goedenmorgen, hier een goede nacht achter de rug alleen ik kom zo klote uit met me flessen pff..gisternacht kwam hij om 5:00 dus fles gegeven, hij had zijn laatste fles om 23:00 gehad! dus de volgende kreeg hij om half 9..ik kon niet meer rekken..wat de betekend dat hij sávonds de laatste fles ook om 20:30 moet erg vroeg maar ja ik kwam al uit op 5 flessen en 6 is teveel..ik probeerde te rekken maar hij bleef gillen..dus toch gegeven en we dachte we kijken wel hoelaat hij komt..nou hij kwam dus pas om 04:15 vannacht..maar goed nu dus weer dat zelfde probleem kom dan weer uit rond 20:00 half 9 vanavond....ik vind het niet erg hoor heb lekker ff bijgeslapen..maar ik vraag me af is het wel goed?? @meikie...wat een leuke foto zeg...heerlijkkk mannetje..
Dat is inderdaad minder. Dan heb je ook nog een leuk kostenpotje dus. 1 tip wij hebben op een kleinstukje platdak van dat rubberdakbedekking. Is kwalitatief goed, wel wat duurder maar heb je 30 jaar garantie op. Dus dan heb je niet van dat oude spul dat je erop moet branden. O en ik gun jou ook zeker die heerlijke nachten toe. Hoop voor je dat dat snel komt
Zo, de fysio komt hier zometeen. Wat een luxe dat ze bij je thuis langskomt. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Kom strax nog even terug om te laten weten wat ze zei.
Zo net de boodschappen voor het hele weekend in huis gehaald en meteen gezorgd voor 18 euro gepast voor morgen hahaha. Verder rustig dagje vandaag, hoop dat ik nu wel alles kan doen wat zou betekenen dat de kleine man wat beter in zijn vel zit vandaag. @meikie die foto is cute!!!!! @dq ik zou dan ook een fles extra geven voor een keer, zit je meteen weer goed. En kan zomaar zijn dat hij maar een beetje pakt. @dolfijnjes een doorslaper erbij! En @meikie bij jullie lijkt het er ook al op @pruts balen van de lekkage en de nachten met mr x. Veel plezier op de bruiloft morgen @wapje veel plezier dit weekend in cp Kom straks nog wel ff kijken hier.
goedemiddag dames, volgens mij kan ik wel stellen dat het doorslapen er nu wel inzit...vandaag weer tot 7 uur, dus toch al bijna een week lang...hoera! Waren er hier deze nacht minder nachtbrakers, of zijn ze gewoon niet allemaal online geweest?? Lijkt erop alsof de groep wat kleiner wordt toch he?? Hoop voor de laatste mee dat het ook niet lang meer duurt. @pruts: balen zeg van die lekkage!! Hoop dat het snel opgelost is... @meikie: wat een schattig kerstmannetje, ik had van werk ook als kraamcadeau een kerstmuts gekregen, maar die is haar nog veel te groot geloof ik...met kerstavond mag ze die op zetten @meeting: heb er superveel zin in, maar toch best wel spannend ook...volgens mij ga ik morgen helemaal in de war raken welk verhaal nu weer bij welke persoon hoort @Rrianne: ik vind eigenlijk vanalles leuk, meestal shop ik op wehkamp omdat ze daar vanalles hebben, qua stijl hou ik wel van esprit en mexx, maar gewoon miss Etam en H&M kan ik ook genoeg vinden wat leuk zit...dat zijn eigenlijk dan ook de enige sites waar ik wel eens kijk...Enige waar ik weiger om te kopen is Zalando, omdat ik die reclame met dat "schreeuwen" ontzettend irritant vind @vandaag: weinig op de planning, vanmiddag komt pakketje van Wehkamp aan, ben benieuwd...hoop dat het niet pas om 18 uur komt, zou ook nog boodschappen moeten doen, maar als ik nu ga is het weer typisch dat ze dan langskomen voor pakketje!
@ vaneke, die reclame is inderdaad te irritant! Vreselijk. @ de rest, nu al vergeten. Ben super verstrooid vandaag. @ DQ, kan je niet een zesde fles geven met minder cc? Kraamvisite is de deur uit dus weer lekker rustig. Ze heeft om 09.30 de fles gehad en ligt nu te slapen. Als ze vanaf nu elke keer 4 uur ertussen zou redden dan zou ik op 5 flessen over kunnen gaan. Ga het deze week eens bekijken. Ze zit overigens in de fase: ik wil alleen bij mama slapen. Heel gezellig, maar ook lastig. Kan geen kant op. Ze heeft dit sinds gisteren. Nou ja zal vanzelf wel weer over gaan.
