Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen, ben ook niet aan het bevallen hoor. Maar wel lekker aan het slapen, heb tot 10 uur liggen ronken, 2x eruit, maar hele goede nacht gehad. Balen dat het jou niet is gelult, Waterlelie.

Meikie, ik heb hetzelfde verhaal als jij. Wij kregen (jaren geleden) toen we in Nieuw-Zeeland waren mijn vader aan de telefoon dat hij bijna een jaar eerder was getrouwd met zijn vriendin. Had zich tegen zijn zus versproken, dus vond dat ik het ook maar moest weten. Mijn ouders zijn niet leuk uit elkaar gedaan, dus daar zat nog een heel verhaal aan vast, maar toch. Ik voelde me behoorlijk gepasseerd, dat zal jouw zus ook wel zo gevoeld hebben. En jij ook?

Prutsje, hoe is het met je?

Poookie, wat leul dat jullie nu al naar buiten zijn geweest met Stijn. Hij is misschien niet de grootste, maar doet het volgens mij prima!

Mum, hopen dat je dochtertje niet grieperig wordt. Beterschap voor haar!

Linda, shop ze!

Waterlelie, ik ga ook in de hangmat. Gisteren met mijn man geoefend in het eruit komen en dat moet lukken... Lekker!

2. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Het is hier drukker aan het worden... Iedereen wordt langzaam wakker.

3. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Goodmorning, hier ook weer fris en fruitig!!!!
    Heerlijk, voel me 10x beter dan gisteren.

@Meikie gefeliciteerd met je paps! Leuk voor hem dat hij weer zo gelukkig is!
    Beetje jammer weer van je zus, maar ja dat zijn zussen.
    @Linda shopse bij de V&D
    @ Pookie, geweldig zeg dat Stijn het zo goed doet!! En lekker met dit weer naar buiten, heerlijk!

Ik ga ff vast et eten voorbereiden, ben vanaf 12.15 weg.
    Eerst ff lekker lunchen in de stad, daarna lekker nr mn zusje in de zon. Genieten!
    Fijne dag

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mama05: Fijn dat jullie de verjaardag van je dochter in ieder geval zwanger overleefd hebben..
    spannend hoor morgen strippen!

@ Prutsje: Tja idd van dat weer wordt je wel ziek..
    snotneus was hier alweer weg, ze ligt alleen al 3 nachten te hoesten als een zeehond, maar nu is
    het overgeven helaas :( t beetje wat ze net gedronken had kwam er alweer met een noodgang uitzetten..
    heerlijk he dat prachtige weer!

@ EB: Thanx! Lekker geslapen dus :D fijn hoor!

@ Sandra: Klinkt als een lekker dagje! geniet ervan.

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ook ik ben nog niet aan het bevallen hoor hahah.....ik zou wel willen:D dadelijk naar de vk, ben benieuwd of die kleine goed is ingedaald nu, i hope so!!!!

@slapen...fijn dat veel meiden weer een goede nacht hebben gehad...hier ben ik er maar liefst 6 keer uitgeweest pffff...ik blijf plassen!!!

@weer....wat een weertje krijgen we de komende dagen he??? dat wordt rustig aan doen....ik kon 7 weken geleden al niet meer tegen die warmte, dus dat wordt puffen deze dagen...

@bevallen....meiden het is wel weer tijd voor een beep hoor...dus ff ons best doen he hahahhaha...geintje!!!

6. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @mum balen dat je meisje ziek is. En thanx voor de tip je brengt me op ideetjes!

@pookie wat fijn dat stijn het zo goed doet! En voor het eerst naar buiten en dan ook nog met dit weer! Ik ben helemaal niet jaloers haha

@sandra veel plezier vandaag!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ DQ: Ben benieuwd of de kleine is ingedaald!
    pfoe 6x plassen... ik 2x maar moest wel héél nodig elke keer..
    Prachtig dat weer idd maar had van mij ook wel ietsje minder gemogen idd, die
    warmte doet me niet meer zo goed.

@ Linda: Helaas begint het alleen pas om 17.00 uur vanmiddag!
    Ik ga vanavond even als ons meisje niet nog zieker wordt!

D.imara zit nu toch aan haar boterham en heeft bijna een hele beker sap op dus duimduimduimduim dat dit er gewoon in blijft.

