lois ook, even een schreeuw en dan wast weer muisstil... idd krampje denk ik ook... ik denk dat deze dame een duimzuiger wordt, ze zit heel veel met haar vuistjes in haar mond en dan te zuigen ook speelt ze meer met haar handen en maakt hele harde geluidjes, zo lief! meikie geen lange blonde den dus...hmm raar voorgevoel dus hahaha
Meikie, niet slank hier hoor. Broeken nu maatje 44, normaal 42 en streven 40... Rrianne, leuk dat je Timo zo op mij vindt lijken! Ik kan de foto's die je bedoelt niet hier posten via de ipad, maar als ik op de gewone comp zit zal ik dat doen. Wherona, dat pakje hebben wij ook en Meikie volgens mij ook. Heeft Timo vanochtend ondergepoept en was nog wel de laatste dag dat hij hem aankon (maatje 56). Rompertjes verkeerd om uittrekken gaat hier niet werken denk ik. Meneer begint al te krijsen als we zijn jasje aan willen trekken, vindt dat niets met zijn armen.
He meiden, Hier een hysterische baby. Echt krijsen en heel veel slapen. Het gillen begon gelukkig pas na de visite. Was super leuk om de baby's naast elkaar te leggen. Hij was veel groter dan F. en maakte echt jongens geluiden haha. F. heeft echt een piepstem. Anyway, weinig tijd om te reageren. Bedacht me net dat het wel een sprongetje zou kunnen zijn (bijna 8 weken). @ meikie, ik heb na de bevalling een week lactulose gebruikt. Zou sowieso even kijken hoe hij op die halve dosering reageert. Ik ging op een halve dosering al helemaal los haha. Heb nooit meer dan een hale dosis genomen, dat zou veel te veel zijn geweest voor mij. En nee ook geen slanke den ofzo hoor. @ nachtfles, die had ik nog niet afgebouwd. Ga ik nu dus ook maar afbouwen met 10 cc. Over hoeveel tijd moet ik dat verminderen laten gaan? Neem aan niet elke dag 10 c er af? Kreeg van die vriendin trouwens kruidvatluiers mee om uit te proberen, aangezien ze bij haar geen succes waren. Ze heeft de luier welgeteld (nee niet overdreven) 3 minuten aan gehad en toen liep de plas langs haar been! Lekte gewoon langs de luier...hier geen succes dus. Heb heel veel zin om jullie zaterdag te gaan zien!
nee nou hier ook , vind het ook rotluiers die van d ekruidvat...heb hier ook babycharm liggen maar die zijn net zo waardeloos... ik ga voor eigen merk super de boer (gaat helaas weg) en pampers nr 1! wherona aaaaaaa nu heb je het verklapt..... leuke vrolijke foto ...ik bewaar mezelf voor zaterdag, wil liever niet hier voor anderen(vreemden misschien wel bekenden snappie ) pfff morgen is er eindelijk iemand vrij, heb me vandaag stierlijk verveeld...allemaal werken en het weer was ook niks..heb nog even gedanst met lois op gerard joling ...tjah van alle markten thuis he...ben bach en mozart wel ff zat nu ik ga in januarie weer afvallen, ik ga er dan echt voor want ik woog altijd keurig netjes 70 en dat wil ik graag weer...zo ging het bij een kennis ook..die kreeg een tweede en toen kwam er weer 10 kilo bij..naja 20 kilo eraf krijgen is gewoon ontzettend moeilijk en ik wil gewoon mn eigen broeken weer aan...na de bevalling pasten ze wel maar nu weer niet!!
Wat nu weer... N. wilt ineens (sinds zijn logeerpartij bij oma) niet meer in zijn eigen bed slapen. 'S nachts wel maar overdag slaapt hij alleen in de box. Hopelijk een of andere zeer korte fase, want dat kan toch niet de bedoeling zijn. Ik zie dat jullie zaterdag afgesproken hebben. Leuk!! Heel veel plezier en ik hoor zondag graag uitgebreid verslag . @kruidvat luiers, ik heb laatst een paar van de Etos geprobeerd en ik moetzeggen dat N. Daar schoner in blijft dan in de pampers. Ik heb ze dus nu weer gekocht. Ze zijn wel stijf dus als ze meer gaan bewegen lijkt het me niet handig. Ze zijn nu overigens in de aanbieding.
