Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    wat n geklets weer zeg! fijn dat jullie beebjes goed groeien zeg!
    Ik mag donderdag weer met M. naar het buro en tweede inentingen.
    Hoeveel M. dinkt geen idee maar ik vind het nogal rommelig geen tot weinig ritme en s'nachts 2x eruit! zodra ze zich verslikt wil ze ook niet meer drinken maar komt dan weer een uur later!

Moest wel even lachen..onderstel meenemen haha campingbed zou nog kunnen lol!

Hier waarschijnlijk geen derde beeb. zou het graag willen maar geen plek en geen centjes. En manlief wilt het niet...
    Heb n jongen en n meid meer soorten zijn er niet!

haha meiden mijn bed schud van de wind!

Nou weltrusten en succes met de nachtbrakers!

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daantje, nee ze konden hier de oorzaak ook niet vinden. Alles zag er elke x goed uit, gelukkig!
    Normaal is koorts bij baby's geloof ik ook niet zn ramp. Maar met 3 maanden heeft hun lichaampje geloof ik nog niet genoeg antistoffen.

Prutsje, dank voor de tip Wij hebben hem vanavond ook maar weer eens gwn om 23.00 geven.
    hahhaa geen zetpil voor X. dus, boefje!

Meikie, goed bezig! Wil het binnenkort ook weer probereb (op de hometrainer). Nee, hij was al 45 min. uit zijn bedje. Zal hem vanavond nog eens tempen. ligt nu lekker in dromenland. Wat betreft de onzekerhied van je man, jaaaa dat is hier ook hoor! En hij doet zo zn best, probeer hem af en toe gwn subtiel een tip te geven, hihi.

Voor alle mama's die naar het CB zijn geweest, wat gaan ze hard he! Super dat ze het allemaal zo goed doen. Wij mogen de 20e weer ben ook erg benieuwd.

Sandra, succes morgen bij het CB

Wij kruipen ons bedje in, nog even lekker tv kijken.
    Goede nacht allemaal met hopelijk veeeeeeel doorslapers!

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hongeralarm gaat af dus even snel...

Wilde even laten weten dat de puckababy's en pacodoeken op de site van prenatal in de aanbieding zijn....voor alle puckaliefhebbers (en paco, meikie toch?)

Tot vannacht!

4. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hier bezig met t laatste flesje. Beebje is helemaal kapot. Vandaag is ie bij oma geweest zodat ze alvast kon wennen maar het was een ramp geweest. Ze heeft hem de hele dag niet in slaap gekregen dus ik heb hem helemaal overstuur terug gekregen. Arm manneke. Nu wil ik al helemaal niet gaan werken!

Wat super dat alle beebs goed groeien zeg! Dat was bij het juni forum wel anders. Daar zitten helaas een aantal zorgenkindjes bij.

Ik wens iedereen inclusief mezelf een goede nachtrust vannacht! Truste!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vind het best logisch dat de mannen die onzekerheid (of misschien een soort jaloersie) hebben. Wij zijn natuurlijk de hele dag met de babytjes in de weer en leren ze dus ook veel beter kennen. Als M thuis is, probeer ik Timo zoveel mogelijk aan hem over te laten, ook al zou hij het anders doen dan ik.
    Ik kan Timo ook beter troosten, maar dat komt ook omdat ik meer rust en geduld heb dan M. Dit hebben we zo uit- en afgesproken. Het is nu eenmaal niet anders op dit moment en het geeft niet. Er komen nog genoeg momenten dat M Timo beter zal kunnen hebben dan ik.

Supermom, dat is geen prettig idee kan ik me voorstellen. Hier gaan opa en oma de ene vrijdag en de andere oma de andere vrijdag oppassen. Heel benieuwd hoe dat gaat. Succes met je ventje!

Wauw, wat groeien alle beebs hard! Timo was na Jesse de grootste, maar dat is hij nu allang niet meer zelfs mr. X heeft hem al ingehaald en die is toch ruim een week jonger!!!

DQ, Timo krijgt 5x 180+6. Vandaag om 7:30, 12, 16, 19:30 en dan maak ik hem zo om 23 uur wakker.
    En het begin lijkt niet alleen lang geleden, het is ook al een maand of 10 geleden dat we begonnen. Ik was ook een week of 4/5 zwanger...

We hadden net nog een poepongelukje. Timo zat bij M tegen zijn schouder om te boeren, maar moest poepen. Helaas zat M met zijn hand tegen Timo's billen, waardoor de poep naar boven geperst werd, helemaal tot in zijn nek... Dus meteen naar boven, kleren uit en in bad. Gelukkig waren we met z'n tweeën, dan ben je blij met een extra handje.

