Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Liever geen ks maar als het moet.
    Ja morgen laatste dag verder weinig doen.

2. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Mum, hoe is het afgelopen???? Kwam speciaal ff kijken.

Hier vanmiddag ook weer flinke voorweeen gehad.... Maar ook niet doorgezet ;)

Nu op zoek naar een leuk filmpje om te kijken.... en dan lekker slapen!
    Morgen vroeg lekker rustig aan doen in huis, hopelijk een klein beetje uitslapen :D Tot morgen!!!

Zal straks nog wel ff checken of er nog nieuws is van Mum!

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ja hoor, hier ben ik ook weer even :D
    Wij zijn vanavond lekker met m'n schoonouders naar een pannekoeken boerderij geweest, hier heerlijk genoten van alle kinderen die aan het spelen waren. Hierna een stukje gewandeld en bij waterskieen gekeken. Nu helemaal gaar op de bank met de pootjes omhoog :)

Helaas nog steeds geen babynieuws, het begint er toch sterk op te lijken dat natalie de eerst volgende word die haar kleintje in dr armen krijgt ;)
    Al zijn er wel wat meiden die aan het rommelen zijn, ben erg benieuwd wanneer de echt babyboom hier los barst :p

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar hoe het met mumtobe is..... Ik hoop zo dat alles goed is en ze lekker naar huis kon :)

Ik kom zo nog wel even kijken, nu eerst even het bed opmaken ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    had al eerder een berichtje proberen te plaatsen maar lukte helaas niet.
    Ben opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en zal het ziekenhuis niet meer zonder beeb verlaten... Het streven van de artsen is nu om de 38 weken te halen en dan proberen ze me in te leiden of ik krijg weer een ks.. Als ik in de tussentijd zieker word of beeb blijkt het niet meer naar z'n zin te hebben wordt er eerder actie ondernomen

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    baal echt ontzettend en mis mijn kleine meisje nu al vreselijk! Ergens hoop ik dat mijn vliezen vannacht breken en de kleine zelf komt...

Ga nu maar een poging doen om te slapen dan is het eerder morgen!

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Oh mum!!!!
    Pfff das niet niks! Veel sterkte en ik hoop dat je niet meer last krijgt en dat t verder allemaal goed mag gaan!
    dikke knuffel voor jou mum!!!!!

Hier hele avond weer weeën gehad, maar lijkt niet door te zetten.
    Zo ons bedje opzoeken, wel even de airco aan, het is bloedheet hier!!!
    Ben benieuwd of er morgen weer beebie nieuws is!

7. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    39 week zwangerrrrrr!!!!!!!

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    ow, balen mum!!
    Hoop voor u dat het allemaal snel en goed gaat, dat jullie snel lekker weer thuis zijn!!
    Succes ermee!!

9. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Mumtobe oh nee das ook niet leuk, gelukkig ben je al ver, hopelijk ben je snel weer thuis met baby!

10. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Ohw mum... Dat is inderdaad niet leuk, sterkte...

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh mum, wat naar allemaal :( dus toch een vergiftiging. Heel veel sterkte meis. We leven met je mee.

12. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @mum dus toch.... Balen... Heel beel sterkte en hopelijk komt de kleine snel.

Hier ook 39 weken vandaag. Nu nog ff lekker wakker worden in bed.

13. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    He mum, shit zeg!!!!
    Veel sterkte daar, hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen en dat je je kindje snel in je armen hebt....
    Zet em op daar!

Wij gaan zo weer ff ons zondagochtend ritueel uitoefenen....
    Iedere week kom ik een groep mannelijke hardlopers tegen en vorige week riepen ze al: 'Loop je er nu nog?' haha ja.. en nu nog!
    Hoop toch wel dat dit de laatste keer zal zijn.
    Vanmiddag lekker bbq-en bij mn ouders, genieten!
    Jullie ook allemaal een fijne dag.
    Groetjes

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Mum: Sterkte!! Hoop dat de beeb niet te lang op zich laat wachten en je dan heerlijk kunt genieten!

@ Sandra: Knap hoor, nu nog hardlopen!! Zet 'm op ;)

Hier lekker rustig dagje vandaag. Genieten van de zon denk ik :D
    Fijne zondag allemaal

15. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he jakkes mum:(:( wat balen zeg...hopelijk komt de beep snel en kan je weer lekker naar je meisje toe...

@pruts....spannend he meis..al die voorweeen...hoe voelt ddat voor jou??? ik vraag me nog steeds af hoe ik voorweeen kan herkennen, want ik heb ook wel krampjes maar dan vraag ik me af of het niet van me darmen komt, heb jij soms ook het idee dat je naar het toilet moet als je die voorweeen heb???

