zo...vandaag CB geweest, woog 4560 en 55 cm, vond ik ook al opgeschoten, vorige keer was ze nog "maar" 52 cm. Wordt al een grote meid dus...prikjes gehad, en die vielen best mee. Heel even keihard brullen tijdens de prik, maar met wat troosten erna was het snel gedaan. Net al even temperatuur genomen, was maar 36,3. Deze temp. heeft ze wel bijna altijd, nog nagevraagd of dit kwaad kon maar moesten het alleen in de gaten houden dat het niet lager werd en eventueel als het veel kouder werd in de winter wel nog een kruik gebruiken. Zolang ze goed bleef groeeien enzo kon het geen kwaad. Maar in elk geval nog geen koorts. Nu voor het eerst boven gelegd in bedje voor slaap overdag, gisteren eindelijk babyfoon gekocht, uiteindelijk voor de aldecto gegaan, ziet er een prima ding uit en werkt zoals ie moet werken @pruts: wat een grote vent wordt het al!! Hoe zijn de prikjes bij u gegaan?? @Daantje: ik zag het ook net van Luik, niet zo ver vandaan als waar ik van afkomstig ben, wel beetje vreemd... @wapje: wordt ik wel nieuwsgierig waar u bed van schud hoor Ik dacht ook meteen aan iets anders dan het weer Hier wordt er nog maar weinig geschud, ligt meer aan mij als aan mijn hubbie...komt denk ik door dat kolven, voel me op moment nog meer melkmachine dat hot mama...opt moment zijn ze puur functioneel en dat helpt niet in krijgen van zin! @Meikie: spannend ivm nieuwe baan zoeken...is er al wat concreet in het zicht, of niet?? @Meeting: ik kijk ook of ik nog wat spulletjes heb welke ik mee kan nemen, heb niets dubbel gehad, wel 1 pyama maar was in andere kleur en vind hem erg leuk dus was eigenlijk wel blij dat ik hem ook in een andere kleur heb @ongesteld: ik nog altijd niet, vind het best wel lekker zo, das dan wel weer een voordeel van dat kolven! @opvolging: hier staat er wel een 2e op de planning, heb van vroeger altijd gezegd dat als ik kinderen krijg ik er meer dan 1 wil, mijn hubbie vond het altijd maar ff afwachten tot we nr 1 gehad hadden, maar ik denk toch nog steeds hetzelfde. Wij moesten van de gyn. maar een half jaar wachten vanwege de KS...dus tegen dat het mei/juni is zouden we weer mogen. Mij lijkt het wel fijn om ze met leeftijd dicht op elkaar te hebben...ik wilde altijd heel graag een april kindje, geen idee waarom, ben met Elke als oktoberkindje even blij hoor, maar dan zouden we helft volgend jaar weer aan de bak mogen @meekletsen: ik ben er pas vanaf mijn zwangerschapsverlof bijgekomen, dat was 34 weken geloof ik...ervoor ook veel te druk, dus ben benieuwd idd als ik straks weer ga werken hoe het dan nog lukt om bij te blijven...zal sowieso stuk minder geklets worden als iedereen weer stilaan aan het werk is...hoeft er daarom niet minder gezellig om te worden lijkt me
Hier us niks zeker natuurlijk, maar we willen er geen lange tijd tussen voordat we voor een tweede gaan proberen. Mijn vriend is 12 jaar ouder dan ik, dus qau leeftijd wil hij natuurlijk niet meer een paar jaar wachten. Dan vind hij zichzelf wel erg oud worden. Haha!!! We hebben het er al wel over, maar ook ik en van mening dat je je lichaam wat rust moet geven.
