Hey meiden, hier ben ik ook weer even.... Drukke dag gehad dus nu even een momentje rust. Zometeen even naar de media markt, kijken voor een nieuwe televisie @ Rrianne, ik ben gisteren bij de kapper geweest. Lekker altijd he... Voor het eerst bij de thuiskapster bij mijn sm, kostte maar 11 euro En het zit nog helemaal naar mijn zin ook Is het nog een beetje geworden zoals je wilde? Ik vergeet mijn ochtendhumeur meestal pas als hij niet meer zo scheeuwd. Zodra Jordy namelijk wil eten en het niet gelijk krijgt krijst ie net zolang tot de fles in zijn mond zit, hahaha. Overdag geen probleem, maar 's morgens vroeg iets minder prettig... @ Karina, lekker hoor dat doorbetaalde ouderschapsverlof. Volgens mij heb je dat in de zorg niet.... Anders zou ik het inderdaad ook wel weten @ Wherona, hoe is het met de verkoudheid van je ventje? @ Iemand vroeg naar naar welke fles ik gebruik, sorry weet even niet meer wie. Wij gebruiken inderdaad de difrax, maar ondanks dat heeft ie mega veel lucht, loopt de hele dag windjes te laten.... Zou dat dan toch door die fles kunnen komen? Hier net Jordy weer een clysma gegeven, reageerde hier al binnen 5 minuten op. Had weer flink veel poep, en hij perste het zowaar inderdaad op de goede manier eruit. Ik hoop dus maar dat hij het snel doorkrijgt, dan hoeven we die clysma niet meer te gebruiken Nou ik ben weer even weg, kom vanavond weer even neuzen!!!
@ Rrianne M. Zit niet op kdv maar de fisio zit in de sportschool en die heeft een crèche mag je je kindje max 2 uur brengen
@ wherona balen dat de prikjes uitgesteld worden, dacht er nog aan als kindjes ziekelijk zijn doen ze t nie. M was ook niet zo lekker toen ze prikjes moest maar. Ze hebben z toch gegeven. Hier nog geen ha gebeld M kon al weer wat lachen. Maar slaapt wel hele dag. Hoop dat ze vanacht ook nog slaapt! En verder spugen diarree nog 2 x dus valt mee Wat eten jullie met kerst trouwens????
Karine, heerlijk vooruitzicht toch! En nog een deel uitbetaald ook. Helaas werk ik op een KDV hahaha. Vaneke, ben weer blij bij de kapper weg hoor! Vind het elke x toch wel weer spannend, ben niet zo gauw tevreden geloof ik. Ja leuk om die verschillen te zien tussen de kids. Meikie, fijn dat J. goed reageert op de clysma, vind hij het ook niet vervelend? Lucht; hier ook heel veel lucht, geen idee waar het weg komt.. Maar volgens mij niet door de fles. Jaaaaa.. me haar is naar me zin geworden. Coupe soleil er door, goud/koper tint. Thuiskapper, ideaal! Ik heb altijd heel veel gewisseld van kapper, was nooit tevreden. Nu sinds 3 jaar me vaste kapper, wil dr niet meer weg! Wapje, aaah dat is ideaal zeg. Hoe gaat het nu met M? En wilde het wat in de opvang? Oja gister vergeten te vragen; Volgen jullie kindjes gericht met hun ogen? Speelgoed, jezelf etc? L. doet dit niet echt. Een heel klein stukje en dan kijkt hij weer de andere kant op. Dit was ook wat ze gister op het CB opviel. Ben benieuwd.
@ van eke, veel plezier in België! @ rrianne, F. volgt speeltjes en mensen nu wel heel gericht. Maar zij let bv weer veel minder op de omgeving, is heel erg gefocust op mensen en vind het heerlijk om te kletsen. @ meikie, goed dat het al beter gaat met het poepen van jordy. @ wapje, eten geen idee (zijn uitgenodigd). Vandaag eerste cursussen babymassage gedaan. Ze vond het zo leuk! En daarna viel ze heerlijk in slaap. Hopelijk dat ze vannacht ook zo lekker gaat slapen. Verder weinig te vertellen, geen nieuwtjes. Druk met de laatste cadeaus voor kerst shoppen.
Zo, meneertje heeft om 23.00 uur zijn laatste flesje op. Nu hopen op een uur of 7.... Maar denk niet dat hij dat red.... Ach dan maar wat eerder @ Wapje, fijn dat m wat lijkt op te knappen!!! Wij eten weer veel te veel met kerst.... Zaterdag gourmetten bij paps, zondag brunchen in avifauna en 's avonds soep, maandag eigen gemaakte spate ribs met verse patat en kruidendip. Dus daarna maat even flink fietsen op de home trainer..... @ Daantje, wij beginnen dinsdag met de cursus. Ben erg benieuwd wat Jordy er van vind @ Rrianne, die clysma vind ie niet erg. Smeer eerst zijn kontje in met vaseline en dan pas de clysma. Dan een beetje met hem lopen en dan begint ie te persen en komt zijn luier vol. Helemaal goed dus, nu hopen dat ie het snel zelf doet.... EB, veel plezier morgen bij elysium!!!! Nu lekker slapen! Slaap lekker allemaal!!!
