Hallo allemaal!!!! op zich een goede nacht gehad. Maar mijn voeten zijn zoooooo dik dat ik mijn huid voel trekken. prutsje, hmmmm appeltaart en een gezellige dag gehad zo te lezen. Straks komen mijn broertje en vriendin langs voor op de koffie. En verder eigenlijk niks gewoon chillen in mijn hangmatje
Goedemorgen! Hier ook een heerlijke nacht gehad. Voeten zijn sinds gisteren voor het eerst echt opgezwollen. Doet gewoon zeer zoveel vocht zit er in. Ga vandaag lekker niks doen, gewoon terrasje pakken en chillen. Nog even genieten van de laatste mooie dagen. En dames, er mag weer babynieuws komen!
Goedemorgen dames, Meld me ook weer even. Gister een super gezellige dag gehad met z'n 2en. Helaas vonden wij de beurs wel wat tegenvallen. We hadden hem groter verwacht. Maar hebben ons prima vermaakt. Op de terugweg zijn we heerlijk uit eten geweest bij de wok hier in de buurt. Manlief was daar niet zo blij mee (met al dat knoflook) maar ik heb heerlijk gegeten. Geen eens last gehad van het zuurbranden vannacht (terwijl anders wel met chinees). Waren al met al rond half 11 thuis. Dus prima vermaakt. Vannacht redelijk geslapen. Paar keer wakker geweest omdat het ook zo warm was. Had al een koude washand op voorhoofd maar dan was het nog warm. Kom ik er vanochtend niet achter dat het raam dicht was:x.... Voor een zwangere die het al zo warm heeft en ook vocht vast houd is dit niet fijn. Dus nu alles in huis open gezet zodat het nog wat kan afkoelen voordat het te warm is. Voor de rest een rustdagje vandaag. Manlief is met een vriend de cv aan het omhangen dus die zijn drukbezig op zolder. Gluur vanmiddag wel weer even. Fijne dag allemaal.
Meikie, wat ongezellig. Heb je ondanks dat toch nog een leuke avond gehad? Guapetona, heerlijk klinkt dat een zwangerschapsmassage. Prutsje, haal ik de boel weer door de war? Je hebt er al drie op de wereld gezet, nou dat geeft mij moed. Dan moet die ene mij toch ook wel gaan lukken, hahaha flauww! Ennuhh een stukje appeltaart gaat er hier best in, ook al is het nog vroeg, hmmmmmmmmmmmmm........ Ga er van de week denk ik ook maar eens één bakken. Dolfijnjes, jammer dat de beurs tegen viel. Ondanks dat hebben jullie geloof ik wel een gezellig dagje gehad. Mumtobe, hoe is je nacht gegaan? Hier gister een gezellige avond met twee vriendinnetjes gehad, alleen rond 12 uur kreeg ik me toch opeens last van harde buiken en krampen. De hele nacht ging het door, werd er vanmorgen zelfs weer mee wakker. Het word nu minder, maar mijn buik blijft hard. Ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat. Fijne dag allemaal en een dikke knuffel voor alle zielige opgezette voetjes...
@hier...meldplicht!!!!!! @rrianne...ohhh meid spannend...miss. ben jij wel de volgende en ga je vandaag nog bevallen @appeltaart..mmmmmmmmmmmmmm ik vind dat altijd zo lekekr ruiken als die in de oven staat he @dolfijnjes....jammer dat de beurs tegen viel..heb je nog wel iets gekocht??? @bevallen....er moet er toch zeker wel 1 bevallen hoor dit weekend we zijn weer toe aan babynieuws @hier....vannacht niet echt lekker geslapen, en wakker geworden met pijn me onderrug.....heb wel af en toe lichte krampjes, dit zullen wel de voorweeen zijn denk ik..er zit totaal geen regelmaat in nog dus denk dat het nog wel ff duurt...dus hier zo lekker boodschappen doen, voorda het te heet wordt buiten...
Goedemorgen! Hier redelijke nacht, in slaap komen ging minder, maar toen ik eenmaal sliep ging het wel goed. Nu wachten op de visite! Rrianne, wel spannend hoor, maar affijn, kunnen de voorweeen zijn he.... heb ik ook al gehad! Ik wil ook wel weer babynieuwssss!!! Nu ga ik naar buiten, het is zulk heeeeerlijk weer!!!
