Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vijfde dag achter elkaar 9 uur... Ik wakker, Timo nog niet. Maar als ik hem nu niet wakker maak, komen we midden in de nacht uit met de laatste fles, dus helaas.

Rustig nachtje geweest voor een aantal nachtbrakers? Jullie zijn met steeds minder hè?:D. Meikie en Daantje mogen doorslapen. Maar waar was Prutsje vannacht? Is X toch van plan om 2012 in te gaan als doorslaper?

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier een goede nacht gehad, alleen kwam Jordy al om 4.30 uur, dat gingen we dus niet redden met 5 flessen :) Dus een klein flesje gegeven en ging toen weer heerlijk slapen tot 8.30 uur :D
    Erg netjes dus ;) Dus hier weereens 6 flessen ;)

De nagym was gisteren erg leuk, wel pittig.... Het was echt sporten, en dat was ook wel weer eens lekker, maar wat merk je dan ineens wat alles met je lichaam heeft gedaan :$
    Ik kreeg ook in eens weer last van mijn bekken, wat ik al die tijd na de bevalling niet heb gehad :) Maar dat is nu over en in januari mogen we weer :cool:

Hier thuis is alles goed gegaan, Jordy heeft heerlijk liggen slapen al die tijd :D
    R heeft na vandaag 2 weken vakantie, dus dan kan hij het ritme en gedrag van Jordy wat beter leren kennen. Dan zal het wel makkelijker worden om alleen met hem te zijn :)
    Ik vind het alleen maar super lief zoals hij doet, hij doet zo zijn best!!! :cool:

Beetje irri, mijn toetsenbord is ineens weer anders.... Kan ik mijn apenstaartje niet meer vinden.... Dus maar even zonder... Weet iemand hoe ik mijn toetsenbord weer normaal krijg?

Wapje, balen zeg van je sm.... En wat een brutaliteit van dat andere mens zeg.... Grrrr, maar ik snap wel hoor dat je het niet durft met de reden die je hebt.... Ik heb dat ook wel eens hoor, en denk dan ook van wat zullen ze wel niet van me denken.... Ik geef hem ook echt niet aan iedereen in handen ;)

Nu eerst even lekker ontbijten terwijl Jordy in de box aan het spelen is :D
    Wat is het hier trouwens stil zeg.....:$

3. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Dat dacht ik precies hetzelfde na het bijlezen!!! Zou mooi zijn!!

Karine helaas niet door geslapen!!

Wapje dat vinden ze zeker niet!!! Als je er niet lekker bij voelt kun je bijvoorbeeld gelijk bij binnenkomst al zeggen van ik pak haar zowel ff ze slaapt nu Net!!! Of laat haar maar lekker liggen dan heb je hopelijk ook niet van zulke situaties

Vandaag oudste laatste dagje school dan twee weken vakantie heerlijk rustig aan doen morgens!!!
    Zo visite vriendin komt met haar twee kids nog voor de verjaardag van de tweede gezellig

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    @Rrianne, vond je het moeilijk om L daar achter te laten?
    Lekker dat ie vandaag al een stuk vrolijker was!! Ik probeer bij deze post een fotootje te plaatsten van R ben benieuwd of het lukt haha!

@ Dolfijnjes, ik woon in S.chagen, waar Gerard Joling, Gijs Staverman en Karin bloemen ook vandaan komen ;). Ligt vlakbij Alkmaar.
    Waar hadden jullie de meeting? En wie waren daar allemaal bij?

@Meikie, heerlijk zeg dat je vriend 2 weken vrij is. Mijne ook :D
    En ja een meeting lijkt me een goed plan haha!
    Geen idee hoe je je toetsenbord moet veranderen..

@EB, lekker dat je dagje zo leuk was en dat het goed gegaan is bij de oppas!

@ Karine, balen dat je de nacht niet heb doorgeslapen. Hier kwam ze ook vroeger als anders, 6 uur al..

@Wapje, jij ook een vervelende nacht gehad?

