Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    @Wapje beterschap voor je kleine!!!

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wapje, wat enorm balen dat je kindjes ziek zijn. Dit weekendje hadden jullie zo hard nodig! Dikke knuf voor jou en je gezinnetje.

Meikie, wat vreselijk, dat topic dat je doorstuurde. Heb niet alles gelezen, dat is onmogelijk, maar ik heb echt zitten huilen. Zooooo hopen dat Romy goed de nacht doorkomt en dit alles zal overleven.

Wat mogen wij ons dan gelukkig prijzen met onze gezonde (of hooguit grieperige) kindjes.

DQ, leuk, die lijken inderdaad erg op elkaar!

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Wapje: Agossie!!! Beterschap voor je kids... Balen van jullie weekendje, maar ik hoop dat de kids snel weer opknappen!

@ Meikie: Fijn dat J weer lekker gepoept heeft en er nu geen last meer van heeft. Hopelijk een rustige nacht vannacht ;)

@ DQ: Wat leuk die foto's!!!!!!! :D

@ VanEke: Fijn dat er niet nog meer lekkage is... E. zal er vast niet gelijk last van hebben. Wat zei de verzekeringsman eigenlijk? (Of heb ik dat gemist?)

@ gezondheid: Zeker EB... Absoluut dankbaar voor gezonde kindjes!!!!

Hier nu ook lekker mijn bedje in, M. zal vannacht nog wel komen, onze kleine nachtbraker ;)
    Trusten meiden!! Tot morgen!

4. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @meikie fijn dat het nu wat beter gaat met J.ordy

@wapje wat verschrikkelijk balen zeg, jullie weekendje is zo wel een klein beetje in het water gevallen. Hoop dat ze snel weer beter zijn

@mama05 wat raar dat ineens het shoppen en de attracties niet doorgingen daar zal de baas minder blij mee geweest zijn haha wel fijn dat het gezellig was. Mijn man had gelukkig een collega bereid gevonden om hem naar huis te brengen vannacht dus ik kon lekker blijven liggen gelukkig. Lief dat je er naar vraagt.

@dq ik zag net de foto al op facebook! Leuk om zo de gelijkenissen ook te zien!

@eb mailtje net ontvangen op de telefoon leuke foto's wat ik zo snel kon zien. Thanx! Ik zal morgen de mijne doorsturen als ik er aan denk hoop dat het lukt om ook het filmpje door te sturen.

Trusten allemaal en beterschap voor de zieken en sterkte alvast weer voor de nachtbrakers.

5. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    Hallo allemaal ben ik weer het is hier de laatste dagen nogal druk D. is weer erg verkouden. en nogal gebroken nachten dus kom er niet echt aan toe mee te lezen:)

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Nachtbraker hier! 23.15-4.10!
    Nu issie alleen onrustig... :( Ff afwachten!

BabyR, ik ben 32, uit Terneuzen en ben met 40+5 bevallen van onze zoon Xavi. Hij is mijn 4e kindje, ik heb een zoon van 9 en een tweeling van 5 uit een andere relatie.
    Voor mijn vriend is hij zijn eerste kindje.
    Vlotte bevalling gehad, om 20.45 in zhuis, om 21.56 bevallen. Achteraf gezien hele dag weeën gehad, ik had er alleen geen last van....
    Welkom hier, je kletst al aardig mee :-D

@wapje, beterschap!!!

@all, leuke foto's en ik kijk uit naar mama foto's, ben benieuwd naar jullie gezichten!!!

Nu slapen, mr x is ook stil, klets morgen wat meer!

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ wapje, hoe is het met jullie kleine?

@ karine, where are you? Micah is toch niet door aan het slapen hè?

Hier gaat het alleen maar beter zo lijkt het. Het is bijna half 6 en ik hoor wat gepruttel in de kamer naast ons. Normaal kwam ze sowieso om 04.45. Oeh gaat het echt gebeuren? Krijg ik dit jaar nog een doorslaapbaby?

Slaap lekker meiden.

Ps: wel schandalig hoor Meikie, waar ben jij tegenwoordig 's nachts dan? Jordy slaapt vast al door. Ik wil ooooooook.

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hallo meiden!
    Hier weer de fles.. Is dit nou doorslapen of niet? 22:30 lag ze erin..
    Straks reageer ik weer even op iedereen, zo lastig met de tel!

