Baan als groepsbegeleider op een sociowoning bij verst. Geh. De manager belde me of ik nog even wil wachten met ja zeggen tegen een andere baan. Want zij wilde me heel graag terug ( heb daar al eerder gewerkt) Hier nu ook nuvaring, bevalt tot nog toe goed
Nou, iedereen slaapt in huis behalve ik! Eerste dag werken was gezellig maar ook kaa uu tee. We hebben te horen gekregen dat 2/3 vd bezetting moet vertrekken in juni. Dat er iets zou gebeuren was al bekend maar zo veel hadden we niet verwacht. Of ik daar bij hoor hoor ik pas in maart dus dat is we een spannend. Ik verwacht van wel. Nou ik lig er dus lekker wakker van! Pfff @dolfijntjes, het gaat redelij goed. Hij valt alleen niet meer zo snel in slaap tijdens de kaatste fles maar gaat dan wel met enige keren speen redelijk goed slapen. ik hoop dat het ook goed werkt bij jou! Hier is het onze peuter die ons steeds vker wakker houdt. Hij praat en schreeuwt in zijn slaap !!! Veel plezier vandaag dames
oh meikie, da's goed nieuws voor jou dus! maar supermom, wat erg, watvoor werk doe je? 2/3 is echt veel zeg! sterkte! nou meiden, hier laatste voeding net gegeven, hopelijk komt hij pas weer rond 6 uur. baal er ook van dat ik morgen niet kan komen, maar is nu nog te lastig organiseren ivm manlief's werk, en zelf ben ik ook nog echt niet fit. niet door de bevaling, maar door de rsi. Volgens de fysio kan ik in januari nog niet hele dagen werken, dus dat verklaart een hoop, waarom ik me nog zo belabberd voel... anyway wil jullie veel plezier wensen! en nachtbrakers sterkte vannacht! wel trusten!
Voor de mensen die mij als nachtbraakster gemist hadden... Hier ben ik!!!! Meikie gaaf zeg!!! Supermom, wat ontzettend balen en nog zo lang in onzekerheid... Heeft je oudste last van nachtmerries??? Niet leuk! Guap, jij ook al in de lappenmand, bah! Hier is de ongi wel raar idd, dit zou derde x zijn op 4wk... Maar het is nu weer weg...????? Raar! Xavi om 0.30 laatste voeding op, om 5u weer.
Ja hoor, nieuw record! 22.15 tot 04.45. Gisteren dus maar 5 flessen gehad en hopelijk gaat dit vandaag ook weer goed. en dan hopen dat die nachtfles verschuift naar een uur of 7. Nou ja, mag natuurlijk niet meteen te veel verwachten. @ supermom, wat vervelend zeg. Spannende tijden dus voor je. Meiden, tot vanmiddag! Ps: zijn er geen andere nachtbrakers meer ofzo?
Hahaha, ik denk dat de nachtbrakers uitsterven hier.... Lekker hoor, Jordy meldde zich nu net pas, ik blij want dit komt heel mooi uit voor de meeting!!! Nou slaap lekker meiden, en tot straks!!!
Meikie hier no zo'n een. Jij goed nieuws lees ik wel. Altijd mooi dat je oude baas jou benaderd. Maar dan moet je het zelf ook willen en leuk vinden. Heb haar gister om 10 uur de laatse voeding gegeven en kwam nu om 6 uur weer. Ik ben tevreden. Heb haar nu weer in bed gelegd. Hopen dat ze rond 10 uur weer komt dan voeden en kunnen we gelijk de auto in dat zou perfect zijn. @supermom, vervelend dat je baan op het randje staat. Dat is nooit leuk. Maar je hebt nog wel even de rijd om wat anders te zoeken zag ik wel. @Prutsje lekker er 5 uur tussen. Begint al ergens op te lijken. Ik draai me nog ff een keer om. Waarschijnlijk tot straks
@ Meikie: wat goed, een baan!! Toppie van Jordy! @ Pruts: vreemd dat de ongi er wel/niet/wel/niet is.. Goed dat X nu 5 uurtjes tussen heeft gelaten, het is een goed begin. Heel veel plezier op de bruiloft vandaag!!! @ Dolfijnjes: Goede planning van M @ Supermom: Dat is zeer veel ontslagen! En heel vervelend dat je niet precies weet hoe of wat.... @ Daantje: Netjes zeg! En het schuiven vd ochtendfles gebeurt dan ook wel binnenkort... Als ze maar geen voorbeeld neemt aan mr X Hier enorm trots en blij... M heeft om 22.30 de laatste fles gehad, mopperde wat om 5.40 en heeft om 6.45 de fles gekregen!! Hij heeft hem maar voor de helft opgedronken, maar heeft gewoon doorgeslapen.... Ook hier nu goede timing voor de meeting. Tot straks!
