@ Wherona fijn dat het zo goed gaat met Davey. @ Volgens mij hebben wij allebei last van nesteldrang zoveel gedaan dit weekend. We zijn in het ziekenhuis geweest baby bewoog heel weinig alles goed, als het morgen weer zo is dan weer terug. Woensdag weet ik de tijd dat ik in het ziekenhuis moet zijn om ingeleid te worden.
@ Wendy: Jenthe weer helemaal opgeknapt dus? fijn Spannend.. morgen dus langer zwanger als je ooit geweest bent. hoop voor jouw dat dit spruitje niet al te lang op zich laat wachten denk dat de dagen kruipen voor jouw of nieT? @ Natalie: gelukkig was alles goed! Spannend woensdag.. zou mooi zijn als beeb zichzelf meldt voor die tijd.
Jahoe.... Deel 2!! @ Meikie: Ik heb ook Theranal; werkt goed, al is hij niet helemaal weg gegaan en zei hij deze zwangerschap weer "kiekeboe" @ Wherona: Wat super dat Davey het zo goed doet!!! @ Wendy: Dat zal raar zijn... Morgen verder dan bij je dochter... Hoop dat de beeb zich dan maar snel aandient voor je @ Natalie: Fijn dat de beeb wel bewoog en dat je woensdag de tijd voor het inleiden krijgt...Spannend!!! @ Prutsje: Gefeli met je 38 weken Hier een heerlijke dag gehad in de zon en gewoon lekker luieren Check via telefoon nog wel of er beeb(s) geboren zijn/worden, maar reageer morgenavond pas weer. Zo lekker op de bank en SYTYCD kijken en morgen de een-na-laatste-dag werken Fijne avond!!!
@meikie, wat vervelend. Maar heb er ook geen ervaring mee. @linda, Maar rustig aan blijf wel een beetje in beweging anders wordt je lichamelijk helemaal stijf. @prutsje, Ja klopt zijn druk bezig met de trap. Lekker sla met aardappels en kip. Wel fijn dat je weet wat je krijgt en dat het iets is wat je ook echt mooi vind. Het blijft altijd lastig. Ik weet zelf vaak niet eens wat ik wil. Ben vaak wel tevreden met wat ik heb. @mumtobe, wel lekker dat je vent je wil insmeren. Mn man vind crempjes en zalfjes smerig dus als hij mn rug in moet smeren doet hij het wel maar niet met plezier. @Nathalie, Spannend meid. Is in ieder geval een mooi vooruitzicht. @karine, lekker aftellen de laatste loodjes en dan lekker genieten.
hey dames nog geen babynieuws vandaag!!! Hier ook niks aan de hand!!! Maar alweer nieuwe tropic gaat snel!!! Zal morgen meer reageren op iedereeen nu lekker tv kijken met mijn man!!! Morgen een rustig dagje en dan dinsdag is onze oudste alweer jarig hopelijk besluit baby nu ff om te blijven zitten!!!! want ik zou niet leuk vinden als ze op de zelfde dag zijn maar ja de kans zit er natuurlijk altijd in!!
@ Karine: Fijne avond en werkse nog morgen! @ Dolfijnjes: Die van mij kan ook wel eens zeuren erom hoor, zegt ie weer: die vieze stinkzooi maar het scheelt dat hij ook wakker ligt als ik jeuk heb dus hij moet wel haha @ Mama05: Kijk smorgens steeds vol verwachting op mijn foon of er al een berichtje is, maar buddybeeb zit nog prima dus.. hopelijk blijft beeb dus nog ff een paar daagjes zitten.
Ja inderdaad......hij/zij zit nog prima!! maar ik heb nu zoiets van nou nu mag het ook wel wachten tot volgend weekend!! Ik was natuurlijk zelf altijd al uit gegaan van een oktober baby maar toch hoop je dat het eerder komt... maar deze week dus onze oudste jarig (dinsdag) en donderdag mijn man dus dan maar na het weekend!!
