Wou iedereen even snel hele fijne feestdagen toewensen! Geniet er van, de eerste kerst met onze beebs. Knuffel
Hier ik ook! 23.30 tot 4.30.... 1x geprobeerd speen erin... Binnen 5mn weer brullen! Ik ga niet een aantal keer heen en weer lopen, dan maar fles, ben je net zo lang bezig zo weer oogjes toe.... Was rommelige nacht! Dochterlief om 1.30 in de kamer.... Ze had gisteren oorbellen gekregen van m'n vriend, is er 's nachts 1 uit gegaan.. Kwijt! Ik dus om half twee 's nachts op handen en knieën door de kamer.... :-S
En hier zijn we wéér.... "Gewoon" 4 uur later weer wakker voor de fles. Want waarom zou je ze helemaal opdrinken??? Die van 02.00 uur heeft hij 140cc gedronken en nu om 6.00 uur maar 100cc Zal wel weer een reden hebben voor zijn sprongetjes / regeldagen... Nu weer even slapen tot de oudste wakker wordt @ pruts: Hihi.. midden in de nacht oorbellen zoeken... Maar wel gevonden neem ik aan?!?!
Hier een hele vroege ochtendfles. Ze lag er 1 uur in.. Gister lag ze er om 23:30 in en sliep ze tot 8. Totaal nog geen ritme dus.. Fijne kerst!! @pruts, nog gevonden?
@pruts oorbel gevonden???? @ Rrianne hier ook regeldag denk ik. Om de3 uur!!!! @ babyr hier ook geen ritme fijn dat ik niet de enigste ben...alleen slaapt jou beeb wel langer, ik benr 2x uitgemoeten... Nu oudste ook wakker!!!! Vrolijk kerstfeest iedereen!!!!
Goedemorgen meiden!!! Hier geen nachtbraker, maar voor de 2e dag op rij geslapen tot 7.30 uur!!! Heerlijk, ik hoop zo dat jullie nachtbrakers dit ook snel mogen gaan ervaren @ Wapje, wat goed van M dat ze eindelijk het flesje heeft gepakt!!! @ Prutsje, daar zit je wel op te wahcten midden in de nacht hahaha Oorbellen zoeken, heb je hem wel gevonden uiteindelijk? @ Karine, balen dat hij niet zijn hele flesjes leeg drinkt, maar daar zal hij inderdaad wel een reden voor hebben. Jordy hier laat nooit wat staan, zijn flessen gaan altijd leeg Zo zijn ze allemaal weer verschillend he @ BabyR, ritme komt vanzelf. Hier wisselt het ook nog heel erg hoor Nou, ik kom later wel weer buurten. Fijne dag allemaal!!!
Nee, bel nog niet gevonden... Had er een andere in gedaan. Ga nu weer Ff kijken. Karine, hier hetzelfde, gewoon om de vier uur... En nu 4.14 en nu slaapt ie nog! DOE DAT 'S NACHTS!!!! ;-D
Meiden, Allemaal hele fijne dagen toegewenst! Geniet ervan met jullie gezinnetjes! Kvind het zo bijzonder....
Fijne kerst allemaal. Hier onderweg naar schoonouders. Gister een regeldag en dat lijkt zich vandaag nog vrolijk door te zetten. Maar mag evengoed niet klagen. Eerste fles vandaag was om 6 uur dus we zijn geen echte nachtbrakers meer. Wel vaak om 4 en 5 uur eruit om een speen te geven.
Beetje laat misschien maar iedereen een hele fijne kerst!!! Geniet ervan met jullie kleintjes. Wij zijn ook lekker aan het genieten. Heerlijk, lekker eten, lekker drinken en opa's en oma's die de zorg van de kinderen even overnemen. En natuurlijk lekker met de hele familie samen zijn. Wij gaan deze week (na de kerst) op vakantie met de vriendengroep dus ik zal eventjes afwezig zijn. Tot gauw en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!
ff snel nog een vrolijke kerst voor iedereen...ik loop 6 of 7 paginas achter met bijlezen maar veel te druk hier om bij te lezen dus doe ik weer als we morgen thuis zijn, reageer ik dan weer verder ff!
Iedereen een prettige kerst. Meikie hoe gaat het met Jordy en poepen. Zal me morgen voorstellen aan de nieuwe mama´s en meer reageren. heb een paar dagen niet bij gelezen Jesse heeft last van spruw krampjes en tandjes.
@ Nathalie tandjes :0.... Hier vriend op visite met dochter die beetje ziek is wilde eerst niet dat ze kwamen ma ze zijn toch gekomen. Vandaag ineens melk te kort! Daarom komt m zo vaak heb borstvoeding moeten geven baal r van!!
hey dames, hier een super geslaagde eerste kerstdag gehad. Gister had ze om 22.00 laatste voeding gehad en kwam vanohtend keurig om 8.00. Daarna maar van bed gegaan, ik was klaar wakker. Dus als eerste maar ff een rollade in de oven en daarna taart gebakken. Tevens de laatste dingetjes in huis nog gedaan. Rond half 3 was S z'n familie hier. Dus eerst ff koffie met gebak en daarna de kado's. Uiteindelijk heerlijk gegeten. Al met al een geslaagde dag. Ik hoop dat jullie ook een geslaagde eerste kerstdag hebben gehad met de kleine. Hier vollop genoten. @wapje, vervelend dat je te weinig melk hebt. Meestal kunnen ze het achterste wel uit de borst drinken. Maar even extra kolven dus zodat het weer op gang komt. Zal op bed. Morgen weer een lange dag waarschijnlijk. Morgen middag kerstwandeling hier in het dorp (als het mooi weer is) en 's avonds bij mijn ouders eten.
Goedemorgen! Hier ook een gezellige 1e kerstdag gehad met z'n viertjes M had gisteren om 21.30 zijn laatste fles (later lukt hem niet) maar was vanmorgen om 6.30 pas wakker!! We gaan nu gezellig ontbijten. Veel plezier deze 2e kerstdag!
Hier ook een leuke eerste kerstdag gehad. Timo deed het prima, was behoorlijk onder de indruk van de drukte en de nieuwe omgeving. Tweede kerstdag vierde hij met een poepbroek van twee dagen, dus meteen met hem in de douche gesprongen. Nu zijn we allemaal weer schoon en fris en klaar om na het ontbijt naar de andere opa en oma te gaan. Natalie, tandjes?!? Dat is heel vroeg, of niet? Jesse is een snelle! Wapje, wat balen van je melk. Hopelijk komt het weer op gang als je gaat kolven zoals Dolfijntjes zegt. Dag allemaal!