@ Dolfijnjes: Heb nog geen PB van je gehad met je mailadres @ BabyR: Welkom!!! Gezellig dat je mee komt kletsen! We doen over een tijdje weer een babymeeting, dus dan kom je ook gewoon gezellig mee Pittige bevalling heb je gehad van je dochter, maar een mooie naam heeft ze gekregen zeg! Ik zal me ook even voorstellen: Ik ben Karine en ben 31 jaar. Ik heb 2 zoons; de oudste Ryano is geboren op 28 mei 2008 en onze kleinste Micah is geboren op 28 oktober 2011. Hij is geboren met 40+2, was 3760 gram en 52 cm. Bevalling was toch wel pittig, vooral het laatste kwartier (van 8 cm naar geboorte) Maar heb het er voor over gehad Wij zijn helemaal compleet nu, dus voor ons geen bevalling meer Micah slaapt soms wel en soms niet in zijn eigen bedje 's middags. Het is maar net hoe het uitkomt enzo Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! @ Sandra: Heerlijk dat je even weggeweest bent! @ VanEke: Wat balen die lekkage!! Hoop dat het meevalt voor jullie.... @ Meikie: Ik heb ook niet iedereen gesproken met de meeting, dat is wel jammer... Volgende keer gewoon nog iets langer Hier net nog vrienden over de vloer gehad, op kraamvisite, was gezellig. Nu de rest van de zondag lekker niets
Dames, ik heb alle mailadressen en jullie hebben de mijne, mail mij anders de foto's, dan stuur ik ze door maar iedereen! BabyR, welkom. Zo wordt ons cluppie steeds groter. Drie nieuwe dames in een week. Het is hier heel gezellig, we begonnen bijna een jaar geleden en in die tijd zijn er veel dames afgevallen en bijgekomen, maar het is altijd leuk. Ik ben 6 oktober bevallen van Timo, was 4 dagen overtijd. Bevalling was hard werken... Timo had in het vruchtwater gepoept dus ik moest in het ziekenhuis aan de wee-opwekkers. Een uur of zes heftige rugweeën gehad, toen anderhalf uur geperst haast zonder resultaat. Dus pomp erbij en toen kwam onze vent van bijna 5 kilo eruit. Hij had helaas tijdens de bevalling een infectie opgelopen en moest dus een week in het ziekenhuis blijven. Daar bleek hij ook zijn sleutelbeentje gebroken te hebben. Best heftig dus. Vandaag op bezoek geweest bij Timo's vriendinnetje Lisa, ik heb met haar mama in het ziekenhuis een kamer gedeeld. Ze zijn even oud, maar Lisa is een heel klein poppetje. Was gezellig! Alleen was meneertje toen zo uit zijn doen dat hij een half uur heeft liggen krijsen voordat hij in slaap was. Hopelijk slaapt hij nog een half uurtje, doen we hem dan in bad, fles en weer slapen. Twee enerverende dagen voor hem. En de week wordt ook druk, woensdagavond naar M's ouders, daar blijven we slapen. Zij passen donderdag op, als wij naar de sauna gaan. Eerste uitje zonder Timo... Zondag naar mijn moeder voor kerst, blijven slapen. Maandag naar mijn schoonouders, blijven slapen. Dinsdag twee verjaardagen. Dan kunnen we hem opvegen denk ik. Hij hecht erg aan zijn eigen omgeving. Timo en Lisa:
@Karine, Hahah lijkt me leuk als ik ook mee mag naar de volgende meeting! Hoe spreek je Micah uit? Gewoon als Mika de zanger of anders? En er is ook een meisje met de naam Mica? Leuk hoor Geen 3e kindje dus voor jullie? Zeg nooit nooit heh @ElisabethBas, jeej ook al een heftige bevalling dus! En jammer dat Timo zo lang in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen.. Geen leuke kraamweek gehad dus. Grappige foto van Timo en Lisa, wat een verschil haha! R is nu 5700 gram en 59cm, beste meid dus haha! Wat verstaan jullie hier onder doorslapen? R krijgt rond 23u haar laatste fles en slaapt dan meestal tot een uur of 5.. En vannacht van 23u tot 8uur!! Doe mij alle nachten zo hihi!