@ meikie he vervelend een aambei! Gelukkig ook geen ervaring mee! Uit eten is wel lekker toch! @ Wherona goed zeg dat jullie kleine man gauw naar huis kan! @ mum ow errug die jeuk en dan nog hoofdpijn ook misschien vd warmte @ eb jij mag ook wel bevallen hoor 39 weken alweer! @ mama dat jou beeb dan nog maar ff blijf zitten he met die verjaardagen! Hier ineens zin in poffertjes vanmorgen dus samen met mijn zoontje poffertjes staan bakken Vanmiddag bij mijn schoonzus geluierd en de kindjes lekker in het zwembadje gespeeld wie had dat nog gedacht in september! S'middags manlief mij lekker ingesmeerd met olie, hij vind het niet zo erg om te doen maar heeft het liever andersom haaha. Daarna even lekker kunnen liggen. Na het avondeten ineens nesteldrang en dus is nu alles weer lekker aan kant! Hoop dat ik vanacht lekker kn slapen. Sinds gisteravond wat vochtverlies en sinds vanmiddag enorm last van harde buiken en voorweeen. Voel beeb ook echt heel erg bewegen dat had ik bij de eerste niet zo erg handjes voetjes zie je zo heen en weer bewegen! Morgen net zo ver als toen ik vd eerste ben bevallen
@ Mama05: Nou ben erg benieuwd wanneer ik een berichtje van je krijg! @ EB: Hopelijk een goeie nacht aankomende nacht! @ Wapje: Ja daar dacht ik vandaag idd ook aan, die hoofdpijn door de warmte, ik kan er tijdens deze zwangerschap niet zo goed tegen dus.. gelukkig is het ook afgezakt. spannend hoor dat vochtverlies, harde buiken en voorweeën.. wie weet zet het wel door vannacht! ben benieuwd, anders hoop ik ook voor jouw op een goede nacht.
Heee, een nieuw topic haha! Heb even vluchtig bijgelezen en wil ten eerste even op RICA reageren: GEFELICITEERD met jullie dochter LOÏS! Wat een prachtige naam zeg! Enne Wapje, klinkt spannend! Misschien ben jij wel de volgende... Voor nu hou ik het hier even bij! Als ik morgen meer tijd en puf heb kom ik wel even verder bijlezen. Vandaag weer de hele dag kraamvisite gehad, dus ga nu even lekker op de bank met m'n mannetje. Kleine mannetje ligt lekker op bed Trusten allemaal!
Nou meiden, hier ben ik dan ook weer even. Heerlijk uiteten geweest met mijn vriendje (misschien wel de laatste keer met zijn 2en), daarna een stuk gewandeld met de hond (niet fijn met een aambei en harde buik) en hierna even lekker in bad (eigenlijk niks over te klagen) Mijn schoonmoeder belde nog, ze komt morgen een ochtendje helpen. Dus heb ik bedacht dat we de rolgordijnen in de slaapkamer gaan doen. Hier zitten flinke weervlekken in, nu heb ik van hg een of ander goedje wat het zou moeten schoonmaken. Dus gaan we dat maar doen @ Wapje, wat doe je nou??? Ga je nou misschien beginnen met bevallen??? Ennuh, voor die poffertjes had je me wel even mogen inseinen, daar hou ik ook wel van @ Poookie, leuk dat je ook nog even om een hoekje komt kijken. Is zeker wel druk met die kleine erbij? @ Mumtobe, ik zal voor je duimen voor een hoofdpijn-vrije-dag morgen!!! @ Mama05, dus de kleine moet nog even blijven zitten.... Moet je hem wel even streng toespreken, anders snapt ie het misschien niet Nou dat was hem weer even voor vandaag, wij duiken lekker ons bedje in. En morgen gluur ik weer om een hoekje om te zien of er al babynieuws is.... Wapje bijvoorbeeld....
Nee meiden ik ga nog niet bevallen! Wel gisteravond slijmprop verloren maar dat zegt natuurlijk niks Ik kan niet slapen want ik heb zo KEELPIJN! Heb wel keelspray van dr vogel in huis maar er staat op dat je dat NIET mag gebruiken tijdens de zwangerschap! Vraag me af waarom! Omdat er alcohol inzit ofzo?? Salie kan geen kwaad maar over echinacae zijn de meningen verdeeld.. Dus wat moet ik nu doen wel gebruiken zodat ik vanacht lekker kan slapen en morgen de vk vragen of ik t verder kan gebruiken of de rest vd nacht weer wkkr liggen???
