezig waren om zwanger te worden? Hij heeft idd een stuk minder gedraaid met zn hoofd vandaag, dus zal er toch echt minder last van hebben denk ik. Wat betreft zijn lichaamstemperatuur, eerder ging ik ook altijd uit van zn nekje en voetjes. Maar mijn sm had het er altijd over dat hij zo koud was bla bla bla. Toen dacht ik; klopt idd, zal dus vast niet alleen maar af kunnen gaan op zijn nekje (mensen kunnen je dan zo aan het twijfelen maken). En vannacht was hij echt een ijsklompje, alles was koud behalve zijn nekje, maar zijn temp. was keurig. Houden we dat in het vervolg maar aan.
Ja lazy Sunday! De kerstboom staat, opgetuigd met z'n drieën, Timo in de draagzak. Rrianne, ik ga altijd na of ik het zelf warm zou hebben, naast voelen in zijn nekje. Maar moeilijk is het zeker. Jammer, weekend alweer voorbij. Was heerlijk! Meikie, fijn dat je je beter voelt.
@ Rrianne, wat kunnen mensen je dan aan het twijfelen maken he.... Hier ook hoor, maar juist omdat je het zo goed mogelijk wil doen ga je zo twijfelen... Komt vanzelf wel goed. Wbt het zwanger worden, vorig jaar om deze tijd zat Jordy nog niet eens in de planning.... Met kerst besloten we dat we graag een kindje wilden. Toen mijn strip afgemaakt, mijn onttrekkingsbloeding gehad en 1 keer ongesteld. Toen was ik al zwanger.... Had toen ook gelijk een cyclus van 24 dagen, dus dat ging echt heel erg snel Leuk he die kledingkast uitmesten, hier van de week ook gedaan al het 50/56 eruit en het 62 erin. Kerstboom staat nu binnen, moet even uitzakken en dan van de week versieren. Heb jij hem al staan?
Heey meiden ben ik ook weer @meeting ik ga voor optie 1 heb me der wel op verheugd en voorbereid hahaha blijf het spannend vinden @Prutsje arme jij nog wat bij kunnen slapen? @Poookie wat een heerlijk lachebekkie is Stijn hahaha hij voelt zich wel beter gelukkig. Pfff meer weet ik effe niet meer sorry sorry sorry Gisteravond suprise party geweest voor oom en tante 25 jaar getrouwd Davey meegenomen was erg druk maar hij bleef de hele tijd slapen om 22.00 uur thuis werd ie wakker (mooi) dus flesje gegeven. hoopte dat hij dan zou doorslapen maar nee hoor 2 uur kwam hij alweer en daarna pffffff wat een drama hij was niet meer in slaap te krijgen. Paps ving hem het meeste op want ik moest vroeg opstaan ivm uitje met zusje. Hij is dus vanaf 2 uur wakker geweest tot 5 uur daarna bij mij in bed in slaap gevallen ik moest er om 7.30 uit in bedje gelegd en had tot 9 uur geslapen. Ik was al weg vandaag voor het eerst met zusje op stap zijn naar Ahoy geweest batman live geweest paps was bij Davey ging goed. Ga morgen het CB maar eens bellen misschien dat zij me adviezen kunnen geven ivm voedingstijden hoe ik dat kan gaan aanpakken. Vrees dat ik me der bij neer moet leggen.
hallo dames... beetje drukke dagen achter de rug, Elke heeft duidelijk een sprongetje zitten maken eind afgelopen week. Regelmatig onrustig, veel wakker, niet rustig willen liggen en dergelijk...alleen als ze rechtop zat en ergens heen kon kijken was het goed. Gisteren bijna hele dag wakker geweest, alleen door de dag met boodschappen doen ff in de maxicosi geslapen. Waren gisterenavond bij schoonfamilie spelletjes doen, daar ook hele avond op de arm, hadden de resiweig meegenomen voor haar maar daar nam ze geen genoegen mee. Om 22 uur laatste fles gegeven, om 23.30 begon ze op de arm wat in slaap te vallen en uiteindelijk om 24.00 slapend in de weig kunnen leggen. Kwam pas om 2.30 thuis, zij gelukkig zonder problemen in bed zonder wakker worden...sliepen zelf wel pas om 3.30...dacht dat ik uur later wel weer kon opstaan...sliep ze uiteindelijk door tot 9 uur in de ochtend!! Denk dat ze toch wat slaap in te halen had van afgelopen dagen...vanaf vandaag is ze weer lekker haar rustig zelf die alles wel prima vind, na voeding wel wat meer wakker en lekker rondkijken en lachen @dolfijnjes: ik kolf ook nog altijd ja...ik doe het aantal CC geven wat ik ook zou doen als het flesvoeding was, afhankelijk van haar gewicht. Ik zit nu op 4 flessen van 120 CC aan BV en dan avondfles FV 130 cc en nachtfles FV van 110CC. Merk wel dat ze door de dag niet altijd 3 uur kan volhouden maar soms ook makkelijk langer dan 3 uur doet, erg afwisselend. @EB: betreft de meeting vind ik beide opties prima hoor, ik heb vrijgehouden die dag dus ben nog steeds van de partij, en hem dan later nog een keer doen is ook zo leuk. Maar als ie uitgesteld wordt snap ik het ook hoor, handige daarvan is dat er dagje vrijkomt in een best al drukke periode met feestdagen enzo ik moet ondertussen ff reageren op hongeralarm
Lazy sunday... heerrrrrrlijk!!! Vanmiddag even bij oma geweest met z'n viertjes, theetje gedaan.. Met kerst komt ze één avond bij ons eten. Vragen we aan haar wat ze wil eten, komt ze met het antwoord: boerenkoolstamppot.... Whahahahaha....
straks even met vriendinnen op stap voor het eerst, pff en ik ben al geen stapper maar heb beloofd een keer aan het einde van het jaar samen even wat te gaan dansen en wat drinken...eigelijk heb ik geen zin maarja daar is het nu te laat voor! hoe gaat het verder met de dames en kleintjes!== mensen die even niet lekker in hun vel zitten, hopen op een beter, gelukkig en gezond 2012... ik ga daar voor in iedern geval! (helaas heb je alles niet voor het zeggen) Hoe gaan jullie kerst vieren?met jullie gezinnetje of ook sm of ouders? wij weten niet of het uberhaupt gevierd wordt, dit jaar is alles even anders....
