Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi hoi

wou effe laten weten dat Davey vandaag naar huis is gekomen. Het gaat erg goed met hem.

Sorry meiden heb niet echt terug gelezen tis ook erg veel en heb der effe stom weg weinig tijd voor. Komt goed heeft alleen effe tijd nodig.

2. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Wapje... Pffff, heftig hoor!!! Maar wel fijn dat het allemaal zo snel ging (lijkt mij) geniet er lekker an.

Wherona, goed te horen dat davey lekker bij je thuis is. En ik snap het helemaal dat je niet veel tijd hebt om hier mee te kletsen. Geniet ervan, en weer mee kletsen komt wel weer.

Nou inderdaad... Wie is de volgende.

Ik had net een discussie met mijn vriend over het drinken van drank. Vroeg hem of hij er rekening mee kon houden dat het nu toch wel elk moment kon gebeuren. En dat hij dus ten alle tijde moet kunnen rijden. Maar kreeg niet zon postieve reactie, en hij vond 2 weken toch nog wel er weg. Ligt het nou aan mijn hormonen dat ik niet goed tegen dit antwoord kon?

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sandra, kan me voorstellen dat dat een hele rompslomp is. Ga hier eerst even een matras proberen te regelen, wel zo makkelijk.
    Tof dat de beurs zo geslaagd was!

Daan2011, vlug met je voetjes omhoog dus.
    Wat heb je staan schuren en schilderen? Leuk die koopjes via MP:D.

Wapje, klinkt als een behoorlijk pittig nachtje. Fijn dat de kleine meid vandaag toch goed is aan gekomen en dus lekker thuis kan blijven.
    Het begin van je bevallingsverhaal klinkt goed te doen, maar als ik dan het laatste stuk over de pijn lees. Krijg ik er toch wel de kriebels van, vraag me zo af wat voor pijn ik kan verwachten. Gelukkig krijg je er iets prachtigs voor terug waardoor ik gelijk geloof dat je het grootste gedeelte vergeet. Ben eht even kwijt, hoeveel kids hebben jullie, 4 nu toch?

Wherona, geeft niks. Geniet maar lekker van je mannetje. Wat fijn dat hij al naar huis mag, zou anders maandag worden toch?

Princess, hier drinkt mijn vriend vanaf week 36 zowiezo een stuk minder in de weekenden. Vorige week, heeft ie besloten
    om nu toch maar ff officieel te stoppen totdat de kleine er is. Het rijden opzich vind ik niet zo'n probleem, daar kunnen
    we wel iets anders voor verzinnen. Maar stel dat hij toch een biertje te veel op heeft en de bevalling begint, ben zo
    bang dat hij het dan anders gaat ervaren, wil wel dat hij dr met z'n volle verstand bij is hoor...

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    princess, mijn vriend drinkt ook niet meer...wel alcoholvrije biertjes of van 0,5% van Grolsch. Mocht er toch iets gebeuren dan kan hij fatsoenlijk achter de stuur. Jij bent 38 weken, vind ik persoonlijk wel dat hij moet stoppen met drinken.

wherona, joepie!!!!!!!! Welkom thuis Davey!!!!!

Straks lekker voor de tv en The Voice kijken!!!!

5. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Prutsje nog gefeliciteerd.

@ Wapje gelukkig is Mica vandaag aangekomen.

@ Wherona geweldig dat Davey nu thuis is.
    Het is te begrijpen dat je nu niet veel tijd heb om hier te zijn.

@ Rica jammer dat je geen kraamzorg meer heb toch wel prettig wat extra hulp.

Mijn vriend drinkt al een hele tijd niet meer.

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    meikie wij hebben ook een extra matras die ligt al klaar kan ik er zo op leggen als de bevalling begint, hadden we bij onze andere bevallingen ook!!

mumtobe hoe was het in het ziekenhuis?? moet ik mijn tel al dicht bij me houden ;)

waterlelie ik ga ook de voice kijken vanavond komt de uitzending waar ik geweest ben dus wie weet wel in beeld!!!!! we zaten achter de jury!!

prinsess oh vervelend dat je vriend zo reageert, ik kan je reactie heel goed begrijpen!! mijn vriend drinkt ook niet meer als 1 op dit moment!! hij zegt zelf als het gebeurt ben je toch in 1 klap nuchter!!

wherona geniet maar lekker van je kleine we horen af en toe toch wel hoe het gaat!!!

