mmmm nog steeds niks van meike ben al twee keer wezen kijken vandaag hahaha (hoezo nieuwsgierig) Mumtobe vervelend zeg al die bloedingen!! hopelijk weet de gyn hoe het kan?? kraamviste wij geven deze keer een kraamfeest (as zaterdag) maar ik weet inderdaad bij de tweede kregen wij ook veel minder kraamviste net of het nieuwe er al van af is!!! Iedereen met huilende baby heel veel succes en sterkte, hopelijk knapt het snel op!!! alvast nieuwe tropic open wil ik best doen maar moeten we even een andere naam doen denk ik omdat er vast al 1 is van die andere mensen van de lijst!
Ons nieuwe mama-topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/313014-oktober-2011-mamas.html Tot ziens bij de mama's!
oooohhh.. wij zijn gemeen nu moeten de mama's uit het andere oktober topic een andere naam verzinnen! @ Pookie: jeetje wat schrikken zeg van je placenta :O knappe vent is het die kleine Stijn! @ Mama05: ja ik hoop dat hij het weet, ben die onzekerheid en de angst zo beu..
@ eb idd hier veel tuttige dingen bloemetjes strikjes roezeltjes etc etc. ben ook vd stoere kleding en dat is er voor meisjes ook wel hoor! @ pookie pff schrikken zeg vd placenta gelukkig is jullie mannetje gezond!
Nog geen baby nieuws... Ik weet niet meer wie het zei, maar ik gebruik infacnol vanaf het begin al niet bij elke voeding. Voor mijn gevoel was dat wel heel veel. En ik moet zeggen dat het hier wel werkt en ook het poepen gaat goed. Dus is wel het proberen waard om het niet bij elke voeding te geven. Maar Jah
Wapje: ik herken het probleem qua voeden, vooral omdat ze nog steeds niet goed aanhapt en ik soms dus enorm zit te hannesen, dat wil ik echt niet doen waar mensen bij zijn. Of nou ja, goede vriendinnen en mijn moeder en schoonmoeder die mogen er wel bij zijn maar daar blijft het dan wel bij. Ik trek me gewoon even terug in de slaapkamer, snappen mensen ook wel. Bij ons is het nog best rustig qua bezoek, en ik moet zeggen dat ik dat prima vind zo! Ik moet er echt niet aan denken om elke dag mensen over de vloer te hebben, vind het hartstikke gezellig hoor maar niet elke dag. En ook hier telt mee dat ik me door de bv gewoon niet optimaal voel (zowel lichamelijk als mentaal) dus daarom heb ik ook liever nog niet teveel bezoek. @Poookie: wat lekker dat het zo goed gaat bij jullie, en wat een luxe zeg, 5 voedingen! Wij zitten nog steeds op 7, denk niet dat het erg snel minder gaat worden.
Wapje, je hebt zeker leuke stoere meidenkleren! Sta er soms ook verlekkerd naar te kijken... Ik spam ook een paar fotootjes:
Hoe kan ik zo'n klein fotootje naast mijn naam krijgen? Heb al avatar en profielafbeelding geprobeerd, maar hij staat er nog niet. Edit: nu dus wel
@ eb wat n schatje is timo! Zag van stijn ook n mooie foto voorbij komen! @ muts ik ben de visite na 5 weken wel beu hebben ook n week niks gehad ofzo hoor had liever net als mama een kraamfeest gehouden lekker alles in 1x en je ben er vanaf! Gister had ik zoiets van mensen de kleine gaat in bad haha en toen gingen ze wel weg Met andere woorden oprotten. En van mensen die ik gezellig vind dat ze komen zijn altijd snel weer weg pff
Om 17.05 is Meikie bevallen van hun zoon Jordy Roan via een keizersnede. Hij weegt 4400 gram en is 57 cm. Van harte gefeliciteerd Meikie en man met jullie zoon Jordy, het lange wachten is eindelijk beloond! Hoop dat alles goed met jullie gaat, nu lekker bijkomen en genieten.
Hoera!!! Dus toch een keizersnede, maar wat geeft het. MEIKIE, GEFELICITEERD MET JORDY! Wat een lange kerel. Nou dames, dan gaan we nu officieel naar de mama's. Spreek jullie daar!
Hmmm, hier gaan de flesjes beter, 123 speen gekocht, op 2 gaat ie wel erg hard, maar tussen 1 en 2 gaat t goed. Hij heeft vanmiddag om 16.45 100cc op en nu om 19.45 even twee keer kort aan de borst en daarna nog 80cc fv. Hij spuugde net wel weer flink, nou meer alsof hij overloopt. Borsten worden nog wel gespannen, maar merk dat de productie stukken minder is. Morgen beginnen met die pilletjes, hopen dat t goed helpt. Ben opgelucht met deze keuze! Ben trouwens blij met de kleertjes die ik tot nu toe heb gekregen, ik hou ook van stoere kleertjes en tot nu toe echt gave dingen gehad! Ik heb expres maat 62 gevraagd omdat ik die niet had. En ik heb ook het 'eetsetje' van lief gehad, bordje, kommetje, tuitbeker, bestekje en slab! ZO leuk!! Rrianne, wij zijn voor de mobile van Tiny love gegaan, blauw met felle kleurtjes en met de klassieke muziek... Niet dat dat ons ding is, maar dan weet je misschien welke ik bedoel. Xavi lag er net in de box naar te kijken, zooo cute! EB, ik heb ook een babybjorn wipper, zo fijn! Ik heb alleen een zwart met grijze.
Wapje, dat vond ik ook zo irritant, dan kwam hij net om voeding als het huis vol zat. Ik kolfde ook af, dus meestal zorgde ik dat ik dan een flesje klaar had. Hahaha ja hoor, ik neem het vaak mee naar huis en dan denk ik er nog ff over na, en jaaa het komt vaak voor dat het na een dagje regelrecht weer terug naar de winkel gaat hahaha Pookie, oeeeh dat is idd schrikken van je placenta. Dat is dus wrsch ook de reden dat jullie kereltje zo vroeg kwam neem ik aan? Gelukkig doet hij het nu super. Lekker ventje hoor! Nutriton gaat hier geloof ik ook echt werken, alleen dat kreunen en steunen hier ook idd. Mama05, alvast een hele gezellige dag zaterdag! EB, Wat een heerlijk tevreden ventje! Kraambezoek is hier ook wel lekker verdeeld, over het algemeen 3x in de week. Heerlijk zo. Prutsje, volgens mij kon je het setje sparen met punten van iets? Ik heb alleen het bordje, tuitbeker en kommetje. Vind hem ook erg leuk! Fijn dat het je rust geeft, ik ben achteraf ook blij met de keus. Zit echt een stuk lekkerder in me vel en kan wel 10x meer van mijn gezinnetje genieten Even spammen hoor! In mijn album staan ook weer nieuwe foto's
Jaaaaaaa Meikie!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat een lange man zeg! Nu ook lekker genieten! Liefs