Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik heb van de week boerderijmama een pb gestuurd, maar hier heb ik ook niks meer opgehoord.... Ik hoop zo voor haar en die kleine dat alles goed is....:(

@ Rica, ik snap heel goed je onzekerheid.... Maar bedenk alsjeblieft dat jij de moeder bent van dit mooie meisje en dus jij weet wat het beste is voor haar. Als jij niet te lang naar buiten wil omdat het niet goed voelt, moet je dat gewoon niet doen. Daar groei je vanzelf in :)
    Laat je niet gek maken meid!!!

@ Mum, Jeeeee, lekker naar huis knuffelen met je meissie. En hou je rustig he, dan kun je lekker thuis blijven....:D

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Ik ben thuis!!! :D

@ EB: Ja idd.. eerst was er geen vertrouwen in dat het beter zou gaan..
    leuk dat je vader even langskwam!

@ Daantje: Goed in de gaten houden hoor.. zeker ook omdat je klachten als misselijkheid
    en hoofdpijn hebt.. je bloeddruk is voor jouw doen wel erg hoog, dus hou die ook goed in de gaten.

@ Prutsje: Hoop echt dat het snel doorzet bij je..
    thanx voor het updaten hier!! ik was er zelf nog niet aan toe gekomen :D

@ Meikie: Succes met het inpakken van je ziekenhuistas!
    zal me zeker rustig houden.. hopelijk kan ik het dan thuis uitzingen.

@ DQ: vind het maar een rare vk hoor.. zou het ook ff aangeven bij de volgende controle (al hoop ik dat je dan
    al bevallen bent) jaaaaa duimen heeft geholpen :D

@ Rianne: thanx.. duimen heeft geholpen ;)

@ Linda: vind het idd ook mar eng dat we niks meer van Boerderijmama hebben gehoord.

@ Rica: Wat fijn zeg dat de kleine meid zo goed gegroeid is!
    wel apart dat ons kindje waarschijnlijk nu al zwaarder is in mijn buik ;)
    wordt zo 6 a 6.5 pond geschat.

@ Mama05: Spannend hoor!!

Ben dus idd thuis sinds een uurtje of 2, heb absolute bed(bank)rust en krijg dagelijks thuiscontrole
    met CTG, bloeddruk opmeten en donderdag waarschijnlijk bloedprikken.. vrijdag moet ik zelf naar de poli komen voor een check
    daar en dan krijg ik te horen wanneer ik ingeleid kan gaan worden (duimen draaien voor maandag!!!) als alles dan nog
    zo gaat als nu krijg ik za en zo ook nog thuiscontrole en mocht er iets veranderen dan moet ik bellen.

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @mumtobe...wat heerlijk meid dat je thuis bent:D en nu wel rustig doen he, anders lig je er straks weer...
    idd hoop ik dat ik bevallen ben hihi dat zou een stunt zijn...en dat zij dan komt voor me bevalling hahahahha...

@boerderijmama....he meid hopelijk kom je je snel ff hier melden, al is het alleen om even te zeggen dat alles goed gaat meid!! we missen je!!

@rrianne...hoe was het bij de vk??

@princess...hoe is de eerste dag gegaan met jullie meisje??? lekker aan het genieten?

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    de laatste activiteit van boerderijmama was 28 september, dat is 6 dagen geleden mmmmm

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mum, Fijn dat je weer thuis bent. Altijd lekker. Nu inderdaad maar rustig houden en hopen dat je deze week zo kunt uit zingen. Wel fijn dat ze het zo lang mogelijk laten zitten, tot sowieso 38weken als alles mee zit. Maar lekker genieten dat je thuis bent en weer je eigen bedje mag slapen.

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    rica mijn is altijd gezegt als je gaat wandelen met de kleine, een jasje en daarover heen een dekentje je kunt het ook voelen aan het nekje als die lekker warm voelt is het goed is die heel warm doe je de deken iets af!!
    Onze eerste heeft bijna alleen maar geslapen in de kinderwagen bak in de kamer of terwijl ik aan het wandelen was, dus je moet gewoon doen waar je zelf het beste bij voelt!!

Boederijmama hopelijk horen we snel iets van jou en Th. Hopelijk ben je lekker aan genieten!!

Mumtobe echt heerlijk nieuws voor jullie lekker thuis bij D.imera!! en probeer ook je rust te pakken!!

eb heb na vanmiddag ook geen slijm meer verloren maar de vk zei het kan ook nog wel even duren pfffffffffff ik ben er zo flauw van!!!!
    Word nu gewoon sjaggie van alle mensen die om me heen zeuren nou loop je er nog steeds!!!! ja sorry als het aan mij lag dan was de kleine er ook al!!!!!GRRRRRRRRRRRRRRR

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dq: haha ja idd, dat zou een stunt zijn :D

@ Dolfijnjes: Ja juist... hoop die 38 weken te redden en dan mogen ze me
    van mij wel echt een handje helpen, wil niet nóg langer bang moeten zijn
    dat mijn gezondheid ineens kan omslaan.

8. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Ik kan leven met het feit dat er geen baby's komen vandaag want het beste nieuws van de dag is toch wel dat mum thuis is!! Het is je gegund meid! Doe lekker rustig aan! Oeh en spannend mssn maandag al inleiden!

