Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @wapje....ohh meid wat spannend bij jou:D hopelijk gaat het vandaag toch gebeuren meid:)

@mama05...zoo jij hebt een spannend weekje voor de boeg zeg...hopelijk blijft de kleine nog ff zitten dan, of anders tussen de verjaardagen door dan maar:)

@pruts...ik heb nog geen smsje ontvangen, dus denk dat alles nog rustig bij je is??:D:D

@hier....niet echt lekker geslapen, maar ja het is al bijna normaal aan het worden! Ik ga vandaag maar eens me vluchtkoffertje klaar maken, moet er nu toch echt aan gaan geloven hahaha....morgen 37 weken jeeeeyyy dus het gaat nu wel spannend worden:)

2. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier ook echt alleen maar voorweeen hoor, totaal geen regelmaat ofzo... dus denk echt niet dat het al ''bezig'' is!!!!
    Wapje, je had het gisteren over vochtverlies, wat bedoel je daar dan mee??? Ben je niet bang dat je vliezen zijn gebroken?

Hier een goede nacht, weinig wakker geweest, alleen wel maar kort geslapen. Ach, de tijd dat ik sliep, was het wel goed :)
    Ben zelfs niet naar de wc geweest!
    Gisteravond nog even met mannetje naar mijn buik liggen kijken, jeetje, wat kan dat toch bewegen, dan zie je echt hoe groot de beeb al is!!!! Zo bijzonder, ondanks de pijn toch nog maar even genieten van de bewegingen....

Vd een weekje ''vol'' viste... ik ben vrijdag jarig en heb een aantal mensen uitgenodigd verspreid van woe t/m zondag.
    Wel dus veel in en uit loop, maar in elk geval niet allemaal tegelijk, zo heb ik voor elke visite lekker de tijd om te kletsen, he wat een drama :D
    Alleen dan woensdagochtend wel taartje maken...mmmm Monchou, lekker makkelijk en zooooo lekkah!

Kado van vriendlief staat nog ingepakt.... ik mag t nog niet uitpakken van hem :p pas vrijdag.
    Kids, vooral M.erel, vind het allemaal spannend, want ik had uitgelegd adv verjaardagen hoe lang het duurt voor de baby kwam.... (eerst oma A. in mei, toen zij en haar broer in Juli, J.esper in sept en dan mama en daaaaaarna komt de baby...) dusssss wat denkt M.erel... dat de baby dus gewoon de 30e komt ;) want ja, dan is mama jarig :p
    Ach.... we zullen wel zien!

Morgen eerst naar de gyn!

Voor iedereen met een slechte nacht.... dikke knuf en hopelijk gaat het vandaag beter!!! Ik ga aan de slag hier... nesteldrang blijft ;)

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Goedemorgen!

Geen babynieuws...jammer zeg.

Hier een goede nacht gehad, alleen mijn vriend niet. Ik snurk normaal nooit, maar het scheen vannacht echt zo erg te zijn dat hij naar de bank vertrokken is en daar de hele nacht heeft geslapen. Best sneu.

Sinds gisteren zijn mijn handen trouwens opeens opgezwollen door het vocht. Zou het komen door de warmte?

Vandaag weer aan de slag met alle babykleertjes strijken en langs de drukker voor een aanpassing van de proefdruk en het ophalen van de enveloppen. Die ga ik volgende week maar eens schrijven.

4. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ prutsje denk niet dat het vruchtwater is want het is al gestopt en t was niet zoveel als bij mijn eerste zwangerschap, Voorweeen zijn echt niet fijn he! Ik voel ook hele tijd het hoofdje zitten wat giga op mn muts drukt!

Nu alleen last van voorweeen en misselijk verder niks aan de hand hoor meiden t kan nog wel heeeeeeeel lang duren! Vanacht toch maar die keelspray genomen zag ik dat ie ook nog over de datum was! Heb in elk geval nog wel tot 8 uur kunnen slapen erna. Vandaag maar eens kijken in de winkel of er iets is wat je wel mag gebruiken.

Succes allemaal vandaag! en geniet vh mooie weer!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Morgen!

@ Meikie: Dat klinkt als een heerlijk avondje samen!
    ow jeetje wat een rotnacht.. nee idd die aambei wil je liever niet laten zien, doe
    maar gewoon een zalfje haha

@ Prutsje: jij blijft ook aan het rommelen met je voorweeën hé!
    fijn zeg even een nacht niet naar de wc.. scheelt al als je er niet uit hoeft.
    ow jee hopelijk blijft beeb niet veel langer dan je verjaardag zitten dan, anders moet je het elke keer uitleggen hihi

@ Sandra: Wat ben jij altijd vroeg actief zeg.. ik moet echt even op gang komen smorgens hoor ;)

@ Natalie: belabberd nachtje :(

@ Mama05: wow nog 50 cupcakes bakken.. doe je wel rustig aan? je bent officieel HOOGzwanger hé!

