Te druk gehad om vandaag te reageren en nu dus flink wat bijlezen. Ziekenhuis bezoek was idd niet fijn, maargoed... Gister wel wat geirriteerd over, nu heb ik zoiets van; ik weet wat ik wilde weten, ben enorm gerustgesteld en zie hun 1x en nooit weer. Het was idd wel de bedoeling om daar te bevallen, maar begin er steeds meer tegen op te zien om in het ziekenhuis te bevallen, vind ze zo kortaf, voel me echt een nummertje en totaal niet op m'n gemak (gelukkig dat je eigen VK er gewoon bij is, zoals het nu lijtk dan). Dus maar zolang mogelijk thuis blijven en hopen dat de ontsluiting vordert en dan pas naar het ziekenhuis. Het blijft toch afwachten hoe het loopt. Reageer even kort op wat ik nog weet; Meikie, vervelend dat jullie niet het nieuws hebben gekregen waar jullie op hadden gehoopt. Hoop dat je het wat los kan laten en duim voor jullie dat het allemaal mee valt. Mama05, balen dat het strippen geen effect heeft gehad. Hier ook iemand die absoluut niet de 41 week voorbij wil gaan. Kan me er nu al druk overmaken. Vreselijk verhaal van je neefje! Rica, wat fijn dat jullie kleine meid weer lekker mee naar huis mocht. Heb je er zelf wel een goed gevoel over of gespannen? Nouuu meiden, vind het hier op zolder veels te warm. Ga beneden gtst kijken. Weltrusten allemaal!
@ Meikie: Dat is ie zeker balen zeg dat je vriend zo "gezellig" is.. hier nog 1, hij heeft het warm, is moe, heeft een k.dag gehad op het werk en nu moet hij ook nog stofzuigen ja ik kan het niet meer @ Waterlelie: Wat jammer dat het hangmatje vandaag niet geholpen heeft tegen het vocht lekker even rommelen in de babykamer.. ik zoek ook regelmatig nog iets om te rommelen in dat hokkie! @ Natalie: Schoenen?? daar waag ik me echt niet meer aan.. mijn slippers zitten al voor geen meter. woon in mijn birkenstocks maar loop toch echt het liefst op mijn blote pootjes. @ Rianne: ow ja gelukkig kun je in de meeste gevallen gewoon met je eigen vk in het ziekenhuis bevallen.. dacht ik even niet bij na in mijn reactie omdat ikzelf bij de gyn loop en dus alleen maar mensen uit het ziekenhuis te zien krijg.. hopelijk zie je dat stelletje horken idd nooit meer! Ik klets via dit forum ook op een besloten forum met allemaal jonge meiden waarmee we een jaar of 3 geleden allemaal begonnen zonder kids en met een kinderwens en inmiddels zijn daar al 35 wondertjes geboren.. helaas heeft 1 van de meiden daar vandaag verschrikkelijk nieuws over hun kindje in haar buik gehad en dat houdt me al de hele dag bezig weer even zo'n momentje waarop je beseft dat het krijgen van een gezond kindje een voorrecht en een absoluut wonder is!