@mama05 dikke knuffel!

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goed om te lezen dat ge thuis zijt mum!! Lekker rustig houden nu he, hopelijk kan het nog lang genoeg volgehouden worden...lekker veel hier komen kletsen, voor ge het weet is het al tijd dan ;)

Rica, goed om te lezen dat het ook soms komt zonder voortekens...zit er soort van toch ook op te wachten...met die stuitbevalling heb ik ook liever niet nog langer lopen, hoe langer dat ie zit, hoe meer babyvet, dus hoe meer ik er straks uit moet krijgen ;)

ben benieuwd of er nog nieuws komt vandaag! Kom zeker later nog ff lezen...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linda: aaah wat lief :D

@ VanEke: Gaat helemaal goedkomen..
    zolang ik lekker van mijn meisje kan genieten en als ze slaapt op internet kan dwalen of lekker met vriendlief tv kan kijken en heerlijk naast hem in ons eigen bedje lig zal de tijd zeker sneller gaan als in het ziekenhuis :D

11. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Joe hoe!!!

Mum wat een goed nieuws! Super! Nu lekker rustig an doen....

@Meikie, tas klaar???

@ Ben ook erg benieuwd naar boerderij mama? Hopelijk is het gewoon erg druk op de boerderij, en heeft ze erg veel afleiding..

Kga ff stukkie wandelen.... groetjes

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Mum, geniet ervan!!!!

VanEke, bij mij kwam de eerste ook zonder verdere voortekens!
    Ik hield alleen veel vocht vast en voelde me die dag heel raar....
    Toen braken mijn vliezen spontaan, smiddags om kwart voor vijf :S
    Dus t kan altijd zo maar gebeuren!!!

Hier zit ik weer op de bank, straks lekker onzinnig tv kijken, oh oh cherso en de villa.... zonder ergens bij na te hoeven denken....

Af en toe weer een wee, maar verder niksssssssssss!

Succes verder meiden, vooral bij ''de rommelaars'' ;)

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @prutsje...hier ook oh oh cherso en de villa kijken:D idd tv waar je niet bij na hoeft te denken dat is soms zoooo lekker hahahah

@hier...ik heb een beeb in me buik die op dit moment erg druk is poehhhh hahah heel me buik golft:D:D...dat was ik nog vergeten te vertellen hij ligt wel vast en goed ingedaald:D dus dat was wel een posibericht:)

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jeeeejjjj!!! Mum... Wat heerlijk dat je thuis bent!!!

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Mum, hoe reageerde je meissie dat je weer thuis bent? Die was wel blij zeker? :D

@ Sandra, ja tas staat ingepakt. Ws. veel te veel erin gedaan, maar goed beter te veel dan te weinig :p

@ EB, wat lief dat je vader met zo'n verassingsbezoek kwam :)

@ Karina, helemaal vergeten te zeggen. Maar vond je buik echt heel gaaf beschilderd. Vond je het niet zonde om het er weer af te wassen? :$

@ VanEke, zie je op tegen de stuitbevalling? Laten ze je nu gewoon doorlopen net als ieder ander of word de grens in dit geval naar beneden bijgestel? ;)

@ Dq, grappig he om je buik zo heen en weer te zien gaan. Kan er wel naar blijven kijken als dat zo is. Ook als hij de hik heeft, hahaha!!!

@ Prutsje, wat doe je hier nog. Ga eens even bevallen!!!

Dat geld voor de rest van de rommelaars trouwens ook, hup ga bevallen en geef ons eens wat babynieuws!!! :p
    En dan natuurlijk dat bevalhormoon nog even aan ons (nog niet rommelaars) doorgeven. Dan kunnen we met zijn allen genieten van onze kleintjes :D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Ze is me mee op komen halen :D en vanavond toen ik haar mee naar bed ging brengen moest ze met mij kroelen en zei ze steeds "Allebei!!"
    moesten we met z'n 3tjes kroelen :D en toen we naar beneden liepen bleef ze maar roepen: "Love you mama"

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Net een mooie babybjörn draagzak met wintercover gekocht via marktplaats. Nog in de originele verpakking, haast niet gebruikt. Voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Mp is fantastisch!

Mijn man ziet al strandwandelingen met Kerst (familietraditie) voor zich met ons kereltje op zijn buik... Prima, dan mag hij even dragen:)

18. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Over bevalhormonen gesproken vind ik wel dat we nu op volgorde van uitgerekende datum moeten gaan bevallen hoor! Hahaha
    Heb er stiekem steeds meer moeite mee dat dames die na mij uitgeteld waren nu al met de kleine kunnen knuffelen! Haha
    Dus mama05 en elisabethbas zet hem op!

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ooooohhhh, dan smelt je toch......;)

20. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ mum lekker weer thuis!!!

@ rica hier hetzelfde als ik n zwanger iemand zie erg he! hoorde gister dat er iemand van onze vriendenkring zwanger is ben zo jaloers!!! En dat terwijl ik n mooi meisse heb en ik de hele zwangerschap me helemaal niet goed voelde! ik mis mn buik zo!!!!

@ bij iedereen waar t rommeld succes zet m op! en de rest lekker blijven genieten van je buik!!

Deel Deze Pagina