karine, wat gaaf zeg! EB, heel veel toi toi toi vanavond en s nachts! Wie weet ben jij wel de volgende. Jij en je man zijn iig goed voorbereid natalie, jeetje vind het wel een beetje gek dat ze maar een keer hebben gekeken...is nu al na 10-en, ik hoop dat ze positief nieuws voor je hebben. Sterkte! Ik ga mijn bed in. *MORGEN WIL IK HEEL GRAAG BABYNIEUWS!!!*
@ Princess: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lily! dat heb je snel gedaan zeg! ben erg jaloers lekker genieten nu.. @ Natalie: Wat gek joh dat je zo aan je lot wordt overgelaten.. hier vandaag een belabberde internetverbinding op mijn foon dus kon ook niet echt meelezen.. morgen de echo's, ben ik erg benieuwd naar. ook krijg ik dan de uitslag van het urine sparen weer, ook wel spannend hoe het nu met de eiwitten in mijn urine zit. Slaap lekker meiden en voor degene die bezig zijn: SUCCES!!!
@ Natalie, lekker vaag dus.... Wel vreemd dat ze het zo op het beloop laten... Ik hoop voor je dat ze inmiddels meer hebben kunnen doen voor je. Heb je verder al weeën oid? Of is dat ook nog niet echt op gang gekomen? Ik duik mijn bedje in en hoop morgen goed nieuws van jou kant uit te hebben Sterkte vannacht !
Nog maar een cm ontsluiting. Morgen nog twee keer gel als dat niet gaat ks. Hier ben ik nog niet over uit gepraat komt nog wel
@Nathalie, Wat ontzettend vervelend. En wat slecht dat ze je maar laten liggen. Ik hoop dat je vannacht nog wel wat kunt slapen zodat je morgen fit bent, tenzij het nog doorzet maar zoals ik het lees niet echt. @EB, Spannend ik denk wel dat het gaat doorzetten. Altijd een fijn gevoel dat je alles al klaar hebt staan. Ik maak van de week ook alles klaar voor het geval dat. @princess, was inderdaad een super snelle bevalling. Nu maar lekker rusten voorzover het kan en maar genieten van je meid. @karine, Wat een prachtige buikschildering. @meikie, Ik hoop dat Mickey er op wil liggen. Heb je nog snel gedaan . Maar rustig aan met je bekken, straks wordt het minder. Wij gaan zo ook op bed. Slaap lekker en Nathalie en EB heel veel suc6 vannacht.
@ EB, jaaaa de eerste gooische baby is onderweg . Zet hem op vannacht. Hij laat nu vast niet meer lang op zich wachten hoor. @ Natalie, balen dat je beeb er nog niet is...hopelijk morgen goed nieuws. @ Karine, de bellypaint is echt heel mooi geworden zeg. Nou hier weinig nieuws. 36 weken zwanger, geen voorweeen, geen ingedaald kindje...dus euhm tja vraag me af of ze er überhaupt ooit zin heeft om er straks uit te gaan komen. Van mij mag ze zich over een week of twee toch echt wel gaan komen. Kom straks vast weer kijken of er al babynieuws is, kan helaas niet slapen. Het komt vast door de spanning in ons topic .
oke wie is de eerste vandaag met babynieuws??????? Eb?? mama05?? nathalie?? @Daantje...nog een beetje kunnen slapen vannacht??? @sandra... en jij?? wat zijn jullie nachtbrakers zeg hahahah...ik ben ook veel wakker s'nachts maar heb dan nog geen zin om beneden te zitten... Ik meld me in ieder geval weer voor vandaag hahahah..... Vandaag wel 38 weken...klinkt toch weer een stuk dichterbij wel een beroerde nacht gehad, pfff die man van mijn die snurkt ineens zo erg pfffff...vanmiddag weer naar de vk Maar nu ga ik eerst hier wachten op de eerste baby van 4 oktober 2011
eb Hoe is het gegaan vannacht?? ff snel berichtje voor dat ik me dochter na school moet brengen!! Ik heb vanmorgen mijn slijmprop verloren!!! Maar ja het zegt natuurlijk niks maar de vorige keren is het toen begonnen!!! Heb nu wat harde buiken maar verder niet!! Ga de vk straks ff bellen omdat mijn man onderweg is of het verstandig is om na huis te komen of dat het nog wel ff duurt!! moeilijk is dat!!! Zijn bedrijf houd er al 3 weken rekening mee nu hadden ze 1 keer een rit verweg en in overleg zeiden we meot je gewoon doen verlies ik juist nu mijn slijmprop
@ mama05, spannend. Hopen dat het door zal zetten. @ DQ: errug korte nacht gehad, moet er weer uit om naar de vk te gaan. Kom straks weer kijken of er al nieuws is!
