Goedenacht!! Hier dan toch nachtbraken.... M heeft net zijn fles op en de boer gelaten, dus zo weer slapen, tot half 7 minimaal Wat een onwijs leuke foto's!!! @ dolfijnjes: wat een super foto van jullie kerstengel!! @ Pruts: Top dat de bruiloft geslaagd was! Welterusten allemaal
Hier ook! 0.30 tot nu.... Niet zon heel lang nachtje... Niet zo fijn! Nu valt hij ook in slaap. Had net ook flink gepoept! Hmmm....
Goedemorgen!!! Hier vroege ochtendbraker 1, Jordy wilde geen speen meer.... Dus dan maar lekker een fles Kan iemand mij helpen met de foto's met mama's wie nou ook al weer wie is.... Forum namen is goed hoor, maar dan weet ik het in ieder geval... Als het lukt zal ik vandaag ook even foto's plaatsen Nu eerst weer terug mijn bedje in, slaap lekker nog even allemaal en tot later!!!
Onrustig nachtje... Om 4.20u begon Xavi alweer te huilen, was klaarwakker... Bij ons in bed, ik wilde de logees niet wakker maken. Ik slaap dan alleen zelf zo weinig! Hij was onrustig, lag te zoeken, als de speen eruit was, was t huilen... Dus nu maar flesje. Geef nu weer terug 150cc... Ben benieuwd hoe hij het gaat doen vandaag...
ik had vannacht iets te vroeg gejuigd! nadat ik mijn bericht had gepost, begon hij weer te brullen, en heb ik uit pure wanhoop maar weer de borst gegeven... pfff, eindeljk ging hij slapen op 2:15. Nu net om 7:15 weer gevoed, hopelijk nu teurg slapen zonder protest. van alle stress is het ook weer in mijn schouder geschoten, heb zo'n vreselijke pijn, terwijl het net wat beter ging, baal ervan! later!
leuke foto's!!! ik heb precies dezelfde haha dolfijnjes, wil liever niet herkend worden op zp...ik zag twee foto's waar ik op sta. weet niet of je die kan verwijderen....nouja is niet anders... dus als er nog meer meiden foto's willen plaatsen....niet met mij erbij straks bezoek en verder de hele dag relaxen!! tot later
Hoi meiden, vannacht geen nachtbrakers bericht. Kwam netjes om 04.45 weer voor haar voeding, maar... Mijn vriend ging het allemaal regelen! Heb haar net uit bed gehaald en ze slaapt nu nog even heerlijk bij ons verder. Helaas wel een onrustige nacht. Drie keer het speentje moeten geven om het uur. Leuke foto's meiden. Misschien idd handig om de foto's van de mama's er af te halen voor de meiden die hier anoniem willen blijven en deze bv per email te versturen.
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier op het forum en het leek me leuk om met jullie mee te kletsen, en ervaringen te delen. Ik hoop dat jullie mij er nog bij willen hebben nu jullie al zo aan elkaar gewend zijn. Zie dat jullie een meeting hebben gehad wat onwijs leuk zeg! Ik zal vanaf nu lekker gaan meelezen en reageren is voor mij onmogelijk om nu alles terug te lezen hihi! Zal me even in het kort voorstellen: Ik ben 24 jaar en heb al 6 jaar een relatie. Ben 19 oktober(uitgerekende datum!) bevallen van een prachtig meisje met de naam R.omee (zie dat jullie er puntjes tussen doen?) Ontsluiting verliep eigenlijk vrij snel, binnen 5 uurtjes op de 10cm! Alleen 2 uur geperst omdat ze een sterrenkijker was waar we later achterkwamen. Uiteindelijk ben ik ingeknipt en geholpen met de pomp. Ze woog bij de geboorte 4035 en was 51 cm. Flinke dame dus hihi . Willen jullie je ook nog een klein beetje voorstellen aan mij zodat ik een beetje weet wie jullie zijn. Dat klets even wat makkelijker. Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik me ook bij jullie voeg.