@BabyR wij hebben 2 nachten moeten blijven de kleine man mocht 8 uur na de bevalling al naar huis alleen ik niet dus zijn we uiteindelijk samen maar gebleven haha @eb wat een leuke foto! En wat een verschil met kleine lisa. Drukke week ook voor de boeg. Geniet nog maar ff van de rust met zijn drietjes.
Aaah leuke foto van Timo en zijn vriendinnetje. Jammer heb heb net de foto met de mama's gemist geloof ik! BabyR, Gezellig dat je met ons mee wilt kletsen. En waaauw, precies op de uitgerekende datum! Ik ben 24, woon in de buurt van Groningen en ben 8 oktober bevallen van onze zoon (met precies 39 week). Het ging allemaal erg snel, om 19.15 braken mijn vliezen. Zaten bij mijn ouders te eten, dus gauw naar huis. Vriend om 20.15 de VK gebeld, die kwam om 21.00. Om 21.15 al 7cm ontsluiting. De laatste 3 cm waren pittig. Kwam in een weeenstorm met alleen maar rugweeen. Uiteindelijk gaf de VK me als tip om even op de wc te zitten en toen kwamen de persweeen, ben toen naar de baarkruk gestrompeld en na 30 min. persen was L. er. Hij kwam met zijn handje naast zijn hoofd ter wereld en is om 23.13 geboren, met een gewicht van 3470 gram en 52 cm. Hier een lekker dagje, uitgeslapen tot half 12. Veel in huis gedaan. Zo lekker als mijn vriend thuis is, heb je even echt je handen vrij. Met L. gaat het ook weer wat beter! Helaas komt hij nu wel steeds weer voor de nachtfles, hoop dat hij dit weer gauw afleert.
Even een *ego* berichtje hoor.... Het is hier de hele middag alweer drama met Jordy.... Veel huilen (van de pijn), korte slaapjes en een zielig mannetje. Nog altijd niet gepoept, maar wel heel veel heel erg stinkende scheten. Net had hij een luier met iets diarree en daarna alleen maar weer scheten.... Net dus de HAP gebeld, en als het goed is belt er binnen een uur een arts terug.... Dus nu weer wachten, dit is echt zo zielig.... We dachten al even dat hij honger had dat ie weer te weinig kreeg, maar nu ligt ie aan de fles en valt hij gewoon in slaap.... Ik hoop dat deze arts iets kan betekenen anders bel ik gewoon naar de kinderafdeling van het ziekenhuis, want dit is echt heel zielig...
@Meikie de tijd ging inderdaad erg snel dat krijg je als je het naar je zin hebt. Ach arme J.ordy dit is niet leuk meer, op je strepen staan hoor bij de hap. Misschien zit er effe iets vast en is het zo opgelost met een klysmaatje. Sterkte ermee en geef J.ordy maar een dikke knuf @vaneke ojee lekkage gauw maar laten maken dan want als je de weersvoorspellingen moet geloven. @babyR ja dat was zeker wel effe schrikken hoor. Maar gelukkig alles goed gekomen. @EB jeetje wat een verschil he tussen Timo en Lisa. lekker hoor dagje sauna heerlijk van gaan genieten, ben benieuwd hoe je het gaat vinden zo zonder Timo. @Rianne wauw luilak hihi lekker hoor. D.avey komt de laatste 3 dagen ook weer voor de nachtfles . Helaas heeft hij niets geleerd van Timo terwijl ik hem toch wel effe naast hem heb gelegd hihihi eigenwijs he. @Poookie hoe gaat het met jou en Stijn? is hij helemaal opgeknapt? @Wapje en hoe was jullie weekend cp @ll hier nu echt de griep te pakken vindt mezelf wel effe zielig. En D.avey begint nu ook veel te niezen en een beetje te kuchen. Duik maar vroeg mijn bedje in in de hoop dat het gauw over gaat. Ow ja vandaag nog wel effe 2 leuke kadootjes voor D.avey gekocht voor onder de boom . Een trappel piano die je in de box kan ophangen en stapel blokken is ie nog wel te jong voor maar ach vond hem wel schattig.
Hey meiden ik heb even advies nodig M voelt wat warm hoest en spuugd er op los volgende WK is ze 3 maand zal ik n halve zetpil geven? Wat zouden jullie doen?