@mama05....spannend zeg nu...ik zou in ieder geval je man niet tever weg laten...kan die rit aan niemand anders meer gegeven worden zodat je man meer in de buurt kan blijven??? het kan wel ineens snel gaan natuurlijk...moeilijk is dat he? @daantje...veel succes bij de vk.. nog steeds gee nieuws verder? eb heeft zich nog niet gemeld...zou ze bezig zijn???
Nee, niet bezig. Ja bezig met balen maar dat telt niet. Denk steeds maar aan mijn 2 cm, dan word ik ineens een heel stuk positiever. Heb een belabberde nacht gehad. Veel te veel aan het malen in mijn hoofd, heel druk mannetje dat steeds tegen mijn ribben trapte, had het heel warm. Maar goed, dat was het dan ook. Verlies nog wel heel veel bloed-slijm, nu alleen ook helderrood, dat is het enige verschil. Verder voel ik me lichamelijk niet meer zo enorm gebroken, kon gister echt nauwelijks lopen. Dat is nu wel beter. Mama05, bij jou dus ook nog geen beeb, wel slijmprop verloren. Die was ik volgens mij al een tijdje gleden kwijt geraakt, zegt niets. Mijn man is gewoon maar zijn werk gegaan, een uur rijden van ons vandaan. Kan moeilijk de hele week thuis blijven zitten wachten. Vind het wel sneu, denk datmhet psychisch voor ons makkelijker is dan voor onze mannen. Natalie, uit je laatste berichtje klinkt niet veel goeds. Je bent niet tevreden over hoe het gaat begrijp ik. Hopelijk zet de ontsluiting door vandaag en kan je op de natuurlijke manier bevallen. Ik zal me regelmatig melden.
Goedemorgen meiden, hier een goede nacht achter de rug, gelukkig!!! Helaas hier nog geen babynieuws..... Maar ik hou het in de gaten vandaag @ Dolfijntjes, Mickey heeft heerlijk geslapen op het kussen. Ze is 1 keer op bed gekomen, dit ging goed. Gelukkig zit zo'n kussen zo in elkaar, nu heeft ze er alle lekker van kunnen genieten @ Mum, dat is ook niet fijn. Dan lig je al daar en heb je nog een beroerde verbinding ook.... Kom je je dagen wel een beetje door... Ben benieuwd hoe de echo en urineuitslagen zijn... @ Daantje, relax. Jou kleintje gaat echt nog wel indalen en die voorweeën komen vast ook nog wel. Wij zijn nu eenmaal iets minder ver als de rest dus krijgen dit allemaal later pas @ Mama, dat zal je inderdaad altijd zien. zo zie je maar, niets is zo onvoorspelbaar als een vrouw die hoogzwanger is. Maar goed het hoeft ook niks te betekenen. Misschien voor je eigen gemoedsrust je mannetje toch niet meer zoverweg laten gaan Nou, ik ga even met Mickey wandelen/strompelen. om straks nog wel even spieken
Kom me ook maar weer eens melden. En ik heb nog geen buddynieuws ontvangen van EB. @princess van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Lily. Wat heb je dat snel gedaan en wat een mooie naam !!! @mama05,ook bij jou word het spannend,hoop voor je dat het doorzet. @natalie,hoop ook voor jou dat het doorzet en dat je snel de kleine in je armen mag hebben. Hier is alles nog rustig. Heb de ene dag/nacht meer last van krampen als de andere. Bij de controle vrijdag bij mijn vk nog over gehad maar kwam er op neer dat dit het voorbereidende werk was en nog even geduld moest hebben. Moet zeggen als je van die vervelende krampen heb de hele dag dat je je geduld wel aardig verliest.:x Ook mijn maagzuur is weer terug ondanks de omazeprol dus lekker slapen is er ook niet meer bij. Vandaag maar weer eens kijken wat me kunnen doen nog in het huishouden en voor de rest maar rustig aan. Als ik nieuws heb van EB laat ik het jullie zsm weten. Fijne dag allemaal en voor degene die bezig zijn,succes en zet hem op.
