Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kwam even snel spieken, maar nog geen babynieuws dus!!!
    Ik hou het in de gaten hier

2. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    meldplicht ;)

alles rustig, boodschappen gedaan, nieuwe armband gekocht van mn verjaardagsbonnen. van noosa-amsterdam kennen jullie dat???

jammer dat er nog geen beebnews is.... mama05 van mij mag jij eerst hoor!!!! :)

ik zo op gesprek bij mn oudste zoon op school, tot later!!!

3. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Jeeeeu babynieuws lees ik! princess gefeliciteerd met jullie dochtertje LILLY

4. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie net in een ander topic dat Maaikev76 (die schreef hier eerst ook mee) op 30 september is bevallen van een zoon! Ook al eerder dan 40 weken dus :)

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Prutsje, Gaaf! Welke heb je gekocht? Plaatje/foto?
    Succes op school!

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik zag haar gister in de lijst staan en toen dacht ik nog van die schrijft toch helemaal niet meer hier? ik zal haar uit de lijst halen in ieder geval. maar fijn dat ze al bevallen is:D

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Bezoek aan VK of gyn
    4 okt: Daantje2011, Daanquinty
    6 okt: Prutsje, Meikie, VanEke
    10 okt: Prutsje
    11 okt: Muts76
    13 okt: Waterlelie81, Karine

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    8 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    16 oktober 2011: VanEke (verrassing)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)
    26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. ..cm, (..w+.)
    03-10-2011: Lily dochter van Princess01, weegt ..., ...cm, (38weken)

Al 3 Jongetjes en 3 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Muts76 - 35 jaar- Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Elisabethbas
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie81

8. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Ik meld me ook even.

Succes voor de dames waarbij het allemaal rommelt!

Ik zag een hele gave buikschildering voorbij komen erg mooi!

En mumtobe hoop dat alle uitslagen goed zijn voor je en beterschap ook voor je kleine meid.

Hier een baggernacht achter de rug, zow jammer want ik voelde me zo goed gisteren en zo waardeloos vandaag. Maar goed het is niet anders. Vandaag maar ff rustig aan, hopelijk morgen weer beter want dan is mijn schatje ook vrij.

9. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hai there,

Vandaag weer op controle geweest bij de vlos en alles was prima! Nu volgende week dinsdag weer. Kheb met haar afgesproken dat we dan een plan de campagne op gaan stellen.
    Heb aangegeven dat ik het niet zie zitten om over de 41 weken te gaan ivm alle verhalen die ik gehoord/gelezen heb. Dit begreep ze. Hoop natuurlijk dat onze kleine zich voor die tijd meldt.
    Gisteravond/vanacht veel last van krampen gehad, dacht echt dat het begonnen was, maar helaas het zette niet door.
    Vlos zei ook dat het kindje echt diep was ingedaald.....

@Mama: spannend zeg, duim voor je dat het vnvd begint!!!
    @EB, shit zeg.... wachten duur zooooo lang. Vooral als je deze symptomen hebt, maar lang kan het niet meer duren.
    @Nathali, hoop dat de gel vndg zn werk goed doet en dat je baarmoederhals week wordt, duurt soms echt lang idd. Kduim voor je dat je snel je kleintje in handen hebt.

Kga ff een soepje opzetten.
    Groetjes

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo weer dames,

Leek gisteren toch een babyboom dag te worxden, maar toch nog een aantal babytjes die wat op zich laten wachten. Heel veel succes dames jullie die nu ermee aan de slag zijn...gaat jammer genoeg niet bij iedereen even vlot begrijp ik :( Maar vasthouden aan dat kleintje wat er straks voor in de plek komt he!

Wat is die buikschildering leuk geworden trouwens!! Had ik nog nooit eerder gezien, echt een mooie herinnering voor straks!

Hier verder nog alles rustig, nu 38+2, nog steeds niks gevoeld, geen krampjes, niks, alleen af en toe wat harde buiken, dus denk dat ie nog wel even op zich laat wachten...alleen begin ik precies over heel mijn lijf wat op te zwellen :D
    Voeten zijn al dik bij het opstaan, en dat wordt alleen maar erger door de dag, vingers zijn dik, en als ik in de spiegel kijk ziet m'n gezicht er ook soort van "opgezet" uit...volgens mij ben ik niet op mijn meest charmanst in deze periode van de zwangerschap ;)

Dames, ik hoop snel weer babynieuws te lezen, en duim mee dat het allemaal goed loopt!!

Groetjes

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!

Bedankt voor alle leuke reacties op de buikschildering :D We zijn er enorm trots op!! Is zeker een onwijs mooie herinnering!! ;)

@ natalie / mama / EB: zet 'm op meiden.... Komt goed!!! Vandaag dan de baby-boom-dag?!? ;)

@ Sandra: Fijn dat alles weer goed was bij de VK!

@ VanEke: Dat is balen!!! Schiet niet op als het allemaal al dik is bij het opstaan... Gelukkig weet ik uit ervaring dat het na de bevalling ook gelijk weer allemaal "normaal" is ;)

@ Linda: Balen van de sh**-nacht!!

@ Prutsje: Heerlijk om jezelf dan te verwennen met de bonnen he?! :

Hier verder alles goed en rustig. Net gebeld door kraamzorg, geen bijzonderheden, komt dus allemaal goed...
    Vanmorgen heerlijk naar de massage geweest en nog even een afspraak gemaakt voor volgende week :D
    Vandaag verder een rustig dagje, vriendin vanmiddag op de koffie :D

Ik houd het allemaal bij via de telefoon, maar dan is reageren niet zo makkelijk.... Maar ik houd jullie in de gaten :D :cool: :D :p

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Gluur ook weer even maar nog steeds rustig.
    @Sandra, Fijn dat alles goed was.

