Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    @Karine,, waaaauw! Wat heb jij een heerlijke nacht gehad! Hopen dat het zo door blijft gaan.

@ wapje, nee hier ook totaal nog geen ritme.

Leuke dag gehad gister! Heerlijk gegeten en wat een gezelligheid!
    Gister 2300 laatste fles, kwam om half 6. En nu slaapt ze nog..
    Toen we nog 6 flessen deden sliep ze tot 8 of 9 uur vanaf 2300. Kan het liggen aan het feit dat ze nu 5 flessen krijgt?

Fijne 2e kerstdag allemaal!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @wapje wat vervelend meid zo weinig bv inderdaad effe kolven om het te stimuleren.

@nathalie tandjes???? jeetje wat vroeg zeg!

@kerstavond was gezellig alleen D.avey was erg onrustig en ontroostbaar pffff hele tijd maar huilen, 1e kerstdag idem dito en vanochtend ook al niet echt leuk zo weinig mee gekregen van de kerstdagen. Hij wilt ook alleen maar bij mij op mijn buik slapen voor de rest nergens als ik het alleen al probeer dan is het schreeuwen geblazen, dus effe geen idee waar hij last van heeft. Wel is hij lekker verwend en ik trouwens ook. Vandaag rustig dagje tis mooi weer dus zo na de voeding lekker effe gaan wandelen buiten :D. Fijne 2e kerstdag allemaal.

3. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ wherona balen zo zeg!

Hier vandaag naar binnenspeeltuin geweest met kids en vriend met dochter was echt leuk en niet te druk. Daarna nog na de ah om nutrilon. Ze heeft net n fles gehad en aan de borst als toetje, weet alleen niet hoeveel ze mag!

4. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    #1964 natalie78, 26 dec 2011
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
    Voor de dames die hier pas zijn welkom en ik zal me even voor stellen.

Ik ben Natalie 33 jaar woonsamen in goes zeeland heb een dochter van 8 en Jesse is geboren op 5 okrt via een ks.
    Jesse woog 5155 en was 57 cm.
    Werken doe ik nu niet mijn contract werdt niet verlengd.

Jesse slaapt lekker door ook het speentje hoeven weniet meer in zijn mondje de te stoppen vaak slaap hij tot 9 uur.

Was gisteren bij mijn vriend z´n ouders, toen zei zijn zus krijgt Jesse nu al tandjes. je kan het echt goed zien twee flinke bultje in z´n mond.

zij heeft twee kinderen een dochter van 3 jaar en lily die is geboren 31 juli.

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    wat is dat fijn zeg, kerst met zo'n lief klein mannetje....
    Vanmorgen werd hij om 7.00 uur wakker en dronk lekker zijn flesje lekker leeg. Hierna nog even terug in bed, maar na een half uur had Jordy er al geen zin meer in en wilde spelen :D
    Hierna in bad met papa en weer tijd voor een fles, hierna was hij toch wel moe en heeft keurig geslapen ;)

Deze foto wilde ik jullie niet onthouden, ben er zelf helemaal verliefd op.....
    Bekijk bijlage 209962

Oja, natalie, het poepen lijkt hier de goede kant op te gaan. Vandaag had hij zelf al iets gepoept voordat hij zijn clysma kreeg. Toch nog de clysma gegeven, maar deze zat er nog niet in nog hij begon al te poepen!!! Dus nu hopen dat hij het door begint te krijgen. We zijn trouwens ook bezig met het overstappen op omneo flesvoeding, dit gaat tot nog toe erg goed zitten nu op 4 sch HA en 2 omneo :)
    Jeetje wat is jesse snel met zijn tandjes....:$

6. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Wat een mooi mannetje meikie.
    Ik ga van de week wat foto´s van Jesse op facebook zetten.
    Jesse had een stropdas om gisteren echt geweldig.

7. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Wij waren om 0.20 in Groningen! Oudste kids niet geslapen in de auto, dus die waren kapot vandaag... Xavi slaapt bij ons op de kamer, dus wij slapen ook niet zo geweldig... :-S
    Ach, hoort erbij! Gisteren dus om 0.30 fles op, 's ochtends om 6.15 weer. Vandaag druk gehad, naar mijn oma, tantes die langs kwamen en m'n beste vriendin met haar hele familie, vanavond was meneer dus wel wat onrustig!
    Slaapt nu in de box, om 23u flesje en naar bed, en wij dus ook!
    We zullen zien wat de nacht ons brengt.... ;)

Verder alles goed hier, geen bijzonderheden :)

8. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Geweldige foto van jordy in z'n vlinderdas!!! :)

Ben ook benieuwd naar de foto van Jesse! En nu al tandjes... Jee!!!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wow tandjes?? heeft ie daar veel last van gehad?

Ik heb niet alles gelezen, ben best moe, ga afsluiten....
    Lois drinkt fles elke keer niet leeg...al een paar dagen niet. vervelend maarja niks aan te doen, kan het er moeilijk in gieten.

10. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    manlief ziek, kotsen. Ff kolven zodat ik straks genoeg kan geven. Hoor oudste ook ff doorslapen allemaal!! Vanmiddag verjaardag. Woensdag mn pa en ma hebben m nog ma 1 x gezien..

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    23u - 5.45u !!!!!! Das fijn! ;)

Beterschap wapje! De buikgriep gaat nog steeds rond dus.... :(

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier 22.15 - 07.30! Wow! Oke om drie uur wel een uur lopen spoken dus was druk in de weer rond die tijd.

Wapje, nog maar 1 keer gezien? Wonen ze ver weg?

Meikie, super leuke foto!

Natalie, wat snel met de tandjes zeg.

Vandaag lekker rustig dagje, m'n vriend is vandaag ook nog vrij.
    Pasfoto maken voor haar idkaart, langs de gemeente voor de aanvraag. Tablets kijken, neem ik de galaxy of de iPad...vast geen mensen hier die de galaxy hebben?

Kerst was trouwens erg geslaagd, F. was ook heerlijk rustig dus konden gezellig lang tafelen.

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!!!

@ Meikie: wat een leuke foto van J :)

@ Rica: Hier heeft M het ook gehad, gaat nu weer beter, de flessen zo goed als op.
    Het wordt dus weer beter, hij heeft het zelf geregeld...

@ Pruts: Wauw.. Goede nacht zeg!! Wordt dan toch nog een doorslaper voor 2012 :) ;)

@ Wapje: Wat vervelend dat die buikgriep blijft rondgaan bij jullie!!

@ Daantje: Heerlijke nacht gehad, jammer van het uurtje rommelen...

Hier mega-lekker geslapen!! M. om 19.30 zijn fles en hadden hem dus nog wel verwacht. Heeft hij doorgeslapen tot 04.30!!!! En daarna tot 08.30 en de oudste ook!!! :) :D :) ;)
    Owwww... Hij heeft trouwens ook maar 4 flessen gedronken; 06.30-11.30-16.30-19.30...
    Wauw

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Goedemorgen,
    Drukke kerstdagen achter de rug, was erg gezellig ondanks dat L. veel huilde:(. Was echt jantje lacht, jantje huilt. Weet het soms echt even niet meer. Ook drinkt hij zijn flessen niet meer leeg laat gemiddeld 40 a 50 cc staan. Hierdoor red hij het niet om de 4u een fles. Nu besloten om de 3 uur 165 cc, kijken hoe dat gaat vandaag. En de nachtten dan ook weer beter gaan.

Zag een hele lieve foto van J, super schattig Meikie!

Nu even de boel terug lezen...

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wat een heerlijke nachten allemaal hier zo te lezen, gaat de goeie kant op meiden!

@Rrianne, balen dat L zo huilerig is. En dat ie zn flessen niet meer op kan? Geen idee wat het is, maar misschien even aan het cb advies vragen?