Jammer dat er geen babynieuws meer is. Succes Natalie, EB en Mama05, hoop dat het bij jullie allemaal nu toch echt gaat doorzetten! Hier een rare nacht gehad, ik had weer last van menstruatiekrampen (dat heb ik elke nacht) maar ze waren veel heftiger en ik kreeg er ook rugpijn bij. Ik dacht/hoopte even dat het het begin was maar helaas, ik ben weer in slaap gevallen en nu is alles weer rustig. @dolfijnjes: bij mij is het zeker nog niet ingedaald en ik moet dus ook meteen gaan liggen als de vliezen breken. Ik hoop maar dat ze dan gewoon thuis breken en niet terwijl ik boodschappen aan het doen ben ofzo
Oh helaas, geen babynieuws natalie, wat vervelend dat het traag gaat. Ik hoop dat de gel zijn werk gaat doen vandaag!!!! mam05, joehoe...nu je slijmprop!!! Baby houdt het wel spannend voor jullie zeg!! EB, ach gut...nog niks Ik moest vannacht aan je denken...zo van: ze is nu bezig De eerste gooische bal komt eraan!!!!!! Jeahhh muts, ik had vannacht precies hetzelfde! Ik kon amper slapen; had ontzettend veel krampen om de zoveel minuten en die trok helemaal door tot aan mijn rechterbeen/voet. Het was eng gewoon. Ook ons meisje was erg druk aan het trappelen...ik dacht nog...straks breekt zij mijn vliezen Pfffff nu is alles weer rustig. We zullen zien... Straks komt een vriendin voor op de koffie. Ik hou jullie allemaal goed in de gaten!!!!!!! TE spannend gewoon.
Jammer dat het hier nog zo rustig is, qua baby nieuws. Hopen dat het allemaal snel doorzet. Ene kant niet voor mama omdat je man zover van huis is. @meikie, Fijn dat hij lekker heeft geslapen. Heb je in ieder geval goed je best gedaan op het kussen. @muts, nee hoop ook niet dat ze onderweg breken. Maar ze zei wel dan mag je eerst nog wel naar huis en dan liggen. Maar vaak krijg je eerst weeën en dan breken je vliezen, maar kan ook maar zo anders om. We zien het wel en wachten rustig af. @hier, Vannacht goed geslapen. 2x van bed geweest. Dus viel mee. Manlief had gister nog even snel m'n schouders gemasseerd en weinig last van het tunnelsyndroom gehad (hielp wel). Maar omdat ik zo verkouden ben snurk ik nu wel meer. zal hier ook even in het huishouden bezig. Beide bedden klaar maken en tevens alles voor de kleine. Gister nog een wiegje op gehaald die ik mag lenen en ff een wasje draaien. Kom snel weer spieken. Ben zo nieuwsgierig.
Princess gefeliciteerd met jullie dochter LILY, geniet ervan! Wat een snelle bevalling zeg... Maar gelukkig is het goed gegaan. Moest even 10 pagina's bijlezen maar dat is nu gelukt... Wat een spanning zeg die laatste paar pagina's! EB, mama05 en nathalie allemaal op 't punt van bevallen. Meiden succes en ik denk aan jullie! Hopelijk duurt 't allemaal niet te lang meer voor de beebs komen!
EB, spannend. Ben heel benieuwd hoe de nacht is gegaan of dat je zelfs al een klein wonder op de wereld heb gezet Lees nu dat het nog niet echt is begonnen, jammer. Hoop voor je dat het gauw doorzet. Dat wachten is maar niks Owww, mijn mannetje heeft het hier ook zo zwaar, merk dat hij echt last heeft van de spanning... Natalie, ben ook erg benieuwd hoe jou nacht is geweest en of ze nog iets gedaan hebben? Lees nu, dat je nog een x gel krijgt en anders vandaag een KS? DaanQuinty, succes bij de VK Mumtobe, ben benieuwd naar je echo's en de uitslag van je urine. Hoe is het met je meisje? Knapt ze al weer wat op? Mama05, spanneennddd! En ow zo moeilijk in te schatten. Maar denk dat het fijn is als je weet dat je mannetje in de buurt is. Wendyw, herkenbaar. Ik wordt ook nog ongeduldiger als ik de hele dag last van voorweeen heb. Logisch ook, je bent er dan letterlijk de hele dag mee bezig. Waterlelie & Muts76, jammer... Maar we blijven hopen, er komt een dag dat het toch echt doorzet hihi Lees de hele dag door wat bij op mijn telefoon, vind het allemaal erg spannend hoor! Hier is alles sinds gisteravond weer helemaal rustig, niet meer constant pijntjes. Ook wel een goede nacht gehad moet ik zeggen, dus het lijtk weer helemaal rustig, jammmmeeerrr... Vanavond weer naar de VK