Oh en met schoner bedoel ik dus dat de poep dan niet tot aan zijn nek zit. Dat heeft hij bij de pampers wel altijd. Daar gaat het aan alle kanten erlangs.
@ beeldvorming: grappig hoe dat dus (niet) werkt... Ik ben ook erg benieuwd naar jullie!! @ rompers: Whahahaha... stuk knippen??? Ik doe hem dubbel vouwen aan de achterkant (oprollen) en dan over zijn hoofd uit... @ verschonen: hier ook voor de fles ivm spugen @ ontlasting: hetzelfde als voor de zwangerschap, geen probleem @ meikie: was het gezellig?? Leuke beebs? @ Daantje: lijkt me niet elke dag 10 cc op/afbouwen... Geen idee hoe wel.. @ supermom: succes met je eerste werkdag morgen! Zal wel vreemd zijn... @ online shoppen: geweldige uitvinding!!! @ Wapje: héél veel plezier in cp van t weekend!! @ gewicht: hier maat 44/46 en wil ook graag naar een goede 42... Hier gaat het oké.. De HA gebeld ivm reflux, weinig aan gehad. Nutriton maar iets opgehoogd, gaat nu beter... Ik ben vanmiddag naar de tandarts geweest, die heeft mijn afgebroken kies weer gefixt, maar nu echt giga pijn!! Zo dus lekker mijn bedje in.. Welterusten allemaal en tot morgen (en tot straks @ nachtbrakers)
Hai Meiden, @Meikie, T ligt hier ook in de puckababy mini, en daar is hij echt nog lang niet uit gegroeid! Hij is nu 64 cm en ik heb nog dik 10cm over en ook bij het nekje ruimte genoeg. Geen punt dus. Wat betreft de ontlasting T gaat hier eens per 3dagen. De krampjes zijn echt stukken minder, het cb adviseerde nog barleduc water door de fles te doen ipv kraamwater, dat is nl harder, dit gaan we dus maar eens proberen. Maar kijk wel uit he met je thermometer moet je echt niet iedere dag doen. Wij doen ook standaard in iedere fles 10 of 20cc extra water. @Supermom, hier kan T zich soms ook verslikken door het gulzige drinken. En als je dan ff pauze wilt houden begint hij te schreeuwen, want hij wil meer! Moet er altijd wel om lachen, kleine driftkikker! Succes morgen . @Rica, geweldig zeg! Hopen op nog zon nacht! @Ongesteld, hier viel de eerste ongesteldheid enorm mee! @Doorslapen, T slaapt hier al ruim 1 week door. Wij bieden echt de fles a 4 uur aan. 7-11-15-19 slaapt hij dan maken wij hem wakker. Zit je nog op 5 flessen geef je gewoon om 22.00 of 23.00. Dit werkte bij ons het best .. hoop ook voor jullie! @Dames geven jullie allemaal nog vit D? @voorkeurshouding, hier ook. Heb het bedje anders in de kamer gezet en een knuffel aan de andere kant neer gezet. De laatste dagen merk ik echt dat als ik bij hem kom hij met het hoofdje de juiste kant op ligt. @Rica, hier wil ik ook in januari weer volop aan de bak. Maar ik ben een kei in het vooruit schuiven! Kzit nu nl heerlijk met mn mannetje op de bank een bock biertje te drinken en een chipie te eten. Fout fout fout, maar zoooooooooo gezellig! Fijne avond nog. Groetjes
he meiden, wat een geklets weer! Gezellig ben alleen de helft alweer vergeten! hahahahahahaha! @doorlekken, nog geen doorlekluiers gehad, niet van poep, niet van plas... hij poept ook niet zo heel erg vaak, maar wel 1x per dag ongeveer. Poep is klei achtig en soms erg hard, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Ik had zelf nog nooit bedacht om de rompers langs onder uit te doen, wel slim! Ik doe op mijn werk altijd de rompers dubbelvouwen, zodat de poep ''in'' de romper zit... snappen jullie me??? gewoon naar boven omrollen, maar dan naar binnen! Oooooooooooh dit klinkt weer lekker logisch @voorstelling van mensen... ik ben ook zo nieuwsgierig naar jullie.... ik heb ook een aantal op fb, de meeste wel denk ik en ik heb het gevoel dat we allemaal beetje hetzelfde zijn, niet allemaal super slank (ook logisch, we zijn net allemaal bevallen ) en open en gezellig! Ik hoop dat jullie veel fotos maken, ik ben retenieuwsgierig naar de meiden die ik nog niet gezien heb op fotos! Enneh... wapje, als je nou nog naar terneuzen komt, doen we dan een mini meeting????? Veel plezier in CP, super leuk, wij gaan in februari met de korting van felicitas! @flessen.... meneer komt dus na 3u alweer als ik minder in de nachtfles doe.... bizar! En ik kan de avondfles niet nog meer ophogen op dit moment lijkt me... hij drinkt al 180+6.... Ach, we zullen wel zien, hij gaat vanzelf vast doorslapen! Mr. X is vanavond lekker in bad geweest, ligt nu heerlijk te tukken in bed. Ik heb een lampje aan zijn bed gehangen die ook muziek maakt, van chicco, met zo''n poppetje erop, zooo lief en meneer vind m geweldig! Wendy, bij de volgende meeting rij je gewoon met mij mee hoor!!! en wapje ook Ik kom straks nog terug... nu eerst zalando mailen... had laarzen besteld en daar kwamen door de regen allemaal grijze vlekken op! LAarzen zijn zwart... heeeel raar! Nu moet ik fotos mailen naar hun.... okidoki, doe ik!
