Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @meikie, de piep was hier al na twee maanden te klein maar de mini zit hem nu nog erg ruim. Hij was met 8 weken 57,5 cm en 5425 gr.

@Daantje, jammer dat het verlaten van de fles geen nut heeft gehad.

Drinkt jullie beeb soms ook zo onrustig? Hij doet vaak alsof hij al dagen niets gehad heeft en dan klakt en proest hij, verslikt zich constant etc. Ik heb al in zijn mondje gekeken maar ik zie niets van spruw ofzo.

2. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    goedemorgen dames...

gisteren onrustig avondje gehad, veel spugen en jammeren na de voeding van 19 uur...was zelf niet thuis gisterenavond maar toen ik om 23 uur thuis kwam zei hubbie dat ze hele avond door had liggen spugen en jammeren, denk dat ze de fles iets te warm gekregen had ofzo...of misschien toch nog wat last van de prikjes, lijkt me alleen raar dat ze daar rest van de dag geen last van heeft gehad :(
    Wilde na de avondfles ook niet in slaap vallen, uiteindelijk op mijn buik in slaap gevallen en om 1 uur in bed kunnen leggen...dachten dat we een slechte nacht tegenmoet gingne maar hebben ze om 7.15 pas weer gehoord, dus dat viel dan weer supermee ;)
    ze ligt nu nog lekker wat te kletsen in bed, zal zo wel weer in slaap vallen, en dan gaat mam toch ook weer ff :D

@supermom: laatste vrije dag vandaag toch!? Geniet ervan :)

@Meikie: wat een genot he als ze eindelijk hebben uitgevonden hoe handig zo'n speen is :)

@daantje: balen dat de fels later niet gewerkt heeft, werkte bij mij ook nooit toen ze nog wakker werd 's nachts, maakte niet uit of ik om 22 of om 23 de fles gaf, ze kwam steeds rond 4.30 weer voor een nieuwe fles. Het is pas beginnen veranderen toen ik de avondfles van 23 ben gaan opbouwen en de nachtfles gaan afbouwen...hebt ge dat al geprobeerd?

@wapje: soms ook geen boer hier, maar dan heeft ze meestal wel wat gespuugd idd...ik hou kwartiertje aan, en als er binnen dat kwartier niks gebeurt is leg ik haar ook wel eens terug zonder boer of spuug, maar eigenlijk komt dat zelden voor...

@ alle nachtbrakers: balen dat jullie kleintjes blijven wakker worden, hoop dat het snel over is, bij mij was het ook gewoon opeens over, dus wie weet is het zomaar de laatste keer geweest ;)

@hier: vandaag weinig bijzonders op planning staan, baggerweer hier, wind en regen dus ik hou lekker dagje thuis, waarschijnlijk met lekker m'n slobberkleren aan :D

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik weet niet wat hier is maar 11:15 laatste fles en ze slaapt nu NOG!!!!!!!!!!!!sorry daan dat ik je niet even hallo heb gezegt ;);) hihi ik heb vanaf half 6 continu op de klok lopen kijken en met mn oren op de babyfoon gezeten.....naaaaaaaaa
    ik ben al wakker en mevrouw slaapt nog...terwijl ze gister echt slecht gedronken heeft. zal ze dan echt niet lekker zijn of gewoon erg moe?
    ik laat haar nog heel even, hoor haar af en toe wel wat kreunen maar jeetje zeg!!

4. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Jeeej Rica! Hopelijk zet het doorslapen nu door nu ze eenmaal 1 nacht heeft 'gered'.

@vaneke, ow ja klopt ja! Ik hb er vandaag nog helemaal niet bij stil gestaan! Zo onwerkelijk dat ik moren weer moet werken. Ik hoop dat ik me morgenvroeg niet vergis ;).

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier om 6.45 oudste wakker, plassen en bij mij in bed ;)
    Jongste werd om 8.30 wakker, fles gehad en toen de oudste om 9.00!!!

Pruts: Frappant dat X zo'n geweldig ritme heeft... Vervelend dat hij niet met je mee gaat om het te verschuiven..