Sandra dolfijntje was er ook en ik was ook van plan om te gaan maar man lief had zo iets van jij loopt op het eind je kunt nog niet eens na school lopen hoe wil je daar dan de beurs rond lopen (hij heeft ook wel een beetje gelijk)

dolfijntje hoe vond jij de beurs??

rica ik ben nu in totaal 5 kilo aangekomen en de deze week 1 kilo in 1 week:$

wapje wel fijn toch zo`n snelle bevalling!!! ik heb ook twee van die snelle bevallingen gehad hopelijk deze ook weer.............

daantje knap hoor de hele dag schilderen zou ik echt niet meer volhouden!!

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    mama05, hoe zie jij eruit dan?:D

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,
    ook weer ff tijd om bij te lezen gehad, vandaag beetje heen en weer hobbel dagje gehad. Moest nog opt werk formulier afleveren, dus ook maar ff bij collega's langs geweest...iedereen begint ook echt te zeggen dat ik echt hobbel ipv loop, en begin het nu toch ook wel echt te merken...maar goed, langzaam komen we er ook ;)

heb niet verkeerd geslapen deze nacht, kussen viel wel mee...alleen gedurende de nacht samen met de dekens wel weg gegooid, was veel te warm!! Kan gelukkig nog redelijk doorslapen, enkel ff op om te plassen

@Meikie: logisch hoor dat ge baalt als het zo rommelig is thuis, kost toch een boel moeite ze zwanger om te doen he! Ik heb het met de mijne wel getroffen, dus ik heb niet te klagen :) Hoop dat het met de stuitbevalling even goed lukt als uwe collega, ik probeer me niet teveel zorgen te maken, dat levert toch ook weinig op...maar vertrouwen dat het goed komt...

@ prutsje: gefeliciteerd!

@ Karine: leuke buikfot, ziet er echt een mooie ronde buik uit

@ Elisabethsas: vanaf morgen inderdaad echt oktober, psychologisch wel soort van drempeltje, ben helemaal ingesteld op die maand...dus vanaf morgen mag het van mij gebeuren ;)

@ dolfijnjes: balen dat gisteren zo'n rotdag was, vandaag wel lekker knn relaxen op beurs enzo?? ff lekker wat meidentijd kan toch een boel doen he ;)

@ waterlelies: opluchting met de geplande KS zeg! Veel succes ermee!!

@ Rica, Wapje en Wherona: leuk om te lezen dat het met die van jullie goed gaat, hebben ze geen last van de warmte??

@ wendy: hoe is het nog gegaan bij de verloskunidge??

@ bedverhogers: wij konden ook geen klossen onder het bed doen, malmbed van de ikea met planken boven en onder...aan beide kanten 3 kratjes gezet, werkt prima!

@hubby en drinken: dat doet ie niet meer sinds ik 35 weken ben ofzo, deed ie ervoor al weinig, maar nu echt bewust niet...voor geval hij me naar het ZH moet brengen...vind dat we dat tochj ook van onze mannen mogen verwachten toch??
    Wat een verhaaltje alweer getypt!! :)
    Volgens mij moet ik vaker dan 1 keer per dag bijlezen ;)

Zat terwijl bevallingsverhalen te kijken...durven jullie dat nog kijken zo opt einde?? Ik denk, ik kan maar voorbereid zijn op wat me staat te wachten straks ;)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hier ben ik.. beeb zit nog binnenboord ;)

Moest eigenlijk blijven.. 1 van mijn bloedwaardes was verhoogd, bloeddruk 138/98, spoortje eiwit in urine en bloedplaatjes afgenomen dus ze wilden me voor 24 uur opnemen maar omdat alles een beetje op t randje was heb ik het voor elkaar gekregen om naar huis te mogen, thuis 24 uur urine op te moeten vangen en nu moet ik me morgen om 18.00 uur weer melden in het ziekenhuis.
    krijg ik weer opnieuw bloedonderzoek, gaan ze urine checken en aan de hand daarvan gaan ze bepalen of ik naar huis mag.
    moest maar wel een tasje met spulletjes meenemen en me erop voorbereiden dat er een mogelijkheid was dat ik dan wel opgenomen zou worden.. :rolleyes:
    als de waardes nog verder oplopen en mijn bloedplaatjes nog verder afnemen hadden ze het over inleiden vanaf 37 weken (maandag)

dus het is nog ff spannend.. moet nu ook echt meteen bellen als ik me anders voel, hoofdpijn erger word, ik een bandgevoel krijg of misselijk word.

hou jullie op de hoogte voor zover t kan en anders sms ik mama05
    vind het doodeng en vreselijk als ik eraan denk dat ik misschien een nachtje (of meerdere) bij mijn meisje vandaan moet zijn :(

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    pfff...klinkt spannend mumtobe!! Succes, hopelijk dat het meevalt morgen!!