Baaal! Zouden naar de sauna donderdag, maar ben ongesteld. Eerste keer. Gelukkig hebben we nog een reservedag gepland ivm oppassen.
mama en rest nemen jullie onderstel ook mee naar meeting, mama05 kan ik die meenemen? als het niet past dan laat ik hem lekker thuis hoor maar heb last van mn rug en weet niet of het ver lopen is van parkeerplek naar zaal? En ik neem ook een wipper mee...dat past vast wel in ieder geval toch mama? verder neem ik het ledikantje mee en misschien ook de box wel, is toch makkelijk voor het spelen en daarna haar slaapje, dat kan je beter in je eigen bedje doen toch?? nee grapje!! (ik zag je zeker al kijken mama ) dus er zijn er wel een paar die volgend jaar mweer aan de klus gaan, leuk wie weet zijn we weer samen zwanger
Rica, het op op zich niet ver lopen, maar met baby in maxi cosi vind ik het al snel best ver. Alleen de zaal is op de eerste verdieping en ik weet niet zeker of er een lift is. Ledikantje lijkt me onmisbaar! Princess, ik zou zelf eerder komen voor de voeding (doe ik zelf ook), Timo zal rond 11 uur / 11:30 uur zijn fles willen en ik wil wel op tijd zijn om jullie allemaal te kunnen ontvangen. Of ik dan al in de zaal kan, weet ik niet, maar anders hebben ze vast wel een plekje om te voeden. Tweede kindje, willen we zeker. Ik mis het zwanger-zijn stiekem best wel, maar moet er niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn. Eerst even genieten van ons mannetje en als hij een jaar is, zien we wel weer verder. Dan is het vroeg genoeg om te beslissen hoe lang we nog willen wachten.
Elke groeit ook al flink zeg!!!! Xavi krijgt pokon door z'n fles Rica, ik keek ook al verwonderd... Zo idioot ledikantje mee! Haha! Zal grappig zijn zaterdag... Een invasie van mama's met maxi cosi's!!!!denk dat je de meeting meiden er zo uitpikt EB!!! Hier ook geen last van de prikjes, wat huilerig en idd even krijsen bij het zetten van de prikken. Geen verhoging, zetpillen liggen wel klaar!
Dan ga ik gewoon proberen de ochtendvoeding iets later te doen, ben ik er ook rond half 12 en dan zal ik har vast daar ergens kunnen voeden.
@princess en eb dan zie ik jullie daar ik ga dat denk ik ook doen vroeger wil hij zijn fles toch niet en anders moet ik hem meteen de fles geven als ik de zaal binnen ben vind ik ook niet echt fijn hahaha @pff zit nu bij schoonouders me ontzettend te verbijten kben zo blij dat ik vanavond met een van de vriendinnen hier heb afgesproken om thee te leuten anders had ik nog langer hier moeten zitten hahahaha Gijs wordt verschoond nu en ze hangen er allemaal boven nu en ik zit lekker in de woonkamer op zp te koekeloeren hahaha
Haha! PokOn is een PlantengrOei middel Dus hier zeggen ze dan wel eens met een grapje, goh, doe je soms pokon door de fles? :-D
Zo denk dat Davey in zijn 3 maanden sprongetje zit erg huilerig vandaag en wilt alleen maar bij mama liggen. Vanmiddag ook even wezen wandelen inderdaad veel wind vooral aan het strand had maar gauw weer rechtsomkeerd gemaakt wat een zandstorm. Kom ik thuis pak Davey uit de wagen stinken blegh ja hoor een lekluier zijn rug zat helemaal onder en dat met een pamper luier :x @2e kindje willen wij ook graag mijn vriend zou het ook leuk vinden als er niet al te veel leeftijds verschil in zit. Wij zijn 13 maanden bezig geweest om in verwachting te raken en vriend zijn zaad was ook niet erg optimaal dus hij zei als het nu weer een jaar duurt mogen we al vast gaan beginnen ik schrok me rot ja daaaag straks is het wel meteen raak! en dat trek ik nu echt nog niet hoor hahahahah. Wil ook even wachten totdat Davey 1 jaar is. Zou wel leuk zijn dat we dan nog steeds met elkaar lekker aan het kleppen zijn Nou Davey zijn flesje zit erin nu maar hopen dat hij weer om 22.00 uur wakker wordt en weer zo lekker gaat doorslapen duimen jullie voor me. @Prutsje wauw wat een grote jongen @Voeding zaterdag Davey is om 12.30 aan de beurt dus dat zit wel goed kan ik dat daar mooi doen . Heb der echt zin in zo leuk!
