Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wow princess goed bezig dus..
    en een beeb on the way bij Natalie..

en dan mama05 en EB gestript... kom maar op met die beebs!!!

ik wil oooooooooooooooooooooook!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Joehoe, vandaag sowieso 2 mooie kindjes!!!!!

EB, bij jou ook eindelijk iets aan de gang....:D

Dat wordt beschuit met muisjes inslaan voor jullie!!!!!!!!!!!

3. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Yoe goed bezig prinsess!!! zal vanavond wel baby nieuws van haar zijn!!!

eb apart gevoel he!!! heb nu af en toe een harde buik maar verder merk ik nog niks!!!! jij dan????

ik had 1 cm dus er gebeurt in ieder geval wel iets daar!!!
    Wat ze bij mij nog zei was dat de het hoofdje en de vliezen al kon voelen maar heb mijn bloedprop helemaal nog niet verloren???
    weer een vraag voor donderdag!!!

Mumtobe fijn dat je dochter iets beter te pas is!! hier hoesten de meiden ook!! de oudste had vanmorgen iets verhoging maar ze is wel na school geweest en gaat nu goed met haar ze is wel moe!!

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Facebookmaatjes, willen julliemdit nieuws op de zp houden? Spreekt misschien voor zich, maar niet iedereen hoeft het te weten...

Mum, maak je niet druk of je wel of niet kan reageren! We horen graag af en toe iets van je, maar als dat niet lukt is dat ook niet erg.

Mama05, heb ook veel harde buiken en het lopen gaat niet zo heel lekker. Net nog even naar de AH geweest, was blij toen ik weer thuis was en kon zitten. Maar goed, het zal nog wel vervelender worden dan dit!

5. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Oh dames wat maken jullie het spannend vandaag!!! Ik duim voor jullie allemaal! @princess @natalie @mama05 en @elisabethbas!

En een dikke knuffel voor mumtobe

Hier geen gerommel of niks kben lekker met mijn mama ons huisje aan het poetsen, voor zover ik iets kan doen. Ik kom straks zeker nog even gluren!

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wat een stomme banner!

Linda, poets ze!

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Eb, natuurlijk zeg ik niks op facebook ;) zou ik ook niet tof vinden ;)

Ik ga even met mijn voetjes omhoog...

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    princess spannnnneeeeend! je voelt al snel als het echte weeen zijn, die zijn toch anders als voorween en als je de tijd bijhoudt dan lijkt het er aardig op :) en dan kan het hard gaan hoor :)
    succes en zet hem op! hou het in de gaten hier!!

en nathalie ook, heb ik daar overheen gelezen weer? ben ook zo'n doos dan he ;) was helemaal gefixeerd op princess maar ga snel terug lezen!
    ook jij zet hem op!!!

wordt de score nu bijgezet voor de meiden :)?

hier is het even hectisch, en ben voor het eerst alleen met de kleine die lekker ligt te slapen!!! dus bij mij niks aan de hand..maar er zijn wat dingen maargoed ben trots op haar, ze is zo lief!
    Ik ga haar morgen wegen, ben zeeeer benieuwd!!!

hoe gaat het met de andere baby´s

mumtobe, aww wat rot, het zit even niet mee he! hoop dat ze snel opknapt! ze heeft goede zorg, zorg ook voor jezelf he!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha moest even lachen, met de benen wijd :D

10. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Hier net voor de tweede keer gel werkt wel we wachten af.
    Princess naar het ziekenhuis geweldig.
    Is dit de week van de baby boom.

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja haha lijkt er wel op he, en ook als ik kijk bijna allemaal in de 38e week ;)

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou dit word echt een babyboom week.... :D

En bij EB is het nu ook al begonnen.... Hoop dat ik het allemaal bij kan houden hoor!!!

Ik wil ook zo graag, geven jullie de bevalhormoontjes even lekkerdoor als jullie er klaar mee zijn....;) :p

@ Mum, wat fijn dat je af en toe even wat laat weten. Ik hoop voor je dat alles goed zal gaan met de kleine en je meissie ook weer snel opknapt...:)
    Mag je mannetje geen zorgverlof opnemen dan?

En volgens mij mis ik Rrianne vandaag ook....:cool:

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    spannend dames!! echt leuk om te lezen dat er weer een aantal aan de slag kunnen vandaag...ik zit spannend af te wachten wanneer het mijn beurt is :)

ga ik ook weer ff verder met mams helpen, die is hier huis van boven tot beneden aant schoonmaken en ik krijg al last aan voeten en rug van zittend op bed was plooien...voel me wel beetje schuldig soort van :s

14. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Jeej EB ook gestript, wordt nu wel echt zeg!!!

