Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @daanquinty mooie buik hoor mis die van mij zo nu en dan wel
    @Wendyw80 Nog effe volhouden meis komt wel goed tis ook niet altijd even makkelijk neem in ieder geval je rust
    @Karine geniet lekker van je verlof
    @prutsje spannend meis ben jij de volgende?
    @Pookie heerlijk meid wat doet Stijn het goed lekker genieten hoor
    @Rica sterkte ermee weet precies wat je bedoelt. Hopelijk valt het mee
    @vitamine die krijgen wij vanuit het ziekenhuis dus dat scheelt dan wel weer zijn inderdaad erg prijzig
    @ll Davey is 100% zeker maandag thuis joepie ben echt zo blij. Morgen ga ik rooming in doen heerlijk een hele dag met mijn ventje kroelen zonder verpleegsters heb der echt zin in. Hij drinkt alles nu zelf en is flink gegroeid. Hij is 52cm en weegt nu 3025 bijna zijn geboorte gewicht.
    En meiden zet hem op he nog effe volhouden de laatste loodjes wegen het zwaarst maar jullie kunnen het. Neem vooral je rust. Dikke knuf voor jullie allemaal.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rica: Jeetje zeg dat is niks dat je meisje naar het ziekenhuis moest :(
    hopelijk is ze snel weer thuis en gaat ze lekker groeien! Sterkte!

@ Waterlelie: ik zit binnen met de deur dicht omdat het mij te warm is buiten haha

@ Wherona: Wat een goed nieuws zeg :D hoop voor jouw dat het snel maandag is!!

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rica: Sterkte met je meissie!!!

@ Wherona: Dikke duim voor Davey!!! Toppertje!!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wherona: goed nieuws!!!!!!! :)

Hier hebben we de hele dag buiten gezeten en gelegen. Emma heeft na haar korte dutje in het zwembadje gespeeld, zo leuk voor haar. Echt nooit gedacht dat we dat nog na de zomer konden doen.

5. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @rica hey wat balen joh. Hoop dat het snel wat beter gaat met je kleine meid!

@wherona wat een goed nieuws! Lekker genieten morgen en maandag als die echt naar huis mag!

@waterlelie wat een luxe he dit mooie weer nog! Klinkt als een hele gezellige middag samen met je meisje!

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Wherona wat een lekker nieuws zeg!!! :D
    Top ventje is Davey!

Rica heel veel sterkte, hopelijk valt 't mee met je meissie en hoeft ze niet te blijven in t zkh... Knuf!

7. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Waar is iedereen... Aan het genieten van de zon.

Nou ik lig op de bank en heb het te warm. Vandaag bij de vk geweest en alles was weer goed.

Wherona... Heerlijk vooruitzicht, geniet ervan!

Rica... Sterkte, hopelijk gaat het snel weer beter.

Nou wie is de volgende, kijk elke ochtend met spanning. Fijne avond voor iedereen.

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @rica...he meid wat rot zeg dat je meisje naar het ziekenhuis moet...hoe gaat het nu?? moet ze blijven of mag ze weer mee naar huisje?

@wherona....wauww wat goed dat davey het zo goed doet meid...en maandag lekker naar huis, heerlijk:D

@eb....kom jij die hangmat nog wel uit?? ik heb al moeite me bed uit te komen hahah

@waterlelie....ohh klinkt als een lekker dagje met je dochter...

@mumtobe...fijn dat je meisje toch lekker eet, en dat het goed lijkt te gaan...

@hier...vanmiddag bij de vk geweest...bloeddruk was 123/82, was voor nu nog goed, ze zei de baby ligt diep, dus ik neem aan dat ze bedoelt goed ingedaald hahaha..vergeet dat dan weer te vragen...in mijn vk boekjes staat dat ie vast ligt dus dat is een lekker gevoel...alleen nu staat er bij groei/ligging R Z J iemand enig idee wat dat betekend...zag het pas thuis toen ik in het boekje keek...dus ik ben weer voor een week goedgekeurd:)

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Echo
    29 sep:
    Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho)

Bezoek aan VK of gyn
    30 sept: waterlelie81
    3 okt: Karine, Mumtobe21, Dolfijnjes
    4 okt: Daantje2011, Daanquinty
    6 okt: Prutsje, Meikie
    10 okt: Prutsje

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)
    26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. ..cm, (..w+.)

Al 3 Jongetjes en 2 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie81

zo weer even de lijst naar voren gehaald die stond alweer ver weg...

en mijn nieuwe afspraak erbij gezet:D

10. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey lady's,

Wat een heerlijk dagje! Ben alleen nu al moe! Vandaag niet gerust, en merk toch dat je daar snel aan went.