nmama, welkom wapje, schudden van je bed? Ben nu wel zeer benieuwd! Daantje2011, jij ook de eerste weken veel last van bloedverlies gehad? Heb hier de eerste weken ook veel last van gehad, vanaf 12 week werd het minder, maar uiteindelijk rond 18 weken is het pas helemaal gestopt. Bhaa was hier ook zo onzeker door steeds. Wherona, super dat was dus een lekker nachtje? Volgens mij kwam ik hier pas mee kletsen rond een week of 30. 2e kindje, heb er eigenlijk nog geen idee over. Als je het me nu vraagt; heb ik zoiets van ik vind één ook prima (ben al zo blij dat we dit wonder hebben gekregen). Mochten we voor een 2e gaan, dan wil ik er het liefst wat leeftijdsverschil tussen hebben zitten. Eerst op en top genieten van dit mannetje. Maar ach dit zeg ik nu, wie weet praten we volgend jaar wel heel anders. Ik heb weer eens een vraagje; L. is al 2 dagen wat hangerig, steeds wakker zowel overdag als 'snachts, wil eigenlijk alleen maar steeds slapen, flessen gaan moeizaam, doet er een dik half uur over, maar drinkt opzich wel goed laat max 30 cc staan. Heb hem net getempt en heeft iets verhoging, 37,8. Wanneer is het zorgelijk? Ik weet dat kids onder de 3 maand, eigenlijk geen koorts mogen hebben, omdat hun lichaam nog niet sterk genoeg is.
@ Rrianne, ja hier ook de eerste 12 weken bloedverlies (dagelijks). Met 15 en 23 weken weer. Was echt zooo bang. Maar een heerlijk gezonde meid gekregen gelukkig. Hadden ze bij jou ook geen idee waar het vandaan kwam? @ Nog een kindje. Ik zou graag nog een tweede willen, maar ben al super blij met 1 gezond kind. We zijn er nog niet over uit of we zeker voor een tweede gaan, maar ja ze is ook pas een kleine 7 weken oud. Sowieso denk ik dat we er pas voor gaan als ze minimaal 2 jaar is. Mis het zwanger zijn soms ook hoor EB, maar ook hier voorlopig even rust voor mijn lijf. @ Mutsje met naam. Jullie hadden het er volgens mij ook laatste over. Zat zeker in de folders van een doos? Die heb ik niet eens ingekeken.... @ Verhoging, ik zou niet eens weten wat zorgelijk is. Ik zou me denk ik zorgen beginnen te maken boven de 38,5, maar dat is zeker al veel te hoog voor een baby? Hier een baby die niet wil slapen vandaag, alleen hele korte slaapjes. Prima denk ik, kan ze vanavond beter slapen .
