Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Pfff wat slecht zeg dat je zo behandeld bent in het ziekenhuis.. is dat het ziekenhuis waar je evt moet gaan bevallen?
    is er nog een andere optie, want weet niet of ik bij zulke ballen zou willen bevallen ;)
    heb gister en vandaag weer 2 verhalen gehoord waar het maar goed was dat de moeder haar zorgen besproken had en een extra check up uiteindelijk ECHT nodig was dus vind het echt belachelijk dat ze zo gereageerd hebben. Maar fijn dat alles goed is met jullie beeb in ieder geval.. goed dat de vk je in ieder geval serieus genomen heeft!

2. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Rrianne schandalig dat ze zo reageren.

3. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    lindada Wat toevallig onze dochter was ook dinsdag jarig alleen is zij 6 geworden!!!
    En ook zij is heel erg lang!! en ze zaten op cb eerder ook te zeuren dat ze zo lang was ze was ook zo iets qua lengte!! ze is nu 6 en half jaar geleden was ze 119 centimter had de lengte van een meisje van 7-8 ja kan er ook niks aan doen papa is 2.05 ;)

mumtobe ja leuk mamadagen bij de prenetal en fijn dat je geslaagt bent!!

rianne belachelijk hoe je behandeld bent ik zou morgen gewoon ff de vk bellen en vertellen hoe ze je behandeld hebben!! als zij zich al zorgen maken dan moeten hun elkaar toch serieus nemen!!!:x
    Als je onzeker voelt gewoon weer aan de bel trekken!!

natalie oh spannend wie weet ben jij wel de volgende (al hoop ik stiekum dat ik je voor ben)

Morgen om 11 uur moet ik heen en mijn man is morgen vroeg eerst aan het werk en daarna overwachts vrij dus ook wel erg lekker!! kan hij lekker voor de kinderen zorgen!!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    kristel, welkom. jammer dat jullie kindje nog in stuit ligt. Is bijna onmogelijk dat het nog uit zichzelf draait. Bij mijn vorige zwangerschap was onze dochter op het nippertje met 35 weken gedraaid. Misschien toch een ks of durf je een gewone bevalling wel aan???

lindada, fijn dat jullie beeb goedgekeurd is. En wat een heerlijke smultaart hihi echt mooi gedaan!!

Rrianne, nou ik sta paf! Wat schandalig!!! Ik zou het wel melden bij je verloskundige....

Nou, ik ga mijn bedje opzoeken. Ben moe van al het gehang in mijn matje haha De zon heeft me lekker duf gemaakt.

Spreek jullie morgen en wie weet is er dan wel babynieuws!!!!!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mama05: Spannend hoor.. kom je nog even laten weten hoe en wat na het strippen, of er toevallig al ontsluiting was ofzo?
    je mag anders ook smsen hoor, dat plaats ik hier een update ;)

Ik ga afsluiten en lekker naar bed..
    slaap lekker allemaal!

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier ben ik ook weer even!!!
    Wat een geklets weer.... Hoop dat ik alles heb onthouden, dus daar gaan we....

@ Kristel, welkom Leuk dat je je alsnog aansluit bij ons!!! Weet je ook het geslacht van je kleintje?

@ Rica, hoe is het nu met Mica? Ik hoop voor je dat het mee gevallen is, en anders dat ze snel opknapt. Meestal wel hoor als ze onder de lamp moeten :) Ik denk in ieder geval aan jullie ;)

@ Rrianne, wat een k** ziekenhuis zeg..... Voel je je dan inderdaad even voor lul gezet. Die hebben zelf zeker geen kinderen? Je bent gelukkig wel gerust gesteld, dat is wel fijn, maar de manier waarop....:x

@ Natalie, dus maandag goed mijn telefoon bij me houden??? ;)

@ Mumtobe, blijft toch leuk he shoppen. Ik mag niet meer, maar zie ook zoveel leuke dingen.... Ik baal er haast van dat ik ook een berg 2ehands kleertjes heb gekregen....:)

@ Lindada, leuke taart zeg, zelf gemaakt?