@ Elisebethbas, lijkt inderdaad wel topsport ja, maar wel gezellig! Sinds het nieuws van de stuit wat gezakt is lukt het wel om erop voor te bereiden, ben blij dat ie in "goede"positie ervoor ligt, dus dat scheelt... @ gewicht: ik zit op 10 kilo bijgekomen nu sinds de eerste controle, dus valt best wel mee vind ik zelf... @ waterlelie, ik ben zelf ook met stuitligging geboren vroeger, maar ik was wel de 3e, dus dat scheelt wat ruimte...mijn moeder vond het een eitje, maar das ook zo'n bikkel die altijd alles een eitje vind, dus dat neem ik maar met een paar korreltjes zout...ik hoop dat ik zelf snel genoeg kan aanvoelen als het niet lukt en anders de gyn. ingrijpt... @ Rrianne, jammer dat het in het ZH niet helemaal lekker liep, maar hopen dat het maar net afhankelijk is van wie ge daar treft als hulpverlener, ik heb tot nog toe steeds geluk gehad met mijn bezoekjes, altijd erg goed en veel uitleg gekregen...dus dat biedt misschien hoop dat er ook zijn die u niet als nummertje behandelen...Maar het blijft toch inderdaad wat minder persoonlijk als gewoon bij de VK langsgaan he... ik denk dat ik maar niet te laat ga slapen vandaag...best veel harde buiken gehad deze avond...hebben jullie daar in de avond ook veel meer last van dan in de ochtend?? Heb vandaag zo'n doomoo voedingskussen gekocht, ga eens uittesten hoe dat slaapt straks
Toch nog maar even achter de pc, vriendlief kijkt voetbal, bleeeh. Mumtobe, nee gelukkig heb ik mijn eigen VK bij me zolang het niet medisch wordt. Hahah en horken is idd het juiste woord... Wat kan dat je dan bezig houden he, slechte nieuws van een ander wonder. Besef ook maar al te goed, dat het echt een wonder is! Vaneke, daar heb je helemaal gelijk in hoor. Het is maar net wie je treft. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo. . . Hoop dat je lekker slaapt met je nieuwe voedingskussen, mij evels te warm dat ding. Vocht hier heb ik geen last van, kan alle schoenen nog aan, al heb ik wel veel last van warme voeten dus trek over het algemeen mijn birkenstockjes lekker aan. .
@ VanEke: Jeps hier ook meer last van harde buiken sávonds als overdag.. maar beeb is hier ook sávonds erg actief, dus daar kan het ook van komen. hopelijk slaap je lekker met t kussen. @ Rianne: ow leuk voetbal ja idd het houdt je ontzettend bezig zoiets, zeker als je zelf (hoog)zwanger bent.. BAH BAH BAH ik zie ZO op tegen de nacht.. het is hier véél te warm in huis en op de slaapkamer is het nóg warmer.. sorry voor mijn geklaag.. het helpt ook helemaal niet
Mumtobe, jaaaa ontzettend leuk, daar houden wij vrouwen zo van... Voetbal. hahaha De nacht, ik ben hem ook aan het uitstellen. De warmte en er zitten hier overal zoveel neefjes sinds gister.. Nu heb ik vannacht ook al enorm slecht geslapen, dus met een btje geluk ben ik wel moe genoeg...
@ Rianne: Nou op zich ben ik wel een voetbalvrouw.. heb zelf ook gevoetbalt maar om nou bijna dagelijks een wedstrijd te gaan zitten koekeloeren, nee dankje! Zoveel neefjes?? snap de zin niet helemaal geloof ik haha.. Vriendlief vraagt hier net of ik al meega naar boven.. pfffff nou sorry hoor, maar nog ff niet..
Nou, hier ook weer een klaag mailtje hoor. Kom net thuis van de gym, overal nog troep, niks opgeruimd en vriendje in bad.... Dus ik naar boven, zit je er al lang in? Nee nog maar net, heb op de bank liggen chillen. O, oke, is de hond nog uitgeweest, nee ook niet..... Grrrr :x Maar ik voel me ook niet zo lekker en ik ben moe (ik heb gelukkig nergens last van....) Maar goed, ik ga morgen wel weer ruimen. Kan niet tegen de rommel, ik kan eigenlijk ook niet echt meer stofzuigen, doet zo'n pijn aan mijn rug. Maar ik wil het niet meer vragen, moet zo'n beetje alles vragen en daar heb ik geen zin in..... Dus dan maar in stukjes zuigen @ Kristel, dapper hoor in stuit bevallen. Een collega van mij heeft het pas ook gedaan, en dat is ook helemaal goed gegaan. Dus ik hoop dat het voor jou net zo loopt @ Rrianne, ik heb het ook niet echt op voetbal. Gelukkig mijn vriend ook niet, die kijkt alleen de F1. Dus dat is niet zo heel vaak En die neefjes snap ik ook niet zo goed.... @ Mumtobe, wat hebben die mannen het toch altijd zwaar he.... Maar goed dat vrouwen degene zijn die een zwangerschap moeten voldragen, dat zouden die mannen volgens mij nooit aankunnen @ Kilo's, hier volgens mij een kilo of 12 aangekomen. Heb het eigenlijk niet zo goed bijgehouden. Heb alleen voor na de bevalling een streef gewicht, dus let er nu even niet te veel op Ik schrok met net trouwens een hoedje, heb ineens hele dikke enkels. Je ziet die knobbels op de zijkant niet eens meer.... En ik maar denken dat ik daar mooi vanaf kwam.... Heb vandaag mijn nieuwe laarsjes gekregen via zalando, maar kwam er niet in. Toen bedacht ik ineens het trukje met de boterhamzakjes en toen gleden mijn voetjes er zo in Ik blij, want dan kunnen mijn straks dunnere voetjes er ook wel in na de bevalling en heb ik vast leuke laarsjes Nou ik duik zo mijn bedje in, slaap lekker allemaal!!! Ennuh, volgens mij is prutsje aan het bevallen. Maar dat is maar een gevoeletje.....