@Rica, hoe is het nu met je meisje?
    @Wherona, super zeg dat Davey et zo goed doet! Lekker vooruitzicht volgende week thuis!
    @Nathali, tijd binnen???? waarom gaan ze het ook alweer eerder halen? Ivm grootte??? (sorry, klees hier zoveel)

Nou ga ff koken, Bas is aant hardlopen. Ben wel een beetje jaloers!!! Maar ja hardlopen gaat nu niet...

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Hallo Dames,

Beetje laat dat ik aansluit, zo paar weken voor de datum, maar zit nu in zwangerschapsverlof internet een beetej af te struinen naar nog wat handige info, en dan toch wel weer leuk om te lezen hoe het bij andere gaat met de laatste loodjes :)

Woon in de buurt van Rotterdam, ben op 16 oktober uitgerekend, dus vandaag op 37 weken en 3 dagen, het voelt alsof ie al goed aant dalen is, dus dat begint weer wat meer "ruimte" te geven. Hoewel het toch vaak echt soort van "in de weg" begint te zitten. Hebben jullie dat ook?

Verder wel met de billen naar beneden, draaien is niet gelukt vorige week, dus we hopen op een eigenwijsje die pas draait als ie er zelf in heeft, maar een niet te eigenwijsje die niet meer draait ;)

Alles bijlezen lijkt me onbegonnen werk hier, maar met alles hier nu klaar op de komst van de kleine hopelijk tijd genoeg om toch wat mee te volgen!

Groetjes
    Kristel

12. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @boerderijmama hoe is het met je en met de kleine man? Volgens mij hebben we al eventjes niks meer van je gehoord? Of heb ik weer ergens over heen gelezen? Ik ben benieuwd

@kristel welkom!

Hier net gegeten, ga nu ff met hondje wandelen, al zou ik willen dat ik wat verder weg kan gaan wandelen met dit weer, maar dat zit er helaas niet meer in. Voel me net een oud wijf haha

13. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Maandag ochtend om 8 uur in het ziekenhuis zijn.
    Als het nog pot dicht zit dan een ks,bloeddruk was ook om hoog.
    Na het ziekenhuis nog naar bergen op zoom geweest de kleine van m´n schoonzus ligt voor de derde keer in het ziekenhuis daarna nog lekker gegeten.
    De baby zou al meer dan 4200 gr zijn daarom maandag naar het ziekenhuis.

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!

Zo wat schrijven jullie veel zeg! Ik kan het even niet bijbenen, en ik ben nu wel eindelijk met verlof! Maargoed, iets te druk gehad de laatste paar dagen. Mijn dochtertje is 3 jaar geworden. Zondag gevierd en dinsdag op haar echte verjaardag heeft ze het op peuterschooltje gevierd. Ze heeft echt veel te veel gekregen... Fiets, fototoestel, klei, muziekdoos, houten poppenhuis, my little pony, diverse Dora spullen... en nog meer! Klein verwend nestje. ;)

Vandaag bij het cb geweest met Deena. Ze had alleen totaal geen zin. Natuurlijk veel te druk geweest de laatste tijd, en ze was ook nog eens vroeg wakker vandaag. Dus lekker dwars... Gelukkig heeft ze uiteindelijk na veel inpraten alles gedaan. Ze past totaal niet meer in de groeicurve. Ze is al 110cm!!!! Gelukkig was de vaste kracht met vakantie, en de invalster deed hier heel luchtig over. (de andere deed ze net alsof ik haar expres iets van pokon gaf of zoiets...alsof ik er iets aan kan doen dat ze lang is). En ze was heel geduldig. Wel fijn met een peuter die een dwarse bui heeft...

Vandaag ook bij de vk geweest. Alles goed, ze daalt al wat meer in, maar ligt nog niet 'vast'. Volgende week krijg ik een inwendig onderzoek, kijk ik dus enorm naar uit... ;)

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ohja, ik zou mijn zelfgemaakte verjaardagstaart spammen...

16. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Natalie, dat is inderdaad een heel gewicht. Hopelijk is een keizersnede niet nodig en lukt het met inleiden. Spannende laastste dagen dus voor jou. Wel heel fijn dat je nu een datum en tijd hebt.

Lindada, heerlijk verlof! Nog gefeliciteerd met je dochter. Wat een prachtige taart heb je gemaakt, knap hoor.

