Dames die morgen komen, denken jullie eraan om liefst gepast geld mee te nemen? En de mail met meetinginfo, daar staat nl mijn telefoonnummer in voor als er iets is of je de weg niet kan vinden.
Heey Had effe geen tijd vandaag om bij te lezen/reageren ging effe snel naar mijn zusje haar vriendje heeft het uitgemaakt en als dat al niet erg genoeg is heeft hij het ook nog eens voor zijn familie gedaan die er waren omdat zijn moeder definitief naar het buitenland gaat. Vond het sowieso al een lul maar nu helemaal. Vannacht werd D. om 3 uur wakker ikke nee toch he dat meen je niet paar keer heen en weer gerend voor zijn speen, maar daar had ik geen zin meer in dus heb ik hem maar naast me in bed genomen en toe sliep hij gelukkig weer tot 5.30 hopelijk doet hij dit vannacht niet nog een keer. En helaas werd ik vanochtend wakker met een enorme keelpijn hopelijk zet het niet door. Iig laat ik mijn dag morgen niet verpesten neem wel ibuprofen mee en keelpastilles mocht het nog niet over zijn. Nou hoop op een goede nacht voor ons allemaal en zie de meeste van jullie morgen Zal morgen wel rustig zijn hierzo
ah wherona niet ziek worden hoor!!! MIJN TV DOET HET NIET, en nu dan? moet ik goede tijden missen, denk dat mn man de vlag uithangt "YES EEN 3DTV!!" Alsof december niet duur genoeg is maarja zonder tv wil ik niet...dussss dat wordt een nieuwe hoelang gaan lcd tv's eigelijk mee...deze heeft 3 jaar op zolder gestaan en draait nu bijna 3 jaar.. dat is toch eigelijk niet zo lang? of wel? Nou zit ik hier weer, heh wat vervelend haha EB ik zal gepast meenemen, goed dat je het even zegt!!
Rica, kan je hem niet laten maken? Lijkt me dat hij wel langer mee moet kunnen. Gtst kan je ook op de comp terugkijken... Nee, Wherona, niet ziek worden!
Joehoe! Lekker gekletst vandaag zie ik. Wij zijn naar de film Nova Zembla geweest. Het oppassen bij m'n schoonzusje ging heel erg goed. Heb zin in morgen hoor! Ik neem mijn onderstel trouwens wel mee en de reiswieg ook. Wippertje laat ik thuis. Heb het onderstel en de reiswieg net al in m'n auto laten liggen. Gepast geld, niet meer aan gedacht...Ga ik morgenochtend even regelen. Even een vraagje: zijn er meer die de flessen in 1x op hebben gehoogd van 120 naar 150cc en gewoon hebben gekeken hoeveel er op gaat? Ik doe dat sinds vandaag wel (op de nachtfles na) en het lijkt er op dat de stap van 6 naar 5 flessen daar meteen mee gemaakt is : 23.00 150cc 04.45 110cc 09.30 150cc 14.00 150cc 17.45 150cc en dan hopelijk 21.45 weer 150cc. Kan dit wel op deze manier? Ze lijkt vandaag best tevreden eigenlijk en huilt nauwelijks...Natuurlijk vannacht even afwachten wat er dan gebeurd.
Hey all, iedereen zin in morgen!!! leuk leuk! Zei vanmiddag nog hoe ik ervan baal hoor, dat ik niet kan komen. Maar de bruiloft is ook leuk, alleen hebben ze wel *&^% weer zo te horen. Vandaag naar het ziekenhuis in Gent geweest, Xavi bij opa en oma, ging hartstikke goed!!!! Als oma vakantie heeft blijft hij zomaar een nachtje slapen, zodat mama een nachtje door kan slapen!!! jeuh! Hier trouwens net als bij EB, ongeveer 1,5 a 2u wakker incl fles, daarna slapen.
hier vandaag ook kunnen doen wat ik wou doen. Ben eerst aan het roeien geweest (hebben een roeitrainer op zolder staan) Wil zo proberen met goed eten om m'n zwangerschapskilo's kwijt te raken. Daarna samen gedoucht met Mirthe die daarna heerlijk in slaap is gevallen, dus haar in bedje gelegd. Ze kwam om 3 uur weer voor voeding. Daarna kleine boodschapjes gedaan, want moeders belde of ze mee kon eten en wou pannenkoeken eten. Toen nog even beneden gezogen en nu lekker niks. @EB, ja ik neem een kleed mee. Hij is 150x180 lijkt me groot genoeg toch? Zal hem gelijk klaar leggen voordat ik hem vergeet. Heb het geld ook gepast. Heb ontzettend zin in de meeting, ben tevens ook erg benieuwd naar iedereen. Weet ook nog niet meeneem. Ik denk de reiswieg en het kleed. Ze is niet zo'n voorstander van de wipstoel. Maar als het nodig is wil ik hem wel voor iemand anders mee nemen hoor. Maar dan hoor ik het nog wel. Weet verder nog niet hoe het uitkomt met de voeding maar dat zie ik dan wel. Heb haar nu net gevoed (8uur) en ze komt om 10 weer. Dus eerder dan anders. Ben benieuwd hoelaat ze dan morgen ochtend komt. Iedereen een fijne avond nog. Kom tegen bedtijd nog wel ff gluren. Anders tot morgen voor de dames die ik dan niet meer zie. @prutsje alvast veel plezier op de bruiloft. Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Hoop de volgende keer wel. @Rrianne volgende keer wel mee hé, zit ik ook niet alleen in de auto
@daantje, Wat vond jij van de film? Maar wel een geslaagde middag lees ik wel. Hopelijk gaat het vannacht ook goed met de flessen. @prutsje vervelend dat ze slecht nieuws verwachten. Zou zeggen anders wip je toch bij ons langs
Ik spring er even in. Vandaag met Nienke naar cb geweest voor haar prikjes. Ze weegt nu 5420 gram en is 56,5 cm. Dus als iemand voor mij de lijst wilt aanpassen Ben er weer vandoor er gaat hier weer een hongeralarm. Voor de rest weinig last van haar prikjes gelukkig. Dames heel veel plezier morgen !!!