Daantje: Jij ook al zo'n eigenwijs kindje!

Meikie: Heerlijk zo lang slapen...

Rest: sorry... vergeten.. :)

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ supermom, hier ook een super gulzige baby. Soms ook verslikken, proesten en vervolgens weer gulzig verder.

@ vaneke, bouw de avondfles af, nachtfles nog niet afgebouwd moet ik zeggen.

@ karine, jij hebt uitslaapkinderen!

@ rica, dat is geen uitslapen meer te noemen! Wat een luxe zeg!

Hier 23.00, kunnen rekken tot 04.30 en nu om half 8 in bed genomen en 09.15 weer wakker. Mag eigenlijjk ook niet klagen.

Vertrek zo richting vriendin die tegelijk bevallen is, heb er zin in. Vanavond etentje bij ons thuis en voor de rest weinig. Fijne dag meiden!

7. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Goedemorgen,

Van de week te vroeg gejuichd met mijn lichte ongi bleeehhh normaal zijn de eerste dagen altijd het heftigste. Nu wordt het met de dag erger... Heb zelfs pm in huis gehaald dat heb ik nog nooit gedaan.. Ik wou dat ik weer zwanger was

Hier vandaag eindelijk eens een rustig dagje. Heb alle strijk gisteren weggewerkt. Vandaag 2 kleine wasjes doen en misschien maar eens wat kerstkaarten schrijven en verder lekker relaxen als onze boef dat ook toe laat. Papa moet straks weer gaan werken dus we staan er weer met zijn tweetjes voor. Weer terug in het ritme.

@rica klinkt als een doorslaper!!! Maf is dat he de eerste keer wij zaten ook klaar wakker te wachten op hem haha

Verder wel bijgelezen maar weer kwijt dankzij die heerlijke zeef in de hersenpan

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Haha Linda, bij zwanger hoort bevallen en weet je nog wat een bloedverlies dat opleverde?!!? ;) ik wacht nog maar even.

Rica, je bent dus echt niet alleen met je ongie. Gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch?

Wilde Timo wakker maken om kwart voor 9, maar toen ik op zijn kamer kwam, zat hij naar de Woezel en Pip tut te kijken die ik aan zijn bedje heb gemaakt. Die vindt hij prachtig!
    We zijn twee weken geleden voor zijn voorkeurshouding naar de osteopaat geweest en hij lijkt er nu echt vanaf te zijn. Ligt nu zowel naar links als naar rechts als in het midden. Heerlijk, geen gedoe meer. Over twee weken nog een keertje terug.

Meikie, jij gaat richting een doorslaper!!!

Supermom, misschien een kleinere speen gebruiken? Timo heeft dat ook bij speen 2 van Avent, maar niet bij speen 1. Wat gebruik je nu?

Daan, kan je niet beter de avondfles opbouwen met dezelfde hoeveelheid als waarmee je de nachtfles afbouwt? En als dat een grote fles is, de ander flessen beetje ophogen. F zou het nu toch wel moeten kunnen doen met 5x150+5 zou je zeggen.

Dolfijntjes, lekkere dag gehad!

Ik heb mijn eerste lading kleren die ik van de week online geshopt heb, binnen. De tweede komt vandaag. Heb gewoon van alles twee gekocht, dan kan ik passen en er eentje terugsturen. Zou niet weten in welke maat ik zit. Heb niet al te dure broeken gekocht, want hopelijk kan ik ze snel niet meer aan:). Lekker thuis passen, merk dat ik geen zin heb om de stad in te gaan voor nieuwe kleren en moet toch echt wat meer broeken hebben dan die ene spijkerbroek die nog lekker zit. Ga niet met positiebroeken naar mijn werk in januari.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wendy3010 en Christiaan
    12-8: 1365 gr