Kristel, welkom bij ons cluppie. We kletsen inderdaad al een hele tijd samen, maar er is nog ruimte voor meer zwangere dames! Denk je dat je een keizersnede zult krijgen ivm de stuitligging?

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Waterlelie: Lekker zeg dat Emma nog even lekker in haar badje gespeeld heeft :D

@ Princess: Fijn dat je weer goedgekeurd bent :D erg he die warmte.. zal mij ook benieuwen
    hoe het vannacht zal zijn blegh!

@ Dq: Mooie apk weer :) pfoe wbt die groei/ligging ik heb werkelijk geen idee..

@ Sandra: Hmm nee hardlopen lijkt me niet zo verstandig nu.. mensen zullen je ook wel raar aankijken
    als ze je zien lopen met zo'n buik haha..
    kan de gezichten nog wel herrinneren toen ik met 35 weken op een paard klom op concours..
    die mensen keken of ze water zagen branden haha

@ VanEke: Welkom! oei klein eigenwijsje daarbinnen dus.. helaas zal de kans klein zijn dat hij/zij nog draait als t al
    aan het indalen is gok ik..

@ Linda: oww weet precies hoe je je voelt.. mijn hoofd wil ook nog zoveel maar mijn lijf niet meer :(

@ Natalie: Spannend! hoop toch dat beeb zich voor die tijd nog zelf meldt!

@ Lindada: Nog van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van je meisje! lekker verwend is ze zeg!
    pfff gezeur altijd op het CB, hier ook altijd, wordt niet goed van die wijkverpleegkundige..
    fijn dat alles goed was bij de vk.. inwendig onderzoek, nooit leuk om naar uit te kijken maar ik vind het achhteraf toch
    wel fijn dat je weet waar je aan toe bent!
    Wow!! ge-wel-dige taart :D heb je echt supermooi gemaakt!!

Wij hebben heerlijk geshopt bij de prenatal.. geslaagd voor een winterjas voor D.imara, 2 pakjes voor beeb, een lakentje voor
    in t ledikantje en een paar sokjes hihi.. altijd fijn die korting.

18. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Kristel welkom.

@ lindada mooie taart .

Ga er toch wel vanuit dat een ks wordt.

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Rica, he wat vervelend. Spannend. Hoop dat het niks is en ze weer lekker mee naar huis mag. Laat je het ons gauw weten?

Wherona, super vooruitzicht. Dat de dagen maar lekker voorbij mogen vliegen

DaanQuinty, dat zei de VK vanmiddag ook tegen mij, aaah hij ligt al mooi diep zeg hahaha. . .

Vaneke, welkom!

Natalie, spannend allemaal. Maar dat betekent wel dat jullie na het weekend papa en mama worden van een prachtig wonder.

Lindada, nog gefeliciteerd met je dochter. Drukke dag zo te lezen, CB en VK. De taart is prachtig!

Hier vanmiddag na het VK-bezoek door gestuurd naar het ziekenhuis. VK was zelf geloof ik ook niet helemaal gerust op mijn verhaal over de onzekerheid
    van het leven de afgelopen dagen. Ze kon de baby niet goed voelen, vond mijn buik te gespannen en kreeg ook geen contact met hem. Ze had het
    idee dat ik te streng voor mezelf was en vond eht drm verstandig om een extra controle te doen. Wat een lieve begripvolle mensen.
    Kom je in het ziekenhuis, totaal het tegenovergestelde, was volgens hun te laat (moest er van VK voor 16 uur zijn, was er precies om half 4 en dan ging het officieel dicht), kregen dagelijks veel vrouwen over de vloer ivm minder leven voelen, moest in het vervolg eerst maar 2 glazen appelsap drinken
    en dan een uur lang liggen en me op mijn kindje concentreren en als ik dan nog niks had gevoeld, dan pas bellen (terwijl ik zelf dus niet eens gebeld had).
    Kortom, voelde me een btje in de zeik gezet. Nouja het belangrijkste is dat alles goed is met ons kindje, bewoog aardig (idd na 2 glazen appelsap, dus idd
    wel een tip om te onthouden), lag goed op schema wat betreft groei. Had niet veel ruimte meer, maar was niet zorgwekkend! Ook was het nog niet
    volledig ingedaald (terwijl mijn VK iedere x juist zegt van wel, haha noujaa, geloof dat dat niet het belangrijkste is.
    Zo dat was mijn zeur-verhaal, moest het even kwijt.

20. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Mumtobe 21 had het er over in het ziekenhuis maar dat verwachten ze niet Naomi is geboren met 41w en 1 d.

Deel Deze Pagina