Haha meikie!!! Wast maar waar, maar nee hoor, verjaardagsvisite gehad!!!! Was gezellig, nu in bed. Heb bonnen gekregen van een kledingwinkel hier in de stad, kan ik shopPen!!! Als ik nog wel ga bevallen is dat een mooi verjaardagskado
Pff even uitpuffen hoor....nee er komt nog geen baby, maar het is hier best warm...overdag leuk, maar voor de nacht vind ik het niets. @ Prutsje, Gefeliciteerd. Leuk ook om bonnen te krijgen om lekker mee te gaan shoppen. @ Waterlelie, ik ga de foto's van dr. P even opsnorren na het weekend en dan plaats ik die. Ahum als ik het niet vergeet, dementie lijkt ieder dag erger te worden...
Hai there lady's, hier weer de halve nacht wakker, vreselijk! Heb gistermiddag erg vast geslapen,dus daar komt et vast van. @ neefjes zijn volgens mij ook wel muggen, om et ff moeilijk te maken. nou ik ga weer een slaappoging doen, trusten!
goedenmorgen meiden, hier mijn meldplicht voor vandaag @meikie...he jakkes wat vervelend dat je mannetje je niet ff helpt met het huishouden enzo...wat dat betreft mag ik echt in mijn handjes knijpen met mijn man... @prutsje....Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag meid @kilo's....ik zit nog steeds op 10 kilo aangekomen..dus valt me alles mee
@ Meikie: Wat balen dat hij niet echt mee werkt in het huishouden, vooral omdat het jou zo'n zeer doet nu.... Ennuh... Die enkels: dat ken ik Maar goed omhoog houden op de bank, dan is het wel wat minder. De warmte en nog even de zon is lekker, maar werkt voor ons met vocht vast te houden tegen... @ Prutsje: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! @ Daantje en Sandra: Ook al van die nachtbrakers!!! Hier gelukkig vannacht goed geslapen, kon ik wel ff gebruiken Verder alles goed. Nog even mijn buikfoto van 36 wk spammen
Goedemorgen Dames hier redelijk geslapen voel me niet zo lekker keelpijn hoop niet dat het erger wordt. @ meikie schandalig van je vriend gelukkig is mijn vriend niet zo wordt kwaad als ik te veel doe. Ga nu nog even boodschappen doen.
Ook hier even snel meldpicht, mannetje is komende twee dagen vrij dus we nemen het er nog even van samen dus zal weinig hier zijn. @prutsje ook hier gefeliciteerd met je verjaardag! @meikie oh wat balen zeg als je man ff niet meewerkt! Hier mag ik echt niet klagen, hij draait weken van soms wel 60 uur en weet dan ook nog tijd te vinden om mij te ontlasten met de zwaardere taken in huis. @kilo's hier 16 kilo, maar ik kon er wel wat bij hebben. We zien wel wat er weer van af gaat. Geniet van het mooie weer en voor dames met slechte nacht gun ik een lekker middagdutje!