14-11: 4005 gr 53 cm
    Pookie en Stijn
    13-9: 2060 gr 45 cm
    14-11: 3455 gr 53,3 cm
    Wherona en Davey
    15-9: 3125 gram 47 cm
    7-12: 5880 gram 60cm
    Rica en Loïs
    23-9: 2895 gr 49 cm
    1-12: 4910 gr 59,5 cm
    Wapje en Mica
    26-9: 3430 gr 50 cm
    Princess en Lily
    3-10: 3670gr 50 cm
    Supermom en Niels
    4-10: 3875 gr 52 cm
    28-11: 5425 gr 57,5 cm
    Natalie78 en Jesse
    5-10: 5155 gr 57 cm
    8-12: 7280 gr 65 cm
    Elisabethbas en Timo
    6-10: 4890gr 56,5cm
    10-11: 5315 gr en 58 cm
    7-12: 5740 gr 60,5 cm
    Mama05 en Jairo
    7-10: 4300gr 55cm
    12-11: 5365 gr 58 cm
    12-11: 5965 Gr. 60.5 cm
    Rrianne en L.ars
    8-10: 3470 gr 52 cm

15-11: 4570 gr 56 cm
    Linda0509 en Gijs
    9-10: 3620 gr 50 cm
    7-11: 4390 gr 55 cm
    6-12: 5270 gr 60 cm
    Sandra2 en Thijs
    10-10: 4500 gr 56 cm
    9-11: 5490 gr en 61cm
    14-12: 6376 gr en 64cm
    Mumtobe en D.elani
    10-10: 2970 gr 51 cm
    13-12: 5595 gr 58 cm
    Muts76 en Luna
    10-10: 3120 gr 50 cm
    VanEke en Elke
    11-10: 2912 gr 50 cm
    13-10: 4560 gr 55 cm
    Wendyw80 en Nienke
    13-10: 3990gr 52cm
    18-11: 4750 gr 55 cm
    Prutsje en Xavi
    14-10: 4166 gr 53 cm
    9-11: 4650 gr 56cm
    13-12: 6070gr 61cm
    Lindada en Jade Jasmin
    17-10: 3050 gr 50 cm
    Waterlelie en S.ofie
    19-10: 3225gr 50 cm
    Dolfijntjes en Mirthe
    21-10: 3630 gr 49 cm
    24-11: 4900gr 56cm
    Daantje2011 en F.eline Sophie
    27-10: 3640 gr .. cm
    28-11: 4500gr en 52,5 cm
    Daanquinty en Jarey
    27-10: 4000 gr 54 cm
    29-11: 4670 gr 57,5 cm
    Karine en Micah Toni Léon
    28-10: 3760 gr 52 cm
    24-11: 4555 gr 55,5 cm
    Guapetona en N.oam
    30-10: 3710 gr. 56 cm
    01-12: 4930 gr. 58,5 cm
    05-01-12:
    Meikie en Jordy
    2-11: 4400 gr 54 cm
    7-12 : 5359 gr 57 cm

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ongi meiden jeetje wat heftig zeg ben benieuwd wanneer ik het zal worden en hoe erg dan.

@nacht ja hoor weer doorgeslapen 21.30 - 5.30 - 8.30

@voor de rest effe vergeten sorry :)

11. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Zo meiden,

nou best een goede nacht gehad hier! Na de voeding van 3 uur, kwam hij netjes om 7:30, en daarna om 8:15 zijn we mama en zoon weer verder gaan slapen en heeft manlief zich bekommert om de grote broer :D Heerlijk echt een beetje bijgetankt doordat ik gister voor de verandering ook eens op een normale tijd kon gaan slapen. Het is de 2e keer dat hij de voeding van 24:00 overslaat, dus gaat toch de goede kant op zou je denken....

Ik vind het wel jammer dat ik zaterdag niet kan komen, maar ik meld mij bij deze aan voor de volgende meeting!!!! Hopelijk kan ik het dan wel organiseren hier, manlief werkt nl in de entertainmentbusiness, dus altijd weekend & heel laat...

