Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Prutsje, dikke digiknuf voor jou.... We snappen heel goed dat dit je opbreekt....*duimt zich rot* :)

@ Daantje, ik ga de cursus hier ook doen. Vergeet alleen iedere keer te bellen....;)

@ EB, ik moest stiekem een klein beetje lachen om de uitkomst van je verhaal.... Vergeten te verschonen... Dat zou hier ook zo kunnen gebeuren hahaha :D

Hier een goede nacht gehad, Jordy heeft rustig geslapen en werd om 6.45 uur wakker. Nu lekker een flesje en straks naar het ziekenhuis. Ben benieuwd, jullie nog bijzondere plannen voor vandaag? :)

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Daantje dit is de derde keer dat ik spiraal zet en inderdaad het is beter om te zetten als je ongesteld bent maar dat ben iknog steeds niet, en ik wil nu wel graag bescherming ;)

Miekie succes straks bij de ka ben benieuwd

Linda lekker geslapen?? En viel je wat beter?

Prutsje kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt!! Heb je al geprobeerd x op zijn zij of op zijn buik te leggen? Jairo is echt een zij en buik slaper op de rug is die vaak wakker leg ik hem op zijn zij of buik
    Slaapt die door.... Wie weet iets voor jou hoop het!!!!

Ik ga uit bed moet opschieten dochter moet na school en las op Facebook dat het buiten wit is!!!

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Heeft er iemand nog interesse in een babybjorn draagzak met cape?
    Ik heb er al 1 gekocht via mp, maar kreeg net een mailtje van iemand die ook akkoord gaat met mijn bod van €30,-
    Laat het dan even weten :)

4. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ meikie succes bij de ka!!

@ prutsen erg he de nachten en nog kids hebben! Hier ook nog steeds niet doorslapen meestal 2 X eruit nu ze ziek was gister 5x uit geweest! Nacht ervoor vanwege zieke oudste ook niet geslapen. Vanachter viel t mee 2x eruit ze slaapt nu weer zou ook nog willen slapen maar oudste moet naar school, heeft daar kerstfeest...

@ babyfoon wij hebben ook n avent, werkt super heb m mu 3 jaar. Zonder camera, ga dan zeer wel even kijken.

@ wherona ja ben thuis hoor :) gelukkig baal wel van t weekend had me er zo op verheugd! Ach er zijn ergere dingen maar toch...

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Pruts wat vervelend die nachten! Snap dat het je helemaal opbreekt.

Meikie succes straks! R is trouwens 5700 gram

Eb, Hahaha uitkomst van je verhaal idd grappig. Arme T

Mama05, waar woon jij? Hier is niks wit :(

Zo r nu pas wakker, fles erin. Mama douchen en op naar de tandarts.

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Dan zou R volgens de verpakking ook 5x 180+6 mogen hebben. Moet je alleen kijken of ze dat red....;)

Succes bij de tandarts ;)

7. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Babyr ik woon in d.edemsvaart Overijssel is dat lag niet veel maar was wel wit

8. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @meikie succes zometeen! Hou je ons even op de hoogte?

Verder gaat het hier al weer iets beter, thanx voor jullie lieve reacties.

9. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Mogguh,
    Hier ook een mooie witte wereld! (H.ardenberg)
    Zonnetje schijnt nu lekker, dus zo maar eens een eind wandelen.
    @meikie, succes!
    Hier is ons mannetje verkouden, rochelt net als een oud mannetje...zal hem zo lekker inpakken.

Fijne dag

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daantje, heerlijk dat je ook even uit hebt kunnen slapen, wat kan je dat soms goed doen he? Leuk babymassage! Super dat ze door heeft geslapen.

EB, hihih kan gebeuren! T. heeft jullie vast weer vergeven;)

Meikie, Fijn dat J. wel een goede nacht heeft gehad. Laten ze hem maar eens goed onderzoeken! Succes straks.

Pruts, volgens mij begrijpen we je allemaal. Klagen mag, logisch dat het je opbreekt. Je hebt een heel gezinnetje wat je draaiende moet houden.

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Jeetje, heb ik een baby met slaapziekte ofzo haha. Na de fles van 06.30 worden we net pas weer wakker. 11 uur, de halve dag is weer voorbij!

Ik lees zelfs dat de wereld wit is. Hmm even gekeken, hier niet.

Meikie, succes bij de KA!

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @EB arme Timo hihihi maar wel een komisch verhaal

@Wapje zijn je kids al weer opgeknapt?

@Prutsje klagen mag zeker meid het breekt je ook op knuf voor jou

@mama05 wit??? hier niet overijsel is altijd wel als eerste aan de beurt he

@mama's met verkouden beebs wat gebruiken jullie om het te verlichten? ik heb een neusspray van otrivin en heb tussikind.

zit nu te typen terwijl D.avey op mijn buik ligt te slapen arme jongen is zo ziekjes :(. Hij heeft wel flink geslapen gister om 21.30 een fles gegeven en is pas om 5 uur wakker geworden. Donderdag weer naar cb 2e prikjes

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemorgen dames,

hier weer lekkere nacht gehad, om 6 uur even wakker, speen gegeven en meteen terug in slaap gevallen tot 7.30. Pap heeft ochtendfles gegeven en ik alleen ff gekolfd dus snel terug in bed en weer kunnen slapen tot 10 :)

@daantje: heb ook de cursus babymassage gedaan, eerste keer vond ze niet leuk, best druk en helemaal in der blootje, maar erna thusi gaan oefenen en erna toen ze doorhad wat de bedoieling was vond ze het iedere keer geweldig. Voor mams is het ook superleuk om te doen, echt beetje momentje met jullie 2tjes samen...
    En nu dat ze het slapen te pakken heeft blijft ze slapen geloof ik!! :D Lekker toch!