Goedemorgen dames, Hier een redelijke nacht gehad. Wel veel wakker, maar even draaien en dan weer verder slapen. Had alleen vannacht het voedingskussen uit bed geschopt, deze ligt tussen mijn knieen. Dus toen werd ik wakker van de pijn in mijn heupen.... Het voelde net als kramp in mijn kuit, zodra het kussen ertussen lag was het goed Mijn vriendje is niet altijd zo hoor. Dit komt gewoon omdat hij woensdag te veel had gedronken en verkouden word. Dus gaat ie lopen mokken. Hij werd ook boos toen hij van mij op zijn zij moest gaan liggen. Aangezien hij nu op zijn rug helemaal hard snurkte, helaas voor hem wil ik ook slapen @ Prutsje, jammer hoor. Had me er zo op ingesteld babynieuws van jou te hebben vanochtend.... En jij kunt lekker shoppen als je weer een beetje in shape bent Nou zometeen de bedverhogers halen bij de thuiszorg. M'n schoonmoeder rijd, hebben jullie ook dat auto rijden niet meer prettig aanvoelt? Zodra ik achter het stuur kruip begint die kleine gelijk te duwen.... Dus ik rij nog zo min mogelijk
Goedemorgen, ik meld me ook even. Dadelijk komt mijn moeder en morgen mijn schoonouders, dus ook ik zal hier niet heel veel zijn. Heb een redelijke nacht gehad, we hadden wel een mug, werd wakker omdat ik zo vreselijk aan het krabbem was. Had me al een paar keer gebeten, dus ik eruit om me in te smeren met spul. Daarna kussen op mijn hoofd en verder geslapen. Prutsje, geniet van je verjaardag! Hopelijk geen brekende vliezen met je visite erbij... Ik ben nu 18 kilo aangekomen. Vraag me af hoeveel hiervan vocht is, want ik kan net mijn slippers nog aan (het paar dat normaal te groot is...) en mijn vingers zijn worstjes en zijn gevoelig van het vocht. Autorijden doe ik niet veel, mijn manheeft de auto nodig voor zijn werk, ik werk in Hilversum dus dat is makkelijk. Maar tot nu toe geen last van, behalve de gordel, maar dat heb je ook als je meerijdt. Mijn moeder en ik gaan strakjes lekker lunchen op een terras aan de Loosdrechtse Plassen, gezellig! Morgen gaat de boot eruit, mijn schoonvader komt helpen met het omvaren naar de winterhaven en met het toedekken als hij op de kant ligt. Ik ga wel even kijken met mijn schoonmoeder, zo'n takeldag is altijd erg gezellig, dus neem een stoeltje mee! Fijne dag allemaal!!!
Dit is trouwens de laatste dag van september... Vanaf morgen worden de "echte" oktoberkindjes geboren!
Goeiemorgen! @ Meikie: Heb laatst een filmpje gezien van een man die weeën onderging omdat hij wilde weten of mannen dat ook aankunnen.. na 2 uur is hij afgehaakt hahahaha.. oei ik geloof dat ik jouw mannetje het bad uit had gesleurd als het die van mij was.. uhm.. eergisteravond was je ook een vent outsj dat klinkt pijnlijk van je heup.. ik heb tegenwoordig ook wel eens kramp in mijn heup/bovenbeen als ik op de grond ga zitten ofzo.. Autorijden gaat op zich nog wel, alleen het instappen is niet zo prettig en moet dan echt even stil blijven zitten, daarna gaat het weer wel. @ Prutsje: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zou een mooi cadeautje zijn om vandaag te bevallen. @ daantje: vreselijk hé die warmte s'nachts.. ik heb vannacht de ventilator naast mijn bed gezet en toen ik het niet meer zo warm had heb ik 'm afgezet en quess what.. ik heb echt heerlijk geslapen! @ Sandra: Muggen, neefjes? nooit van gehoord haha balen zeg van je nacht @ Dq: idd netjes hoor 10 kilo. @ Karine: Wow mooie buik @ Natalie: groot gelijk dat je de boodschapjes zo vroeg haalt, dan is het nog om uit te houden. @ Linda: Geniet van jullie daagjes samen met het mooie weer.. hopelijk is het niet TE warm voor je! @ EB: Fijn dat je zoveel hulp en gezelschap krijgt t weekend! irritant die muggen.. hier zaten er gisteravond wel 20 op t plafond denk ik.. gelukkig boven niks gezien. Jaaaaaaaa vanaf morgen mogen we los Ik heb dus echt een prima nacht gehad.. 1x eruit om te plassen, geen jeuk en heerlijk geslapen, fijn!! helaas alleen een nat bed vanmorgen nope geen vliezen, maar een lekkende boob