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    Jordy werd om 5.45 uur persend wakker.... Even bij me genomen en viel toen in slaap. Zodra ik hem terug legde gelijk weer wakker, dus toen maar verschonen en de fles. Had niet echt het idee dat ie echt honger had. Hij wilde wel zijn speen, maar als die eruit was zocht ie niet naar zijn vuistjes en okk niet smakken ofzo....
    Nu wel aan de fles en hij drinkt wel, maar goed..... Lastig hoor, ga vandaag toch maar even naar de ha, kijken wat die er van zegt....

@ Daantje, Jordy lijkt het doorslapen inderdaad goed door te hebben. Al word hij wel tussen 5.30 en 6.00 uur wakker, maar dat verbeterd vast nog wel :)
    Bij jou gaat het nu ook de goede kant op toch?
    Ps; wie was jij nou ook al weer op de meeting?

@ Babyr, dat is doorslapen hoor ;) Lekker he zoveel uurtjes slapen!!!

@ Prutsje, balen zeg dat X nog niet wil doorslapen.... Hopen dat het snel gaat lukken :)

@ Eb,hier ook al flink zitten janken om dat meissie, zo zielig...

Nog even een vraagje, maar maakt de buik van jullie beebs tijdens het drinken ook zoveel geluid? Hier continue rommelende darmen....
    Nou fles bijna op, wij zo weer naar bed.... Slaap lekker nog even!!!

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!! :)

Nee hoor... Hier geen doorslaper... Het was half 2 vannacht en nu half 7 .
    Hij is écht snot verkouden, zo zielig.
    Drinkt wel zo goed als zijn flessen leeg, dus dat is prima.

@ Pruts: Mr X komt langzaamaan richting doorslapen??

@ Daantje: Heerlijk! Nog even en dan kunnen wij ook doorslapen ;) Dit jaar nog redden weet ik niet... Ach positief: dat is nog (bijna) 2 weken :)

@ Meikie: Wat doet J lang over zijn fles... Mag dat wel? En dat gepruttel in de darmen tijdens het drinken is hier ook wel eens aanwezig.

@ BabyR: Dat is zeker doorslapen!! :D Gezellig dat je gelijk zo actief meekletst!!

Hier de boer gehad. Het doezelen voor de oudste komt kan ik wel vergeten... Jammer :) ;)

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    goedenmorgen girls..

hier heeft Jarey geslapen van 23:30 tot 06:30 dus mag niet klagen:D

@wapje...echt balen meid dat jullie weekendje zo verpest is...maar gelukkig niks ernstigs met je kleintje...

@hier..heb buikpijn bah, ik denk dat me eerste menstruatie een deze dagen gaat komen:( bah heb er helemaal geen zin in...dadelijk eerst naar de tandarts ook al niet echt mijn hobby...tot strakjessss

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    goedemorgen dames...

pruttelen begon heir deze morgen al om 6 uur, nog kunnen rekken tot 6.45 met speentje en dan toch fles gegeven. Ga tegenwoordig zelf ook maar niet meer terug in bed liggen in de ochtend anders voel ik me steeds meer moe als ik er dan uit moe dan ik nu ben...klinkt niet logisch he ;)

@Meikie: zou idd ook ff bij HA langs gaan hoor, zeker omdat ie er al zo lang last van heeft en die lactulose toch ook niet helemaal blijkt aan te slaan...
    Hier maakt de buik van Elke ook altijd rommelend geluid, vooral in begin van de fles, erna is dat wel over...weet neit of dat haar maag of haar darmen dan zijn...

@nachtbrakers: duimen voor jullie dat het dit jaar nog mag gebeuren dat ze door slapen!! :)

@wapje: balen zeg, maar gelukkig wel iets kunnen krijgen tegen de koorts...doet me der meteen aan denken om standaard ff een thermometer in de mamatas te doen voor gevallen van vakantie enzo, had ik zelf ook nog niet bij stil gestaan eigenlijk...

@Linda0509: leuk zo'n filmpje, ben erg benieuwd...vind mezelf altijd erg vreemd om te zien op film, maar dat zal vast iedereen over zichzelf vinden :D

@Karine: vandaag komt de verzekeringsman van de lekkage pas, ben erg benieuwd, muur was weer wat nat en handoeken die we preventief ervoor hadden gelegd ook vochtig maar niet doornat...hoop dat het verder wat droog blijft iig! Hebben iig Elke haar bedje maar even op kantoortje ernaast gezet, zelfs al maakt het niet uit voor haar toch handiger als er straks wat herstelwerken moeten gebeuren...