@meikie, hahah leuke foto! Leuk vlinderdasje ook, enigggggg :D

Hier een beetje een kater pfff.. Gister uit geweest, was half 5 thuis en half 10 alweer uit de veren haha. Nja ik heb 11 maanden geen kater gehad nu weet ik weer wat het is hihi.

Mn vriend heeft lekker vakantie, dus deze week een hoop regelen voor ons nieuwe huis. We hebben een nieuwbouw woning gekocht (is pas volgend jaar af) maar een hoop geregel met notaris enz.

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemiddag dames!!

Hoop bijgelezen, maar meeste al vergeten, iedereen wel leuke kerstdagen gehad lees ik, jammer van de huilende baby's maar zijn ook best drukke dagen dus kan best daar aan liggen.
    Wij kerstavond met mijn ouders en zus met man en kids gevierd. Hadden afgesproken dat ieder wat zou doen voor het avondeten, ik had voorgerecht en dessert en was supergeslaagd, mijn grootouders waren er ook nog bij voor het eten en erna kadootjes op gaan maken. Iedereen goed verwend natuurlijk maar Elke voor haar eerste kerst natuurlijk helemaal super verwend!! Kan natuurlijk ook maar 1 keer eerste kerst zijn he ;)
    Elke heeft het goed volgehouden al de drukte, alleen op kerstavond pas om 1.30 gaan slapen, 4 keer op moeten staan voor een speen maar wel geslapen tot 9 uur, dus viel me best mee.

nu maar weer klaar maken voor oudejaar, gelukkig doen we dat lekker rustig thuis, alleen mij zwager komt naar ons, zullen we wel spelletjes gaan spelen...heb verder ook eigenlijk weinig met oudejaar, dus gewoon gezellige avond vind ik al meer dan prima...jullie bijzondere plannen met oudejaar??

@Meikie: wat een schatje op de foto!! Echt superlief met zo'n strikje :D

@nachtbrakers: het begint er op te lijken dat jullie ook wat langer kunnen gaan slapen toch??

ben de rest al weer vergeten!! :D

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Zucht, steun, kreun, puf, we zijn weer thuis! Drie dagen de hort op geweest (1ste kerstdag bij mijn moeder in Eindhoven, 2de kerstdag bij schoonouders in Waddinxveen en vandaag verjaardagen in Waddinxveen en Woerden), inclusief logeren. Wij zijn doodop en Timo had het bij de laatste verjaardag vanmiddag - een kinderverjaardag, dus lekker druk - helemaal gehad. Dus na een uurtje lekker naar huis gereden, fles gegeven en naar bed. Hij kwam zichtbaar tot rust. Grote glimlach en ontspannen lijfje, zo mooi om te zien. Hij heeft het supergoed gedaan, maar dan merk je dat hij die drukte toch echt wel meekrijgt.

Gelukkig deze hele week veel plannen, maar niets dat moet, dus we doen waar we zin in hebben.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dames hoe waren de kerstdagen!???
    Ik ben zo moe van dat gevlieg heen en weer, ik ben de laatste dagen ook gewoon vreselijk moe en futloos. en dan te bedenken dat ik zondag moet werken :(...ik ben echt nergens zin in!
    als ik die jackpot won zagen ze mij niet weer :D

jaaa de kindjes leren het al aardig he!
    Nou verder heb ik weinig te melden....

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Even snel een vraagje tussendoor,,
    Hoeveel voedingen geven jullie je kindje? En hoeveel cc?

R krijgt nu 5x 180cc + 6 schepjes, en ze heeft daar echt genoeg aan maar is dat niet te weinig? Lees soms dat ze al 200 mogen?

En voor de meiden hier die op het KDV werken, als ze de kindjes daar heen gaan moeten ze dan al een ritme hebben? Hier lukt dat nog niet echt..

20. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ daantje ze wonen ongeveer n uurtje hier vandaan

Deel Deze Pagina