Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik vond de meeting heel erg geslaagd!
    Leuk om (een aantal van) jullie IRL (In Real Life) te hebben gezien en gesproken :cool:
    Toch grappig hoe anders je beeldvorming is via de computer :D
    Volgende keer de andere meiden er ook bij!!! ;)
    Ik zal zo een foto posten, helaas niet alle beebs erop ivm voedingen...

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jaa ben er ook, heb ook even op de laptop de foto´s gezien, ze zijn erg leuk..ik wil ze hier wel even plaatsen maar weet niet of alle mama´s dat goed vinden? anders wil ik jullie wel de foto's mailen... Misschien hebben jullie ook leuke foto's voor mij!??
    Het was erg gezellig!

EB super goed geregeld hoor, een pluim voor jou ;) nogmaals bedankt voor het regelen!

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi!

Ik was ook binnen een kwartier thuis hoor! Maar moest even de boodschappen meteen doen.

Ik vond het leuk om jullie te ontmoeten en de baby's allemaal te zien! Hoop dat iedereen inmiddels veilig thuis is gekomen.

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    foto's plaatsen vind ik best alleen dan wel de namen (of iig die van mij) met een puntje er in zodat het niet googlebaar is...:)

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Foto's plaatsen vind ik ook goed hoor!

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ja, hier zijn we ook thuis!!!
    Ik vond het echt super gezellig, en ik heb Jordy nog niet zoveel zien lachen in zo'n korte tijd....:D

@ EB, top geregeld!!!

Ik schaam me alleen diep, want ik kan nu al de meeste gezichten niet meer voor me halen....

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hai hai

Hier ook veilig aangekomen hoor.

Hahaha Meikie ik weet het ook niet meer hahahaha erg he

@EB super geregeld hoor mijn complimenten

Meeting was inderdaad erg gezellig en wat hebben de kleintjes zich goed gedragen he :D. Alleen nu is D.avey wel een beetje aan het jammeren hij vindt het gewoon jammer dat het voorbij is hij mist de andere beebs natuurlijk :D

Ow en ik heb geen problemen met foto's plaatsen

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hierbij de groepsfoto van de beebs.. Gewoon een impressie, dus zonder namen ;) Er missen 2 meiden ivm de (borst)voeding op dat moment....

9. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Hier ook veilig thuis, was mooi op tijd op mannetje nog op zijn werk af te zetten. Vond d het erg leuk om iedereen eens in het echt te zien! En wat hebben we allemaal leuke en lieve baby's!

@eb nogmaals thanx voor het regelen
    @waterlelie fijn dat wij er iemand blij mee konden maken! Wij hebben al 3 muziekjes op zijn kamer vonden we wel genoeg hahaha
    @foto's ook hier geen bezwaar hoor. Ik zal straks of morgen ook nog wat foto's op fb zetten als niemand daar bezwaar tegen heeft? De meeste foto's hier zijn met de beebs, zonder mama's.

Nu ff snel eten en dan straks naar een verjaardag van 2 neefjes. Ik ga dan voor de laatste voeding weer naar huis kan ik hem meteen in zijn eigen bedje leggen. Overigens ligt hij nu ook te slapen! Dat gebeurt niet vaak! Heerlijk kan ik ff rustig eten hahaha. Fijne avond allemaal en @mama05 veel plezier op het personeelsfeest, ik ben benieuwd of het leuk shoppen was.

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hier ook weer thuis, was om 16 uur ook thuis, maar eerst fles gegeven en gekolfd...nu ligt ze lekker te slapen in de box, eerst nog ff gekroeld met pap want die had ze wel gemist natuurlijk ;)

Was supergezellig, vond het erg leuk om een aantal van jullie te zien, jammer dat ik nog niet iedereen heb kunnen spreken, maar dat komt volgend keertje dan wel weer :)
    Ik heb geen moeite met foto's hoor, en namen mogen er van ons ook gewoon bijstaan...

@Karine: superleuke foto, zou ge hem ook willen mailen naar mij, stuur wel ff PB met mailadres...toch duidelijk dat Elke de kleinste was :)

vanavond lekker bankhangen en niks doen hier, lekker weekend vieren met mijn hubbie!

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuke foto!! Enne wat is het tapijt toch erg zeg hihi

12. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mijn foto's komen straks. M is met de comp en ipad bezig, sneak er nu even tussendoor. Heb geen bezwaar tegen namen. Ik zal mijn foto's mailen. Als jullie het goed vinden, gebruik ik de bcc dit keer niet, dan heeft iedereen alle mailadressen. Laat het me even weten als je dit liever niet wilt, zal het denk ik morgen doen.

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Owwwww wat klinkt het gezellig!
    Ben benieuwd naar de foto's. Die op het boxkleed is al erg leuk, jammer dat ik hem niet kan vergroten.

L. heeft flink last van zijn verkoudheid. Hoesten, niezen, snotteren etc.. Hapt soms letterlijk naar adem, zo zielig (en mama raakt er flink van in de stress wat een naar gezicht). Gelukkig gaat het met de neusspray en tussikind een stuk beter nu.

14. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Wat een leuke foto van de beebs. Fijn dat het zo geslaagd was! Ben ook wel benieuwd naar jullie zelf eigenlijk :).

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    eerste 2
    (komen nog meer foto's hoor maar mag maar max 2 per bericht)
    sommigen zijn wazig maar doe gewoon even alles....

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nog meer

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    en deeees

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou laatste 2, de rest is hetzelfde :)

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ow en deze nog.... tjah genoeg keuze toch?? :D:D:D

20. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Haha, mijn foto's zijn precies hetzelfde! Ik zal de "afwijkende" erop zetten!

Mirthe en Jordy / Davey en Lily

Deel Deze Pagina