waterlelie, dacht ik ook misschien kan ze de onze hoofden wazig maken? foto's zijn in ieder geval wel erg leuk!! Ik wist helemaal niet dat ik op de foto stond haha babyr welkom! wat leuk op de uitgerekende datum bevallen!! dat gebeurt niet zoveel. Ik ben 23 sept bevallen en was 3 okt uitgerekent. bevallen van een dochter Lois met puntjes op de i...ik weet alleen weeeer niet hoe dat moet! *schaam* schaam* nou je hebt heel wat bij te lezen, op pagina 3 staat nog wel info over de andere dames!
Welkom BabyR, wat leuk dat je met ons mee komt kletsen, je bent niet de enige die er later bijkomt hoor. Er terug lezen moet je niet doen, tenzij je toch niks anders te doen hebt Ik zal even kort wat vertellen over mezelf Op het forum ben ik Meikie en ik was 27 oktober uitgerekend van ons eerste zoontje. Helaas had hij er toen nog geen zin in en uiteindelijk meldde hij zich op 2 november. Het is een pittige bevalling geweest van zo'n 17 uur. Mijn vliezen braken om 0.00 uur, omdat hij niet was ingedaald moesten we gelijk naar het ziekenhuis. Omdat de ontsluitng niet vorderde kreeg ik om 8.00 uur wee-opwekkers. Hierna volgde pijnlijke uren met rugweeën en weeën stormen die uiteindelijk weinig opleverde. Uiteindelijk werd besloten om over te gaan tot een keizersnede en toen werd om 17.05 uur onze mooi lieve zoon Jordy geboren met een gewicht van 4400 gram en 54 cm. Als je nog vragen hebt stel ze gerust. Jij nog gefeliciteerd met je dochtertje, leuke naam en fijn dat het toch redelijk vlot is gegaan allemaal. De puntjes tussen de namen is zodat ze niet google-baar zijn
Hai dames, wat een onwijs leuke foto's zeg! Volgende keer zijn wij ook echt van de partij! @BabyR, nog van harte met je dochtertje! Ik ben Sandra 25 jr oud, heb een zoontje T.hijs gekregen op 10/10'11. Bevalling is een heel verhaal en ga ik je maar niet mee vermoeien. Het belangrijkste is dat onze trots gezond ter wereld is gekomen, en de rest ben ik alweer bijna vergeten. T doet het super en is de grootste babe van de club! @ Ik ben gisteravond heerlijk ff op stap geweest. Eerst even bij een vriendin en toen nog even de kroeg in. Heerlijk! Mn mannetje was gistermiddag al naar de voetbal geweest, van 3 tot 8 en de deal was dat ik s'avonds even lekker kon bijkletsen met de lady's. Vandaag een lekker rustig dagje. Jullie ook een fijne dag. Groetjes
@Rica bedankt voor de tip op pagina 3, leuk om te lezen hoe jullie kindjes heten en wanneer jullie bevallen zijn! @Meike, wooww pittige bevalling! Ook wel balen denk dat je overtijd liep? Ik zat stiekem met 38 weken al te hopen dat ze zou komen en de moed zaktte me al een beetje in de schoenen (stom eigenlijk, de uitgerekende datum was ik nog geen eens gepasseerd ) @Sandra haha ik moet wel een beetje lachen om hoe je het zegt: 'daar ga ik je maar niet mee vermoeien'. Heftige bevalling? Mooi dat T het zo goed doet, dat is het belangrijkste! Leuk dat je al even lekker weg bent geweest met je vriendinnen! Ik was vorige wk zaterdagavond even in de kroeg, leuk! Maar ook blij dat ik weer lekker thuis was Slapen jullie kindjes altijd overdag in hun eigen bedje? R wilt overdag bijna niet in haar bedje slapen, alleen maar bij mama.. Zo kom ik bijna nergens aan toe..