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou meiden, hier even een emo momentje.....
    Krijg vanmorgen allemaal smsjes van vriendjelief dat ie beroerd is en weet ik veel wat, komt ie thuis uit zijn werk. Stuur ik hem naar bad met eucalyptus en daar kwam hij redelijk uit. Dus na het eten zeg ik ga je even mee de hond uitlaten. Nee, hij bleef even thuis..... Oke ook goed, ga ik wel alleen. Lig ik in bad komt ie boven zeggen dat hij weggaat met zijn auto naar een meeting...:x Vind ie het nog raar ook dat ik er dan wat van zeg....
    Dus ik weer gezellig alleen thuis, gelukkig komt er voldoende leuks op tv, maar gezellig is anders.....:(

@ Daantje, jij had zeker een goede dag vandaag met al dat geklus :D En 2ehands shoppen vind ik ook erg leuk. Iedere keer weer een uitdaging :)

@ Wapje, goed zeg dat ze toch weer is aangekomen!!! En je verhaal klinkt als een pittige snelle bevalling. Ik hoop ook zo dan ik redelijk onbeschadigd uit de bevalling kom.... Daar zie ik nog het meeste tegen op....:(

@ Wherona, wat fijn dat je mannetje vandaag is thuisgekomen!!! Geniet maar lekker van hem!!!!

@ Princess, ik kan goed begrijpen dat je je hier erg aan stoort. Hier hebben we ook afgesproken dat mijn vriend niet drinkt vanaf dat ik 37 weken zwanger ben :)

Nou, nu eerst even lekker tv kijken. Hopen dat mijn bui een beetje zakt :)

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even een korte reactie via de foon.
    Mumtobe, jeetje meid, wat spannend allemaal. Hoop dat alles goed blijft gaan en je een btje kan slapen vannacht!

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Mumtobe, wat een rotdag heb jij achter de rug zeg....:( Wel fijn dat ze zo voorzichtig met je zijn. Hou je rustig en doe niet te gek. En als er ook maar iets is gelijk bellen hoor!!! Sterkte en laat snel even weten hoe het is oke?:)

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje mumtobe, wat heftig. Dit worden toch een paar spannende dagen voor jullie!!!

15. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dag allemaal, ben ik weer even. Ga niet op iedereen reageren, want zit the Voice te kijken, maar wil iedereen even een dikke knuf geven. Vooral Meikie en Mum, heel veel sterkte!

Mijn man wil graag reageren op het alcoholverhaal. Hij vindt het niet meer dan logisch dat de mannen nu niet meer drinken. Niet alleen vanwege het rijden, maar ook vanwege het met je hoofd bij de bevalling zijn. En Princess, de reactie van je vriend vindt hij belachelijk, twee weken zegt helemaal niets.
    Bij ons is het niet eens ter sprake gekomen tot vanavond.

Heerlijke dag gehad vandaag in Loosdrecht. Daantje, Waterlelie, ik zat bij de Otter op het terras. Daarna even met mijn superdikke voetjes in het koude water van de plas.
    Ben nu wel volledig uitgeblust, rugpijn, pijn in mijn buik (huid begint te scheuren) en sowieso is mijn hele onderkant beurs... Ach, klaag niet hoor.

16. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #336 Guapetona, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
    Ohoh, zo herkenbaar, dikke voeten, geen puf om naar buiten te gaan en lekkende boobies....

Heb gister een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, maar ben er wel beurs van, wist niet dat mijn onderrug zo vast zat! Ik denk dat ik het in week 38 nog eens doe, dan kan ik hopelijk een beetje "relaxed bevallen" :cool:

@ Wapje: Altijd leuk, maar ook heftig om zo een bevallingsverhaal te lezen, maar wel fijn dat je helemaal niet uitgescheurd ed bent. Dan gaat het herstel toch sneller denk ik. Kan me helemaal in voelen, dat dit de laatste keer voor je is!

@ Wherona, wat fijn dat je zoontje Davey nu thuis is! Heb je nog kraamzorg thuis. Je zal zeker je handen vol hebben, dus geniet ervan en pak je rust, waar je maar kan!

@ Rica, pittig he, dat dan de kraamzorg weg is... Heb je nog vriendinnen, of familie die nog een dagje kunnen komen? Zou wel lekker zijn, dan kan jij ook even rusten afentoe.

