Oh meikie geweldig dat jullie zoon er is!!!! Heel veel geluk, hoop dat je snel hersteld van de keizersnee. Hier vooral even druk met onze kleine muis dus weinig puf om te reageren, maar lees wel mee. En meiden: we kunnen over naar de oktobermama's! Jeeh.
Meikie: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jordy!! Flinke vent zeg! jammer dat het uiteindelijk toch een ks is geworden, hopelijk knap je snel op! geniet van je mannetje!
Dan verklaar ik dit topic voor GESLOTEN! Nogmaals de link van ons mama-topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/313014-oktober-2011-mamas.html
Hier even een berichtje van de trotste vader van Jordy (ben de vriend van Meikie). Het was een zware bevalling maar dat zal Meikie zelf wel vertellen. Ze moet nog zeker 2 dagen blijven en ik heb de laptop meegenomen dus ze zal het nodige posten hier... Het is een heerlijk ventje en we zijn er allebei supertrots op. Bedankt voor alle felicitaties en steun van de fagelopen tijd namens ons.
Meikie & vriend, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!! Eindelijk is jullie ventje er! Ik hoop dat je snel herstelt van je ks-bevalling! en nu eindelijk lekker genieten van die frummel. Dikke knuffel!
Jippie goed nieuws! Dennis heeft alweer een nieuwe baan! Gelukkig snel gegaan. Januari begint hij, dus heeft hij nog even 'verlof' samen met mij. Het tweede goede nieuws is dat mijn tante geen uitzaaiingen heeft van de borstkanker. Ze krijgt wel bestaling, maar voorlopig dus goed nieuws. Het derde goede nieuws is dat mijn vader nu twee weken op zijn nieuwe werk/opleiding begonnen is en het heel erg naar zijn zin heeft. Hij is ook (bij verre) de beste van de klas, dus dat is ook heel leuk voor hem. Met Jade gaat het trouwens goed. Helaas heeft ze alleen last van spruw. Gelukkig wordt het al iets minder met de medicijnen die ze gekregen heeft. De bv gaat nog wel goed. Alleen had Jade twee nachten terug opeens 5,5 uur achter elkaar geslapen, dus ze klapten bijna. Dacht ik mooi even te kolven... apparaat stuk! Nu aan het kijken voor een nieuwe. Ik ga meteen maar voor een dubbele, dat scheelt een hoop tijd en ik weet toch zeker dat ik hem een tijdje ga gebruiken. Verder ben ik weer streng begonnen met ritme en regelmaat. Dus slapen-verschonen-drinken-knuffelen-box-wakker in bed. Ze wilde namelijk alleen aan de borst en bij mij zijn. Dat begon ik een beetje zwaar te vinden en ik sliep 's nachts bijna niet meer. Dus heb ik de cyclus onderbroken en het gaat al 2 dagen super goed. Ze pakt het heel goed op en ik heb eindelijk mijn handen tussendoor vrij. Ik had het eerder moeten doen, maar ik was weer te soft. Ik kon ook niet echt goed afstand doen van haar en wilde haar ook bij me houden. Helaas ging dat in mijn en haar nadeel werken. Ze slaapt nu veel meer en langer en drinkt veel beter.
Hoi hoi iedereen, Ik ben sinds 17 augustus moeder van een lieve zoon en spaar eigenlijk al het hele jaar geboortekaarten, ze zijn vaak zo verschillend, erg leuk. Mochten jullie een kaartje over hebben, zou ik die dan mogen hebben. Zou je me dan een PB willen sturen, dan geef ik mijn adres. Alvast bedankt....