Tot morgen allemaal!!!!! Vind het te gek dat we elkaar gaan ontmoeten na zo'n lange periode!!! Zin in!!!!
hahahha...ons meisje hier houdt er wel blijkbaar wel van om tegenovergesteld te doen wat wat ik verwacht...ze lag in bed te jammeren, zet ik muziekje via de babyfoon aan voor haar gaat ze harder jammeren, zet ik het terug uit om naar haar toe te gaan stopt ze en valt ze in slaap Ge zou toch zeggen dat het muziekje erop zit om ze net in slaap te sussen he
jippie vanacht van 11 tot half 8 geslapen en daarna tot half 10...heerlijk..zal het dan toch? ze drinkt vandaag wel erg slecht, heeft net 100cc laten staan en is een beetje jankerig... daantje neem jij de oliebollen mee dan??? haha leuke foto meikie!! en nagym lijkt me ook leuk, volgende keer ga ik dus wel meedoen aan zwangerschapsgym, had deze keer beetje spijt dat ik niet ben gegaan maar ik von dhet ook moeilijk om alleen die stap te zetten dames al zin in morgen? nagels nog intact??? haha.... nou voor de dames die ik niet meer hier zie, tot morgen!!!!!
Haha, echt zenuwachtig voor morgen? Valt hier wel mee hoor, meer benieuwd. En ook heel benoeuwd hoe ik de spullen die ik mee wil nemen èn Timo naar binnen ga krijgen... Zit zo te twijfelen, wippertje mee, wippertje niet mee? Timo in draagzak, Timo in maxi cosi? Hopelijk vinden veel van de spullen die ik meeneem een nieuwe eigenaar. Voor de dames die eerder willen voeden, ik heb nog geen reactie of we dan de zaal al inkunnen, maar anders vinden we wel ergens anders een plekje. Net badkamer gepoetst, dus missie voor vandaag geslaagd. Dat heb ik wel geleerd tijdens mijn verlof: stel realistische doelen, want anders haal je ze niet en ben je ontevreden. Even boterhammetje eten en dan bankhangen? Ik verwacht Timo om half 4 weer.
@ meikie: Hihi... Wat een lekker bekkie!! @ dq: ik zou ook fles 6 een keer proberen om op schema te komen. Hier ook zin in morgen!!!!!
ik ga voor ik wegga nog wat voeding geven, weet niet hoe ik uitkom maar geef zowieso al voor vertek want het is voor mij bijna 1,5 uur rijden al. plus nog alles overzetten en bij mama in de auto springen dus ga hier om 10:10 weg en ben dan daar bij jullie rond 12 dus dan wil ze vast om half 1 wel wat melk en ach dat kan ook best tussen alle moeders in de meetingzaal hoor, het is toch fv en lois maakt het echt niet uit... ik hoop dat ze zich gedraagt en ook in de auto lekker slaapt..maar ach het is een baby scheelt weer. zou gekker zijn als ik bij jullie zou gaan krijssen haha wipper mee ja ik twijfel ook, ik weet dat ze het liggen op het kleed binnen no time zat is...eventjes is leuk maar dan ist klaar en de wipper zit ze toch wat rechterop..maarja kan haar ook op schoot nemen of in de maxicosi doen dus dat geef ookal niks.... en twijfel ook nog steeds over mijn onderstel, haha lijkt wel een hele volksverhuizing zo
Zag leuke foto's voorbij komen! Altijd leuk om te zien. Las ook iets over 6 flessen, L. zit ook wel eens op 6 flessen hoor, maar hij laat ook rgeelmatig wat staan, ach compenseert elkaar wel weer wat toch? Hier een pittig nachtje. Van 2 tot 6 wakker geweest, toen tot 7.30 geslapen in zijn eigen bedje en toen heb ik hem maar op mn borst laten slapen. N. is de afgelopen dagen lang niet fit, nu heeft hij L. helaas aangestoken. Hij is flink verkouden, hoesten, niezen etc. Zodra hij ook maar wat meer huilt op een dag, zit hij helemaal onder de vlekken/bultjes. Vandaag zalf voor eczeem gehaald, misschien dat het ook wat minder jeukt. Bij deze wil ik iedereen alvast een hele fijne dag morgen toe wensen!