Wherona, ik zou nog ff verslag doen over mn vraag bij het cb over de voedingen. Zij zei dat het redelijk normaal is, wat Xavi nu drinkt. Ze gaf als tip om je kindje toch echt om de 4u wakker maken (overdag) voor een fles en de laatste fles echt rond 23u te geven, 22u is te vroeg volgens haar. En dan is het maar afwachten tot wanneer ze door gaan slapen. Ze dacht er ook aan om bij de laatste fles nutrix erdoor te doen. (voor degene die het niet kennen, dat is het eerste ''papje'' wat ze mogen hebben, maar je kan er de laatste fles ook dikker mee maken zolang ze langer vol zitten) Maar Xavi is nog te jong voor de nutrix, mag eigenlijk pas vanaf 4mnd, maar ik mocht het van haar wel doen vanaf 3 maand aangezien Xavi weinig last heeft van krampjes denkt ze dat zn darmpjes dat wel aan kunnen. Dus nu nog maar even aanzien, ik wacht nog even af, als er van die lastige nachten blijven dan geef ik toch echt die nutrix door zijn fles.... 1x snachts is geen probleem vind ik! haha! Meneer is vandaag om 17.45 in bed gegaan en slaapt nu nog, hopelijk slaapt hij tot een uur of 11.... zal wel door de prikjes komen. Hij had een beetje verhoging, ik dacht ik geef een halve zetpil... nouuuuu daar dacht meneer anders over... binnen 2 tellen er weer uit en ik ben redelijk ervaren met zetpillen geven, maar deze meneer perste m dr zo weer uit hahahaha! Kreeg mail dat ze uitverkoop hebben bij een gave kledingwinkel hier in de stad... allemaal merkkleding en had een super gaaf truitje gekocht vant weekend en ik wil van dat merk nog spulletjes halen, dus ik ga morgen maar ff kijken Morgen is meneer dus 2maand oud.... wat gaat het toch hard! en wat is dat toch cliche! @nog een kindje, zoals ik heb gezegd willen wij het open houden, ik kan me niet voorstellen dat ik het nooit meer mee zou maken en deze zwangerschap was zo bijzonder mooi (ondanks de lichamelijke klachten ) om samen met mijn vriend mee te maken.... dus ik hou het helemaal open. Maar als er nog eentje komt, is dit wel op de natuurlijke manier, geen MMM voor ons... Dus we zullen zien! Baby no 5 hahahahaha!
Pffff, heb net een half uur op de home trainer gezeten.... Heb echt geen conditie meer.... Maar ben wel trots op mezelf dat ik het wel heb gedaan, kunnen we een beetje conditie opbouwen is ook niet geheel onbelangrijk @ Rrianne, ik zou als het morgen nog zo is toch voor de zekerheid even overleggen met de huisarts. Misschien een rare vraag, maar is dit alleen als je hem net uit bed haalt? Misschien heeft ie het net te warm, had ik van de week ook met Jordy, toen een dunner dekentje erop gedaan en toen heeft ie het niet meer gehad. @ Daantje, dat mutsje heb ik een mailtje overgekregen. Ik denk omdat je je opgegeven hebt voor een van die dozen. Misschien is die mail wel bij je ongewenste post gekomen? @ Wherona, sneu he als ze zo zijn. Hier vanavond ook zo'n mannetje gehad. Maakt papa echt wanhopig want alleen bij mij is die dan stil.... Nu even babbelen met mijn vriendje. Die dacht dat ik hem niet goed genoeg vond als vader omdat hij hem niet stil kreeg en ik wist dat het mij wel zou lukken. En hem dus over heb genomen van hem omdat ik het niet nodig vond dat Jordy zo bleef huilen. Hebben jullie hier ook wel eens woorden over met jullie partner?
HihihI ik had al grote ogen hihihihi maar onderstel past wel ik heb zo'n kleine quinny zapp en verder neem Ik niet veel mee dus alles wat je mee wil nemen geen probleem Hihihi we proppen alles gewoon vol Ik schrijf mee vanaf 4 weken en 3 dagen whaaaa wat lang alweer!!! Wat schrijven jullie veel zeg lees wel mee maar weinig tijd om te reageren Vanavond na mijn vriendin geweest die heeft gisteren een zoon gekregen met ks en is 2960 gram maar wat een verschil alweer met j.airo Ben gisteren ook na bureau geweest hij was 60.5 cm en woog 5965 gram dus lange jongen!!! Ook zijn prikjes heeft die gehad!! Ik heb zin in zaterdag man belde vanavond al of hij zaterdag kon werken !!! Ik zei NEE ik ga na de meeting was die ff vergeten
he meiden... fijn dat de beebs zo goed groeien allemaal hier komt er geen nieuwe beeb meer hoor...wij hebben nu 2 gezonde kids en daar houden we het lekker bij..manlief is hier ook 12,5 jaar ouder dus die wil ook gewoon niet meer ivm zijn leeftijd.... ik schrijf volgens mij ook al mee vanaf het begin...wat lijkt het idd alweer lang geleden, maar het is nog niet een een jaar hahaha.. @wherona...fijn dat davey vannacht toch beter geslapen heeft na de fles van 22:00...hopelijk deze nacht weer? Jarey heeft denk ik een regeldagje ofzo vaniddag kwam hij ineens na 2 uur en sabbelen joh op zijn vingers ik dacht die heeft echt honger maar ja hij moest eigenlijk nog 2 uur wachten...toch maar een klein flesje van 60 gegeven,, maar hij had wel meer gelust nog hihihih...hij krijgt nu in principe 5x150 cc+5 scheppen... 1 x 120+4 scheppen in de nacht...maar hij lijkt er niet genoeg aan te hebben..ff aankijken maar dan nog..hoeveel eten jullie kids nu?