Nou hier een fotootje van R. Wat een lieverd heh :D

5. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Goeiemorgen...

Ik kom me even half afmelden. Ik lees wel mee maar vindt gewoon geen tijd om te reageren. Als ik over 3 weken weer aan het werk ben zal ik weer meer gaan meekletsen. Grappig, ben vrij en heb geen tijd en als ik strax op mijn werk zit heb ik wel tijd om mee te kletsen.

Maar ben er dus nog wel, zal volgende week ook nog wel een komen vertellen hoe de eerste vliegreis is gegaan. Heb er zon zin in. Lekker een paar dagen weg.

Hele fijne kerstdagen voor iedereen en alvast een heel gelukkig en gezond 2012 toegewenst!!!

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje ja heb een slag in mijn haar kort en blond hihi weet je het nu weer :D

@Rianne bedankt voor de tips. En daarvoor zijn we hier toch ook om het lekker van je af te schrijven ook als het effe k*t gaat hoor. Succes bij de kdv

@wapje ow daar kan ik ook zo slecht tegen wil ook niet dat ze zomaar die kleine gaan oppakken hoor eerst vragen.

@mama05 pffff druk druk dus lijkt me best wel zwaar, vindt 1 zo nu en dan al best wel druk :)

@Dolfijnjes wat een grote meid is ze al he en na de prikjes gewoon weer lachen stoer hoor

@BabyR wat een schatje zeg! De meeting was in Baarn erg goed geregeld door Elisebethbas en ik was er bij ;) was echt super leuk om de meeste in het echt te zien met de beebs. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar hihi

Vanmiddag naar borrel op kantoor effe D.avey showen hihi en allemaal gedag zeggen en dan heeft ook mijn vent 2 weken vrij heerlijk heeft moeders ook wat meer der handen vrij hahaha.

@ow ja en wapje wat wij eten met de kerst geen idee kerstavond bij mijn ouders en mijn moeder zal er wederom wel weer een enorm feestmaal van maken en 1e kerstdag bij schoonouders meestal kalkoen.

ff een frustratie uiten hoor, mijn vriend en ik hebben een spaarrekening geopend voor D.avey voor later. Nu willen mijn schoonouders er ook een jaarlijkse bijdrage op storten, maar eigenlijk wil ik dat niet. Ze hebben ons toen ook al veel geld gegeven voor de babykamer waar ik niet helemaal achter stond. Jullie zullen me wel voor gek verklaren dat ik geld weiger maar voor mijn gevoel wil ik niet dat gewoon niet dat hun hier deel uitmaken. Ze willen overal wel een vinger in de pap houden heb ik zo het idee en dat zie ik niet zitten. Gisteren stond ze ook weer zo ineens voor de deur grrrr.... heb der ook verteld dat ik daar niet van gediend ben en dat ze toch echt eerst moeten bellen. En dan nog iets ik ga straks 3 dgn werken en D.avey gaat dus naar de kdv de bedoeling was maandag halve dag en dan paps thuis maar op maandag is er nog geen plek dus zouden we hem moeten onderbrengen bij mijn ouders of zijn ouders alleen ik heb er geen vertrouwen in om D.avey dus bij zijn ouders achter te laten ik wil het gewoon niet vreselijk ben ik he.

7. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    #1907 Poookie, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
    Goeiemorgen meiden.
    Ga niet overal op reageren dan ben ik eeuwen bezig haha.
    Kletskousen!

@ Wapje wat vervelend is dat he. Helemaal als je de kleine dan ziekjes hebt, en ze slaapt bijna, en dan wordt ze weer opgepakt. Snap wel dat je er niet zo gauw wat van durft te zeggen, zo ben ik ook idd...

@ EB Heerlijk dat je een saunadagje hebt gehad, en Timo zich goed heeft gedragen bij opa en oma! Genieten hoor :) En wauw wat uitslapen zeg, 9 uur en dan nog moeten wakker maken ook... Jaloers!

@ Rrianne ben benieuwd hoe het gaat op kdv, vast wel goed!

