Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hallo meiden,

heb even internet op de laptop dus heb even doorgescrold..
    gaat redelijk hier, heb echt het meeste last van het feit dat ik niet thuis bij mijn ventje en mijn kleine meisje ben :(
    verder lichte hoofdpijn en bloeddruk viel vandaag ook wel mee...
    morgen waarschijnlijk de groeiecho en dopplerecho om te zien hoe ons beebje het daarbinnen nog heeft.

mijn meisje lijkt nu ook nog eens ziek te gaan worden.. hoest ontzettend en had vanavond 37.8.. dus zit allemaal echt niet mee hier :(
    dikke knuff voor iedereen die het nodig heeft en hoop snel babyneiuws te lezen (lees wel mee via foon, reageren is lastiger!)

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Nathalie, Heel veel suc6 morgen. Hopen dat je snel je kleine mag vast houden.

@Rrianne, Zover ik weet zijn de foto's goed gelukt. We krijgen ze van de week op cd. Dus ben super benieuwd. Zodra ik ze heb plaats ik zeker een paar op het forum.

@Wapje, vervelend dat Mica overdag wel slaapt en 's nachts niet. M'n vriendin had dat ook maar dat kwam meer dat hij heel onrustig was. Dus ze heeft hem nu op advies ingebakerd en ze moet hem om de ong. 3 uur voeden en dan nog een uur wakker houden. Daardoor slaapt hij nu 's nachts in één keer door. Maar hij is nu 8 weken.

Hopen dat de kraam nog iets voor je kan betekenen en morgen maar lekker van genieten. Verder mooi dat alles goed gaat.

@meikie, altijd leuk om nog even crea bezig te zijn. Misschien heeft hij er straks na de bevalling ook nog wat aan.

@hier, vanmiddag een leuke en gezellige dag gehad. Eerst de fotoshoot en daarna nog gezellig met m'n vriendinnen bijgekletst en afgesloten met samen eten. Nu nog ff voor de sytycd en dan niet te laat naar bed.

Fijne avond verder
    @prutsje, maak het nou niet te spannend met al die voorweeën. Zou leuk zijn dat het doorzet:)

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @mum, he bah...het zit je even niet mee...nu ook je meisje ziekjes :( dikke knuffel voor jou!!!!

@natalie, heel veel succes morgen!!!!! je kan het :)

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Mum: Vreselijk balen meid!!! Zeker als je meisje ook nog eens ziek wordt en jij er verder weinig aan/mee kan doen.... Wens je heel veel sterkte, zorg goed voor jezelf en de beeb ;)

@ Dolfijntjes: Klinkt als een erg leuke dag!!! Top! :D

@ Natalie: Heel veel succes morgen!!! Zet 'm op!!! ;)

5. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ natalie succes meid!

6. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @mum het zit jullie even niet mee zo. Hopelijk knapt je meisje snel op en heb je snel je kleine in je armen zodat jullie snel weer thuis kunnen zijn met zijn viertjes.

@natalie succes morgen

@ de rest slaap lekker allemaal

7. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Mum ik hoop dat je kleine meid snel beter is sterkte.

Iedereen bedankt voor de lieve woorden.

ga zo lekker douchen.

8. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Goeiemorgen... Hier al een tijdje krampen.
    Of Jah, zijn het wel krampen??? Ze zitten echt onder in mijn buik.
    Kan dus ook mijn blaas zijn. Ze Komen nu zo om de 5 à 10 minuten. Het is wel vervelend maar niet dat ik krom lig van de pijn. Kan het nog wel hebben zeg maar. Zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn? Kijk het nog maar even aan. Wil niet mijn vriend wakker maken of de vk zo vroeg al bellen om niks. Herkent iemand misschien?

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Natalie, succes meid!

@ Princess, spannend! Ik herken het niet, maar met 36 weken rommelt het hier ook nog helemaal niet...hopelijk vanaf volgende week ook haha. Hoop voor je dat het door gaat zetten!

@ Mum, balen dat je in het ziekenhuis ligt. Hoop dat je snel je kindje in je armen hebt en met z'n viertjes kunt gaan genieten.

Hier geen nieuwtjes. Korte maar goede nacht gehad. Helaas sinds gisteren enorme bekkenpijn. Kan hierdoor ook niet meer verder slapen. Nog niet eerder zo erg gehad. Merk dat ik sinds een week echt af begin te takelen haha. Lijk wel een oud wijf. Nou ja, hopelijk nog maar 4 weekjes al zegt mijn gevoel dat ik 9 à 10 dagen overtijd ga.

Fijne dag allemaal, nog even genieten van het weer. Als ik vanmiddag weer kom kijken zijn er vast meerdere baby's geboren! Zet hem op meiden.

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @princess.....het lijken toch wel voor(weeen) te zijn meid:D...ik zou zo en zo pas de vk bellen als je zo'n anderhalf uur dit hebt en dan regelmatig...dus je zegt nu tussen de 5 en 10 minuten als je dat anderhalf uur constant hebt zou ik de vk bellen...ik denk niet dat ze eerder komen! en als zo´n kramp begint is het dat constant dezelfde pijn? of wordt de pijn erger na een paar seconde?