DQ, Xavi drinkt 5x 180+6 friso extra en een schep Nutriton en de nachtfles 150+5 friso extra en een schep nutriton... Dus best veel! Hij drinkt ze niet altijd helemaal leeg, maar met 150 neemt hij overdag geen genoegen!!! HOngerlapje! Kunnen we trouwens een overzichtelijkere lijst maken van de lengtes en gewichten??? Ik vind m nu erg rommelig, zal m eens ergens opzoeken....
Hey lady's, Hier willen we t.z.t. ook wel graag een tweede.... denk dat we volgend jaar oktober weer een poging gaan wagen. @Meikie, ik was het idd van de cup cakes. Had er meer dan 100 gemaakt. En alles op! Ook hadden we een meter krentenwegge gekregen van een vriend die bakker is. Ook deze is alweer op. Kben echt blij dat ik niet zoveel beschuiten heb moeten smeren. Morgen weer vroeg naar het consultatieburo, ben zo benieuwd naar zn gewicht! Trusten
Wendy3010 en christiaan 12-8: 1365 gr 14-11: 4005 gr 53 cm Pookie en Stijn 13-9: 2060 gr 45 cm 14-11: 3455 gr 53,3 cm Wherona en Davey 15-9: 3125 gram ... cm Boederijmama en T. 19-9: 2675 gr 51cm Rica en Loïs 23-9: 2895 gr 49 cm 1-12: 4910 gr 59,5 cm Wapje en Mica 26-9: 3430 gr 50 cm Princess en Lily 3-10: 3670gr 50 cm Natalie78 en Jesse 5-10: 5155 gr 57 cm 8-12: 7280 gr 65 cm Elisabethbas en Timo 6-10: 4890gr 56,5cm 7-12: 5740 gr 60,5 cm Mama05 en Jairo 7-10: 4300gr 55cm 12-11: 5365 gr 58 cm Rrianne en L.ars 8-10: 3470 gr 52 cm 15-11: 4570 gr 56 cm Linda0509 en Gijs 9-10: 3620 gr 50 cm 7-11: 4390 gr 55 cm Sandra2 en Thijs 10-10: 4500 gr 56 cm Mumtobe en D.elani 10-10: 2970 gr 51 cm Muts76 en Luna 10-10: 3120 gr 50 cm VanEke en Elke 11-10: .....gr .... cm : Wendyw80 en Nienke 13-10: 3990gr 52cm 18-11:4750 gr 55 cm Prutsje en Xavi 14-10: 4166 gr 53 cm 9-11: 4650 gr 56cm 13-12: 6070gr 61cm Hannes en Jan 16-10: ....gr, .. cm Lindada en Jade Jasmin 17-10: 3050 gr 50 cm Waterlelie en S.ofie 19-10: 3225gr 50 cm Dolfijntjes en Mirthe 21-10: 3630 gr 49 cm 24-11: 4900gr 56cm Daantje2011 en F.eline Sophie 27-10: 3640 gr .. cm 28-11: 4500gr en 52,5 cm Daanquinty en Jarey 27-10: 4000 gr 54 cm Karine en Micah Toni Leon 28-10: 3760 gr 52 cm Guapetona en Noam 30-10: 3710 gr ...cm Meikie en Jordy 2-11: 4400 gr 54 cm 7-12: 5395 gr en 57 cm zoiets???? lijstje is van 8-12....