@pruts: dikke digiknuf, logisch dat ge vermoeid zijt hoor, en klagen mag hier, dan zijt ge het iig lekker kwijt!

@Meikie: erg benieuwd wat de KA ervan zegt, succes daar!!

@Wherona: beterschap voor u mannetje, hopen dat ie snel opknapt!

@hier: helemaal niks wit, net wel weer stevige regenbui...hoop dat het wel droog blijft verder want lek is nog altijd niet dicht...hoorde het gisteren echt druppelen, dus deel van het lek kunnen vinden en emmertje onder gezet, dus helft van het water kon gelukkig opgevangen worden. Straks komt een dakdekker kijken, hoop dat ie meteen wat kan doen...
    Verder geen andere plannen vandaag, had er een heleboel, kerstinkopen doen, op werk langsgaan om Elke te showen...maar moet ff verschoven worden door dat lek...komt vast goed hopelijk :)

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    we zijn weer terug!!!
    Volgens de ka is dit een normaal verschijnsel bij baby's. Ze weten nog niet goed waar ze heen moeten persen, waardoor het kan zijn dat Jordy op iets anders perste als op zijn darmen. Hierdoor blijft de poep langer zitten en dus harder en word het moeilijker om te poepen.
    Nu microlax meegekregen, als hij 24 uur niet heeft gepoept een halve geven en dan leert hij waar hij wel op moet persen :)
    Een belafspraak voor 2 januari, om te kijken of alles goed gaat ;)

@ Prutsje, hier zoutoplossing gebruikt (dit mag zoveel als nodig gebruikt worden) en de xylo spray mag alleen op voorschrift van de ha (officieel). Verder hier niks gebruikt, maar mijn huisarts zei dat je ook van die rinocaps in een zakdoekje mag fijnknijpen en dit in zijn bedje erbij leggen....;)

Zo nu eerst eens bellen voor de babymassage.....

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Jaloers op de meiden die vanmorgen naar buiten keken en waar het wit was! ik hoop zoooooo op een witte kerst maar dat gaat niet lukken ben ik bang :p

Meikie, wat zei de KA?
    Daantje, heeeeerlijk toch zo'n slaap kindje hihi!

Tandarts weer overleefd hoor :p. Was mn 1e x bij de nieuwe tandarts, had hiervoor zo'n vervelende man.. Alhoewel.. De recpetioniste was meer vervelend was, wat een takkewijf zeg.

Nu sporten en bij mn vader op visite! Fijne dagggg iedereen!

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, aaah wat sneu voor D. Kun je niet bellen om te vragen of de prikjes een week uitgesteld kunnen worden?

Hier is het ook niet wit hoor, alleen maar regen, regen en nog eens regen!

Net terug van het CB, hij is goed gegroeid, nu 60,5 cm en 5880 gram. Hij had idd eczeem, wrsch door de koemelkallergie, aangezien hij het alleen in zijn gezicht heeft. Mocht het erger worden dan moeten we over op Nutramigen. Zijn afplatting werd nu toch echt zichtbaar en aangezien we hier al flink mee oefenen zijn, nu naar de fysio. Ook dacht ze een assymetrie in zijn heupjes te zien. Bleeeeeh vind het niet leuk!

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, wat fijn dat het allemaal mee viel! Hopelijk wordt J. hier nu wat rustiger door, arm schaapje.

Babyr, dat heb je maar weer achter de rug. Moet ook nodig heen, stel het al maanden uit. Veel plz bij je vader.

18. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rrianne heh balen zeg!! Dat is ook niet echt leuk thuiskomen van het CB. R loopt ook bij de fysio vanwege haar voorkeurshouding.. Vind het nooit wat voorstellen ze geeft me alleen steeds dezelfde oefeningen mee.. En als ik daar ben kijkt ze alleen ff op ze wel met dr nekkie naar links kan.
    Wat willen ze gaan doen met zn heupjes? Broekje? Of dat nog niet?

Meike, gelukkig niks geks aan de hand!!

Nou nu ben ik echt weg!

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik was nog vergeten te vertellen dat Jordy (de jongste van het stel), onderweg is om de grootste van het stel te worden :D
    met zijn 61 cm en 6175 gram, hahaha Wat een beer he!!! ;)

20. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @pruts dikke knuffel heb veel respect voor je, altijd positief! Dus je mag best klagen!

@rrianne ook dikke knuf schiet allemaal ff niet op zo voor je mannetje

@meikie fijn dat je wat duidelijkheid hebt nu, hoop dat het snel beter gaat met persen hahaha

Deel Deze Pagina