@ Meikie leuk he hoe de papa's hun best doen. Mijn vriend doet ook ontzettend zijn best, maar sommige dingen snapt hij gewoon niet hihi. Mijn vriend werkt 50 uur in de week, dus hij ziet Stijn weinig, want 's avonds ligt die kleine echt voor pampus. Gelukkig heeft mijn vriend nu ook 2 weken vakantie, dus kan hij wat meer met Stijn doen, is voor hem ook wel prettig.

@ BabyR wat een droppie zeg! Echt een meisje he!

@ Princess01 ik wens jou ook hele fijne dagen toe!!!

Wij zijn gister weer bij de KA geweest op controle vanwege Stijn zijn groei. Hij doet 't goed, maar is nog altijd onder gemiddeld qua gewicht, zelfs in de "te vroeg geboren curve". Mede daardoor, en omdat hij nog niet heel goed doorslaapt, mochten we gaan beginnen met pap toevoegen aan de laatste fles. Gisteravond meteen gedaan, om 23 uur dus fles met pap gegeven en vanmorgen om 6:20 wakker. Even bij ons in bed gelegd, geknuffeld, gekletst en nog ff gerekt met speentje tot 7:15 en toen een fles gegeven. Heerlijk hoor! Hopelijk blijft ie zo goed slapen. Ik was in elk geval wel toe aan een goeie nacht slaap, heerlijk :)

Vorige week zijn we bij de Appie hier geweest, daar stond een fotograaf. Heb een paar van de foto's ingescand. Niet alles want er zaten er 2 bij van 30x30, die passen niet op de scanner haha. Ook issie met zijn nicht (2jr) op foto geweest bij die fotograaf, die hebben mijn schoonzus en ik laten uitvergroten, lijstje erom gekocht en die krijgen mijn schoonvader en zijn vrouw voor kerst :D Ben wel blij dat ie nog enigszins normaal kijkt op de foto's, hij had echt zijn dag niet toen de fotograaf er stond, wel jammer had stiekem gehoopt op wat lach-foto's.

Met dit fotootje sluit ik dit berichtje af en wens ik jullie een hele fijne dag toe allemaal! Heb nog een paar foto's in mijn album gezet :)

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ff snel, heb nog niet gebeld, ik kan vanmiddag terecht maar ik moet weg...anders dinsdag.
    Weer lekker doorgeslapen hier...9:00 was het!

babyr wat een schatje ja, mooie kijkers :)

poookie leuke foto zeg! heb je een hele sessie gemaakt? ik zal zo eens in je fotoalbum kijken....

wapje wat vervelend, je gaat je dan aan veel storen he.
    Hier doen ze het ook wel als ze lekker ligt te slapen maar dan merken ze gauw genoeg dat ze het zat is hoor en vaak maak ik dan wel een opmerking maar ze bedoelen het niet verkeerd. misschien moet je het gwoon zeggen, ze hebben het misschien niet eens door.

idd steeds minder nachtbrakers! fijn toch!

princess ga je vliegen? ben benieuwd hoe het gaat :)

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wapje, bha vervelend spruw weer terug!Hopelijk helpen de medicijnen.
    Vervelend van je sm, hier gaat dat helaas net zo... En ook ik ben te laf om er wat van te zeggen.. En nog veel asocialer van je bezoek, wrm denken mensen dat dat toch allemaal maar mag en kan?

Mama05, ben heel benieuwd. Hij is vandaag alweer een stuk beter gemutst als gister. Kan me voorstellen dat het soms heavy is met 3 kids. Gelukkig is het wel zo; hoe ouder ze worden hoe makkelijker:D.

Dolfijnjes, wat fijn dat je meisje zo weinig last heeft van de prikjes.

EB, ben zo jaloers op je sauna dagje hahah, maar hij is je gegunt hoor;).

Daantje, toch nog even spannend dus? Had je last van de moedervlek?
    Meikie, lekker genieten met zn drietjes!

BabyR, wat een schatje! Jullie ook lekker genieten met zn drietjes.