@hier: verder geen plannen vandaag...wachten op de verzekeringsman dus denk maar wat huishoudwerkjes doen, is dat ook weer gebeurt...

13. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wapje balen van je weekend zeg!!! Kan me voorstellen dat je baalt!!

Tropic over Romy stukje gelezen op iPhone niet echt makkelijk maar verschrikkelijk om je kind zo te zien lijden!!!
    Hopelijk haalt ze het!!!

Linda oh dat is fijn dat hij thuis gebracht is scheelt toch weer dat hè kunt doorslapen!!
    Ja mijn man zijn baas echt niet blij en voelde zich enorm schuldig dat het zo slecht geregeld was! Hun hadden alles zelf al klaar ze kregen als kerstpakket geld om uit te geven op de kerstmarkt (die er niet was) dus ze vonden dat heel erg maar hij zei ook van ik kan niet binnen 24 uur wat anders regelen!! Maar iedereen begreep hun gelukkig!!

Jairo vannacht ook wakker om 5 uur dikke poepbroek verschoond en zonder voeding weer door geslapen!! Dacht probeer het gewoon!!

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen! Sorry dames, hier 9 uur... Toen ging ik hem wakker maken, maar lag hij naar zijn woezel en pip tut te kijken die ik aan het bed heb gemaakt. Zit nu fles te geven, reageer zo verder.

Timo's darmen pruttelen volop tijdens elke voeding.

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Goedemorgen! :D

@Prutsje, wat een snelle bevalling!! En wat leuk al een tweeling, Jongens,meisjes?

@Karine, leuk dat je het zo gezellig vind ik ben ook een echte kletskous dus pas hier wel tussen denk haha! :p
    Vervelend dat ie zo verkouden is..

@Meikie, Oeii dat topic wil ik denk niet lezen? En die naam doet me zo denken aan mn meissie's naam..

@DaanQuinty, oeiii ongesteld aan het worden? Bah mijn eerste was echt hels.. Heeeeeeeeeeel veel bloed (sorry voor de details ;))

@Linda, balen dat jij nog niet naar huis mocht, waarom niet? Was je veel bloed verloren?

@ElisabethBas, lekker joh sauna! En de 1e x zonder timo ergens naar toe? Zie je er tegenop?

Hier heb ik nog een steeds een slapend meisje..
    Vanmiddag naar de fysio met haar voor haar voorkeurshouding. Ben al 2x geweest en we kunnen nu we zeggen dat haar voorkeurshouding doorbroken is :)
    Ben benieuwd of we nog terug moeten komen..
    Vrijdag had ze haar 1e prikjes gehad, ze lag zo lekker te brabbelen en te lachen en als dank kreeg ze die rot prikjes :(
    Gelukkig heeft ze er weinig last van gehad!

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Kijk pruttelende darmen horen er dus bij, dat is fijn ;)
    Hier net nog met Jordy in bed gekropen, eerst hij in zijn eigen bed maar hij had weer last van persen/krampen/scheten/pijn, dus toen bij me in bed genomen (bedankt EB, ideaal dat bedje ;)). Werd hier uiteindelijk rustig en viel in slaap. Toen ben ik zelf gaan aankleden enzo en heb hem ingebakerd in zijn eigen bed gelegd.
    Viel hier na even huilen weer in slaap.
    Kunnen kinderen trouwens klaar zijn met ingebakerd slapen? Dat ze dit zelf aangeven zeg maar? :(
    Heb al zitten denken of de fles waar Jordy uit drinkt wel goed is. Hij laat zoveel scheten, zal hij dan niet te veel lucht aanzuigen?