Goedemorgen meiden, nog even een egoberichtje maar hoop dat de rust hier snel is weergekeerd, dan kan ik weer wat uitgebreider reageren Heb een rommelig nachtje gehad, hebben allebei heel onrustig geslapen door alles vannacht werd ik wakker omdat ik moest plassen en ik was me toch misselijk was echt bang dat ik mijn mannetje wakker moest maken, mijn moeder moest bellen voor D.imara en we naar het ziekenhuis moesten. maar besloot mezelf een half uur de tijd te geven om rustig te gaan liggen, even mijn gedachten op 0 te zetten en als ik daarna nog niet sliep had ik actie ondernomen, maar gelukkig zakte het weer en ben ik snel weer in slaap gevallen. was echt misselijkheid van het druk maken om alles. voel me nu verder goed, wel zo'n vaag gevoel in mijn hoofd wat je vaker kan hebben na hoofdpijn maar daar is mee te dealen. en beeb ligt lekker te drukken met t kontje tegen mijn rechterribben wat me onzeker maakt over het zgn bandgevoel wat je kunt hebben bij zw. vergiftiging maar gelukkig voel ik duidelijk dat het beeb is, is het niet constant en doet het geen zeer. ga me vandaag lekker rustig houden en ontzettend veel van mijn meisje genieten, het zit me echt hoog dat ik misschien vanavond opgenomen zal worden en hoop eigenlijk nog steeds heel hard dat het niet nodig is maar extra controles voldoende zullen zijn. Gelukkig hebben mijn mannetje en ik al besproken hoe we het gaan doen als ik moet blijven.. komt uiteindelijk wel goed, maar wil er nog even niet aan denken. ben namelijk sinds de geboorte van ons meisje nog geen enkel nachtje bij haar vandaan geweest en dat valt me ZO zwaar om daar nu rekening mee te moeten houden ben er echt verdrietig van.. moet me vanavond om 18.00 uur in het ziekenhuis melden met mijn kan vol urine en dan gaan ze weer alles checken. ik hoop echt ontzettend hard dat ik aankomende nacht weer gewoon in mijn eigen bedje zal slapen... ik hou jullie op de hoogte!
nou toch even uitgeslapen...hoefde er nu niet meer vroeg uit voor de kraam.. of ze last heeft van de warmte? nou nee want ze moet nog steeds een kruik erbij en dan is het bijna 24 graden in huis (Puf puf ) vandaag gaan we bbqen buitenshuis dus haar 2e tripje buiten dit huis...spannend hoe gaat het met de dikke buiken? hebben jullie last van de warmte? ik heb gister mn foto album beplakt met de eerste buikfoto's..pff wat is dat mooi zeg!
Mumtobe: ik duim voor je!!!!! Verder iedereen een fijne dag vandaag! Hier vandaag 39 weken, dus laat maar komen..... Kheb net de cd binnen gekregen met de foto's van onze shoot.... is echt mooi geworden! Groetjes
Hier weer een drukke dag, maar wel leuk! @mumtobe je hebt alle recht om ego berichtjes te plaatsen daar zijn wij voor bovendien is het allemaal niet niks! Ik duim voor je dat het allemaal goed is straks en dat je gewoon weer naar huis mag naar je kleine meid toe. Dikke knuffel!
Mum hoop dat het mee valt voor je. Wat een weer lekker maar niet voor mij. Aan het aftellen komt nu wel erg dichtbij.
Daanquinty, jij ook al last van krampen dus. Heb je ze ook die doortrekken naar je rug? Hier zijn het ook voorweeen hoor, baalde stiekem vanmorgen wel dat het niet doorzette en de pijntjes minder werden. Prutsje, ik wil ook weer babynieuws. Mumtobe, pfff kan me voorstellen dat je nergens anders meer mee bezig bent op dit moment en je druk maakt om van alles en nog wat! Duim voor je dat de uitslagen vanavond goed zijn en je vannacht gewoon lekker bij je gezinnetje slaapt. Rica, spannend jullie 2e tripje. Alvast heel veel plezier. Sandra, ben erg benieuwd naar je foto's, kom je zo ook posten? Natelie, jaaaa komt nu heeel dicht bij. Maandag toch? Spannend hoor.... Net even drachten in geweest, even lekker geshopt met vriendlief. Zolang we heel langzaam gingen, was het prima te doen. Helaas alle krampjes zijn over, harde buiken niet, maar dat komt door het sjouwen.