Princess, hihi heb je toevallig een kantoorbaan? Aaah ze zeggen ook vaak toch? Dat werken, even bijkomen is als je eenmaal kids hebt...

Wherona, ik begrijp het helemaal hoor, dat jullie het geld liever niet aannemen, zou ik ook niet willen. En ook het oppassen, zit hier met hetzelfde dilemma. Helaas vroeg ze het me al toen ik net 10 week zwanger was, en heb ik het toegezegd. Hij gaat één hele dag heen.

Vanmorgen op het KDV geweest, ging eigenlijk best goed. Had niet het idee dat hij echt last had van de drukte.

Gister mijn vriend een hele discussie gehad met zn ouders. Ze vonden dat ze L. te weinig zagen, en raar dat we wel naar mijn ouders gingen. Nu wilde ik ook nog de eerste oppasdag halveren waar ze zich zo op had verheugd bla bla bla... Wat een getrek en gepush de hele tijd, wordt er soms echt moe van. Vind het leuk dat ze zo blij zijn met hun kleinzoon, alleen al die verwachtingen... Bleeehh.

Ojaa, heb vanmorgen gebeld naar de manueel therapeut, voor een afspraak. Hoop dat ze gauw terug belt.

10. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Rianne oh vervelend zeg dat je so zo doen!! Wat vind je vriend er zelf van?

Rica ik heb zo'n wiel achteruit laten
    Leggen bij babypark ben benieuwd morgen of misschien dinsdag ophalen je hoort van mij als het bevalt!!!

Babyr mooi meisje hoor!!! Mooie mobiel heeft ze leuk zijn die hè!!! Jairo is er weg van!!

11. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Rustig hier!

Iedereen druk denk ik. Fijn dat er steeds meer doorslapers lijken te komen.
    @pruts hoe gaat het met mr X?
    @eb fijn dat saunadag goed was gegaan. Enne hier ook een slaapkopje die we meestal om 9 uur toch maar zelf wakker gaan maken.
    @karine lekker zolang ouderschapsverlof ik heb maar een gedeelte opgenomen krijgen het ook niet terug. Maar in combinatie met mijn vakantiedagen is het wel te doen. Ik begin 6 februari weer.
    @wapje gaat het al iets beter met M? En lastig he om niks durven te zeggen. Wel proberen te doen anders ga je jezelf alleen nog maar meer irriteren
    @wherona ook al wat gedoe met s ouders... Ik snap je wel hoor. Kben echt heel blij dat ze hier niet om de hoek wonen
    @babyr leuke foto en leuke stad waar je woont! Wij zijn daar heel veel geweest! Afgelopen zomer nog altijd helemaal gezellig daar. Gaan vaak op vakantie naar St. Maartenszee. Dat is er vlakbij.

Vanavond kerstborrel van man zijn werk. Hij gaat op de fiets en ik met de auto samen met G.ijs. Wilde hem niet weg gaan brengen vandaag, hebben we sowieso pas 1 keer gedaan, maar ook omdat we vanaf morgen een aantal drukke dagen hebben en weinig thuis zijn met hem. En er zijn er meer die kids meenemen dus geen probleem gelukkig. En anders was ik gewoon thuis gebleven haha.

Moet ik helaas wel the voice missen... Beetje jammer hahaha. Fijne avond alvast allemaal.

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Princess, waar gaan jullie heen?

@ Wherona, ja ik weet weer wie je bent :). Mijn ouders sparen ook mee voor F. Heb daar zelf geen problemen mee. Ik neem voor mezelf liever geen geld aan, maar vind het heel erg lief dat ze haar straks ook financieel een goede start willen geven. Oei moet toegeven dat we de babykamer wel hebben gehad, maar ze keken zo verdrietig toen ik dat aanbod afwees. Dus toch samen met mn moeder uit gaan zoeken :D.

@ Rrianne (dacht ik) wat irritant dat je schoonouders zo doen. Over schoonouders is het algemeen: ik heb een aardige schoonmoeder hoor, maar vind het zo moeilijk om haar daar straks een dag achter te laten. Breng haar liever naar mn eigen ouders, maar die passen al 1 dag in de week op.