pfffft...hier viel ze rond 13 uur in mijn armen in slaap, in bedje gelegd maar iedere keer om de 5 a 10 minuten wakker, anderhalf uur heen en weer gelopen voor speen, muziekje, ff wiegen...valt ze natuurlijk net om 14.30 diep in slaap terwijl ze om 15 uur weer moest drinken toch maar wakker gemaakt, slapend in 20 minuutjes fles gedronken en liet zich na de fles zonder morren gelukkig tgerug in bed leggen en nu slaapt ze nog... Houden jullie zich echt aan niet langer dan 4 uur tussen de voedingen, of doen jullie wel eens langer als ze echt diep slapen?? Ik lees en hoor overal dat ge ze toch beter wakker kunt maken dus doe ik dat maar steeds... @Rrianne: vervelend dat ze bij jullie niet fit zijn, gelukkig is het bijna weekend, kan uwe vriend/man ff lekker bijkomen en dan is L. hopelijk ook snel weer fit @supermom: hoe is eerste dagje werken weer meegevallen?? @rest: wat is het hier rustig vandaag?? zou toch zeggen dat met dit weer iedereen lekker binnen zit en dus regelmatig ff op ZP kijkt, of iedereen onrustige beebjes en te druk?
Vaneke, ik laat L. wel slapen, maar het komt ook maar zelden voor hoor, meestal meld hij zichzelf wel voor die tijd. Overdag slaapt hij eigenlijk nooit zo lang. Denk voor het ritme en je nachtrust het wel het best is om ze wakker te maken op deze leeftijd
Ik denk dat ik wel alles meeneem. Geen zorgen maken over hoe je al die spullen meeneemt ik ben bereid om wel even op je kleine te letten zodat je de laatste spullen uit de auto kunt pakken. als we dat allemaal voor elkaar doen dan kan iedereen meenemen wat je mee wilt nemen toch? Ik ben er ook tegen 12 uur. Ik geef dan de fles ook daar even. Was vandaag ook pas half 1 voordat hij de fles kreeg en dat gaat prima kom toch weer op 11 uur s'avonds uit.
Werd net gebeld door een hele lieve collega met het goede nieuws dat ze zwanger is. Ben zo blij voor haar! Ze is 38 en ik vermoedde al een tijd dat ze bezig was met zwanger worden, toen wij bezig waren ook al. En dan begint het klokje toch wel te tikken. Maar ze is al 14 weken, dus al in het veilige trimester. Toen ze hier op kraamvisite was en Timo op schoot had, wist ze net dat ze zwanger was, leuk! Vaneke, Timo slaapt overdag soms nogmals het tijd is voor zijn fles. Ik laat hem dan meestal nog een half uurtje liggen en dan maak ik hem wakker. Anders komen we in de knoei met de laatste fles. Daar wil ik uiterlijk om 23 uur mee starten, anders lig ik zelf te laat in bed. Iemand vroeg ook een paar dagen geleden over het slapen overdag. Timo slaapt alleen goed in zijn bed, dus daar leg ik hem overdag ook gewoon in. Hij is meestal, inclusief voeden, ongeveer een (anderhalf) uur op, dan gaat hij weer in zijn bed en slapen. Als hij in de box zou slapen, zou ik dat misschien wel doen, maar vind het goed zoals het nu gaat. En ook duidelijk voor hem. Zijn wakkere periodes worden steeds langer. Misschien niet heel gezellig, maar slaap is zo belangrijk voor de ontwikkeling van onze kleintjes, dus ik gun hem ook de rust die hij nodig heeft. Heb mijn tassen al gepakt voor morgen. Wippertje mee of niet beslis ik morgen. Dolfijntjes, jij neemt toch een groot kleed mee voor veel babytjes? Vraag me af hoeveel er nog genoegen nemen met op de grond liggen. Timo niet meer heel lang in ieder geval. Oh, dat wordtmwat, al die krijsende kindjes Oh nee, al die lieve, lachende zonnetjes bedoel ik. Ga koken. Soepje met broodjes en lekkere smeerseltjes, makkelijk voor de vrijdagavond!