Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Of nou ja... Tot straks!

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!
    Wij zijn er ook.. :) en superblij!!
    Gisteren om 21.45 laatste fles en nu om 5.30 :$ :D
    Hij had gisteren wel slecht geslapen overdag, nou zeg maar bijna niet...
    Maar dit is geweldig!!! :)

Tot straks

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hoera hoera hoera, hier ook super blij!!!
    Jordy heeft ook geslapen tot 6.45 uur!!!
    Volgens mij hebben we allemaal doorslapertjes vannacht....:D
    Nu hopen dat we er zo nog even in kunnen duiken ;)

@ Prutsje & Dolfijntjes, jammer dat ze bij jullie nog niet hebben doorgeslapen. Zou wel zo lekker zijn toch?

@ Daantje, heb jij ook een doorslapertje? Of een hele slechte nacht?

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden hier ben ik weer ff...ik heb de afgelopen week ff met mezelf een beetje in de knoop gezeten niks ergs ofzo hoor, meer teveel nadenken over de dingen en dat is voor mij niet zo goed hihi...

Jarey heeft vannacht geslapen van 21:00 tot 04:30...was heerlijk....flesje gegeven en nu slaapt hij nog, maar moet hem toch zo eruit gaan halen want dochterlief moet naar school:D

verder gaat hier alles goed..wel ff naar de dokter met Jarey, hij heeft een raar uitslagje op zjn voorhoofd tusen zijn ogen zeg maar..ziet er groenig uit met korstjes, dus toch maar ff laten kijken door de arts.

In januari ga ik beginnen met afvallen...pff die kilo's vliegen eraan nu, niet normaal meer..dus dat wordt werk aan de winkel hihi...

nou ik kom straks weer ff kijken...

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    DAANTJE??????

Mijn ventjr roept, reageer na de fles!

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Nou gelukkig was dolfijn ook wakker ;)

Hier nu weer wakker en aan de fles! Mr x had ook gepoept nu net.
    Ach, moest er toch uit!

DQ, ben benieuwd wat de dok zegt over de uitslag van Jarey. Gelukkig dat je je wat beter voelt, niet teveel piekeren, is niet goed voor je!

Rica, jammer dat het stappen niet zo leuk was, maar ik herken het
    wel!

EB, de 1stand van de 123 speen is veel groter hoor!
    Met dikkere voeding is dat wel te doen, maar met gewone voeding niet!

Ik ga snel eten! Later!!!

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Oke ik ben vet chagy. Vannacht heb ik als nachtbraker 1 gepost, staat er niet tussen. Nu een heel verhaal, verkeerde knop: weg!

Maar dames ik mag niet klagen: 22.14, 03.30 en 07.45. Ze kan langer doorslapen, maar mag niet klagen. Tromgeroffel: heb niet 1 keer de speen hoeven brengen! Hopelijk vannacht weer zo'n nacht. Kreeg net een whatsapp van m'n vriend: ben ik overal doorheen geslapen of was het gewoon een goede nacht? Haha.

Nou fijne dag allemaal. Hier niks bijzonders. We gaan op visite, boodschappen doen. Op pad voor een leuk kersycadeau voor papa en F. zelf (leuke speelboog?).

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Het meiden
    Wij waren er ook weer. Nu ook om 8 uur. Lopen mooi gelijk op pruts. @ karine en Meikie, wat fijn voor jullie dat jullie een goede nacht hebben gehad. Karine het scheelt inderdaad wel hoor als ze overdag minder slapen. Dat merk ik nu ook wel.

Meikie, mirthe heeft al een paar keer doorgeslapen maar dat houdt ze niet vast. Dus we wachten af. Die tijd komt vanzelf.

@dq, vervelend die plekjes en dan ook nog in het gezicht. Je moet wel erom denken dat als je een hormone zalf krijgt je dit niet te vaak moet smeren. Het helpt wel, maar heb het zelf als baby zijnde ook gekregen maar op bepaalde plekken heb ik nog weinig pigment zitten. Ben benieuwd wat de ha zegt en wat je krijgt.

@daantje. Er is niks mindere als dat. Heb er zelf ook meer last van nu ik vaker via de foon reageer.