Rustig hier trouwens, denk dat iedereen druk bezig is met de kerstvoorbereidingen. Ben zelf ook druk dus meld me denk ik na de kerst weer.

Iedereen alvast fijne kerstdagen gewenst!

13. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hoi allemaal,

Hier ben ik weer! heb het ff druk druk en ook in mn hoofd beetje wazig. Klinkt stom, helemaal geen problemen, maar ik ben onrustig. Komt misschien gewoon door al het geregel ivm feestdagen en ons komende tripje naar Groningen.
    Vind het allemaal wat veel! Kan dan ff geen tijd vinden om te lezen en te posten, zelfs tijdens de voedingen niet... :(
    Sorry!

Eb, fijn dat je saundagje lekker was!!!

Rrianne, dikke knuf voor jou en L!!!! Zonde dat hij toch weer zoveel last heeft. Hopelijk wordt het beter als je de medicijnen weer gaat opbouwen.

Wapje, grrrr irritant zulke mensen, hier gelukkig geen last van, denk dat ik dan net zo zou zijn als Daantje... :p hahahaha!

BabyR, wat een prachtige meid!!! Als je hier vriendjes met mij wordt kun je fotos van mij en Xavi zien, en ook van mijn vriend en andere kids. Recente foto, post ik zometeen ff :D
    Ik zou ook naar de meeting komen, maar ik had een bruiloft (was ik vergeten :D hahhahaha)

Mama en linda.... en de rest, hier nog steeds een nachtbrakertje hoor! Goed, vannacht was het 0.00 laatste fles, om 4.54u hoorde ik hem weer pruttelen, ik dacht laat ik eens gek doen...
    Speen erin, muziekmaantje weer aan.... en ineens was het 6.15!
    Ik wil dit eigenlijk geen doorslapen noemen ;) want laatste fles was wel erg laat.....
    Andere nachten was het gewoon 3.30/4.30....
    Verder is meneertje errrrug braaf, hij doet het heel goed op de 150cc+5 friso extra en dan de laatste fles 180cc+6 friso extra.
    Hij speelt zelfs al een beetje met zijn babygym die over de wipper staat.... hij zat in de wipper vd week en ineens hoor ik een muziekje... slaat hij gewoon zel tegen dat ding zodat het muziekje gaat :p hahahahaha zo cool!
    In de box vermaakt hij zich ook goed, zo een verschil bij mijn andere kids vergeleken... die brulden veel en konden zich totaal niet ''vermaken'' in de box of wipper!

Gisteren issie ook ff mee geweest naar mn werk, wennen op zijn eigen groepje terwijl mama overleg had.
    Mn collega''s vonden het heerlijk om mijn kleine man op de groep te hebben, hij was super braaf!
    Ik heb wel weer zin om te gaan werken, voelt wel goed, alleen vind ik het wegbrengen en het ritme zoeken weer lastig denk ik.
    Ach, nog even twee weekjes genieten!

Morgen ga ik weer stoofpeertjes maken...mjammie!

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier nog ff spammen ;)

hmmm wat moet ik nou van dat ding boven mn hoofd denken??? :p

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    oh jaaaa! lachen!

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Van vandaag!

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Linda, veel plezier op de kerstborrel. Leuk even met jullie mannetje pronken:).

Daantje2011, ja je hebt gelijk hoor, over het algemeen is het overal het zelfde. Ach het loopt vast wel los. Moeten er even doorheen!