@ Rrianne ze slaapt altijd op die crèche haha maar ben gisteren niet geweest, vind t zielig als ze zo ziek is en dan daar, hebben ze ook liever niet hoor, logisch. M volgt alles goed met de oogjes, jullie hebben gewoon n beebmet eigen wil haha @ Meikie gaan we samen sporten Zijn er nog nachtbrakers of hier de eerste?? Zit te twijfelen of k de ha straks bel, ze moet nog steeds zo verschrikkelijk hoesten, zodat ze daardoor steeds de voeding eruit gooit....
Goeiemorgen meiden Hier ben ik ook weer even, wat een drukke dag gister! Ook ik ben naar de kapper geweest maar ben niet zo tevreden . Zal later weer reageren, met de telefoon blijft lastig . Jullie gister nog voetbal gezien? Of houden jullie niet van voetbal? Nou flesje erin en snel weer te bed! Tot straks
@ babyR, niet gezien. Las dat er een hoop commotie was geweest rondom de arena. @ wapje, ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier geen nachtbraker...22.15 tot 6.30!!!! Vandaag het ziekenhuis in voor een kleine ingreep krijg alleen al jeuk als ik het woord hechten weer hoor haha. Fijne dag meiden!
Daantje, L focust zichwel goed op iets en je hoeft maar tegen hem te praten en je hebt contact, alleen volgen vind hij blijkbaar niert boeiend genoeg. Succes in het ziekenhuis, niks ernstigs hoop ik? Wapje, aaah fijn dat je M. lekker thuis het gehouden. Ik zou als ik jou was denk ik wel ff bellen, het is nu al een paar dagen zo toch? BabyR, balen, wat heeft ze niet goed gedaan? hahah hou totaal niet van voetbal, maar vriendlief wel, dus heb er wel wat van meegekregen.. Bleeeh wat een rotnacht, is nu al de derde nacht dat L. zo onrustig is. Steeds wakker, huilen, ligt hij heel onrustig in bed. Een speentje en dan slaapt hij weer een klein uurtje verder. Maar vannacht was het vanaf half 3 echt ieder uur raak. En wat er aan de hand is echt geen idee? Hij heeft nu zijn buikje weer vol en de grootste lol op mijn knieen.. Om 11u komt de fysio, ben benieuwd. Gister nog met een collega gebeld, ze wist een hele goede manueel therapeut, behandeld veel kids met het Kiss-syndroom, dus als de fysio niks is ga ik daar heen bellen of kijken of het in combinatie kan.
Goedemorgen meiden, hier om 5.30 rommelen en met een speen weer slapen, tot 6.40!!! Niet verkeerd dacht ik zo @ Volgers van Romy, er is weer een berichtje van haar moeder op pagina 291.... @ Daantje, en jij maar roepen dat ze nooit zou gaan doorslapen.... Nu heb je zo'n beetje de grootste slaapkop... @ Wapje, ja is goed. Kom je hierheen, dan leggen we M en J samen in het camping bedje erbij kunnen die ook gezellig kletsen/slapen!!! @ Babyr, hier geen voetballiefhebber... Wel het nieuws net gezien, wat een gedoe is dat altijd weer in voetballand zeg... Alleen daarom al heb ik niks met voetbal, al die agressie :x @ Rrianne, fijn he als je eindelijk een kapper hebt gevonden die het knipt zoals je wil.... Die had ik jaren terug ook, toen is ze weggegaan en ben ik bij die salon weggegaan. Toen hier in de wijk bij de kapster terecht gekomen. Maar het zat nooit zoals ik wilde (zij knipte ook alleen, en niet snijden....), en ze had een man die continue beneden kwam en dan regelmatig waren er discussies oid... Tja als je aan het werk bent kan dat niet, zeker waar klanten bij zijn Nu dus deze kapster, was de eerste keer. En het zit gelijk naar mijn zin!!! Dus als dit zo blijft gaan we niet meer naar een ander Nou, nu eerst maar even een ontbijtje maken, Jordy gaat voorlopig toch nog niet slapen....
Goedemorgen dames... paar keer opgestaan voor gepruttel vanaf 6 uur, om 7.30 fles en nu weer lekker vrolijk mam gaat maar wakker blijven, dak op tijd naar België kan, zal vast druk zijn met stakingen van treinen daar! @kapper: dat ken ik ja, dat ge maar 1 kapper goed vind en daar blijft gaan, alleen woon ik 200 km van die kapper vandaan Ga nog steeds naar de kapper in België Ga zo vaak dus niet,. maar als ik dan ga is het wel een verwenmomentje ben de rest ff kwijt...eerst maar ff wat ontbijten en koffie om wakker te worden!!