11. Princess01

De pijn wordt erger en zakt dan langzaam weer weg. Heb het nu ongeveer 2 uur ofzo. Maar aan de andere kant krijg ik tijdens deze krampen zoveel druk op mijn blaas dat het lijkt of ik voorsurend moet plassen. Daarom twijfel ik of het niet gewoon mijn blaas is. Kijk het nog wel even aan. Als het echt wat is wordt het vanzelf heftiger toch...

12. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    het lijkt toch op weeen meid...als je dit al twee uur hebt zou ik zeker de vk bellen....ik dacht dat je het pas net had maar nu je het al twee uur hebt moet je zeker bellen meid..laten hun het maar beoordelen:D oehhhhh spannnneeennndddd!!!!!

13. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Mogguh dames,

Nathalie, wat spannend zeg, lijkt me echt een raar idee dat je vnvd je kindje bij je hebt... Go for it!

Mumtobe hoe was je nacht?

Princess: Kben benieuwd of het doorzet, klinkt als voorweeen. Kheb soms ook enorm veel druk op mn blaas. Dan denk ik ook begint het? maar vaak is het na een half uur weer over (helaas).
    Ik lees in spanning met je mee...

Ik kom net uit het zwembad, heb ff heerlijk een half uur baantjes getrokken. Vanacht enorm slecht geslapen... Zere heupen (bekken?) Dus om 5.30 er maar uit gegaan en om 7.00 lag ik heerlijk int zwembad, nu word ik lui, dus ga maiby zo nog wel ff uurtje liggen....

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    princess, dit klinkt toch wel erg serieus. Jeetje...:D Ik ben benieuwd wat je vk zegt.

Ik ga even het lijstje naar voren halen....

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bezoek aan VK of gyn
    3 okt: Karine, Mumtobe21, Dolfijnjes, Elisabethbas
    4 okt: Daantje2011, Daanquinty
    6 okt: Prutsje, Meikie
    10 okt:
    Prutsje
    13 okt: Waterlelie81

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)
    26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. ..cm, (..w+.)

Al 3 Jongetjes en 2 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Elisabethbas
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie81

Zo ;) die stond op pagina 28

16. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Mumtobe nou het zit jullie ook niet mee!! Hopelijk knapt je meisje snel op!! En beter nu dan dat de kleine er net is (toch??)
    Als je iets wil posten of er is iets nieuws bv babynieuws dan hoor je het van mij!!

Natalie heel veel succes vandaag!!!! Vanavond heb je gewoon een baby in jullie handen!!!

sandra Wat een energie heb jij zeg!!! lopen zwemmen wordt al moe als ik er aan denk!!!:cool:

prinscess ik zou de vk wel bellen ze kunnen altijd even komen toch!!! wat het klinkt wel als weeen!! succes!!!!

Van weekend weinig op zp geweest wel gelezen op iphone maar kan daar niet op reageren!! nu weer meer tijd dus zal weer vaker komen hahah
    zo na de vk ben benieuwd!!!

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ow mama, ik hoop stiekem dat ze iets voor je kunnen doen!!!!

Natalie, succes, je zal het nu wel niet meer lezen, maar dan lees je het maar als je je beebje in je armen hebt!!!!

Mum, balen dat ook net nu je meisje nog ziekjes wordt ook!!!
    Dikke knuf!!!

Sandra! zo vroeg al in dat zwembad liggen....pfffff! Ik was wel al wakker ;) hahahaha en eigenlijk klinkt zwemmen best aanlokkelijk ;) even die druk van je lichaam!

Princess, ik zou ook ff bellen, of is het inmiddels al gezakt?????
    Ik had het dinsdagavond ook hoor, maar is weer over gegaan.

Gisteravond had ik echt zware voorweeen, zelfs in de hand van vriendjelief moeten knijpen om er 'doorheen' te komen :S hmmmm..... maar dat waren er ongeveer 5 en de rest was te doen.... maar goed, hopen dat al dat voorwerk ergens goed voor is! We zullen het donderdag zien bij de gyn!

Voor iedereen met een afspraak bij de gyn/vk...succes!
    En voor de mensen die liggen te puffen.... NOG MEER SUCCES!!! :D

Het is oktobeeeeeer :D onze maand :D

Tot laterssss

18. Princess01

Heb het nog steeds en zit nu op zon 3 minuten ertussen dus heb maar gebeld. Wordt zo terug gebeld.

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    goedemorgen dames...spannende ochted lees ik zo!!

succes dames die vandaag aan de slag moeten, ik lees in elk geval nieuwsgierig mee...

zelf niet zo'n lekkere nacht gehad, gisteren met ouders BBQ gedaan, en denk teveel gegeten (twas ook veel te lekker allemaal!). Deze nacht heel vaak wakker, en bij iedere draai zuuroprispingen enzo, lag helemaal niet lekker in mijn buik...

vandaag lekker met mijn moeder aan de slag nog wat opruimen, dus krijg de dag hier wel om...stilaan begint zo toch het hele huis echt helemaal klaar te zijn voor de kleine :)

Groetjes!

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend princess. Hou je ons op de hoogte of wie is je buddy??

Deel Deze Pagina