@ Karine, Jordy doet max een half uur over zijn fles. Dit is ook de max volgens het groeiboekje ;)

@ Kristel, balen zeg van die lekkage.... Hopen dat het snel word opgelost....:)

@ DQ, wat leuk dat ze zo op elkaar lijken zeg... Als je zegt dat het dezelfde kindjes zijn op de foto zou ik het ook geloven :)

@ EB, wel schandalig hoor 9.00 uur..... :p

Ben nu op zoek naar een babybjorn draagzak (deze had iemand hier toch? En die beviel goed toch?) Dan kan ik Jordy in huis ook wat makkelijker bij me houden als hij dat wil en toch nog een beetje rommelen....;)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wapje beterschap voor de kleine!

meikei lois laat ook heel veel scheetjes, maar jordy heeft dus veel krampjes? altijd zo sneu!

dq jeetje die lijken echt veel op elkaar, wat een leuke foto zeg!!

ik heb de foto's naar eb gestuurd, die stuurde ze weer verder toch?
    Wat lijk lois op de foto's een reus zeg! :)

hier weer een lekkere nacht gehad, 23:00 laatste fles en 08:15 kwam ze pas weer...gaat al een paar dagen zo goed oh heerlijk..

ja princess01 hoe ging het opassen ?:D

Ik was ook even aan het rond google'n maar vind een draagdoek wel eng maar ik zag de draagzak die ziet er wel redelijk stevig uit..maar ben zo bang dat ik kom te struikelen. in huis zou het wel makkelijk zijn ja.
    Ik moet eerst opzoek naar de puckababy mini.

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ draagzak: hier de babybjörn en bevalt erg goed!!

@ Meikie: Sneu die krampjes.. Ik weet niet of babies zelf klaar kunnen zijn met inbakeren...

@ Rica: Loïs is toch ook een reus??? :D :p
    Heb je ook gekeken hier op ZP??!! Daar wordt van alles aangeboden ;)

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, heb ook even in het topic zitten lezen, vreselijk. Het is als ik het gied begrijp onduidelijk wat het meisje heeft?

De klachten die jij omschrijft over J. Komen me heel bekend voor. L. heeft dit ook een hele tijd gedaan, kreunen (zelfs in zijn slaap), windjes gaan hier nog steeds de hele dag door (en op sommige dagen stinken ze enorm). Huilen, overstrekken etc. Je wordt er radeloos van he? Wij hebben toen ook veel gewisseld met flessen, dr braun, born free, difrax, tommee tippie. Uiteindelijk dronk hij toch het best uit de Avent (waar we als eerst mee begonnen zijn). Wat ons goed hielp is inslapen met een warm pittenzakje, infacol en de overstap naar voeding voor koemelkallergie, toen is het echt aanzienlijk minder geworden

Draagzak, volgens mij heeft EB de Active. wat ik weet is dat EB de Active heeft toch EB? Ik wil deze ook nog steeds graag hebben namelijk.

DQ, leuk! Heb je een fotoalbum laten maken?
    Succes bij de tandarts.

EB, leuk die foto's op de mail. Zag een aantal mama's waarvan ik niet weet welke baby bij welke mama hoort.

Vaneke, hahah klinkt niet logisch. Maar ik heb dr ook altijd last van hoor. L. kwam om 7u voor de fles, vond het eigenlijk nog wat te vroeg, ben dus weer lekker gaan slapen. Maarr owwwwww wat wordt je dan vreselijk wakker.

Mama05, heb het geloof ik niet helemaal mee gekregen. Wat was de reden dat het opeens niet door ging?

BabyR, succes bij de fysio. Fijn dat het helpt!

Wapje, aaaah, bedenk me nu idd dat jullie in CP zaten, ontzettend sneu voor jullie!

nmama, beterschap voor D.

Daantje, super er zit vooruitgang in;)

Vannacht ging het weer een stuk beter dan de afgelopen nachten. Gister weer geprobeerd er ritme in te krijgen (de vorige dagen veel gevoed op aanbod, en hij dronk lang niet alle flessen leeg). Schema was gister; 8.00/11.30/14.45/18.45 en 22.30. Vanmorgen 2x wakker 4.30 en 5.45, met speentje kunnen rekken tot 7.00. Vandaag lekker shoppen met ons gezinnetje. N. heeft vandaag en morgen ook nog vrij, heerlijk!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    karine haha ja dat is die lange blonde den :)
    m lag ook zo mooi opgekrult bij je, schattig!
    ach alle baby's hebben zich keurig gedragen! Alleen denk ik dat ze ons daar wel missen hoor, al die flesjes die ze warm moesten maken :D, jammer dat ze de luiers niet wouden houden zeg :(
    ;)

Deel Deze Pagina