Als ik dat zo lees over de flesvoedingen, dan is het wel jammer dat je niet zo kan opbouwen en afbouwen met borstvoeding :cool:

@ shoppen, ja dat moet hier ook gebeuren, misschien wel een goed idee om dat online te doen, want met de bv kan in N.oam niet lang alleen laten om de stad in te gaan, en rustig te passen. En hier ook nog 7 zw.kilo's om mijn buik, dus dat wordt niet makkelijk!

fijne dag allemaal, zoonlief F. zit nu op mijn schoot, ohnee, hij staat nu op mijn knie...:$ ik ga!!!!!!!!!!!!!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier een heerlijke ochtend gehad, nog tot 9.00 uur geslapen. Aangekleed enzo en toen werd Jordy wakker. Dus hem ook gewassen en aangekleed, hierna lekker flesje gegeven en nu na spelen in de box lekker op schoot :D
    Vanmiddag naar de vk voor nabespreking, dit hoefde eigenlijk niet. Maar ze wilde ons toch nog even zien, dus dan gaan we nog even langs :)

@ Daantje, inderdaad wat EB al zegt het is beter om de avondfles op te hogen met bijv 10 cc met 4 dagen en dit dan van de nachtvoeding af te halen. Zo is haar maagje meer gevult als ze gaat slapen en is de kans groter dat ze langer doorslaapt ;)
    Als je niet begrijpt wat ik bedoel mag je ook bellen dan leg ik het zo even uit, heb het hier namelijk ook zo uitgelegd gekregen vanuit het cb en het werkt best aardig zeker nu Jordy de speen ook prettig vind ;)

@ EB, hier gisteren even wezen winkelen. Bijna niks meer dat ik nog pas en wil inderdaad ook geen positiebroeken meer aan. Deze zitten echt niet meer lekker....
    Dus pas al online een jurkje en legging gekocht, gisteren bij miss etam nog leuk geslaagd voor 2 vestjes, een bolero en een onwijs leuk jurkje. Normaal ben ik niet zo van de jurkjes, maar dat zit nu wel erg lekker. En met een legging staat het nog best leuk :p
    Oja, mijn schonzusje werkt bij zeeman en daar hadden ze ook leuke jurkjes voor weinig dus die neemt er ook nog 1 voor me mee :)

@ Linda, wat een was heb je ineens he..... Hier staat de machine ook al weer aan :$ En kerstkaarten schrijven, moet ik hier ook nog doen.... Heb er echt totaal geen zin in....:)

@ Rica, heerlijk zeg zo'n doorslaper!!!

@ Kristel, toch nog een lekker nachtje dus. Niet verwacht toch gekregen ;) En die speen is inderdaad een uitkomst, ook als hij druk aan het persen is, vind hij hem nu erg lekker :)

@ Supermom, vaak is het toch zo dat de aanhouder wint... En wbt die gulzigheid, hier ook hoor dan drinkt hij in 10 minuten 3 kwart van zijn fles leeg en ndaarna doet hij zo nog 15 á 20 minuten over de rest ;)

@ Prutsje, ik ben benieuwd of het gaat helpen als je X om de 4 uur wakker maakt voor de fles.... Ik zal voor je duimen ;)

Hier wacht ik vandaag nog op ene telefoontje van de ha, Jordy heeft nog steeds van die harde poep en ligt 's nachts vaak lang te persen en dan komen er alleen windjes uit. Hier word hij ook wakker van en dat vind ik zielig. Moet ook vaak met de thermometer stimuleren en dat lijkt me ook niet goed om langdurig te doen :)
    Dus ik hoop dat ze me/hem kan helpen :cool:

13. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Elisabeth, hij drinkt nu met speentje 2 maar kleiner is echt niet mogelijk want ik doe twee schepjes nutriton door zijn voeding om in te dikken. Als ik dan speen 1 pak duurt het driekwartier en dan gaat het laatste er helemaal niet meer doorheen :(

@meikie, nou hier dus ook! Eerst aanvallen en dan nog op zijn gemakkie 15 minuten zitten drinken over de laatste 90 cc.

14. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @Supermom: hahaha, sorry dat ik u er aan heb doen denken dan :)
    of mss gelukkig, anders helemaal vergeten ;) Gelukkig is het al vrijdag morgen, dus bijna weekend...tenzij ge weekendwerk moet doen ook...

@Daantje, waarom idd de avondfles afbouwen?? Die bouwde ik net op, had dat hier gelezen dat aantal dat advies hadden gekregen en bleek wel te werken, eerste keer dat ik het deed sliep ze al uur langer, 4 dagen later is ze door gaan slapen. Het kan natuurlijk ook toevallig zo gegaan zijn dat ze net toen is gaan doorslapen, maar wat ik van meikie begreep heeft het bij haar toch ook effect gehad al. Ik kreeg van de KA wel advies om fles altijd maar 5 of 10 cc op te hogen, dus ben per 3 dagen met 10 omhoog gegaan in de avond.

@EB, leuk he dat online shoppen...moet ik ook weer ff doen eigenlijk, heb ook niet echt iets wat lekker zit, pas er wel weer in, maar zit toch net niet lekker...welke site winkelt gij altijd?? ik altijd Whekamp, hebben jullie nog andere leuke sites om te shoppen??

@meikie: hoop dat de HA oplossing weet, is voor hem ook zo zielig om altijd zo'n moeite te moeten doen :(

Elke ligt weer net op bed, na spelen op schoot viel ze in mijn armen in slaap en heb ze zonder wakker worden in bed kunnen leggen...wasje ingezet en nu ff met koffie, chocolade en een flair op de bank ;)

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zo kan weer effe wat uitgebreider reageren hoor

@vaneke gelukkig sliep ze wel in de nacht

@Daantje jammer dat het niets heeft uitgehaald, veel plezier bij je vriendin

@Wapje D. kan heel goed boeren soms zo hard en veel dat ik het idee heb dat hij erin blijft. Hoe is fysio gegaan voor je pols?

@Rica wow wat een tijd zeg ze zal het wel nodig hebben

@Supermom morgen weer aan de bak zal wel heel erg wennen zijn.

@EB en zat er iets bij wat lekker zit?

@Meikie nog steeds een poepprobleem hopelijk heeft de ha een oplossing
    helpt het trouwens niet als je J. wat water laat drinken?

Kan iemand mij uitleggen waarom D. niet normaal kan poepen ipv de hele boel onder te schijten zodat ik hem weer opnieuw moet aankleden hahahaha jeeminee zeg. Als hij zo graag in bad wilt zou die het ook op een andere manier kunnen aangeven hahahah. Misschien een luier kopen die tot op het midden van zijn rug zit ;).

@Wasgoed hier ook iedere keer zo een berg moet inderdaad zo weer eens een wasje draaien maar heb geen zin hihi ben een beetje lui vandaag.

@Voorkeurshouding ik ga vanmiddag daarvoor naar de fysio ben erg benieuwd alhoewel het momenteel wel erg meevalt hij draait nu vaker naar links of gewoon recht naar boven. Maar ach het kan geen kwaad.

oke ga dan toch maar effe snel een was erin gooien.

@Spannend bijna meeting dag :D

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mum, en heeft D. zijn eerste fles Neocate al gehad? Ben benieuwd hoe hij er op reageerde.

Meikie, wij zijn ook over op de mini, hier past hij voorlopig nog wel ff in.

Wapje, hoe was het bij het CB?

Pruts, xs feet, heeft idd erg leuke kleding.
    Gister weer 2 leuke shirts gescoord, een van z8 en van paul frank en beide met 30% korting, ik blij:D

EB, vervelend dat je zn last van je ongi hebt.
    Aaah lees nu nog veel meer die ongi zijn, knuffel voor jullie.

Wherona, wat fijn voor je!:)

Meikie, hoop dat de ha kan helpen zo zielig kindjes die hun ontlasting niet kwijt kunnen.

Vaneke, jaaa er zijn zoveel leuke site's. Ligt er alleen een btje aan van wat voor kleding/evt merk je houdt?