Even een vraagje tussendoor. Nu we het toch over luiers hebben. We gebruiken nu de pampers voor Nienke en verschonen haar voor het laatst met de laatste fles. Als ik ze dan sochtends wil verschonen voor de eerste fles dan komt er een lucht uit haar bedje. Het lijkt dan net of ze een flinke poepluier heeft maar dat is niet het geval. Wie herkent dit ook bij het gebruik van de pampers Zal blij zijn als we over kunnen naar de luiers van Lidl. Die heeft de oudste en die ruik je niet smorgens.
@ pruts ja is goed hoor haha ik kom daar wel vaker kom ook van die kant daar ergens he , Wij gaan ook met de korting van felicitas! zaterdag gaan we dan naar duitsland naar de kerstmarkt! Jij ook alvast veel plezier op de bruiloft! @ rompers kapot knippen wahahahahaha lachen zeg dan moet er wel heeeeeeel erg veel poep zijn, heb ik nog niet meegemaakt @ aambeien enz bijna weg verder gaat t prima daar beneden @ flessen verhogen en verlagen geen last van met bv dus kan r niet over mee praten @ rica ik ben idd donkerblond en jeugdig hoor goed geraden! Dat slank is nu niet zo haha nog ruim 5 kilo eraan maar sport 3x in de week dus hoop snel weer wat in shape te komen. @ cb M.ica moest alleen even flink brullen toen de prikken gezet werden daarna was ze weer stil en heeft ze lekker geslapen alleen vanmiddag was t anders! De plek op haar linker beentje was helemaal dik rood en warm en M.ica heeft hele middag en halve avond lopen brullen zo zielig. Ze wilde wel meer dan anders drinken. Gelukkig ligt ze nu eindelijk lekker te slapen hoop dat ze de nacht een beetje doorkomt! Zal de gegevens even aanpassen @ guapetona kleren passen vind ik nu wel lastig met 2 kids in de stad durf je geen bv in openbaar te geven? Ik doe t ook niet zo gauw maar merk dat ik er steeds makkelijker in word. Iedereen heel veel plezier zaterdag als ik niet meer online mocht komen. Ben benieuwd naar de foto's en hoop op gauw weer een meeting
nee wendy geen last van eigelijk...... slank achja wat is slank....ik hoop dat straks te zeggen hihi...naja ach zo overdreven is het nou ook niet maar ben gewoon wel weer wat aangekomen. sandra ja maar nu mag het nog!! kerst komt er nog aan....OLIEBOLLLEEEEEN oh ben er zo gek op, kan me er wel ziek in eten..lekkere vette hap wapje awwwww wat leuk, en vrolijk ook!!
