Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Mum balen zeg, kan begrijpen dat jij je kleine meid mist.
    Je bent wel in goede handen.

Al die voorweeen wordt tijd dat het is door gaat zetten.

De laatste dingen doen hier straks soep maken.

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Geen nieuw babynieuws?

Mama05 wat grappig dat onze dochters op dezelfde dag jarig zijn en ook allebei lang voor haar leeftijd zijn! ;)

Mumtobe wat balen van de zwangerschapsvergiftiging... :( Hopelijk begint de bevalling spontaan (en snel) en heb je snel je baby'tje in je armen. Ik snap dat je je dochtertje mist.

Voorweeën heb ik ook veel last van. Ik heb al een paar weken last van harde buiken, maar gister was het wel heel erg. 's Avonds kwamen ze zelfs om de 10 minuten. En niet alleen bovenaan de buik, maar ook onderaan. En ze waren erg onprettig. Maar het nam weer af, dus er heeft niets doorgezet. Niet dat ik dacht dat het begonnen was. Ik zal mezelf wel (weer) te druk gemaakt hebben. Maarja, ik heb geen zin om de luie zwangere uit te hangen. Nouja, een beetje dan...

3. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    DQ, ik heb echt weeen, ik heb dan niet t gevoel dat ik naar t toilet moet, dat doet echt pijn sla m'n darmen rommelen!
    Die weeen zijn onprettig, maar niet heel erg pijnlijk.
    Vannacht ook veel ongigevoel gehad.... Blergh!

Nu weer rustig, af en toe een wee. Wel slechte nacht gehad...
    Straks nog visite en dan is t klaar!

Ik hou jullie op de hoogte!!!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ook nog visite tijdens de weeen? :) spannend zeg! dus er is weer een baby onderweg!?

mama wat rot, idd kan me voorstellen dat je je meissie mist maar straks kunnen jullie allemaal lekker thuis met elkaar knuffelen..dan is ze de trotse zus ;)
    ik hoop dat het snel vanzelf komt en je niet weer ziek wordt!

Hoe gaat het met de rest!? idd boerderijmama is al lang niet geweest he.
    Wij wachten op visite, (man jarig) maar wat is het weer lekker!!!!!!!! kunnen mooooi buiten zitten!

vandaag heeft deze spruit voor het eerst haar 60cc flesje leeggedronken..nu duimen dat ze dit volhoudt al ben ik er bang voor! ze mag al veel meer hebben maarjah!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hallo vanuit de hangmat!

Prutsje, je maakt het spannend. Weeën en visite lijkt me geen ideale situatie!?!

Mum, ik vind het echt heel sneu voor je dat je in het ziekenhuis moet blijven. Misschien wel 1,5 week, echt balen.

Boerderijmama is voor het laatst op 28 september op het forum geweest, maak me een beetje zorgen. Dus Boerderijmama, als je dit leest, doe ons even een kort berichtje...

Meikie, wennen aan je hoge bed! Maar wel heerlijk, toch? Ik kom hier in ieder geval een stuk beter uit.

Rica, gefeliciteerd met je man! Duimen dat Loïs goed blijft drinken!

Ben vandaag 40 weken, maar nog geen voorweeën oid. Wel rommelende darmen, maar verder niets. Het GROTE WACHTEN is echt begonnen.

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohh spannend he meiden...jeejjj elisabeth 40 weken....nu is het wachten echt begonnen meid...

hier ook af en toe ongikrampen maar ik trek me er maar niks van aan hahaa...

pfff wat is het warm he!!!!

@rica...gefeliciteerd met je man:D fijne dag vandaag.

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wauw, nu eindelijk een paar meiden met rommelende darmen en voorweeen :D het echte werk mag van mij nu wel beginnen hoor dames. Volgende week barst het hier los :D:D:D

8. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Wordt wel tijd voor voor een paar baby´s.
    zo te horen hoeft het ook niet lang meer te duren.
    Rica gefeliciteerd met je man.
    prutsje hoop dat het door gaat zetten.
    Kom vanavond nog wel even online.

9. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja Natalie, tijd voor jouw baby! Spannend hoor morgen. Ben je er klaar voor?

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, zijn de foto's gaaf geworden?

Rica, gefeliciteerd met je mannetje.

Prutsje, heeft het doorgezet? Is het echte werk begonnen? Of heb je het nu over voorweeen? Ben erg benieuwd...

EB, Spannend zeg!

Watrlelie, haha ben benieuwd. Ik wil ook weer babynieuws:D

11. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ironisch hoor, zo'n banner. Benieuwd wat er morgen staat.

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Pffff, wat een warmte he... Had ik net een beetje energie, dacht van nou ik ga een beetje opruimen op zolder. Nou dat heb ik 30 minuten volgehouden. Wat een warmte....:(

Dus nu maar weer in mijn troon onder de ventilator :)
    Ik heb boerderijmama ook al een pb gestuurd, in de hoop dat ze haar mail checked en dan ziet dat ze een berichtje heeft ;)
    Dus als ze hier niks laat weten hoop ik dat ze daar even op reageerd :)

@ Natalie, jij kunt inmiddels de uren aftellen.... Voelt dat niet heel gek?
    Ik heb mijn telefoon morgen trouwens de hele dag bij me hoor!!! Zie je smsje wel verschijnen ;)

@ EB, spannend hoor. Alweer 40 weken, nu mag het onderhand wel beginnen toch? ;) Aan den andere kant is het ook niet erg om de luie zwangere uit te hangen in je hangmat :p
    Wbt de hoogte van het bed, ik heb een krukje nodig om in en uit bed te komen.... Dus had van mij wel iets lager gemogen. Maar goed deze hoogte moest van de kraamzorg dus we doen het ermee :)

@ Prutsje, ik zal jou buik even goed toespreken, let op: Weeen luister eens goed naar meikie. Nu gaan jullie even goed doorzetten en zorgen voor die 10 cm ontsluiting!!! Wij hebben dringend behoefte aan BABYNIEUWS!!!!
    Ik hoop dat het helpt....:) :p

@ Rrianne, ik ben gek op pannekoeken. En mijn vriend vind ze ook niet vies, hij is er alleen niet zo gek op als ik :)
    Een tip voor jou; zorg dat die kleine pannekoeken lekker gaat vinden, dan moet je vriend wel mee, hahaha :D (2 tegen 1)
    Hoe was je badje?