@ Waterlelie: ook al aan de ongikrampen? lekker zwemmen.. ik trek dat niet meer, deed het tot voorkort ook
    wekelijks met mijn meisje.

@ dq: yeah bijna 37 weken! met welke termijn is je dochter geboren?

@ dAANTJE: ow jee die mannen hebben het ook maar te voorduren met ons!

@ Wapje: fijn dat je toch nog even hebt kunnen slapen!

Hier een baggernacht gehad maar gelukkig niet door de jeuk..
    kleine meid lag te hoesten als een zeehond en had keelpijn dus daar flink mee in de weer geweest tot half 3 en om 8 uur ging de wekker weer dus was een kort nachtje.

Nu net terug van de gyn! Beeb is ingedaald en ligt vast in mijn bekken :D moest nog wel wat groeien zei ze want voelde
    niet erg groot aan (bm komt niet tot aan mijn ribben) zal mij benieuwen hoe groot t is bij de geboorte ;)
    echo weer prima, bloeddruk nog steeds hoog (onderdruk 90) officieel hoge bloeddruk volgens de gyn..
    moet het gewoon in de gaten houden, rust nemen en als ik me niet lekker voel bellen!
    heb nu pilletjes tegen de jeuk dus hopelijk kan ik nu wat beter slapen, dan zou mijn bloeddruk ook beter stabiel blijven.
    ze checkte nog even mijn hb in t systeem want ze vond me wel bleek maar hb was 7.0 gelukkig volgende week weer op controle!

Zal de lijst er weer even bijhalen!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hier de laatste bijgewerkte lijst.

Echo
    29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho)

Bezoek aan VK of gyn
    27 sept: Prutsje, Elisabethbas
    28 sept: Daanquinty, Natalie78, Karine
    30 sept: waterlelie81
    3 okt: Karine, Mumtobe21
    4 okt: Daantje2011
    6 okt: Prutsje, Meikie
    10 okt: Prutsje

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje),
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)

Al 3 Jongetjes en 1 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie81

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hai there,

hier ook weer wakker.... Heb na 7.00 nog heerlijk ff 3 uur geslapen (lovely)
    Zo ff naar de markt, groente/fruit halen. Heb net weer een heerlijke shake gemaakt!
    Ciao

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sandra: Lekker zeg.. zowel 3 uur bijtukken als een fruitshake!

Als jullie nog iets moeten hebben voor de babyuitzet..
    vandaag zijn de mama-mazzeldagen gestart in de webshop van prenatal en vanaf woensdag ook in de winkel!
    leuke kortingen dus ga nog ff lekker neuzen van de week!

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou dames,
    hier weer een bezig ochtendje achter de rug. Rolgordijn is zo goed als schoongeworden en heb gelijk de overgordijnen maar gewassen. Dus alles is weer schoon en fris en het ruikt heerlijk (heb nieuw wasmiddel en ben helemaal verliefd...).
    Vanavond kan vriendjelief het rolgordijn weer ophangen!!!

@ Waterlelie, wel een beetje rustig aan doen he. Ik hoop voor je dat je vannacht beter zult slapen!!!

@ Daanquinty, oei 37 weken alweer... Dan inderdaad je vluchttas maar klaar zetten ;) Mijn vriend vroeg van het weekend ook al of die al klaar stond, want tja je weet maar nooit...:D (waar die mannen al niet mee bezig zijn he)

@ Prutsje, lekker hoor de tijd hebben voor visite. Normaal met een verjaardag ben je alleen maar aan het heen en weer rennen.... En die monchou taart staat hier op op de planning om te maken woensdag. We gaan dan mijn vriend z'n diploma ophalen dus weer een feestje....:p

@ Daantje, druk dagje dus. Maar wel allemaal babydingetjes om mee bezig te zijn ;) Ik hoorde hier laatst ook dat ik nu snurk, doe ik normaal ook niet... Gelukkig slaapt mijn vriend erg makkelijk, dus die heeft er geen last van ;)

@ Wapje, wij grijpen nu gewoon elk dingetje aan als teken voor de volgende bevalling :p Dus blijven je in de gaten houden, hahaha!!!
    Alleen word het wel steeds rustiger, met zo'n kleintje heb je geen tijd om hier telkens rond te neuzen....:)

@ Mumtobe, vond het een beetje vreemde opmerking van de assistente, maar goed....
    Heb je eens geen mega last van de jeuk heb je weer andere factoren waardoor je niet kunt slapen... Maar goed vandaag maar rustig aan doen!!! Bij de gyn in ieder geval weer goed gekeurd, en een kleintje is toch ook niet erg, als die het maar goed doet toch ;)

Nou, ik ga even bij m'n rolgordijn kijken!!!
    Tot later!!!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heeey deel 2 alweer! en nog niemand die mij achterna is gegaan!??? spannend nog steeeeds!