Hai Lady's, @Daantje, ik heb ook zo alle flessen opgehoogd! 1 schep erbij + 30cc.... En hij dronk/drinkt altijd alles op. Niks mis mee lijkt me. Hoop voor je dat je snel over kunt op 5 flessen. Andere dames, heel erg veel plezier morgen! Groetjes
Daantje, prima hoor. Bij ons op het cb zeggen ze ook gewoon ophogen met 30cc en 1 schepje. Misschien drinkt ze eerst niet alles op, maar dat komt vanzelf wel. Hopelijk kunnen jullie snel naar 5 flessen en dan de tijden zo dat F de nacht door kan halen.
Meiden veel plezier morgen ik baal ook net als pruts dat ik er niet bij kan zijn maar vermaak me hier ook goed!! M. Heeft voor t eerst in t zwembad gezwommen in r mini zwembroek. Helaas heeft ze flink last Vd prikjes Lees na t weekend wel alles!.
Oh heerlijk wapje! waar zitten jullie, in welk park??? daantje, ik hier ook in 1x opgehoogd hoor!!! Komt vast goed! btw... WEER ONGI>>>>>> ik word er ff niet goed van! kan toch niet zo???? maandag maar even de huisarts bellen... wordt er beetje moedeloos van. Ik kan niet tegen de pil, daar krijg ik zware migraine van en spiraaltje is zo zonde als hij er wel weer uit moet over een jaartje oid. nuvaring ooit uitgeprobeerd, ik vond het niks... ''ringsteken'' noemde mn vriend het Voelde dat ding constant zitten... Ben benieuwd wat de dokter ervan gaat zeggen...
Dames veel plezier morgen. 1 februari wordt ik geholpen om 8 uur. Voel me niet geweldig daarom reageer ik niet veel. De drie woningen staan nu nog steeds niet op de site van de verhuurder, ben echt zo kwaad iedere week zeggen ze vrijdag nu weer niks. Weet niet hoelang ik dit nog trek. Ook de verhuurder van nu laat niks van zich horen. Kan wel huilen ben zo depri Maar Jesse doet het geweldig slaapt door alleen z´n speentje wilt hij bijna niet hij duimt nu.
@pruts alweer ongi bah, jij spant de kroon hier. Hoop op een snelle oplossing voor je. @wapje super dat jullie het naar je zin hebben! @mum er zullen vast en zeker foto's op fb verschijnen hopelijk kunnen jullie er een volgende keer wel bij zijn! Hier weer een diepslapende kleine man wakker moeten maken voor zijn fles, zow sneu... Trusten alvast allemaal en sterkte voor de nachtbrakers!
Hey meiden, even een korte reaktie van mij. Hier druk geweest met dingen regelen enzo..... Heb super veel zin in morgen!!!! Ik kreeg vandaag nog een baan aangeboden!!! Even woensdag afwachten, dan weet ik meer.... Ben gewoon een beetje bedust ervan.... Nou slaap lekker allemaal, hopen op een rustige nacht voor iedereen
Natalie, heel veel sterkte met jezelf en je buren. GelukkigmdoetmJesse het zo goed! Meikie, een baan! Gefeliciteerd! Dat is met een lekker gevoel het weekend in gaan. Linda, hier ook een slaperig mannetje. Fles zit erin en hij ligt in bed. Pruts, wat enorm balen. Zou zeker even naar de ha gaan. Wapje, ik zie M al in haar zwembroekje... Schattig! Morgen voelt ze zich vast beter. Dames, trusten en tot morgen! Rij voorzichtig allemaal!
@ pruts, hoe vaak ben je nu al ongi geworden? Hier nog steeds niks gelukkig. Ik kan zelf ook niet tegen pil (veel tussentijdse bloedingen), nuva bevalt hier wel super. @ meikie: wow! Wat voor een baan? Hier 22.15 laatste fles en dat maakt 5 flessen voor vandaag. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.