Goedemorgen meiden, Goede nacht gehad? Hier vanacht weer veel wakker geweest... 1e wasje draait alweer, mannetje is alweer de deur uit, dus de week is weer begonnen. Ben benieuwd wat deze ons brengt. Hoop zo dat we niet meer heel lang hoeven te wachten.... Morgen weer controle dus we wachten het af. Succes voor de mensen die vndg weer op controle mogen (ziekenhuis/vlos) Mama05, wordt een gezellige verjaardagsweek voor jullie in de toekomst, 3 in 1 week..... Wapje/prutsje: hoe ist nu? @Pookie, Leuk dat je ff kwam buurten. Zal wel een enorme drukte zijn he met al dat kraambezoek? Of kun je het nog een beetje doseren? Je wordt volgens mij echt geleefd.... Leuke kraamhulp? Lady's ik ga nog ff weer naar boven een slaappoging doen, tot strakkies...
@ poookie leuk dat je komt kijken zal idd wel druk zijn. @ slecht slapen vervelend heb ook slecht geslapen. Dochter gaat zo naar school en dan ga ik proberen nog een uurtje te slapen. voel me niet lekker misselijk en last van m´n darmen.
goede morgen dames wapje oh lekker poffertjes met boter en poedersuiker!!! En vochtverlies?? vliezen gebroken dan?? spannend!!! En slijmprop verloren dan is het daar binnen toch wel een beetje bezig SPANNEND hou de site vandaag goed in de gaten!!! meikie vervelend zeg aambeien ik heb er geen last van maar hoor wel van mensen dat het heel pijnlijk kan zijn!!! En lekker nog ff genieten met zijn tweeen want inderdaad kan zo je laatste keer zijn geweest met zijn tweeen!! sandra leuk is dat he als je man gaat werken en jij kunt nog ff lekker blijven liggen ben ook benieuwd wat de week brengt!! Hopelijk heb je nog ff kunnen slapen! natalie slaap lekker zo als het lukt!! Hier vannacht redelijk geslapen, alleen gisteren last van voorweeen denk ik ik ben een dikke zenuwpees en mijn man is vandaag niet in de buurt dus heb veel gedroomd en werd wakker van mijn buik, hoop dat deze dag snel voorbij is................... Mijn schoonmoeder komt me zo helpen met me huis schoonmaken lekker hoor!!! Maar ja ik moet nog 50 cupcakes bakken voor morgen!!!
Goedemorgen meiden, hier echt een k** nacht achter de rug. Die aambei deed veel pijn en ook mijn heupen deden erg veel pijn, zelfs met een kussen tussen mijn benen... Dus weinig geslapen en veel liggen woelen, en moest er vroeg uit omdat me schoonmoeder zo komt om te helpen Vanavond maar een beetje op tijd mijn bedje in dan... Net wel even de huisarts gebeld, deze belt me vanmiddag terug. Zegt die assistente van wil je de aambei aan de huisarts laten zien?.. Nou nee, telefonisch vind ik een beter idee... hahaha @ Wapje en Prutsje, wie weet is 1 van jullie wel de volgende.... Hou den jullie ons wel op de hoogte? @ Mama05, toch wel fijn he die schoonmoeders @ Natalie, lekker je bedje weer in en hopen dat je zo wat bent opgeknapt!!! @ Sandra, is het slechte slapen toch nog ergens goed voor.... Kun je tenminste je wasjes bijhouden Hopen dat het slapen nu nog even lukt @ Wapje, vervelend zeg van je keel. Anders even bij de apotheek navragen? Daar kan je ook dit soort vragen stellen volgens mij.... Nou, tot zover weer even. Kom later weer even om een hoekje gluren
Kom even hallo zeggen, even geen puf om te reageren. Zo'n Rotnacht achter de rug pffff Veel last gehad van harde buiken en ongikrampen. Ook moest ik er weer 4 keer uit... wapje, het lijkt erop dat er iets rommelt daar binnen. Hou me op de hoogte hè. poookie, leuk dat je even kwam zwaaien. Geniet van je mannetje. Wij gaan zo peuterzwemmen...en daarna rustig aan doen.