Goeiemorgen! @ Meikie: haha ja shoppen voor de kids is heerlijk maar gelukkig mag je dat nog héél lang doen! hoe is het met je vriend, flinke kater? haha redelijk nachtje dus.. gek dromen kun je hé ik heb laatst gedroomd dat ik moest bevallen in het ziekenhuis en tpoen beeb eruit was met t hoofdje zei de vk daar dat ik het nu zelf wel kon en naar huis moest om daar verder te bevallen hahahaha Duim voor je dat het snel tijd is voor de echo! @ Wapje: Wat een mooi meisje heb je daar zeg jammer dat de nachten nog erg rommelig zijn maar hopelijk komt daar snel een ritme in.. lees hier allemaal 6 weken maar ons meisje sliep na een paar dagen al tot 4 en daarna tot 8 dus dat kan ook @ Dolfijnjes: Lekker gewandeld dus.. was het niet te warm? ik ben juist expres binnen gebleven haha @ Guapetona: ach dat komt helemaal goed hoor.. hier hetzelfde, maar als de kleine er straks is valt alles wel weer op z'n plek. geniet van je massage! @ Mama05: Van harte gefeliciteerd met je mannetje en succes straks bij de vk.. hopelijk heeft het effect! nog gebak over? hihi @ EB: Super zeg dat je weer ineens voeten had lekker van genieten idd en vandaag weer! @ Prutsje: Hopelijk kan je nog even bijslapen! @ Waterlelie: Wat een supermooi kamertje hebben jullie gemaakt voor de kleine meid zeg! echt super. Hier weer onrustig geslapen van de jeuk, heb mijn buik weer vol staan met bloeduitstortinkjes van het krabben dus ben weer flink bezig geweest die pilletjes werken blijkbaar alleen voor het slapen, ik slaap ontzettend diep (hoor onze dochter s'nachts niet) en als ik moet plassen loop ik alsof ik gezopen heb.. maar tegen de jeuk doen ze weinig.
Mogguh allemaal, Hier ook een goede nacht gehad, ondanks dat ik er 4x uit moest om te plassen. Maar dat begin ik al normaal te vinden. @EB, waterlelie heerlijk die hangmat. Ik ga vanmiddag met mn zusje naar het water, ook geen straf! Gisteren ook heerlijk in het zonnetje gezeten, maar merk dat ik wat pigment vlekken krijg... dus hoedje maar mee! @Meikie succes met de echo, ben benieuwd! @Mama05, gefeliciteerd met je husband! Ik ben zo benieuwd of het strippen wat zal doen.... ff nieuwsgierig hoor, maar had je dat strippen zelf voorgesteld of kwam de vlos daarmee? Ik wil het ook graag vanaf 40 weken, maar mijn vlos zei vorige week we doen pas wat vanaf 41 weken. blehhhhhhhh. Al die tijd zei iedereen dat we een groot kindje kregen, en ze me dus niet door zouden laten lopen tot 42 weken... en afgelopen di.dag zei een vlos dat ze het best mee vond vallen???? Nou ik stond met mn mond vol tanden. Jullie nog tips hoe ik dit het beste aan kan pakken...? @Wapje wat een prachtige foto zeg! Super. En idd hopen dat Mica snel het ritme te pakken heeft. @Guatola, geniet van je massage! Fijne dag allemaal
prutsje echo van niertjes toch?? heel veel succes vandaag ben benieuwd!!! Sandra ja had zelf gevraagd, ik denk ook dat het te maken heeft met dat de tweede precies op de datum is gekomen, en dat ze denkt dat het iets uit haalt terwijl ze echt duidelijk heeft gezegt het kan een effect hebben hou daar rekening mee!! Wij hebben ons neefje verloren met 41 weken en 3 dagen en de vk weet het hele verhaal omdat ze er zelf bij was dus de stress bij ons is rond de 41 weken heel erg!! en ze proberen dat we dat niet hoeven te halen vandaar ook eigenlijk!!! mumtobe ja gebak over kom maar halen
@ Mama: Haha stuur maar op jeetje wat erg zeg van je neefje! @ Meikie: hopelijk ziet alles er goed uit!
Goede morgen dames, Hier ook weer goed geslapen. Soms een beetje onrustig, maar komt meer door het vocht wat ik vast houd. Dus vandaag verplichte rustdag met beentjes omhoog. Het vocht in de voeten valt opzich wel mee, maar heb heel veel last van het carpale tunnelsyndroom. Ben 10 uur van bed gegaan en nu nog last van dove vingers:x. Voelt echt zo raar. Dus straks maar snel aan het water. @mama05, heel veel suc6 vandaag. Ik hoop dat het wat uit haalt. Het is dan wel fijn dat ze van te voren actie onderneemt. @mumtobe, het wandelen viel gister wel mee. Er stond namelijk nog wel een zacht briesje en veel door het bos gelopen en daar was het heerlijk. @meikie, suc6 bij de echo. Duim voor je dat alles goed is.