@Meikie ik ben degene met het zwart/wit/grijs jurkje en legging @BabyR welkom gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Ik ben 30 en ben op 15-9 bevallen van een jongen D.avey. Was totaal onverwachts uitgerekende datum was 24-10. Mijn vliezen waren in de nacht gebroken om 1.30 en om 12.33 uur is hij geboren. Diezelfde week was er bij mij zw.diabetes geconstateerd. Heb hevige rugweeen gehad en bij 10 cm stopte deze kreeg toen weeen opwekkers maar had er geen zin in om daar op te wachten dus ben maar gaan persen dit ging vrij snel bij de geboorte leek alles in orde, eenmaal op de couveuse afd. kreeg hij weinig adem en werd wat blauw dus heeft 2 dagen aan de zuurstof gezeten en daarna een snorretje achteraf bleek dat hij teveel vruchtwater binnen had gekregen. Hij heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Zo dat was mijn verhaal wel zo een beetje Ow ja en hij woog toen 3120 en was 48cm
@babyr welkom! Wij hebben nu al veel overeenkomsten! Ook hier een sterrenkijkertje en een bevalling met alles erop en eraan. Bevallen op 9-10-11 van een zoontje G.ijs en dit was tevens onze uitgerekende datum. Verder luie zondag hier. Kleine man werd net voor ajax wakker. Fles gegeven en nu ligt die gewoon al weer lekker in bed. Heeft wat bij te slapen geloof ik hahaha
goedemiddag dames... prima nacht weer gehad hier, na voeding van 7 lekker even bij ons in bed liggen spelen, om 8 uur weer gaan slapen tot 10.30. Zat alleen op de bank beneden fles te geven zag ik vochtplekken op plafond, bleek boven op de kamer langs dakkapel gelekt te hebben. water langs de muur gelopen, over vloer, tegen de kast...dus dat was ff balen. Morgen komt verzekering langs om te kijken...hoop dat snel opgelost kan worden, nu maar handdoeken gelegd voor als het weer gaat regenen en eventueel weer lekt... nu ff naar Oma, reageer straks weer ff op iedereen...pap is Elke al in de maxicosi aant leggen dus moet opschieten
@ Wherona, kijk dan kan ik je weer voor me halen Volgens mij heb ik jou niet eens echt gesproken.... De tijd ging ineens ook zo snel.... @ BabyR, overtijd lopen was niet heel fijn nee. Ik was er van uit gegaan dat Jordy voor de uitgerekende datum geboren zou wordem, waarom geen idde. Het was ook niet leuk dat iedereen hier al bevallen was en ik dus de hekkensluiter was.... Maar goed, hij is er nu en het is een heerlijk mannetje @ 123-speen, wie was dat ook al weer die mij vroeg hoe of dat deze werkt? Ben je er nog uitgekomen, want ik heb hem je helemaal niet meer laten zien.... Hier zo nog wat kraamvisite, mijn oude werk Jordy was net wakker geworden van hele harde onweer en ligt nu lekker in de box nog even te slapen
@ Linda, hee leuk zoveel overeenkomsten! Wanneer kwamen ze er bij jou achter dat het een sterrenkijkertje was? Bij mij op het moment dat ze de pomp wouden gebruiken.. Moest jij ook een nachtje blijven in het ziekenhuis? Wij helaas wel.. @VanEke, heh balen lekkage!! Hopen dat het snel opgelost is. @Meike, dan is het idd helemaal balen als je denkt dat hij eerder geboren wordt en dan loop je overtijd. Veel plezier met je kraamvisite! @Wherona, jeeeetje zeg dat was wel even flink schrikken denk? Heftig hoor.. Lekker dat alles nu goed gaat! Wat een ** weer heh? Ik wou lekker met mn mannetje en de kleine meid naar de stad wandelen (koopzondag) en daarna lekker een warme kop choco met slagroom drinken. Heb ook geen zin om met de auto te gaan, wandelen is juist zo lekker en dan heb je die kop ook echt verdiend