Nou sterkte hier weer iedereen! Ga ook nog ff half uurtje de Voice kijken denk ik, en dan lekker op tijd naar bed! Want mijn zoontje slaapt vannacht voor het eerst in zijn nieuwe grote bed, dus wellicht wordt hij nog wel een paar keer wakker...

Ik zit nog steeds te twijfelen over een jongensnaam (als het een jongen wordt). Wij vinden Bruno een erg mooie naam, ook passen bij Fabian, maar twijfelen erg vanwege de betekenis. Ons kind is nl. halfbloed en Bruno betekent oa. gewoon 'bruine', daarnaast is het ook een katholieke heilige, en dat past dan wel weer goed bij ons.

Ik zou heel graag wat meningen van jullie horen over de naam Bruno!?!?

17. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    mumtobe Heel veel sterkte en als er wat is gewoon smsen!! Maar let wel goed op je zelf!! en als er iets verandert wel gelijk aan de bel trekken!! Kan me voorstellen dat je er tegen op kijkt maar jullie kindje en jij zijn nu belangrijk!!

dikke diggie knuffel!!!!

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier ben ik ook ff, bedankt voor de felicitaties!!!!

Geen bijzonderheden hier vandaag, vanmorgen visite gehad en vanmiddag een vriendin en mn ex met de oudste op visite geweest en vanavond nog bbq gedaan met vrienden en hun dochters.
    Was erg gezellig!!!

@Meikie, vind het beetje raar van je vriend hoor.... :S Hier heb ik ook een ontzettend verkouden mannetje op de bank liggen, maar die gaat dan ook niet ff iets leuks voor zichzelf doen....

@Rrianne.... ik heb er 4, niet wapje :p of nou ja, ik heb er bijna 4 :D en ik ken de term Neefjes ook, kom oorspronkelijk natuurlijk ook uit Grunn :D

@drank.... vind dat twee biertjes wel zou moeten kunnen hoor, maar mijn vriend drinkt sowieso bijna nooit, eigenlijk alleen met feestjes of verjaardagen en dan nog niet veel.
    Ben er best blij mee ;)

@kilo's, ik ga morgen eens op de weegschaal staan.... Krijg wel van iedereen te horen dat ik zoooo mooi zwanger ben :D ik heb alleen maar buik gekregen, verder niks!!!
    Nu wel wat vocht in mijn voeten en benen, maar is niks vergeleken met de vorige zwangerschappen.
    Ik kan ook nog enorm genieten van het weer.... vind het echt niet erg dat het zo warm is!

HIer net nog even een appeltaartje klaargemaakt...het ruikt hier inmiddels heeeeeeeeeeeeeeeerlijk :D

Mum, wel spannende dagen voor jullie zeg!!! Succes ermee en bellen he, als je het niet vertrouwd!!!

Wapje, Rica en Wherona, fijn dat jullie prutsjes het goed doen!!!!
    En natuurlijk Poookie ook :D
    EN boerderij mama, hoe is het met jullie???????

Verder dikke knuf voor jullie allemaal!!!!

ps ik ben gewoon al langer zwanger dan dat ik ooit geweest ben ;) de oudste kwam met 38.2dg en de twins met 34.3dg.......
    Ik ben zondag 39 wk.... :D

19. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Mum hoop dat het mee valt, let goed op je eigen.

Meikie sterkte hoop dat hij snel inziet dat dit allemaal al zwaar genoeg is voor je.

Mensen vragen iedere keer aan mij of het er wel een is.
    Ben maar 10 kilo aangekomen.

20. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Hier ook even snel een reactie

@wherona fijn dat davey naar huis mag!
    @wapje en rica goed om te horen dat het met jullie meisjes wat beter gaat
    @boerderijmama hoe gaat het bij jou? Hoop allemaal goed, je bent al even niet meer online geweest of wel?

@mumtobe dikke knuffel en denk aan jezelf en de kleine, hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht en succes morgen

@drinken hebben we hier niet eens besproken. Hij is oud en wijs genoeg dus daar bemoei ik me niet mee haha. En denk inderdaad dat je zo nuchter bent als die bevalling mocht beginnen. Heeft vorige week op de bruiloft van zijn zus ook gewoon gedronken, ik was toen ook al 38 weken. We hadden mijn vader stand by voor het geval dat en die heeft hem s'nachts opgehaald omdat ik al met de auto naar huis was. Verder drinkt hij toch niet zoveel dus heb daar niet zo moeite mee.

Slaap lekker allemaal! Hier het voeteneind omhoog gezet van het bed want ik heb me toch dikke voetjes! Lang leve vocht en mooi weer.

Deel Deze Pagina