@ Dolfijntjes, mijn vriend gaat morgen inderdaad op zijn werk even wat inelkaar zetten voor Mickey (mijn hond). Maar ik wil er ook een lampje bijzetten. Onze slaapkamer is echt pikkedonker dus ze ziet helemaal niks. Als ik dan een lampje neerzet kan ze zien waar ze terecht komt ;)
    Van de week maak ik ook nog even een extra kussen voor d'r voor onder het bed, dan kan ze als ze wil ook daar lekker zacht liggen...:)
    Heb net al een leuk stofje gevonden, nu alleen de vulling nog halen van de week :p

@ Rica, wat goed dat Loïs het zo goed doet!!! En ze bepaald lekker haar eigen tempo, prima toch? Als ze maar groeit, vol is vol ;)
    En gefeliciteerd met he husband!!!

Ik kom strakjes weer even om een hoekje gluren :)

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken. Gewoon zorgen dat onze kleine straks gek op pannekoeken is, hihi!
    Hoop dat we gauw wat horen van Boerderijmama. Mijn badje was heerlijk, dan voel je gewoon even totaal niet meer dat je zwanger bent, heel apart.

Natalie, kun je de zenuwen nog een btje aan?

14. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Niet alleen voor mijn baby.
    ben een beetje nerveus, maar ben er wel klaar voor.
    Ja wel een prettig idee aftellen.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja die banner is wel grappig ja, zo van nou hier is "ie" dan alsof het er vandaag ook zo even uitgepoept is... ;) :D

prutsje hoe is het gegaan met de visite en de weeen? :D

16. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Wherona fijn dat Davey thuis is! geniet er maar lekker van he!

@ Princess01 vertel die vriend van jou maar dat ik met 38 wk en 1 dag bevallen ben!

@ Rrianne die pijn is gewoon niet te omschrijven ervaar je zelf wel :) en echt je bent t zo weer vergeten! Wij hebben geen 4 kids hoor haha 2 is genoeg :)

@ mama05 wanneer komt die beeb van jou nou :)
    Snelle bevalling fijn?? nou vind ik niet echt ten eerste denkt iedereen altijd dat je dan minder pijn hebt terwijl je eigenlijk net zoveel pijn hebt maar dan in een korte tijd en 10 minuten is wel weer erg snel hoor! (tijd van uitdrijving was 10 minuten!)

17. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ prutsje hoe is het nou is jou beeb ook onderweg??? zet m op he! Wie is ook alweer de buddy van prutsje? Nog niks gehoord?

@ voorweeen hoe dat voelt, nou ik had weeen en ik vroeg me af of t niet mn darmen waren :) totdat ze echt doorzetten natuurlijk :) en tijdens de persweeen had ik even t gevoel binnenste buitengekeerd te worden terwijl anderen het ervaren alsof ze moeten poepen! Denk dat iedereen het anders voelt.

@ mum wens je heeeeeeeeeeel veel succes hoop dat je beeb van plan is zelf te komen!

Vandaag was onze kleine meid weer al aangekomen en ze mocht dan ook voor het eerst naar buiten! Lekker een wandelingetje gemaakt naar de speeltuin maar t viel toch tegen! Flink buikpijn naderhand!
    Warm heeft ze het niet hoor bij het temperaturen is ze rond de 36,8 terwijl ik hier smelt binnen want als de kleine meid binnen is mag de airco niet aan!
    De bv loopt nu goed en mn bh's zijn te klein haha
    Alleen begrijpt onze Mica niet goed wanneer het dag is en nacht is overdag slaapt ze als n roosje en s'nachts houdt ze de boel wakker! Slapeloze nachten dus! En overdag slapen als je er nog een rond hebt lopen werkt dus ook niet!

Morgen de kraamhulp voor t laatst :'(

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Fijn dat het zo goed gaat met de meiden!!

Ik had het over mijn voorweeen hoor!!! Alles zit nog hoog en droog!
    Vandaag ook geen last meer gehad... Stilte oor de storm????

Natalie veel succes morgen!!!

Ik ga tv kijken en op tijd naar bed, morgen vroeg op!!!!

19. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hai there,

@Nathalie, kwil je even heel veel succes toewensen morgen, zet hem op!!! You can do it!
    Ik hoop dat we met zn allen snel mogen volgen.....
    Wij gaan lekker in bed tv kijken, fijne avond.
    Groetjes

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @nathalie...heel veel succes morgen meid....hopelijk mag je snel je kleine beep in je armen houden:D

@buddy's...ik ben de buddy van prutsje:) hhahaha maar ze heeft zich al gemeld zag ik:)

@hier..net binnen, lekker buiten gezeten is heerlijk nu, en gezellig het vuurkorfje aan:D leuk hoor:) nu nog ff tv kijken en dan lekker slapen, hopelijk dan:D

Deel Deze Pagina