@ Dolfijnjes: Ow dat klinkt idd nog wel aangenaam vandaag geen last van pijntjes overal en nergens door t wandelen? @ Waterlelie: Ow haha heb nu even verder gekeken en wat een mooie meisje is Emma ze is groot voor haar leeftijd denk ik hé! mooie buik heb je!
ben al weer terug!!! helaas ze konden niks doen alles zit nog potdicht............:x:x:x:x:x:x maandag weer terug komen om te kijken of ik dan al wat verder ben!! Dus vandaag of morgen geen kindje bij ons!!!:x:x
@ Mama05: jeetje wat een domper zeg en je bent dus al langer zwanger als dat je bij de andere kids was? pfoe hopelijk kunnen ze maandag wel wat voor je betekenen.
Oh mama05!!!! Wat een teleurstelling!!! De gyn wil mij 6 okt ook strippen, maar ik zou ook flink balen als ik nog potdicht zit! (al die voorweeen voor niks geweest) Heb nog Ff heerlijk geslapen, iets langer dan gepland, maar zal t nodig hebben gehad! Vanmiddag visite voor m'n verjaardag, morgenochtend ook en zaterdag en zondag nog. Gelukkig niet alles tegelijk!!!
@ Mumtobe, vreemd he die dromen. Ze zijn ook zo levens echt... Gelukkig word je aan het einde van de rit altijd weer wakkeer en besef je dat het niet echt is @ Mama05, balen zeg dat alles nog potdicht zit. Hopen dat er maandag wat verbetering in zit en ze alsnog kunnen strippen... @ Princess, volgens mij was dat het losmasseren van de vliezen in de hoop dat het de bevalling op gang brengt.... Als ik het niet goed heb hoor ik het graag, want dan heb ik een verkeerd beeld ervan... @ Prutsje, met zo'n drukke week is het niet zo gek dat je wat meer slaap nodig hebt.... Dus neem het er lekker van, ik wou dat ik het kon... @ Dolfijntjes, dat dove gevoel kan dagen aanhouden. Schrik er dan niet vaan hoor. Ik heb het ook gehad voor mijn zwangerschap, en ben er toen aan geopereerd. Daarna werd het pas echt beter.... Nog even volhouden dus Ik ben vandaag trouwens alweer 36 weken zwanger.... Vind het toch wel snel gaan hoor... Maar kan eigenlijk ook niet wachten tot de dag van de bevalling is aangebroken
Mama05, wat een domper, vooral omdat je je er toch wel echt op instelt. Hopelijk maandag dan. Princess, heb jij nog wat van je buddy gehoord? Anders geef ik je ook mijn telefoonnummer? Ik kan mijn buddy Wendy en jou beide wel in de gaten houden als je wilt. Lig ik lekker in mijn hangmatje, besluit de buurman de buitenboel te gaan schuren met een schuurmachine:x. Leuk, zo'n volksbuurtje, maar de huizen staan behoorlijk dicht op elkaar. Hij kijkt nu ook vanaf zijn ladder zo onze tuin in, heel irritant.
shit hey mama05!!!! Daar reken je niet op! @princess: ff gegoogled: Wat is strippen? Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen. Na strippen maakt uw lichaam een hormoonachtige stofje aan: prostaglandine. Dat maakt uw baarmoedermond "rijper". Bovendien kán het binnen 48 uur uw weeën opwekken. Vanaf 41 weken zinvol Uit het Nederlandse onderzoek bleek dat strippen zinvol is tussen 41 en 42 weken zwangerschapsduur. Andere conclusies zijn: strippen maakt sowieso uw baarmoedermond rijper; na strippen is de kans groter dat uw bevalling spontaan op gang komt; vooral de eerste keer strippen is succesvol; op de rest van de bevalling heeft strippen geen invloed; strippen op zich geeft geen risico's; u kunt echter wel wat bloedverlies en pijnlijke harde buiken krijgen; ook als u voor het eerst gaat bevallen, heeft strippen effect.
hahah EB, komisch gezicht!!! Heb je ff gezwaaid vanuit je hangmatje.... @Dolfijntjes, hier ook dove vingers! Snachts is het erger, maar ik heb het nu continue dus ook overdag. Helemaal mn linkerhand is erg! Schijnt idd weer te verdwijnen na de bevalling...
Ik heb foto's van de babykamer in mijn album gezet, dus als je ze wil zien moet je even vriendjes met me worden We moeten alleen nog een andere lamp ophangen en een plankje boven de commode en dan issie helemaal af....
@ mama05, wat een tegenvaller zeg. Hoop dat jr maadag alsnog gestript kunt worden. Hier net terug van de echo, super om haar nog een keertje te kunnen zien! Ze is tot mijn verbazing nog niet ingedaald. Kan al twee dagen nauwelijks plassen en heb veel harde buiken. Dacht dat het van het snelle indalen kwam, maar morgenochtend langs huisarts om urine even te laten checken. Onze grote baby is volgens deze echo helemaal geen grote baby...wel een bolletje. Beentje en hoofdje worden op 33 + 2 geschat en buikje op 37 + 2. Gewicht nu 2481 gram. Volgens vk komt er elke week 150 gram bij dus met 40 weken 3300 gram zeg maar. Nou zelfs dat vind ik nog niet zo schokkend. Gezien de lengte alleen wel een propje. Heb weken gedacht dat er een reus uit zou komen, terwijl ik zelf 1.64m ben dus ben best opgelucht haha. @ meikie: hoe was jullie echo?