@ rica hoop dat je er toch een beetje van geniet van je stapavondje! kan best lekker zijn hier doet de verwarming het weer vanmiddag even naar oosterhout geweest ..koopzondag nog wat leuke kleertjes voor mn kids gescoord in de uitverkoop @ meeting zou graag komen maar helaas kan ik niet zou het in januari ook leuk vinden, moet nu zo lang wachten he
Zo meiden, hier zitten we nu aan de laatste fles.... Ben zo benieuwd wat de nacht ons gaat brengen, we hebben deze fles weer met 10 cc opgehoogd. Dan word de nachtfles weer 10 cc minder dus hoop dat hij het goed oppikt en langer blijft slapen Voor iedereen in ieder geval een rustige nacht toegewenst en hopelijk tot morgenochtend een uur of 5/6.... Slaap lekker
@prutsje, Zijn jullie flink verwend en hebben jullie een fijne avond gehad? @daantje, Heb je ook gezegd dat ze lang moest slapen hoop dat het bij jou ook werkt. @Rrianne, hier ook iemand die boven de dekens lag, maar ze was ook warm in de nek. Wel fijn dat hij in zn eigen bedje sliep of niet. Ik zal van de week om een slaapzak uit. Maar wel een fijne avond en nacht gehad dus. @meikie, idd een lazy Sunday hier @vaneke, alles wat ik afkolf en haar geef krijgt ze niet eens op heel soms wel hoor. Dus zou niet weten of ze dan alles op krijgt wat ze mag hebben qua gewicht. @rica, ook wel even lekker wat tijd voor jezelf. Ik hoop dat je als nog een fijne avond het gehad met de meiden. Wij vieren eerste kerstdag samen met so en de omas bij ons met lekker eten en surpises en 2e kerstdag bij mijn ouders met opa en oma ook met lekker eten (maar wel vast menu elk jaar). @meeting. Het maakt mij niet veel uit. Mag om mij zaterdag, maar als het uitgesteld wordt is het ook geen probleem. Misschien ook wel zo leuk voor de meiden die dan nu niet kunnen komen of aandurven. @kerstboom, zet hem denk ik vrijdag in huis. Heb er al één. Wij gaan nu naar bedje toe. Iedereen weltrusten, hopen op een goede (doorslaap) nacht.
Meikie, ik hoop met je mee! Wapje, kan je niet in februari met Meikie en mij mee naar de 9 maandenbeurs? We gaan op zaterdag. Ga zo mannetje wakkermaken voor de laatste fles. Moeten dat iedere dag doen, zo zielig. Als hij vier maanden is, gaan we meteen over op vier flessen. Moeten jullie ook jullie kindjes vaak wakkermaken voor een fles? Heeft er iemand ervaring met de Avent 123 speen? Drinkt het uit stand 1 hetzelfde als uit speen 1?
ben alweer terug...nou nee dit was eigelijk niet echt mijn ding... het was met hun wel gezellig maar die harde muziek en dronken druppies heb ik wel gezien hoor...het was ook een discotheek naja dan voor de wat ouderen op zondag...nou die ouderen waren ver te zoeken! en ach ik zie er ook aardig jong uit voor mn leeftijd..camoufleert goed haha... nee volgende keer bedankt ik wel, ga veel liever met ze uit eten en gezellig in een soort cafe of iets wat drinken waar je teminste normaal kunt praten. nou goed weten we dat ook weer! nu gaat de laatste fles erin en slapen...ben benieuwd wie de eerste zal zijn!
Snel weer terug Rica! Stappen op zondag...tja dat hoor ik niet zo vaak. Eb, wij hoeven haar helaas nooit wakker te maken voor de fles. Maar ja ik heb dan ook echt een kleine hongerige beer. Laatste fles 22.15, kon het helaas echt niet langer rekken. Ben benieuwd wat deze nacht gaat brengen. Als we nog wat nachten krijgen waarop we er 9x uit moeten dan vrees ik dat ik haar toch echt weer bij ons op de kamer gaan leggen. Is gewoon niet te doen. Nou gokje: ik ben nachtbraker 1. Tot straks!
Nog niemand??? Hier ben ik dan! Precies 4u na zijn laatste fles. Nog Ff boeren nu en terug in bed. Wij zijn goed verwent hoor!!! Was erg gezellig, maar zo moe daarna! Kerst doen wij 1e kerst bij so en 2e kerst naar mijn ma in groningen. Tot morgen!!!
Nou hier al een nachtbraker. Veel eerder dan ik wou maar ja. We hebben het helaas niet voor het zeggen. Heb wel tegen haar verteld dat ze lang moest slapen, maar ik verschoonde haar en had ze een volle poepbroek. Nou dan hoef ik haar daarna niet terug te leggen hoor.... Eigenlijk ben je het ook gewend dus vind het nog niet zo erg. Jammer rica dat het niks was. Maar kon je ondanks dat alles wel lekkerbek huis af gaan? Zal de andere kant nog even geven en dan weer lekker m'n bedje weer in. Trusten