Wendy3010 en Christiaan 12-8: 1365 gr 14-11: 4005 gr 53 cm Pookie en Stijn 13-9: 2060 gr 45 cm 14-11: 3455 gr 53,3 cm Wherona en Davey 15-9: 3125 gram 47 cm 7-12: 5880 gram 60cm Rica en Loïs 23-9: 2895 gr 49 cm 1-12: 4910 gr 59,5 cm Wapje en Mica 26-9: 3430 gr 50 cm 15-11: 4750 gr 57.5 cm 15-12: 5370 gr 59.1 cm Princess en Lily 3-10: 3670gr 50 cm Supermom en Niels 4-10: 3875 gr 52 cm 28-11: 5425 gr 57,5 cm Natalie78 en Jesse 5-10: 5155 gr 57 cm 8-12: 7280 gr 65 cm Elisabethbas en Timo 6-10: 4890gr 56,5cm 10-11: 5315 gr en 58 cm 7-12: 5740 gr 60,5 cm Mama05 en Jairo 7-10: 4300gr 55cm 12-11: 5365 gr 58 cm 12-11: 5965 Gr. 60.5 cm Rrianne en L.ars 8-10: 3470 gr 52 cm 15-11: 4570 gr 56 cm Linda0509 en Gijs 9-10: 3620 gr 50 cm 7-11: 4390 gr 55 cm 6-12: 5270 gr 60 cm Sandra2 en Thijs 10-10: 4500 gr 56 cm 9-11: 5490 gr en 61cm 14-12: 6376 gr en 64cm Mumtobe en D.elani 10-10: 2970 gr 51 cm 13-12: 5595 gr 58 cm Muts76 en Luna 10-10: 3120 gr 50 cm VanEke en Elke 11-10: 2912 gr 50 cm 13-10: 4560 gr 55 cm Wendyw80 en Nienke 13-10: 3990gr 52cm 18-11: 4750 gr 55 cm Prutsje en Xavi 14-10: 4166 gr 53 cm 9-11: 4650 gr 56cm 13-12: 6070gr 61cm Lindada en Jade Jasmin 17-10: 3050 gr 50 cm Waterlelie en S.ofie 19-10: 3225gr 50 cm Dolfijntjes en Mirthe 21-10: 3630 gr 49 cm 24-11: 4900gr 56cm Daantje2011 en F.eline Sophie 27-10: 3640 gr .. cm 28-11: 4500gr en 52,5 cm Daanquinty en Jarey 27-10: 4000 gr 54 cm 29-11: 4670 gr 57,5 cm Karine en Micah Toni Léon 28-10: 3760 gr 52 cm 24-11: 4555 gr 55,5 cm Guapetona en N.oam 30-10: 3710 gr. 56 cm 01-12: 4930 gr. 58,5 cm 05-01-12: Meikie en Jordy 2-11: 4400 gr 54 cm 7-12 : 5359 gr 57 cm __________________
@wapje, aaaaah sweet! Waarom zetten jullie trouwens een punt tussen de namen? Is dat om te voorkomen dat je met googelen hier uitkomt?
Wendy, ik vind de pampers new Born ook niet altijd fris ruiken. Pampers baby dry heb je ook in alle maten en daar ruik ik dat niet bij.
wapje, dat doen we!!! gezellig! Leuk, kerstmarkt in duitsland! Naar welk park gaan jullie dit weekend??? aambeien, ik had al aambeien voor de zwangerschap, althans, 1 (gelukkig maar) die is tijdens zwangerschap en bevalling flink gegroeid, maar vlak na de bevalling weer gekrompen! Verder geen last van ontlasting ed, althans, niet erger dan normaal! Heb altijd al last van hardere ontlasting.... :S Wapje, wat een schattige foto!!! En wherona, leuk om ook van jou een foto te zien! ik zal ook eens kijken voor een duidelijke foto van mezelf...dan printen jullie die maar uit, ben ik er ook een beetje bij, zaterdag
@supermom, daarom doen de meeste dat idd! @luiers, ik had dat idd ook bij de newborn.... nu bij de normale niet meer! Vond van newborn alleen de nr 1 fijn, daarna nie meer! Ik ga nu alle pampers die ik heb opmaken, daarna koop ik ook lidl... bevielen mij altijd prima!!!!
@supermom, hoe is het gegaan vandaag met de flessen? @Rica, lekker hoor. Ik heb dat zelf ook hoor dat ik soms eerder wakker ben dan Mirthe. Had het vanochtend nog. @EB, lekker thuis shoppen. Is het nog geslaagd met de broeken? Goed geslaagd lees ik wel. @guap, als ik mirthe mee neem dan slaapt ze lekker in de maxi cosi en kan ik mn gang gaan en dan kan er zo 4 uur tussen zitten. @meikie, wat zei de ha? Hier passen oude broeken ook nog niet, veel jurkjes/rok en af en toe zwangerschapsbroeken aan. Hier ff snel een reacties op jullie zal nu voeden en zal dan de rest ff bijlezen. Tot zo