Ga hier de boel verder opruimen, tandjes poetsen, pyama aan en meneertje uit zijn verre dromenland halen. Zo zielig... Gaat dan altijd een beetje huilen.

Goede nacht allemaal!

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Mr X werd zelf om 22.15 wakker, hongerrrrr!
    Flesje op, hij was warm en onrustig, zetpil bleef er nu wel in!
    Ben benieuwd wat de nacht ons brengt!

Tot later!

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Wat fijn dat het mannengedoe niet alleen hier is. Als R. thuis komt laat ik hem ook het meeste doen, maar als jordy zo blijfy huilen neem ik hem toch echt even over. Anders raakt hij helemaal overstuur... :(

@ Supermom, wat jammer dat het niet goed is gegaan. Mijn so hebben afgelopen weekend opgepast. Dit is gelukkig wel goed gegaan. Misschien moest ie gewoon even wennen.

@ Prutsje, netjes zo dat lijstje!! Hij is wel lang :D

Nou hier om 22.30 uur laatste fles gehad. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.
    Voor nu in ieder geval slaap lekker!!!

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ meikie, goed bezig op je hometrainer.

@ prutsje, heel goed lijstje!

@ DQ, onze kindjes zijn even oud dus dat vind ik fijn vergelijken. Als ik naar jou voeding kijk is dat een stuk meer dan hier. Ik geef 5x 120 + 4 en de avondfles 150 + 5 (drinkt dan max 140). Toen ik op het cb vertelde dat ik soms het idee had dat ze honger had, kreeg ik te horen da ik haar al super veel gaf (toen was de avondfles zelfs nog 120). En haar gewicht lag ook nog eens net boven de curve, terwijl haar lengte onder de curve lag. Heb na alle verhalen hier toch besloten de avondsfles alvast te verhogen. Ga haar geen honger laten lijden.

@ supermom, heel vervelend als het niet goed gaat bij oma hè? Hopelijk volgende keer beter. Hoef zelf pas rond 1 maart te beginnen, maar breng F. morgen voor de tweede keer naar m'n moeder om te wennen. Gewoon even een uurtje of 2 à 3.

@ EB, merk dat mijn vriend ook tekenen van onzekerheid begint te tonen. Ik krijg haar beter stil en kan ook beter met het huilen omgaan. Daar komt dan nog bij dat ze de hele dag bij me is natuurlijk dus leer haar veel sneller kennen. Ik probeer hem ook z'n gang te laten gaan al denk ik soms: dat doe je echt niet handig. Bv snel weer oppakken uit bed als ze niet lijkt te willen slapen. Als je nou 5 minuten investeerd, speentje er in, nog een keer en nog een keer dan valt ze gewoon in slaap...

Hier 22.30 de fles. Overdag is ze super veel wakker geweest. Heeft alleen slaapjes van een half uur gedaan. Normaal slaapt ze echt veel meer. Ik lig stiekem te hopen dat ze lang gaat slapen nu haha.

Tot zo nachtbrakers!

9. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daan, geen honger laten lijden hoor! Timo kreeg vanaf 4 weken al 5x150+5, een week of 2 later hebben we de laatste fles opgehoogd naar 180+6.

Fles erin, mannetje weer als een blok in slaap op mijn borst. Ga hem naar bed brengen, boer komt hopelijk onderweg wel.

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Op de minuut af half 4! En dat maakt me nachtbraker 1 zo te zien. Hopelijk weer snel slapen.

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Jaaa! Hier nr twee Daan!

Netjes gedaan van m'n mannetje :-D
    Daan ik sluit me bij EB aan, F geen honger laten hebben hoor!
    Hier ook al even op de 180cc!

Hier herken ik het 'papading' ook, Bart kan ook erg onzeker zijn, maar geen gevoel van jaloezie oid.
    Hij wil vaak graag weten hoe ik t doe zodat hij er van leert.

Supermon, balen dat t zo slecht ging bij oma. Hier gaat hij ook regelmatig naar m'n so toe, met oud en nieuw blijft hij slapen omdat wij dan een feest hebben! Vanaf 9-1 gaat hij 2dg mee naar t Kdv waar ik werk, alleen wel andere groep.
    En papa past een dag op.

Tot later all!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ja nachtbraker nummer 3 meld zich!!!!!
    Jordy meldde zich om 4.00 uur, geprobeerd te rekken, maar helaas. Ligt nu lekker te drinken :)
    Volgens mijn is het buiten alweer een stuk rustiger dan gisterenavond. Toen ging het hier weer zo tekeer....