Nou hier is het probeel voor nu opgelost. We waren net de spullen aan het pakken om naar de HAP te gaan (na het spreken van de arts mochten we komen), zegt mijn vriend van ik weet dat je net gekeken hebt, maar wil je nog even kijken want volgens mij is het nu wel echt... En ja hoor een volle broek, dus hup naar boven en daar kwam de rest ook nog even naar buiten. Wat een poep kan er dan dwars zitten bij zo'n kleintje zeg.... En Jordy was daarna helemaal relax en bekaf, ligt nu heerlijk in zijn bed te slapen
@Meikie, gelukkig! Wat een opluchting! @ Wapje ik zou idd een 60mg zetpil geven... @BabyR bevalling was idd pittig. Hier probeer ik T overdag zoveel mogelijk in zn eigen bedje te laten slapen. Ik haal hem uit zn bedje, verschoon hem, geef hem een fles dan leg in hem op zn kleed zodat hij even met zn mobile kan spelen of ik tuttel wat met hem. Zodra hij begint te huilen, gapen enz gaat hij het bed weer in. Dit alles duurt altijd zo'n 1.5 tot 2 uur. @EB, leuke foto. En wat heerlijk zeg weer lekker naar de sauna. Ik ga volgende week met mn schoonmoeder en schoonzusje, heerlijk! Hier gaan we vnvd op tijd het bed in! Fijne avond...
hallo weer dames... gelukkig nog steeds droog hierboven...net even geregend maar niks gemerkt van lekken, hoop idd ook dat het zo snel mogelijk opgelost is, is hoor op kamer van Elke, ruikt daar nu ook beetje naar vocht...vroeg me af of het wel handig is dat ze daar nu slaapt?? Of zou dat niets uitmaken?? @EB: veel plezier in de sauna volgende week! Hier ok drukke week met kerst, vieren dat altijd bij mijn ouders in België dus voor Elke idd ook andere omgeving. Iedere keer als we daar zijn wordt ze ook snachts weer wakker, dus hoop dat ze dat nu niet weer opnieuw gaat doen En wat is dat verschil tussen jullie mannetje en zijn vriendinnetje grappig om te zien!! @Wapje: hjalve zetpil is ook gewoon 60mg toch?? Dat is toch ook de dosis voor baby's, anders ook gewoon even HAP bellen voor advies, kan nooit kwaad toch? Wel leuk weekend in CP gehad?? @Rrianne: heerlijk he dat uitslapen in het weekend, hier ook tot 11 op bed gelegen, in de ochtend alleen ff op om te kolven, fles doet mijn hubbie dan altijd @meikie: balen zeg dat ie er zoveel last van blijft hebben geluukgi nu weer ff kwijt...maar de lactulose doet dus niet helemaal wat ie zou moeten doen?? Of zou het toch niet zijn dat ie zijn vriendinnetjes wat ie gisteren gemaakt heeft al miste, heeft ie al last van liefdesverdriet @wherona: beterschap!! Hoop dat de rest bij jullie er niet ook last van gaat krijgen, lekker vroeg in bed vandaag idd en dan hopelijk morgen al wat opgeknapt @babyR: welkom, ik ben Kristel op 11 oktober mama geworden van onze dochter Elke. Was uitgerekend voor 16 oktober dus bevallen op 39+2. Ze lag in stuit, dat wisten we al op voorhand en draaipoging was neit gelukt. Water brak 3 uur snachts van zondag op maandag maar verder nog niets begonnen. Weeen begonnen de nacht erna om 3 uur. Wilde proberen om gewoon te bevallen maar bij toucheren bleek een voetje voor de uitgang te zitten en toen mocht ik niet meer van de gyn. dus om 6.36 bevallen met een KS, met 2912 gr en 50 cm. Herstel na de KS vond ik best heftig, zowel lichamelijk als emotioneel. Vooral het fysiek niet mogelijk zijn van het "zorgen" voor Elke vond ik erg moeilijk, in en uit bed komen koste met immers echt 10 tot 15 minuten...Elke heeft verder nog 1 dag onder de lamp moeten liggen en ik ben nog even terug naar ZH moeten gaan omwille van een borstontsteking dus het duurde bij ons ook wel 1,5 week voordat we echt van de kraamtijd konden genieten. We maken het nu dus ook maar dubbel zo goed om van haar te genieten Wat betreft doorslapen, hier om 23 uur laatste fles en dan slaapt ze tegenwoordig tot 7 uur, soms 8 uur.