Goedemorgen meiden!! Hier qua fles een doorslaper, maar door zijn prikjes en verkoudheid heb ik 2.00, 3.15 en 4.30 gezien... Maar hij wilde pas om 5.15 zijn fles vanaf 22.30 gisterenavond.. Helemaal top dus!! @ VanEke: Veel plezier in België! @ Daantje: Wauw! Wat een slaapkop @ Meikie: Fijn dat de clysma helpt! Wat zal dat een opluchting zijn voor J. @ Pruts: Schiet nog niet erg op met doorslapen, maar alle begin is er een @ Rrianne: Ik had al het idee dat jij bij een kdv werkt Jammer dat je er dan geen gebruik van kan maken zoals ik... Echt perfect geregeld voor mij.. @ BabyR: Hier ook geen voetballiefhebber... Maar ik vind dat gedoe rond het voetbal zwaar irritant.. Respect is ver te zoeken Hier zo douchen en aankleden, dan bij vriendin op de koffie en daarna nog even boodschapjes... Tot vanmiddag/vanavond.
Ja meiden wat een geklets weer, kan het ff nie bijbenen nu... lees alleen veel goede berichten over de nachten! lekker he als je zelf ook wat dieper kunt slapen. hier is het standaard half 11 en half 9 weer.... Ik ga morgen toch even naar de inloopdag van cb, maar vind ze daar altijd zo raar reageren, ja oefenen oefenen oefenen wat ik nu dus wel doe maar gewoon geen verbetering zie, andeen zeggen ja dat komt vanzelf wel hoor en dat hoofdje valt mee... ik ga toch eens vragen wat hun er van vinden. ik vind die tijden alleen zo rot... tussen 2 en 3...dan slaapt ze vaak en kan je ook weinig doen. maarja tis nie anders! lois volgt heel goed, kijkt veel naar speeltjes en vind de knisperdingen ook erg leuk...die druk ik haar in de handen en dan knispert het een aardige tijd haha..ook stopt ze alles in de mond naja de doekjes en knisperdingen en vooral op haar vuistjes sabbelen vind ze heerlijk! wapje hoe is het gegaan?
@ Daantje, waarom moet je naar het ZH? @ Rrianne, Ik was blond en wou gaag naar chocolade bruin met wat blonde plukjes erdoorheen, nu is het pure chocolade zonder blonde plukjes.. Pfff dat is echt wennen hoor van blond naar donker haha! Ach het staat opzich wel mooi, heb blauwe ogen dus die springen er nu echt uit haha. @Wapje succes bij de HA. Hier wel een echt voetbal fan en uiteraard voor AZ! Wat een mafketel die het veld op kwam. En idd jullie hebben gelijk hoor, het voetbal wordt een stuk minder leuk door al die relschoppers. :x
Nog even een vraagje: Wij gaan binnenkort met de fam een weekendje naar centerparcs maar nu hoorde ik weer van de fysio dat zwemmen voor die kleintjes nog niet verstandig is ivm bactieren? Hebben jullie al gezwommen of raden jullie het ook af?
nog niet gezwommen, ze kan haar nekje ook nog niet zo goed houden dus ik wacht er zowieso nog even mee.
Goedemiddag, @Wapje verstandig hoor anders zit je het jezelf toch steeds af te vragen of alles wel in orde is met M. wat vond de ha ervan? En ook hier heeft de cb toch zijn prikjes gegeven terwijl ze gisteren aan de telefoon wat anders zeiden maar ja het moet toch gebeuren dus heb ik het maar goed gekeurd. Alleen vindt ik deze mevr. niet echt zachtzinnig D.avey zat helemaal onder de rode plekken en der vingerafdrukken waren in zijn beentjes te zien. @Daantje D.avey volgt ook met zijn ogen maar ook niet altijd is wel heel erg druk bezig met de speelbogen en met zijn handjes daar kijkt hij dan naar (echt heel erg grappig om te zien) en hij sabbelt er graag op. @Kapper hier in Zandvoort nog steeds zoekende ging altijd in Amsterdam maar heb niet altijd zin om die kant op te gaan. Zo effe op zoek naar de lijst om de gegevens aan te passen. Hij weegt nu 6440 en is 63 cm @Rica ook bij mijn cb doen ze niet veel aan de voorkeurshouding inderdaad alleen maar de adviezen wat je moet doen maar meer ook niet. Het schijnt de 1e drie maanden het ergst te zijn en daarna zal het veel minder worden. Ik merk nu ook met D.avey dat het al een stuk beter. @Voetbal ik was een enorme fan van Ajax maar door al het gedoe en gezeur eromheen heb ik het maar links laten liggen. Maar het nederlands elftal volg ik dan wel weer helemaal . D.avey is nog flink verkouden en het cb zei dan ook dat het 1e kerstdag over moet zijn anders naar de ha. Euhm ja op 2e kerstdag dan ofzo .