Juli 2012 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Reintje85, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ja heeeeelll erg vroeg maar... niet minder leuk!
    Wie hoopt er ook juli 2012 (weer) mama te worden?!

Naar mijn berekening ben ik 3 juli uitgerekend en nu dus 5,5 week zwanger:D

Ik ben 26, getrouwd en heb een prachtige dochter van net 1 jaar. En nu op naar de volgende!:D:cool:

Wie volgt...

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik ben denk ik ongeveer 1 Juli uitgerekend. Ik heb een tweeling (meisje-jongen) van 9 maanden. Die heb ik gekregen doormiddel van de MMM, nu spontaan zwanger door de pil heen, enorme schok kan ik jullie vertellen, maar inmiddels vind ik het erg leuk. Ik ben 23 jaar, vriend is 27, en we hebben dus een enorm leuke tweeling van 9 maanden, drukke boel maar erg gezellig!

3. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Haha en dan zeggen mensen tegen mij: Jij gaat het druk krijgen met 2 van die kleintjes...wat krijg jij dan wel niet te horen, hihi.

Maar leuk joh! Zal een gezellige boel worden bij jouw. Kan me voorstellen dat het wel even schrikken is als je ineens zwanger blijkt te zijn terwijl je ervanuit gaat dat je daar weinig kans van hebt.

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Ik meld me hier ook.
    Heb echt geen flauw idee hoe lang ik zwanger ben, maar waarschijnlijk nog maar net. De vk kwam uit op 8 juli. Heb namelijk na de bevalling van onze dochter in dec. geen menstruatie gehad. (gaf steeds bv)
    27 nov. hebben we een echo en horen en weten we meer.

Het is voor ons een enorme verrassing en we zijn ontzettend blij. :D

Dit wordt ons vierde kindje. We hebben twee jongens van 3,5 en 2,5 en onze dochter wordt over een maand 1.

Ook gezellig en druk .;)

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oh, en ik ben 29. ;)

Gefeliciteerd trouwens!!! :D

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik denk dat mensen vooral schrikken als ze het horen.... Ik heb 2x een mk gehad dus zit nu weer in spanning ook omdat ik vorige week misselijk en moe was en nu niks meer bruis van energie! Wow cars bij jou ook een druk gezin... Leuk hoor! Wanneer hebben jullie de echo? Ik heb er al 2 gehad omdat er vorige week een cyste is geknapt in mn buik. Nu moet ik morgen weerna de gyn. Maandag zagen we een vruchtzakje zitten en was mn hcg 2100, ben benieuwd morgen!

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oh wat spannend mm7. Heel veel succes ermee. Lijkt me echt spannend wanneer je al eens een mk hebt gehad, laat staan twee.

27 nov. hebben wij de termijnecho. Toch ook weer spannend.

8. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Wow je vierde kindje in 4 jaar:D Das heel druk, maar wat leuk! Ik heb ook altijd graag meerdere kindjes dicht op elkaar gewild. Dus ik timmer aan de weg;)

Ik heb 16 november mijn eerste echo. Spannend! Kan bijna niet wachten. Als alles maar goed zit... valt me op dat ik nog helemaal geen kwaaltjes heb. Behalve al een giga buik. weet niet meer hoe dit was bij mijn dochter, volgens mij was ik rond deze periode bij haar wel erg misselijk. Maar ja, je weet het nooit he... spannende tijden!

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ja is heel spannend 1x mk voor de twins, en 1x tijdens de twibs, want hun waren een drieling. Ik was nu heel positief maar omdat ik ineens niets meer voel of merk slaat de twijfel weer toe, hopelijk is mn hcg morgen mooi gestegen en zien we wat meer op de echo! Spannend voor jou hoor de 27e!! Hebben jullie kwaaltjes?

10. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Kijken ze dan morgen naar je HCG of dat gestegen is? Of kunnen ze ook wat op de echo zien? ja snap wel dat ze wat zien;) maar bedoel, een kloppend hartje nog niet toch?

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Nee kloppend hartje ga ik niet vanuit. Ik denk dat een stijgend hcg het belangrijkste is, en misschien dat het vruchtzakje wat gegroeid is... Met mn tweeling zagen we de hartjes kloppen met 6 weken en 2 dagen. Ga er dus vanuit dat we dat pas volgende week zien, dan hebben we ook weer een echo. Ze gaan nu vooral kijken pf al het vocht uit de cyste weg is in mn buik.

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hoi meiden!

Ik kom me ook aanmelden. Ben 6 juli 2012 uitgerekend! Ik ben morgen 5 weken zwanger. Over een kleine 2 weken krijgen we een vroege echo, omdat ik in aug een MK heb gehad met bijna 9 weken. Erg spannend dus!

13. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik ben waarschijnlijk rond 9 juli uitgerekend. Het is ons eerste kindje, dus heel spannend allemaal. 1 december staat de 1e afspraak gepland. Duurt mij eigenlijk nog veel te lang haha

14. Mandjeeee

Mandjeeee Lid

31 okt 2011
    8
    0
    0
    NULL
    aalten
    Hoi Hoi,
    ik ben hier nieuwe ben er zondag achter gekomen dat ik zwanger ben:):):)
    heel erg spannend volgens de berekeningen ben ik rond 11 juli uitgerekend.
    dit is ons eerste kindje.
    groetjes amanda

15. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Meiden gefeliciteerd....

Ook ik mag me hier melden. Na eigen berekening zal ik ongeveer 12 juli moeten bevallen.
    Wij zijn zwanger van de 2de. We hebben al een prachtige dochter van 2.

Nu ben ik vrij stevig maar ik heb het idee dat mijn buik nu al met de dag steviger aan het worden is. Zal het aan mij liggen?...

Groetjes

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

ik ben er woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje
    Ons dochtertje is van 15 juli 2010 , dit kindje verwacht ik rond 4 juli. Dit is een schatting omdat mijn cyclussen niet gelijk waren.

Hoop dat dit een gezellig kletsclubje word!

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Wat leuk, nog meer zwangere erbij! Gefeliciteerd allemaal!

Hier net bij de gyn geweest, hcg was mooi gestegen nu 7000, maandag was het rond de 2000. Vruchtzakje was ook goed gegroeid, volgende week vrijdag terug, als het goed is zien we dan het hartje kloppen, spannend!

18. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roos23
    Ik heb er ook wel last van. Vooral savonds na het eten. Normaal werkten mijn darmen al niet echt super, dus nu extra zichtbaar! Ben wel heel benieuwd hoe lang ik mijn eigen broeken nog aan kan haha.

Aan alle meiden; Gefeliciteerd! Geniet er van :)

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Alle nieuwelingen: welkom.

Dit weekend heb ik het druk, maar ik wil volgende week wel een lijst maken van alle zwangeren. :)

Fijn weekend.

20. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Over -nu al zichtbare buikjes gesproken-

SHHOOWWEENNN!!! Ik begin... Heel gek, maar dit is in 1,5 week zo gegroeid...:D
    Bekijk bijlage 196388

Deel Deze Pagina