@sandra...loop ze he meid...en ben benieuwd wat dat hardloop groepje vandaag zegt:D

Rrianne...hoe is het met jou?? nog gerommel gehad??

@hier...net wakker en nu is me mannetje lekker wentelteefjes aan het maken mmmm..dus ik kom zo weer terug haha

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden!!!

@ Mumtobe, balen zeg tocg die vergiftiging.... Maar je kunt nu beter in het ziekenhuis zijn. Hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel uitzichzelf zal melden, zodat je lekker snel weer thuis bent :)
    Laat je regelmatig even weten hoe het met je is?

@ Boerderijmama, waar ben je??? We hebben al zo lang niks meer van je gehoord!!! :$

@ Sandra, jij loopt die hardlopers er gewoon nog even uit zeker hahaha :) Heerlijk als je nog zo goed kunt wandelen, lijkt mij ook fijn ;)

@ Prutsje, die voorweeen moeten jou welk hebben he... Ik hoop voor je dat het snel gewoon doorzet, dan is het maar begonnen ;)

@ Daanquinty, jammie wentelteefjes!!! Doe mij er ook maar een paar!!! :p

Hier een vreemde nacht achter de rug. Voor het eerst dat het bed omhoog staat, dus dat was al vreemd. Nu wilde de woef op bed springen, maar sprong mis. Zielig hoor, dus ik haar geholpen. Later sprong ze er weer uit en dat ging volgens mij ook niet helemaal vlekkeloos.... :)
    Maar goed we hebben het overleefd, op naar de volgende nacht :p
    Nu eerst maar even aankleden en beestjes eten geven ;)

17. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    @Karine, hardlopen doe ik niet meer hoor, ik wandel!!!! (iedere zondag ff een halfuurtje)
    Ik ben de mannengroep niet tegen gekomen, we hadden de auto nu elders geparkeerd. Twas er druk.
    Iedereen zal wel denken lekker op tijd het bos in en dan lekker in de zon....

mmmmm wentelteefjes!!!

@Meikie, arme hond... maar ook hij wend er vast snel aan.

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    EB, vandaag 40 week! Ben erg benieuwd wanneer jullie uk er klaar voor is.

Mama05, al 4 dagen overtijd? Kun je het ngo volhouden, het geduldig wachten tot de baby zich meld?

Meikie, leuk samen pannekoeken eten. Ik hou daar ook echt van. Helaas heeft mijn vriend niks met pannekoeken, dus
    zijn nog nooit samen naar het pannekoekschip geweest
    :( hahaha.

Mumtobe, aaaah meis, dat meen je niet! Wat ontzettend balen. Ben je de nacht een btje door gekomen.
    Gelukkig houden ze jou en beeb nu goed in de gaten, maar leuk is anders... Knuffel voor jou.

Daanquinty, hmmmmmmmmmmmmm lekker wentelteefjes, vraag je even of die er ook twee voor mij bakt? Wat betreft voorweeen of je darmen.
    Als ik idd naar de wc moet, heb ik er wel extra last van krampen en harde buiken heb ik het idee. Soms is het idd
    wat verwarrend. Hoe is het nu bij jou? Ook weer rustig?

Wat zijn er veel meiden met voorweeen, hier ook sinds vrijdagnacht behoorlijk bezig. Gisteravond met een warme kruik op bed en mijn rug is gemasseerd, en moet zeggen heb heerlijk geslapen. Ook vanmorgen nog nergens last van gehad.
    Dus het lijkt er op dat het weer rustig is.
    Ik ga een badje vol laten lopen en even poedelen...

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen dames,
    @mum, wat vervelend. Hopen dat de dagen snel omvliegen. Had al respect voor boerderijmama, maar ook voor jou *digiknuffel*. Maar als het mee zit heb je je kleine volgende week lekker in je armen.

@prutsje, je maakt het nu wel spannend hoor.

@meikie, maar een extra krat voor de hond neerzetten heb ik wel door.

@hier, Vannacht redelijk geslapen. Ben om de 3 uur eruit geweest om te plassen (het ritme zit er nu al in:)). Vanochtend heel erg last van carpale tunnelsyndroom in m'n rechter hand. Maar is nu ook weer over.

Vanmiddag komt eerst een vriendin om een buikshoot te maken:). Later op de dag komt de andere vriendin ook en dan nog even verjaardag vieren. Lekker buiten zitten met voetjes omhoog.

Iedereen fijne dag verder.

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, vraag me idd ook erg af hoe het met Boerderijmama is?

Deel Deze Pagina