Dames het spijt me (voor degene die dat niet meer kunnen omdat de andere kids naar school moeten) maar ik duik nog eventjes onder de dekens. Tot later op de dag

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hoeraaaa...hier weer geslapen tot 8 uur!! 2e nacht achter elkaar, ben benbieuwd of ze he vol kan houden :)
    volgens mij zit na de fles terug gaan liggen in de ochtend er niet meer bij nu als ik het jammeren hoor, dus uitslapen is wel gedaan geloof ik :D
    ach, we kunnen niet alles hebben he!!

vandaag weinig bijzonders op de planing, wat boodschappen en huishouden doen enzo...de gewone week is weer begonnen...

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ dolfijnjes: Het scheelt inderdaad als ze overdag iets minder slapen. Maar nu slaapt Micah al niet zoveel...

@DQ: Vervelend die uitslag! Heeft Jarey er veel last van?
    Micah heeft ook rode pukkeltjes op zijn wangen en borst. Maar net als bij Xavi neutral gebruikt ipv zwitsal en het wordt minder.

@ Daantje: Vervelend als je telefoon dat doet he?!! Die van mij ook al. Om uit het raam te gooien met 2x een verhaal typen... Fijn dat M. ook een goede nacht heeft gehad!!

@ vanEke: knap hoor!! Hoe laat heeft ze de laatste voeding gehad??

Micah dus om 5.30 weer, daarna om 8.00 wakker, maar heb eerst een boterham kunnen smeren voor Ryano ;) Die was on 7.00 wakker, maar heeft nog lekker bij mij in bed geknuffeld :)
    Nu aankleden, straks intake gesprek op de basisschool...

Tot vanmiddag!

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Oh Karine, intake op de basisschool, spannend!

We gaan idd gelijk op Dolfijn! :D En idd, het doorslapen komt nog wel, ik weet het.... ben gewoon beetje ongeduldig ;) hahahaha!

Nou meiden... bijna zaterdag! Ik baal er zo enorm van dat ik niet mee kan... maar die bruiloft is toch iets belangrijker.
    Wel maf verhaal, tis namelijk de bruiloft van de ex van mijn vriend ;) hahahahaha! Hoezo grappig!
    Ik kan namelijk erg goed met haar opschieten en mn vriend ook nog steeds. Ze zijn uit elkaar gegaan omdat het gewoon over was tussen hun, dus er zijn geen gevoelens of gekke situaties meer. En toen kwam de uitnodiging voor hun bruiloft, vond het zo leuk! De dochters van een andere vriendin zijn bruidsmeisjes... ben zooooo benieuwd hoe het er uit zal zien!

Maar ik zal ondertussen ook aan jullie denken daar in Baarn!!
    Ik wil de volgende keer ook komen hoor en de 9 maanden beurs is natuurlijk wel een erg goed plan!
    Wanneer is dat precies????

Verder hier nu puinruimen, alle kado's een plekje geven, was opvouwen.... afwassen :S en dan is het al bijna tijd om de kids weer op te halen!

Kristell wat fijn dat Elke ook door heeft geslapen!!!!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier net nog even heerlijk terug in bed gekropen. Vannacht heb ik op zolder geslapen, mijn vriend lag erg te snurken en ik kreeg hem niet stil. Toen maar op de slaapbank op zolder gaan liggen en tegen mijn vriend gezegt dat hij me maar wakker moest maken als Jordy kwam voor de fles. Maar om 6.00 uur toen mijn vriend naar zijn werk moest kwam hij me wakker maken om in ons eigen bedje te kruipen ;)
    Nu lekker bijgekomen en even wachten tot Jordy zich weer meld. Daarna een beetje huishouden en dergelijken, morgen een paar telefoontjes regelen ivm werk, uitkering en kinderbijslag. Hebben jullie dat al aangevraagd? Is dat een hoop gedoe?