@ Daantje, geen honger laten lijden hoor. Gewicht is belangrijker dan leeftijd!!!
    En bedankt nog voor de pacco tip, zal vandaag even op de laptop kijken :)

Nou slaap lekker nog even allemaal en tot later!!!

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier ook weer aanwezig! :)

Na een zéér rommelige dag, met veel wakker, gehuil en onregelmatig drinken een supernacht!! Om 20.00 laatste fles en nu pas 04.30!!!! :$ :D
    Ik ga ook snel nog even tukken ;)

@ Daantje: CB laten kletsen wat dat betreft, je weet het zelf het beste met je kind!!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik ben er pok , laatste fles 22:15 nou netjes!
    Ennn ik ben zwaar ongie!!!!!!!!!!!!!wat een geluk nog geen 20 dagen geleden heh fijn zo kort pp elkaar :)

15. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    hi, goedenacht, hier ook een nachtbraker! alhoewel,tis al bijna ochtend. om 00:30 laatste en om 5:15 heb ik hem er zelf maar uitgehengeld, want boobies zaten vol. gister,ook zoiets, en daarna slaapt hijuit tot 9:30 dus gaat de goede kant op...

deze week met werk overleggen wanneer ik weer ga beginnen en welke dagen ed. heb eigenlijk ook wel zin in een nieuwe uitdaging, dus ga ook vragen of een andere functie mogelijk is... ben benieuwd...

nou slaap lekker nog!

16. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Prutje zo dat gaat de goede kant op!! Nu nog maar 1 keer!!!

Miekie knap hoor op de hometrainer ik zeg ook elke keer moet er weer op maar heb echt nog niet de puf!! Vanaf Jan wil ik weer gaan bodycombatten en Shabam maar ben
    Nu nog 5 kilo lichter vanaf dat ik zwanger werd!!! Maar hopelijk krijg ik het er ook niet meer aan!!!

Karine zo dat is ook een lange ruk!!! Ben jezelf opvroeg op bed gegaan?

Eb slapen op deborst doet jairo morgens!!! Heerlijk moment tussen hem en mij hij wordt meestal rond zes uur wakker leg ik
    Hem bij mij op de borst slaapt hij verder tot zeven uur maak ik hem wakker!! Worden de meisjes ook wakker kruipen ze bij mij in bed tot dat ik klaar ben en dan begint de drukte ;)

Ik heb geen moeite met in openbaar voeden dus voor mij hoef je geen aparte ruimte te hebben, volgens mij zijn er ook niet veel die bv geven toch?

Rica oh minder dat je ongesteld bent geworden hier nog helemaal niet!!! Maar volgende week laat ik wel spiraal zetten!!

Kinderwens voor ons is deze vervuld we hebben nu 3 gezonde kinderen en vind het druk zat!!! Dus ik laat spiraal zetten en dan zijn we weer 5 jaar veilig!!

Weet iemand als hè eigen risico van je verzekeringnop hebt de spiraal dan ook zelf moet betalen??

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ja, volgens mijn vk wel mama!
    Maar goed, 5jr lang bijbetalen voor de pil zit je op t zelfde
    Bedrag volgens mij!

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Morgen allemaal, hier ook om half 6 voor t eerst eruit heb daarna niet meer kunnen slapen en dus er maar uit manlief moest om 6 uur uit bed om te werken en de oudste moet zo naar school dus ben weer weg doeeeeeei

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier een ventje die geslapen heeft van 23:15 tot 06:15:D lekker hoor..ik hoorde hem wel ff mopperen rond 4 uur maar uiteindelijk is hij toch weer verder gaan slapen hihi...

weer veel nachtbrakers hier vannacht zie ik:(

Zondag begint serious request weer...dat vind ik zo heerlijk...lekker de hele dag geklets en muziek op de tv:) kijken jullie dat ook? ze staan dit jaar in leiden miss. ga ik wel ff kijken daarzo:)

20. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @pruts wat fijn maar 1 keer deze nacht

@dq gijs krijgt 5 x 180 cc met 6 scheppen en sr vinden wij hier ook helemaal leuk vind het ook echt leuk dit jaar dat ik nog thuis ben en het veel kan zien nu! En j laat er steeds meer tijd tussen nu in de nacht zeg! Mooi!

@eb balen van je ongi en dat je saunadag nu niet door kan gaan

@rica ook al ongi volgens mij zijn de meeste dat zo deze week pfff

@andere nachtbrakers de meeste van jullie klonken iets positiever ik ben benieuwd wat de komende nacht gaat brengen

Hier vandaag geen autoritjes geen kilometers maken even een dagje thuis. Laatste dag dat manlief ook vrij is. We gaan eindelijk de kerstboom zetten! Heb er zin in.

Deel Deze Pagina