@linda, vervelend een slechte nacht. Maar rustig aan vandaag en anders straks nog ff lang uit.

@vanEke, Hier nog één. Heb ook olifanten voeten. Zit nu ff met de voetjes omhoog. 's Nachts slaap ik met de voedingskussen. Opzich wel lekker. Heb als tip gekregen van de vk een koud voetenbad met zout. Eventueel ook voor de handen een koud bad. Het nadeel met voeten omhoog is zei ze dat het daarna naar je handen en gezicht gaat dus weinig aan te doen.

@karine, lijkt me echt heerlijk zo'n massage. Ben jaloers. Kan er ook wel een gebruiken. Altijd lekker. Zo te lezen heb je een leuk begin van deze nieuwe week (buikschildering, massage, bakje met vriendin en wat nog komen gaat :))

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohh meiden ff een ego berichtje hoor:(:( kom net van de vk vandaan, en ik zei zo van ja bgin eht wel zat te worden en slaap zo slecht zegt ze ja vervelend en hoelang heb jij bij de eerste gelopen ik zeg 40+6 weken zegt ze nou ga daar nu ook maar vanuit, en toen ging ze voelen aan me buik zegt ze nou die gaat echt niet binnen 2 weken komen pffff dat wil ik nu toch helemaal niet horen?????:(:( zegt dan gewoon niks!!! zij zegt ook de baby komt als de placenta op is???is dat zooo?????

sorry voor me geklaag.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dq: lijkt me niet.. dat moet juist voorkomen worden volgens mij.. pfff dat zijn idd dingen die je niet wil horen van een vk.. zeker niet als je t zat bent.

hier vandaag een bloeddruk van 130/90 en net een goeie echo gehad.. kindje groeit nog en zit qua groei nét onder de gemiddelde lijn dus helemaal prima.. vruchtwater is goed.
    het wachten nu is op de uitslag van de urine en dan mag ik misschien naar huis!!!!! dan wordt ik 1x per dag thuis gecontroleerd! maar het is nog even duimen draaien!

15. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Even een update, maar niets te melden. Zit suffe programma's te kijken op de bank. Zo maar weer even iets ondernemen, want dit schiet ook niet op.

Mum, ik duim me helemaal suf dat je snel naar huis mag! Dat is al een beter bericht dan eerder, toen ze zeiden dat je nirt zondef kindje naar huis zou gaan en dat ze je pas met 38 weken zouden inleiden.

DQ, dat wil je inderdaad niet horen! Volgende keer vragen of ze niet even kan voelen? Wie weet krijg je net zo'n bericht als ik gisteren. Terwijl wij èn de verloskundige dat absoluut niet verwachtten.

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Was ik ook weer na controle vk. Vond dat ik toch wel aardig wat vocht vast begon te houden. Dat had ik zelf natuurlijk ook al gemerkt aan mijn dinosaurusvoeten grr. Heb de hele zwangerschap een bloeddruk gehad van 55/100 en vandaag was ie binnen een week gestegen naar 75/120. Voor mijn doen dus erg hoog, maar nog geen reden tot paniek. Helaas heb ik ook last van misselijkheid en hoofdpijn. Goed in de gaten houden dus. Kreeg wel extra echo aangeboden en baby lag er nog heerlijk bij.

Geen babynieuws dus...had vannacht eigenlijk wel drie baby's verwacht.

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    DQ idd wel balen hoor, maar ja... zelf kun je er verder weinig aan doen helaas... maar mijn gyn vertelde dat de beeb ''zelf'' beslist wanneer hij zij komt, althans, de niertjes scheiden dan een stofje af wat uitgeplast wordt door de beeb, dat komt dan in het vruchtwater en dat geeft dan het hormoon af wat de bevalling op gang brengt.... ik wist t zelf nie eens!
    En hij keek naar mijn placenta en liet toen een aantal witte plekjes zien, dat zijn verkalkingen die erop wijzen dat je placenta minder gaat werken en dat is ook een teken dat het niet lang meer gaat duren.... maar dat mag idd niet te ver gaan, want als je placenta ''op'' is of niet meer werkt is niet goed.... vage vk heb jij .... :S

Mum, nou ik duim voor je hoor!!!!

EB, balen dat t nog niet doorzet! En hoe ist met mama05??? :D
    En natalie niet te vergeten..... hopelijk heeft ze nu goede ontsluiting!!!!

Dikke voeten enzo, heb ik alleen eind van de dag last van... terwijl ik tijdens de vorige zwangerschappen de hele tijd een olifantje was... :S Ik voel me stiekem ook best wel goed om eerlijk te zijn! Het lijkt of mijn bekkenpijn minder wordt en volgens mij zie ik er ook nog best goed uit :p
    Alleen die voorweeen zijn lastig en af en toe die moeheid, maar hey, als dat alles is hou ik het nog wel ff vol ;) hahahahaha
    Of zou mijn goede lichamelijke conditie juist een voorteken zijn??? :p (terwijl ik dit schrijf heb ik een heeeeele flinke (voor)wee!!!)

Nou meiden, kom op, voor iedereen die zich kut voelt.... heeeeele dikke knuf!!! Nog even volhouden!!! en als iemand wil klagen... daar zijn we hier toch voor???? Niet sorry zeggen om een ego berichtje!!!!!

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Daantje, heb je dus nog wel ff kunnen spieken... heeee wat balen, een extra echo :p ;)

Kan niet wachten tot donderdag :D

19. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sorry dat we je teleurstellen;)

20. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Helemaal eens met prutsje! Ze noemen het niet voor niets de laatste loodjes meiden!

Deel Deze Pagina