Nou, dat was het volgens mij...
    Hier een drukke dag achter de rug. Diploma van mijn vriendje is binnen. Hierna naar huis gegaan en gebbq'ed met mijn schoonouders, was erg gezellig. Vriendje lief heeft samen met zijn vader een heel vaatje heineken op.... Dus die zijn als balletjes, hahaha ( nu mocht het nog van mij, hahaha) :p
    Zometeen lekker douchen en naar bed. Morgen eindelijk weer een echo, ben zo benieuwd hoe het nu is met zijn niertjes en zijn groei :)

Dus bij deze wens ik iedereen vast een hele goede nacht toe, dat iedereen maar als een blok in slaap mag vallen en een goede nacht mag hebben tenzij de bevalling begint dan moet je lekker daarmee bezig zijn ;)

Tot morgen, ben benieuwd of er dan al weer nieuws is van prutsje ofzo....:p

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Mama05, succes morgen!
    Iedereen slaaplekker!!

8. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    hier even een berichtje van mij n ff spieken of er nog beebs geboren zijn!!!

De eerste nacht met Mica is erg onrustig verlopen. ze zat vol met slijm en in het ziekenhuis hadden ze dit niet weggehaald
    2 de nacht tot 12 uur aan de brst gelegen en steeds als ik ze terug legde was het brullen dus uiteindelijk kunstvoeding bijgegeven. 4 uur kunnen slapen.
    Vandaag begonnen met kolven en hoop de nacht nu beter door te komen en wat te kunnen slapen.

Mica was wel teveel afgevallen maar hopelijk weegt ze morgen weer wat meer!

Verder heb ik niet alles kunnen bijlezen maar dat komt nog wel! zal even een foto erop zetten!

9. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
  10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Meld me ook nog even snel. Vanmiddag heerlijk met het mannetje wezen wandelen. Ging prima met dit heerlijke weer. Maar nu wel bekaf. Toch nog wel een hele dagbesteding hoor :). Maar was super gezellig. Morgen maar weer een rustdagje. En dan vrijdag naar de beurs.

@daantje, Ik heb nog geen extra vitamines gekocht maar wel naar gevraagd. Vitamine K hoefde niet perse maar D wel. Dit kon wel in gewoon eigen merk (druppels) zei ze. Qua zoogkrompressen heb ik die van Hetiq (ofzo) deze moesten volgens mijn vriendin heel goed zijn.

@ van eke, Welkom bij de club. Wat vervelend dat de kleine in stuit ligt.

@Mama05, heel veel suc6 morgen fijn dat je mannetje nog vrij is.

@lindada, Fijn lekker verlof. En wat een mooie taart. Als hij maar lekker was.

@wapje, Wat vervelend. Hopen dat het vannacht wat beter gaat en dat ze snel weer aansterkt. *digiknuf*

Ik ga nu echt op bed. Iedereen slaap lekker en tot morgen.

11. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #231 Guapetona, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    Oh Wapje, wat een plaatje je dochter! Sterkte met de zware nachten! In het begin is het dag- nachtritme vaak nog verkeerd om, dit duurt ongeveer 6 weken (bij mijn zoontje zelfs wat langer). Zorg dus dat je overdag ook je kans pakt om te rusten!

Hier vandaag geprobeerd het gat in de hand te dichten, maar weer niet gelukt, weer van alles besteld, wat ik persee moet hebben voordat de baby komt.... (Althans zo denken mijn hormonen erover :D). Gelukkig is manlief er erg cool onder. Hij heeft geluk dat ik ten minste wél op koopjes jaag, en niet de duurste spullen uitzoek, maar voel mij toch een beetje schuldig, want we hebben het helemaal niet breed momenteel.

Morgen krijg ik een heerlijke massage, ondanks dat het weer een 'rib uit mijn lijf' ;) is, vind ik toch dat ik het verdien :p. Pffffffffffffff zo'n pijn overal in mijn lijf. Hoop dat ik mij daarna weer een tijdje kan ontspannen...

Sterkte iedereen met de laatste loodjes!

12. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Goedemorgen dames
    Heb lekker geslapen.

@ Mama05 hopelijk helpt het strippen succes straks.

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Jammer, geen babynieuws...

Hier ook lekker geslapen!

@ wapje: mooie meid hoor!