Mama05, hij is het heel erg met mij eens, maar vind het moeilijk om te zeggen waar het op staat, wil zijn ouders niet kwetsen. Dat snap ik, vind het zelf ook moeilijk om er wat van te zeggen omdat ik ook zoiets heb van; ik kan het ze ook niet ontnemen. Ik praat trouwens in 'ze' maar het is met name mijn sm, mijn sv begrijpt zulke dingen wel heel goed. Want mij het meeste steekt is dat we in de afgelopen 7 jaar dat ik bij mijn vriend ben, eigenlijk nooit heel hecht zijn geweest. We hebben een jaar bij hun in het dorp gewoond, zijn miss 4 x langs geweest. Hoorden soms weken niks en nu 3 a 4x in de week mailtjes/smsjes. Ze Verwacht dat ze wekelijks langs kunnen komen etc. Ik vind dit gewoon heel moeilijk, omdat ik het gevoel heb dat ze eerst ook niet tot weinig interesse had en nu ineens het tegenovergestelde.

Pruts, heb je idd gemist de afgelopen dagen. Wat een lieve foto's van X. Leuk om te zien. En super dat het zo goed met hem gaat, niks is zo fijn als een tevreden kindje:).

Hier vanavond een heel gezellig mannetje, heerlijk!

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Hier met M.ica al wat beter gelukkig! Ze wilde vandaag wel veel drinken vooral vanavond! Er zit echt geen schema in, bij het cb zeiden ze dat dat geen kwaad kan, maar handig is anders!

Prinsess.succes met vliegen!!
    Pruts slaapt x wel door?

@ geld voor de kids laat maar komen:) mijn ouders hebben een eigen zaak en aan t eind vh jaar is de fooienpot voor onze oudste, alleen moet ie nu met zn zus delen ;)

@ sm moet je nagaan mensen ik zie ze elke dag en dan nooit aangekondigd hoor!!!

iedereen druk voor de kerst??? Doen jullie kadootjes? Ik heb voor M.ica een maxicosi spanner van uki zo gaaf!

Morgenavond bij sm eten....zie er nou al tegen op! Als t niet gezellig is en m moet eten ga ik mooi naar huis ;)

19. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hier alles goed, niet druk voor kerst want we zijn eerste tm derde kerstdag op pad, inclusief logeren. Ben benieuwd... Maar M heeft nu vakantie, lekker genieten met z'n drietjes van de laatste week verlof. Zal hier ook niet veel zijn de komende week, maar wel af en toe bijlezen en kort berichtje doen.

20. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @EB, fijn dat je gister een leuke dag hebt gehad bij de sauna. Heerlijk genoten dus. Wat heerlijk dat T.imo zo lekker slaapt. Hoe laat krijgt hij z’n laatste fles dan?

@Rrianne, hoe is het vandaag gegaan op het kdv en hoe waren jou 2 uurtjes alleen?

@babyR, wat een ontzettend mooie meid heb je.

@wherona, ik snap je wel hoor met dat geld. Je hebt hier zelf voor gekozen en je wil het financiële gedeelte zelf in handen houden. Mijn so hebben voor ons een rekening geopend voor haar geboorte en hier ook een bedrag op gestort. Vind het niet erg, ik vind dit alleen maar mooi. Zo laat zij haar liefde zien voor M, want ze komt weinig tot niet langs (wat ik ook zo raar vind, heb juist liever dat ze langs komt i.v.m. rokerij bij hun thuis)

@pookie, ik hoop voor jullie dat de pap z’n werk doet en Stijn het ook lekker vind, waardoor hij bij het gemiddelde komt. Wat een ontzettend mooie foto, zag hem ook al op hyves.

@prutsje, wat leuke foto’s van x

@hier, vandaag rustig aan gedaan. M kwam vanochtend om 7 uur. Haar daarna weer in bed gelegd en zelf er ook weer ingekropen. Rond 10 uur weer wakker en gevoed. Toen lekker haar in bad gedaan en zelf gedoucht. Vanmiddag even boodschapjes gedaan en nog een cadeautje voor m’n sm die ik het getrokken met lootjes. Morgen beginnen met het eten, ff taart bakken, 2 rollades en stoofpeertjes maken mmmmm.
    1e kerstdag vieren we nl hier en 2e bij mijn ouders. Dus nog ff poetsen en wasjes draaien en dan zien we daarna wel weer. Ik hoop morgen nog ff langs te wippen hier :D. Anders fijne kerstdagen allemaal

Deel Deze Pagina