Ff n ego bericht Manlief had gisteren M. Zo in de cosi met de zak omlaag en zonder jas uit de warme auto gepakt naar buiten zou ze nu ziek worden?? Ze had alleen n romper en n boxpakje aan!
@wapje, nee lijkt me sterk. Ziek wordt je van een bacterie of virus. Niet van de kou. Bovendien is het ws van de auto naar binnen geweest nietwaar? Zal ws een halve minuut zijn geweest. Dat is denk ik hooguit onaangenaam maar meer ook niet. Als ze nu ziek wordt komt dat denk ik omdat bijna alle kindjes nu ziek zijn. Hier vannacht geen oog dicht gedaan maar aan N. Ligt het niet. Die heeft om 21:30 laatste fles gehad en slaapt nu nog!!!!!!!
Hmm das best koud ja, maar hij heeft toch niet zo een uur gewandeld? F. Heeft trouwens ook nooit een jas aan...uiteraard wel de zak helemaal tot haar kin dicht. Komt vast helemaal goed meis en hoe vervelend het ook klinkt...het is al gebeurd dia je kunt het nu niet meer voorkomen als ze ziek wordt. Hier nog steeds een slapende baby, de overgang naar 5 flessen lijkt helemaal goed te gaan!
Goeiemorgen dames... E. hier vandaag tot 8 uur geslapen, alsof ze bedacht had dat ze beter uurtje later kon komen ivm de meeting Moet ze wel meteen wat krijgen als we daar aankomen...maar dat is dan maar zo, zal vast niemand erg vinden toch @pruts en Daan: jullie zijn er bijna met die nachten door...wordt toch steeds dichter tegen de ochtend aan toch!! Nog ff doorzetten en dan wordt het hier eindelijk stil snachts @supermom: vanwaar het slecht/niet slapen?? Omwille van uw baan?? Wel balen zeg, hopen dat het toch goed uitpakt voor u, maar kan me idd voorstellen dat ge hier wel erg mee zit, zeker omdat ge nog tot maart moet wachten eer ge zekerheid hebt! @wapje: als het idd alleen ff naar binnen dragen is zal het idd vast geen kwaad kunnen, en zoals supermom al zij, ze worden niet ziek van de kou, het zorgt alleen ervoor dat ze meer vatbaar zijn, maar voor een kort stukje maakt dat dan weinig uit denk ik maar kan me wel voorstellen dat ge der ongerust over zijt... Hoop dat het verder wel allemaal leuk is in CP?? @Meikie: wat goed nieuws, wel weer zin om daar weer gaan te werken?? Ligt natuurlijk aan de reden waarom ge daar niet meer werkt @pruts: das irritant zeg dat soort van ongi zijn hele tijd...mss toch best idd ff naar de HA gaan, hoop dat ie er wat zinnigs over kan zeggen...veel plezier met de bruiloft vandaag... @meeting: al de kids hebben er met drinken precies rekening mee gehouden kan niet anders of ze hebben er evenveel zin in als wij Tot straks iig!!
Geen mailtjes, smsjes, pb'tjes of forumberichtjes. De meesten zullen nu wel onderweg zijn, dus we zijn met 13 mama's en 13 baby's! Ik ben vanaf nu niet meer online, heb geen foon met internet. Dus graag bellen als er iets is!
Hmmm ik nog niet...13 minuten volgens de routeplanner . Ga haar over een kwartier maar uit bed halen en inladen. Tot zo meiden!
Ben ik de eerste? Woon ook het dichtstbij... Iedereen veilig thuisgekomen? Net Timo de fles gegeven, die is nu knock out. Zo boodschappen doen, dan zet ik wat fotootjes online. Dames die er niet waren, volgende keer wel hoor! Het was heel gezellig, zo leuk om alle mama's en kindjes te zien. Lekker relaxed in een grote zaal, die hadden we goed gevuld met dolfijntjes kleed en alle maxi cosi's! Nu even doen wat moet, dan kan ik zo bankhangen.
Hey meiden hoop dat jullie t leuk hebben gehad! Hier de oudste ziek! Met M. Idd van auto naar t huis gelopen. Merk wel dat ze niet lekker is kan ook Vd prikjes zijn! Vannacht kwam ze 3 x !! Voor de mama's die binnenkort moeten werken succes! Ben trouwens benieuwd naar de foto's!!!!
Hallo zwaai zwaai Het was zeker gezellig dus absoluut voor herhaling vatbaar!! Het was een prima lokatie en de broodjes waren verrukkelijk!!! Super om de meeste mama's en kindjes te hebben gezien. Ik ga nu even gauw de foto's bekijken die ik gemaakt heb. Fijne avond alvast... Oh en Linda...het houten muziekmobieltje staat super schattig op haar kamertje!!!