Ik blijf jullie volgen, en zet hem op allemaal.
    Hier alles (helaas) nog rustig, wel wat krampen, maar niet anders dan anders....

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ben vandaag echt heel goed bezig met rustig aan doen... Ik heb alleen de badkamer gepoetst (grote beurt), gestofzuigd, gewassen en alle enveloppen geschreven. Ik moet alleen nog strijken. Ehhh eerst even pauze en achter de laptop... ;) Waar komen die harde buiken toch vandaan???

Mama05 hopelijk helpt het strippen, hoewel 1 cm nog wel wat weinig is. Ik ben bij de eerste gestript met 3 cm, maar toen was ik al 9 dagen overtijd. De volgende dag is ze geboren... :D

Elisabethbas wat spannend, misschien voor jullie ook snel nu!

Prinsess aan het bevallen!!! :D

Mum wat vervelend dat wachten... Pffff, kan me voorstellen dat je er gek van wordt. En het werk van je man 'werkt' ook nog eens niet mee... heel fijn... Hopelijk komt de kleine snel. Gelukkig gaat het wel wat beter met je dochtertje.

Haha babyboom-week! Ach wie weet. Inderdaad veel bevallen met 38 weken. Ik ben deze week ook 38 weken... Ik ga er maar niet vanuit dat ik snel ga bevallen. Dat viel bij de eerste zo tegen toen ik de 40 weken voorbij was. Dan duurt het zoooo langggg....

Iedereen succes!!!!!

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    zooooooooooooo meiden deze week wordt babyboom denk ik zo:D:D

@pricess...whhaaaaa al 5 cm ontsluiting wat lekkerrrrr....heel veel succes meid.

@eb...jij ook gestript:D hopelijk zet het iets in gang, maar die 2 cm heb je maar alvast hihihi...en idd zal ook niks op fb zeggen:)

@mumtobe...ach meis ik heb zo met je te doen:( hopelijk laten ze je niet te lang meer doorlopen in het zh! nog ff volhouden meid.

@waterlelie...bij jou ook al gerommel??? jeeejjjj laat die baby' s maar komen hoor....

@datum...pruts en ik gaan voor 9 oktober...onze mannen willen allebei die dag voor de baby hahaha nou ik geloof er niks van dat het die dag gaat gebeuren:D en dan zijn we ook nog elkaars buddy's hahahhahah

@Hier... ik morgen weer naar de vk...altijd spannend ben erg benieuwd naar me bloeddruk die was toch aardig omhoog aan het klimmen, dus dat blijft toch spannend...nou ik ga ff me meisje uit school halen en dan kom ik weer terug om te kijken of er al nieuws is:D:D

17. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel jaloers op alle dames waarbij het nu begonnen is. Ik heb net een controle bij de vk gehad en ik vrees dat het bij mij nog wel even gaat duren.....kindje is nog steeds niet ingedaald :(
    Verder was alles gelukkig wel gewoon goed, maar ik hoopte er zo op dat het ingedaald was, ik had gisteren de hele dag enorme steken en voelde ook allemaal gewroet beneden maar blijkbaar is het toch niet gelukt.

Verder gaat alles zijn gangetje hier, ik heb net een fitnessbal aangeschaft, lijkt me fijn om de weeën op op te vangen. En ik ben sinds een paar dagen aan de frambozenbladthee, niet echt lekker maar de vk raadde het wel aan, dus ik heb het er voor over.

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Muts, wat is het doel van de frambozenblad thee als ik vragen mag? ;)

19. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het even precies opzoeken, maar ze zeggen dat het je weeën krachtiger maakt en dat het je bevalling dus kan bevorderen, en dat je na de bevalling minder bloedingen krijgt omdat je baarmoeder sneller samentrekt. Ik zal even een link zoeken met wat informatie.

20. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kan er niet veel meer over vinden: VrouwtjeTheelepel.nl | Frambozenblad Thee

Ik had het als tip van een vriendin, die heeft het gebruikt en echt een super snelle bevalling gehad. Ik heb het daarom aan mijn vk gevraagd en die beaamde het, maar het geeft natuurlijk geen garanties.

Deel Deze Pagina