Hey meiden, ik krijg net een smsje van wapje dat ze onderweg is naar de hap. M. is erg aan het spugen en voelt warm en klam. Ze zou me op de hoogte houden dus als ik weer wat van d'r hoor laat ik het jullie weten. Wapje, heel veel succes. Ik hoop dat het meevalgt met M. en jullie lekker naar huis mogen met een zetpilletje oid
Meikie, aaah wat sneu voor jullie mannetje! HA al terug gebeld? Lees nu dat het probeem is opgelost, super! Wherona, hahaha niks van Timo geleerd, jammer hoor! Beterschap, hopelijk steek je D. niet aan. Wapje, oeeeh wat lastig. Heb je al even getempt? Vaneke, wat balen van de lekkage! Ja, daar kan je echt van opknappen een ochtend flink uitslapen. Oeeh las dat er iemand naar de sauna gaat, ik wil ook! Heerlijk. Binnenkort maar eens even een dagje plannen.
Wapje succes!!! Hopelijk is het onschuldig!!! MamaR welkom hier!!! Ik ben mama05 ben 33 jaar en ben bevallen op 7 oktober van ons derde kindje We hebben nu twee dochters van 6 en 3 en nu onze zoon van 10 weken... Bevalling weer super snel gegaan!!! Ook hier nooit geen bEvalling meer ons gezin is compleet!! Dames ik vond super gezellig gisteren zouden jullie mij ook de foto kunnen sturen ook van de mama's ik heb ze namelijk gemist!! Linda heb je man nog laat moeten ophalen?? Personeelsfeest was heel leuk alleen was er geen kerstmarkt en attracties open, mijn man zijn baas had een avond vantevoren te horen gekregen dat dat niet doo ging die baalde stierlijk!!! Maar we hebben het heel leuk gehad!! Prinsess hoe is het oppassen gegaan van je broer??? Heeft hij zich een beetje kunnen redden!! Had ze nog veel last van haar buikje?
Hey meiden, ik heb gisteren een aantal van jullie verteld over dat meisje dat zo vreselijk ziek is. Voor de mensen die het willen volgens hier de link naar het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/314244-spoedvraag-dochter-per-direct-over-laten-plaatsen-naar-ander-ziekenhuis-170.html Hartverscheurend.....
meikie...echt heel zielig Wapje...heel veel sterke meid..hopelijk niks ergs?? hoop dat we snel weer nieuws van je horen...
Terug Vd hap moest flink zoeken ben niet zo bekend hier in Limburg! M heeft n virus maar had gelukkig alleen verhoging, il kon zelf niet tempen omdat ik geen thermometer mee heb. We zijn hier nog tot morgenochtend maar het weekend was goed verpest. Zaterdag naar Duitsland maar eerder naar huis gegaan omdat oudste ziek was. S' nachts kreeg hij heel erge koorts en werd steeds huilend wakker van dingen die er niet waren,hij was aan t ijlen! Om Half elf vanmorgen was hik pas wakker terwijl dat normaal rond 7 uur is! Vandaag ook maar hier gebleven in het huisje. En morgen wilden we eigenlijk terug naar Duitsland omdat we niet alles hebben gezien maar t zal wel naar huis rijden worden...al met al geen leuk weekend dus.. M moet nu veel drinken omdat ze anders uitdroogt en mag paracetamol. Verder loopt ze hele tijd te piepen en huilen zo zielig! Zal als ik thuis ben op de laptop jullie geklets ff bij lezen en proberen reageren. Meikie bedankt voor het posten! Hoop n fijne nacht voor iedereen!
@Wapje, succes meid!! Hoop dat het allemaal meevalt! @Meikie, gelukkig is het opgelost. Sneu voor die kleintjes heh en wat kan je je dan zorgen maken.. @Mama05, leuk al 3 kinderen! En van alles wat hihi! @vanEke, ohh vervelend een herstel van KS, ook bij jou niet echt lekkere 1e weken dus.. En dan ook nog borstontsteking! @DaanQuinty, wat een mooie kindertjes en wat lijken ze op elkaar! @All, wat leuk dat ik hier zo leuk onthaald wordt! Gezellig zo dat kletsen Zo hier gaan we lekker naar bed. Hopen dat R weer lekker doorslaapt! Voor iedereen een goede nacht en tot morgen!