Hier mijn meldplicht ook nog even, heb alles gelezen hoor. Maar niet echt fut om te reageren, kan dat warme weer nu niet echt meer hebben, ppfffff Vandaag hebben we ons bed vast omhoog gezet, heb er voor mezelf een krukje naast staan anders kom ik er maar slecht in en uit, hahaha Alleen de hond moet er even aan wennen dat het bed zo hoog staat, ze slaapt altijd bij ons op het voeteneind, maar moet nu toch een stukje hoger springen om erop te kunnen komen, hahaha Verder hebben vriendjelief en ik even samen en gesprekje gehad en alles is uitgepraat!!! We zijn weer dikke vriendjes en hebben gewoon beidde wat last van de hormonen hier in huis @ Rrianne, ik heb gisterenavond de hele avond voor de tv gehangen dus dat was ook geen ramp Vond TVOF en HTMD weer erg leuk @ Mumtobe, bestook ons maar even lekker met egoberichtjes hoor. Daar zijn we toch voor in zulke tijden? Dan kun je even lekker alles eruit gooien zodat je er thuis wat minder last van hebt. Ik hoop voor je dat de controle goed uitpakt en je geen nachtje bij je meissie weg hoeft. Anders snap ik dat het heel moeilijk is, maar is het niet anders...... Hebben jullie soms ook het idee dat dit een grote vriendinnengroep is? Ik klaag en deel nieuwtjes hier vaak nog eerder dan bij mijn vriendinnen, hahaha
Meikie gelukkig is alles uitgesproken prettig voor jullie allebei. Ja maandag ik ga er vanuit dat het een ks wordt.
Zooo wat een weertje!!!! Vanmorgen visite gehad, vanmiddag zou vriendin komen, maar die belde af, stiekem vind ik het niet erg, lig nu lekker even op de bank. Kids zijn op kinderfeestje bij de buren, maar ik geloof dat t af en toe niet zo lekker loopt, alle kids hebben last van de warmte volgens mij Verder met buikje alles goed!
Nou hier zijn mijn voeten uitgegroeid tot dino poten en mijn vingers worden ook dikker pfffff mum, ik hoop dat de uitslagen goed zijn en dat je vanavond naar huis mag. Sterkte!! jeetje, nathalie voor jou is het indd aftellen!!!! Zie je erg tegen de ks op? Nou, mijn plicht roept...ga even koken
Pfff, wat een dag. Boot op de kant, ben bekaf en heb niets hoeven doen. Tweemdagen mensen om me heen en niet kunnen doen wat ikzelfmwil, breekt me op. Hebben jullie dat ook? Hoe gezellig en fijn het is dat ze er zijn, daar heeft het niets mee te maken. Maar je bent toch niet helemaal jezelf. Meikie, ben het wel met je eens, dat het net een vriendinnengroepje is. Als ik een dag niet op het forum kan zijn (ben toch wel sociaal naar mijn bezoek toe) mis ik het echt. Schoonmoeders is nu aan het koken, dus ik kan even op de ipad, even bijlezen. Bijkletsen doe ik morgen wel, dan ben ik weer alleen met mijn mannetje. Morgen 40 weken. Je kijkt al die maanden uit naar die datum, ben benieuwd hoe het zal gaan. Niet anders dan anders natuurlijk... Natalie, geniet nog even morgen, laatste dag van je zwangerschap... Ik heb ook olifantenpoten en worstjesvingers, zelfs pijn in mijn vingers van het vocht... Ga nu weer even sociaal doen, tot morgen allemaal!
he meiden... nou vandaag tot een uur of 13 krampjes gehad, ik vond ze best pijnlijk eigenlijk durfde bijna geen boodschappen te doen...maar het is weer afgezakt helaas...dus we wachten weer af...ik vind het nog steeds moeilijk te bepalen of eht voorweeeen of me darmen zijn..als ik die krampjes kreeg kreeg ik ook aandrang om te je weet wel, maar er kwam vaak niks 2 keer wel iets...herkennen meiden dat???
Hallo dames, ook ik weer ff langs...vandaag inkopen gedaan voor BBQ morgen, was eigenlijk veel te laat gegaan, dus moest nog verschillende winkels af om nog genoeg vlees te vinden...dan is het toch best puffen met zo'n weer en zo'n buik. Morgen gezellig bezoek van mijn ouders en dan blijft mijn moeder een dagje om nog wat te helpen met schoonmaken en opruimen voor als het zover is...dus ook wel lekker, zelf kost het me toch een boel moeite om te doen nu!! Nu lekker met de voeten omhoog, vocht wat laten zakken, heb lekker hele dag op slippers rondgelopen, dat maakt ook al weer veel verschil. hoop dat het met jullie ook nog allemaal lekker gaat...ben benieuwd wanneer er een volgende met babynieuws is Groetjes!
mumtobe hoe is het gegaan in het ziekenhuis???? Wat een weertje he vandaag!!! We hebben vanavond gebbq bij vrienden we zijn niet super lang blijven hangen want wou graag na huis ben moe!!! Dus nu lekker bankhangen en lekker op tijd na bed!!