L. gisteravond erg onrustig, veel huilen. Om 9 u viel die in slaap, om 22.45 wakker gemaakt voor de fles, om 23.30 er weer in en mnr werd pas om 20.45 wakker (wilde hem ook niet wakker maken, hij zal het wel nodig hebben gehad). Hij werd met een dikke lach op zn gezicht wakker!

Hoe gaat het met jullie stoelgang na de bevalling? Is dit ook veranderd? En volgens mij waren er ook een paar met aambeien, hebben jullie hier nog last van?

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, hahah moet erg lachen om het stukje over het poepen van D.
    Voorkeurshouding, ik heb gister zijn bedje anders om opgemaakt, omdat hij vaak naar het licht kijkt, dus dacht even proberen. En jawel hoor. Het helpt, hij ligt nu zoals ik het wil:d op de linkerkant ipv de rechterkant.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou ik juich niet te vroeg hoor, kan ook gewoon wezen dat ze het idd ff nodig had....
    ik heb zowieso slecht geslapen, is dat normaal dat je de eerste keer of 2e keer na je bevalling zo heftig ongie wordt?? kan het nergens vinden maar ik heb zon vreselijke buikpijn gehad en nog wel vrij veel krampen etc...ik heb ook maar 2 paracetamol ingenomen...normaal heb ik alleen hoofdpijn en een beetje mentruatiekramp maar het bloeden is ook verschrikkelijk.
    anders ga ik per direct aan de pil, ik wil dit niet elke maand hoor...

dus iedereen heeft wel een aardige nacht gehad, nou fijn!

de kerstkaarten zijn de deur al uit, heb ik op tijd maar gedaan want ik heb het zo druk nog de laatste weken!

verder niks te melden...

haha linda ja idd 9 maanden geen ongie dat is wel weer lekker maarja ik had het nooit zo heftig als nu...

19. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Rica, ja is normaal. Mijn vk had me er al voor gewaarschuwd dat het de eerste 1 à 2 keer erger is dan normaal. Leuk is anders hè. Ik zat er bij de eerste keer serieus aan te denken om weer kraamverband te gaan halen! Zo veel bloed!

20. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, volgens mij is het heel normaal in het begin veel heftiger. Hoor het ten minste meer. Hier ook. Had eerder nauwelijks bloed, beetje raar gevoel in mijn buik en na drie dagen weer klaar. Hopelijk komt het op die manier terug.

Shoppen, ik heb nu op wehkamp.nl een paar miss etam broeken gekocht. Dat zijn altijd van die lekkere degelijke broeken en niet te duur. Ga er toch echt voor dat die in april niet meer passen! Twee van de drie broeken hou ik, die zaten lekker. Als het goed is komt dadelijk of morge nog een lading esprit kleren. Had een 20% kortingsbon, dus wat truien en vesten gekocht. Die zullen na april ook nog wel goed zijn. Mijn kilo's zitten vooral rond mijn onderbuik en benen.

Wherona, hier ook na bijna iedere poepluier schone kleren. Vanochtend ook weer. Maar het zijn zulke enorme hoeveelheden dat ik me niet kan voorstellen dat er luiers zijn waar het wel in blijft zitten - sorry voor de details. Het loopt er altijd langs zijn linkerbeen uit. Hij poept altijd als hij op schoot zit, tijdens de voeding. Ik heb zijn hoofd dan altijd links, dus het rechterbeensgat is goed afgedekt, dus ik denk dat het linkerbeensgat de weg van de minste weerstand is. Poepte hij maar gewoon een keertje vaker dan twee keer in drie dagen. En dan een beetje minder...

Meikie, durven jullie Jordy nog steeds niet in jullie bed te laten slapen? Ik heb van een vriendinnetje een soort bakje gekregen waar je je baby in kan leggen, dan kan je niet bovenop hem gaan liggen. Neem ik zaterdag mee, als je het wat vindt mag je het hebben, wij gebruiken het niet. Zien we je zaterdag in een jurk?!?

Deel Deze Pagina