@ mama05, succes met het strippen, ben benieuwd of het wat op gang zal brengen.

14. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Goeiemorgen...

Hier ook redelijk geslapen...

Ooohhh een massage... Lekker!!!

Mama05, succes vandaag!

15. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen allemaal,

Heb een redelijke nacht gehad, maar wel lang wakker gelegen voor ik in slaap viel.

Mama05, succes met het strippen vandaag. Heb je het wel eens eerder gehad? Ben benieuwd hoe het gaat.

Rrianne, belachelijke reactie van het ziekenhuis! Niets van aantrekken hoor, als jij er maar gerust op bent. Wel heel goed van je verloskundige dat ze je doorstuurt, zou dit verhaal zeker met haar bespreken.

Wapje, wat een mooie foto! Lastige nachten gehad, gaat vast snel over. Hoe is het nu met de pijn in je handen en je misselijkheid? Is dat meteen overgegaan toen Mica eruit was of heb je er nog last van?

Guapetona, leuk toch koopjes jagen? Geniet van je massage vandaag!

Ik heb gister de hele dag in de hangmat gelegen. 's Avonds keek in naar mijn voeten en zag ineens weer de pezen in mijn voeten, die heb ik al weeeeken niet gezien vanwege het vocht. Mijn man wist niet wat hij zag. Komt denk ik echt doordat ik een hele dag met mijn voeten omhoog heb gelegen. Vandaag weer!

Geniet allemaal weer van dit prachtige weer! Wel een beetje schaduw opzoeken hoor, dan is het heel goed uit te houden.

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Goedemorgen! Hier mindere nacht gehad.
    Mannetje is naar zijn werk, kids school en ik trug in bed!

Mama05, gefeliciteerd met je hubbie en hopelijk helpt t strippen!!!!!!

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    #237 Waterlelie81, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
    wapje, wat een schatje. Tja...het is even een zware tijd maar na ongeveer 6 weken komt er een goede ritme in (bij ons toen ;)).

mama05, toi toi toi

EB, ik ga ook weer genieten in mijn hangmatje :D

Morgen gyn! Zo spannend!!!!!!!!

ps: voor de liefhebbers....ik heb nieuwe foto's in mijn album geplaatst.

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    wapje oh vervelend dat de nacht niet zo lekker ging!! Hopelijk is het vannacht beter gegaan!!!
    Wat een mooi meisje!!

dolfijntje wandelen?? jeetje word al moe als ik na school moet lopen en weer terug en woon practisch naast school!!

guatola oh massage dat heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me echt heerlijk!!!

eb Ja ik ben bij de eerste ook gestript dus weet wat er gaat gebeuren!!

ik hou jullie op de hoogte en anders mijn buddy ;) ik moet er om 11 uur zijn!!!
    Mannetje is ook al lekker thuis net ff een gebakje gegeten met zijn tweeen!!

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen allemaal,
    hier best een lekkere nacht achter de rug. 1 keer uit bed om te plassen en wat keren wakker om om te draaien, maar dat ik niks nieuws meer....
    Strakjes de echo, heb er heel levendig over gedroomd. Namelijk dat ze de kleine gingen halen, met een keizersnede en dat het toen heeeel lang duurde voordat ik hem mocht zien. Toen ik hem uiteindelijk had moesten we nog overal heen en konden we nog niet naar huis.... Erg vreemd, maar toen ik wakker werd zat mijn buik er gewoon nog :p

@ EB, lekker hoor zo'n hangmat. Heerlijk als je hier de hele dag in kan liggen, heb ik de rust en het geduld niet voor....:)

@ Wapje, ik had jullie dochter even verward met de dochter van rica (qua naam), hahaha. Ben tegenwoordig 's avonds een beetje verward....:$
    Jammer van die gebroken nachten, hopen dat het snel beter word :)
    En wat een lekker bekkie heeft die kleine meid van je!!!

@ Prutsje, slaap lekker :cool:

Nou, ik ga zo even de woef uitlaten, de was ophangen, stofzuigen en stoffen. En dan maar hopen dat het snel tijd is voor de echo....;)

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heel veel succes vandaag meikie.

Deel Deze Pagina