@ DQ, wat vervelend dat je in een dip hebt gezeten. Van te veel nadenken kan je je inderdaad erg rot gaan voelen. Dikke digiknuf voor jou.
    Die uitslag klinkt inderdaad vervelend, ben benieuwd wat de ha er van zegt :)

@ EB, ik moet wel zeggen dat Jordy erg heeft moeten wennen aan de 123 speen. Een gewone speen heeft een rondgaatje wat vrij makkelijk drinkt. De 123 speen heeft een spleetje en op standje 1 is die horizontaal dus moet ie er best voor werken :)

@ Daantje, dus uiteindelijk best een aardig nacht gehad? Irritant is dat he als je berichtje weg is. Ik had van de week ook een berichtje gepost (wist ik zeker), alleen was die hier niet terug te vinden....:(

@ Dolfijntjes, ik klap ook nog niet volledig in mijn handjes, maar het was wel fijn. En gisteren heeft ie ook een redelijke nacht gemaakt. Ik had op internet gelezen dat als een kind 5 uur achter elkaar slaapt in de nacht dat officieel doorslapen is.... Dus eigenlijk slapen de meeste beebjes hier al wel door :D ;)

@ Kristel, lekker joh. En hoe laat heeft ze dan de laatste fles gehad?

@ Karine, lijkt me heerlijk om over een poosje Jordy als peuter/kleuter in bed te hebben om te knuffelen. Ben nu veel te bang dat ik in slaap val als ik met hem knuffel op bed....;)

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik kan om 14:45 terecht bij de huisarts..ben ook erg benieuwd!!

ja ik weet dat piekeren niet goed is, maar het is zo moeilijk om het niet te doen...in het kort voel ik me gewoon zo erg in de steek gelaten door mijn zusje en mijn stiefvader heeft gewoon mijn hele relatie met mijn moeder verziekt..maar dat is een heel verhaal waar ik jullie niet mee lastig ga vallen hihiih

Wat fijn dat er hier al wat doorslapers zijn..lijkt me heerlijk hihi...

hoe vermaken jullie die kleintjes?? hier is hij soms echt een uur tot ander half uur wakker na zijn fles, maar wat moet ik dan met hem doen in de box wil hij max 15 min..en wipper nog korter, best moeilijk vind ik want ze kunnen nog niet veel natuurlijk...

14. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ meikie kinderbijslag hoef je niks voor te regelen je krijgt er bericht over.

Jesse slaapt ook door alleen soms z´n speentje kwijt ongeveer om 7 uur komt hij.

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Pffff wordt wel wat depri hoor om jullie verhalen te lezen over de voedingen. Ga zo aan mezelf zitten twijfelen of ik het wel goed doe. Davey is een van de oudere baby's en die komt 2x in de nacht.
    Zijn schema is als volgt:

5.30 uur
    9.00 uur
    12.30 uur
    16.00 uur
    19.30 uur
    1.30 uur

Hij drinkt ook een stuk minder als voorheen krijgt 150+5 maar 4 flessen daarvan meestal 100/120cc meer wilt hij dan niet. Ik weet dat die kleintjes hetzelf bepalen maar voel me wel een beetje down daardoor, omdat jullie maar 1x uit bed hoeven en dan meestal rond 4/5 uur dat is voor ons ochtend. Ik merk dat ik me hierdoor toch heel erg onzeker ga voelen en vindt het ook steeds meer frustrerender om jullie nacht verhalen te lezen. kan het gewoon niet uitstaan.

Sorry voor het ego berichtje hoor moest het effe kwijt gelukkig kan ik dat bij jullie effe lekker uiten lucht best op.

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ DQ, je mag altijd een pb sturen hoor als je het even kwijt wil. Anders kom ik gewoon een bakkie bij je doen ;)

@ Natalie, ik moet het aanvragen bij svb. Daar kreeg ik een brief van..

17. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ meikie raar heb niks aangevraagd kreeg er een brief over thuis.

Ik log ook regelmatig in bij svb en daar stond het ook bij.

18. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    wherona...jou avond fles is erg vroeg meid...kan je niet ergens elke keer een half uurtje rekken?? zodat je avond fles rond 22:00 is? ook omdat hij dus wel wat laat staan, dus heeft hij dan nog geen trek...dan zal hij waarschijnlijk ook maar 1 keer komen meid...dus dat je een fles om 18:00 krijgt en dan om 22:00

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier was het ook automatisch geregeld hoor..van de week de brief gekregen.

20. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    bij eerste kind moet het wel aangevraagd worden

Deel Deze Pagina