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey! Ik had ook wel babynieuws verwacht (gehoopt) ;)
    Hier geen nieuws, lekker rustig aan gedaan vanmorgen (je moet wat op je eerste verlofdag :D ;)) en net bij de gyn geweest. Alles weer goed, een gemiddeld kindje qua grootte, dus dat is mooi en kan gewoon thuis bevallen :D

Zo lekker met de benen op de bank broodje eten en vanmiddag heerlijk in de tuin zitten :)

@ DQ: Hoe was het bij de VK? Al ingedaald??

@ Mum: Hoop dat D. het heeft binnengehouden en aan de beterende hand is nu ;)

@ Sandra: Veel plezier!

@ EB: Heerlijk zo lang uitslapen zeg!!! Geniet er nu nog maar van :p :)

@ Mama: Spannenddddd..... Beeb houd zich dus goed aan de afspraak?!?! :D ;)

@ Meikie: Dat is wel ff vreemd denk ik.... Tjeetje... ;)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Karine: Dat is fijn zeg dat je gewoon thuis mag bevallen!

Nou ons meisje doet me even versteld staan.. ze vroeg net om haar 4e boterham, die heeft ze bijna op (incl korstjes) en er zit al 1,5e beker sap in :$ ze krijgt ook alweer praatjes.. dus wat haar nou dwars heeft gezeten :(

10. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Jeetje Mum, die wordt tonnetje rond, 4 boterhammen krijg ik niet eens weg! Heeft wat in te halen denk ik. Fijn hoor.

Karine, je zal je verlof maar beginnen met zulk weer!

Lig in de hangmat met ereader, mobiel, ipad en vaste telefoon. Krijg overal berichtjes op (niet op de ereader natuurlijk, da's mijn boek), hoef er gelukkig niet steeds uit. Heerlijkheid:D:D:D

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier even een snel berichtje van mij....
    Ik vind het erg leuk hoor voor mijn vader. Hij verdient het om eindelijk zo gelukkig te zijn. Maar het is wel gek om zo te horen, maar als het aan mij ligt zou ik het net zo doen eigenlijk..... ;)
    Wbt mijn zus, die heeft altijd al het idee gehad dat zij belangrijker is dan de rest en kon er naar mijn idee niet tegen dat zij nu even niet in de belangstelling stond..... Maar goed ze moet maar kijken. Ik was zo moe dat ik als een blok in slaap ben gevallen.... :)

Maar goed we gaan zo mijn vriend zijn diploma ophalen, dus nog een drukke dag. Daarna lekker de bbq aan, dus lees wel tussendoor wel mee ;)

oja nog een psje; mumtobe, bedankt voor je tip over die billendoekjes ;)

12. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Mumtobe21 gelukkig gaat het beter met D.
    lastig he dit weer heb er hier ook een die flink aan het
    hoesten is.

@ Karine lekker thuis bevallen.

@ Poookie dat is het voordeel van het mooie weer lekker wandelen met stijn.

@ sandra geniet ervan.

@ Eb makkelijk he die luxe van tegenwoordig.

Vanmiddag naar het ziekenhuis dan weten we de tijd voor maandag.
    Dochter is vandaag thuis dus lekker kunnen uitslapen.
    Het weer vindt ik minder m´n voeten zijn wel erg opgezet pas mijn slippers bijna niet meer.
    Kleine beweegt nog steeds goed.

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Prutsje, hahaha ik heb het niet gelezen.
    Waaauuww van 195 naar 60. Wat ook een prijs he, kinderlaarzen voor 195. . .

Meikie, wat ontzettend leuk en wat een verassing zeg. Vervelend van je zus, alles wel
    weer uitgepraat?

Dolfijnjes, Leuk zo'n oppasdagje, veel plezier:D.

Pookie, het was ook heerlijk weer. Kan me zo voorstellen dat dat echt genieten is

Linda, veel shop-plezier

Mumtobe, aaah ziel. Hopelijk zet de griep niet door. Owwww lees dat jullie broodmonstertje net vier boterhammen naar binnen heeft gewerkt, hihhi. Dat is een goed teken.

Mama05, alvast gefeliciteerd met je mannetje. Spannend hoor morgen! Hoop dat het wat uithaalt.

EB, aaaah dat klinkt heerlijk die hangmat

Meiden met een slechte nacht, duim voor jullie dat jullie vannacht ook weer eens lekker slapen!

Hier een heerlijke nacht gehad, ben er zelfs niet één x uitgeweest en doorgeslapen tot 10 uur vanmorgen, bijna het klokje rond. Net de badkamer flink gepoetsd, nu even bij mijn ouders op de thee en zometeen naar de VK...
    Fijne dag allemaal. .

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wow mum, 4 broodjes! Wat kunnen ze soms opeens toch veel eten hè? Mijn nichtje van anderhalf kwam laatst eten en mijn zus zei dat ze 1 pannekoek eet. Nou er ging echt veel meer in...begon te twijfelen of ik nog wel meer moest geven of dat mijn zus dan 's avonds met een kotsend kind zou zitten...kennelijk geven ze goed aan hoeveel ze kunnen eten, weer wat geleerd haha.

@ Elisabeth, relaxed dat je in je hangmat in de tuin ligt. Nog niet gestoord aan het worden van de mensen die vragen of je al bevallen bent?

@ Karine, top dat je thuis mag bevallen. En wat een heerlijke start van je verlof met dit weer!

Hebben jullie al vitamine k in huis gehaald voor de baby ivm borstvoeding? Ik heb er nog niet naar gezocht, maar er zullen wel weer 20 potjes van zijn bij de drogist.

Wel al gekeken naar zoogcompressen, waren er ook al 20 van ofzo. Hoe weet ik nu welke goed zijn? Zag zelfs dat je uitwasbare hebt...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: haha ja ik stond ook te kijken..
    maar goed het is ontbijt en lunch ineen ;)
    en gistermiddag op het kdv had ze ook maar 1 boterham op en het avondeten gisteravond ook maar een paar hapjes.

jij zal er lekker bijliggen zeg :D 2 jaar geleden dobberde ik hoogzwanger op ons zwembad(je) in de tuin heerlijk..

@ Meikie: Druk dagje idd.. lekker bbq-en! Graag gedaan hoor ;)

@ Natalie: Spannend hoor! hier ook last van dikke voeten sinds gisteravond.. lekker dat je dochter een dagje thuis is!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Dat klinkt als een geweldige nacht :D
    succes bij de vk! Fijne dag!

@ Daantje: haha ja ze vroeg zelfs om een 5e boterham..
    nou daar heb ik even voor gepast, we zien over een uurtje wel weer verder als die 4 er nog inzitten ;)
    je zus uiteindelijk niet met een kotsend kind gezeten? hihi

wbt Vitamine K die heb ik van een vriendinnetje gekregen die snel gestopt was met bv geven en ze had nog dichte verpakkingen
    staan.. ben er dus verder ook niet in thuis.

qua zoogcompressen heb ik goede ervaringen met de wegwerpdingen van Natusan, daar zit een plakstrip op zodat ze niet gaan zwerven.
    ik heb vorige keer Lilypads aangeschaft, van die siliconen dingen en dat zijn echt ondingen, zeker voor dat geld..
    in de periode vóór de bevalling ging het nog wel maar na de bevalling liepen die dingen binnen een half uur over in mijn shirt
    en dat terwijl ik niet eens bv gaf ;)

nu ga ik dus weer gewoon voor de natusan zoogcompressen, daarvan kun je er ook meerdere indoen als je erg veel lekt.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hey dames

ons meissie is nu naar het ziekenhuis, ze is geel, niet gegroeid en eet nu ook slechter....
    ze gaan even prikken om te kijken naar het geelzijn...in het ergste geval zal ze opgenomen moeten worden maar hopen dat het meevalt wat ws ook wel zal zijn maar jeetje wat kun je je hechten aan zon kleintje...ookal is er niks aan de hand kan me nu al druk maken dat ze daar is! arm meissie!

hoe gaat het verder hier?heb nog niet gelezen, ga ik nu even doen!
    misschien zijn er al wel dames bezig ;)

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Rica, wat zielig voor je meisje. Succes!!!

@vitamine D en K, ik las dat je het mag geven op dag 8. Ik vind ze best duur om ze nu al in huis te halen als ik nog niet weet hoe de bv zal gaan. Dus ik heb nog even de tijd ;)

Jeetje, wat een hitte. Maar toch lig ik heerlijk op mijn luie reet in de zon haha

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, wat vervelend! Heel veel sterkte voor jullie, hopelijk valt het allemaal reuze mee.

20. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Rica sterke hoop dat ze weer snel thuis is.

Deel Deze Pagina