Foto's in mijn album maar dan wel even vriendjes worden :D

hier gaat het goed hoor, ze is zo lief en rustig (nog wel) :)
    Ik vind het alleen heel erg jammer dat ik haar bijna niet vast kan houden, lekker knuffelen enzo...ze moet eigelijk gelijk weer in de wieg voor het raam vanwege tempdaling anders :)

Hoe gaat het met de rest...wapje toch spannend hoor...
    wie o wie volgt er!!!!

11. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik kom ook alweer eventjes kijken.
    Nog geen babynieuws helaas...
    Ben echt aan 't wachten op de volgende hihi ;)

@ de meiden die het vroegen: Het valt wel mee hoor qua drukte. Kleintje slaapt natuurlijk nog veel.
    Veel van de kraamvisite hebben we in het ziekenhuis al gehad, maar ondanks dat hebben we wel een onwijs druk weekend gehad qua visite.
    Wel heel gezellig hoor! Voel me nog steeds top, vrijwel niet moe.
    Kraamhulp hebben we maar 3 dagen gehad thuis, totaal 13 en een half uur omdat ik natuurlijk al een week in het ziekenhuis had gelegen.
    De dag van thuiskomst is ze geweest van 1 tot 5, en de 9e en 10e dag hebben we van de verloskundige gekregen, die moet daar een handtekening voor zetten.
    Zij bepaald namelijk of je dat nodig hebt of niet...
    We hadden een ontzettend leuke kraamhulp.
    Bij een eventueel volgend kindje wil ik haar zeker weer zien!
    Leuke meid, 26 jaar, heel gezellig :)

Stijn doet 't overigens steeds beter.
    Omdat hij honger bleef houden na de fles van 65cc krijgt ie nu (op aanraden van de kraamhulp) wat meer in de fles, hij drinkt nu tussen de 75cc en 85cc per fles.
    En hij weegt nu 2470 gram! *juich*
    Heb hem vandaag weer in bad gedaan, en even zijn bedje verschoond.
    Ja we zijn al helemaal aan het papa-mama leven gewend!

Nou dames ik kom snel weer kijken of er nieuw babynieuws is!

Fijne dag!!!
    En voor alle dames die het kunnen gebruiken: KNUFFFF!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Nee hoor, vind een wat kleiner kindje helemaal niet erg, D.imara was 3775 gram
    en daar was het echte baby baby erg snel vanaf ;) maar nou pin ik me niet zo vast op
    die schattingen qua gewicht, dus we zien het wel als beeb geboren is ;)
    super dat het rolgordijn weer als nieuw is!

@ Rica: heb je een vriendjesverzoek gestuurd ;) ben erg benieuwd naar de kleine meid!
    wat jammer dat je niet lekker ongestoord met haar kunt knuffelen.
    hopelijk houdt ze haar temp snel onder controle en kun je lekker kroelen.

@ Pookie: Wat fijn dat jullie toch nog lekker 3 daagjes kraamzorg hebben gekregen!
    leuke kraamhulp dus, dat werkt echt mee aan een fijne kraamtijd.
    Lekker zeg dat hij al zo goed eet en groeit!

13. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hoihoi, ik meld me weer. Ga nu weer alles goed bijhouden, heb weer rustige dagjes voor de boeg.

Rica en Pookie, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleintjes. Rica, prachtige foto's!

Wat een heerlijk weer weer vandaag. Zit lekker in de tuin onder de parasol met mijn voeten in een teil water, want die werden dikker en dikker. Mijn man gaat zo de hangmat ophangen, eens kijken of ik daar nog in en uit kan.

Kreeg net een mailtje van een collega. Een andere collega van ons is ongeveer 25 weken zwanger van een tweeling, maar gisteren zijn van eentje de vliezen gebroken en die is meteen geboren. Heeft 2 uur geleefd. Gelukkig is het een 2-eiïge tweeling, dus de tweede zit nog in haar eigen vruchtwater, maar ook dat is heel spannend of ze het gaat redden. Mijn collega krijgt nu antibiotica en weeënremmers. Ik duim echt dat het goed zal blijven gaan...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Jeetje wat erg zeg van je collega! Duim dat het andere kleintje sterk is en nog een tijdje blijft zitten om te groeien en aan te sterken!

15. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hey meiden,
    Ik meld me ook weer even. Vanochtend weer controle gehad en ben weer voor een week goed gekeurd. De kleine lag al mooi ingedaald en bloeddruk was goed. Ze zei wel dat het waarschijnlijk een mooi kindje zou worden qua gewicht (met lekkere kakbillen zoals we hier zeggen).

Morgen ook hier 37 weken. Krijg dan tevens het kraambed thuis, dus mag vanaf dan officieel thuis bevallen.

@slapen, Hier wel goed geslapen. Wel 3x eruit geweest en vaag gedroomd dat ik al aan het bevallen was. Maar viel mee gelukkig. Tevens snurk ik ook tijdens de zwangerschap vooral de laatste weken.

@slijmverlies, heb ik even naar gevraagd. Want heb zelf ook wel dat ik ineens heel veel verlies. Maar dit komt omdat alles weker wordt dus ook het slijm. Daardoor wil het wel eens voorkomen dat je in één keer wat meer verliest b.v. bij niezen of opstaan, enz.

Tevens m'n volgende afspraak erbij gezet. Gluur vanavond wel weer even. Ga nu ff buiten zitten en genieten van het weer. Misschien nog ff een tukje doen.

Echo
    29 sep:
    Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho)

Bezoek aan VK of gyn
    27 sept: Prutsje, Elisabethbas
    28 sept: Daanquinty, Natalie78, Karine
    30 sept: waterlelie81
    3 okt: Karine, Mumtobe21, Dolfijnjes
    4 okt: Daantje2011
    6 okt: Prutsje, Meikie
    10 okt: Prutsje

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje),
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)

Al 3 Jongetjes en 1 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie81

16. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ poookie fijn dat stijn het zo goed doet, en gelukkig en leuke kraamhulp gehad is erg belangerijk.

@ Rica jammer dat je lois niet lang vast kan houden gelukkig gaat alles goed.

@ Eb wat erg voor je collega hoop toch dat de andere baby wel gezond ter wereld komt.

Heb nog lekker geslapen maar nog steeds misselijk.
    Denk niet dat de baby eerder komt dan volgende week maandag gewoon een gevoel maar gelukkig heb ik wel een datum.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rica, maar heeft Loïs niet voldoende aan jou lichaamswarmte dan? Met een lekker dekentje eroverheen blijft ze toch ook lekker warm? Of zie ik dat verkeerd? ;)
    Voor de hechting is dat kroelen toch erg belangrijk....:D
    Ik heb je een verzoekje gestuurd voor vriendschap ;)

@ Pookie, wat doet die kleine Stijn het goed zeg... Nog even en het is geen kleine Stijn meer, hahaha :)

@ EB, ik wil wel zien hoe jij in en uit die hangmat gaat, hahaha!!! Lijkt me een comisch tafereeltje :p
    Heftig zeg van je collega, dat wens je niemand toe..... Ik hoop dat de andere kleine nog maar even blijft zitten....:(

@ Dolfijntjes, ook weer goedgekeurd. Fijn dat de kleine er ook al startklaar voor ligt en je morgen je bed krijgt. Dan is echt alles er klaar voor toch? ;) Laat maar komen die kleine (vanaf morgen dan...)

@ Natalie, balen zeg van die misselijkheid.... Waarom denk je dat de kleine niet voor komende maandag komt? Een voorgevoel? :)

Wat een weertje he meiden, niet te warm, niet te koud....
    Morgen even een berg schoonmaakazijn halen en nog even de achtertuin een beurtje geven qua groene aanslag en onkruid. Ziet dat er ook weer een beetje schappelijk uit ;)

18. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Lees net in het andere oktobertopic dat daar een babytje bij meer dan 38 weken zwangerschap in de buik is overleden. Word heel heel triest van zulke verhalen. De moeder voelde hem niet meer bewegen, is naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek hij niet meer te leven.

Dus dames, als je twijfelt, meteen na laten kijken. Je eigen gevoel zegt meer dan wat dan ook!

Bah, wat een vervelende berichten allemaal.

19. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ meikie ik heb dat gevoel gewoon.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    in een ander oktober topic??????????ooooooooooh wat erg!!!!
    ik ga toch even kijken, wat verschrikkelijk zeg!

meikie ja doe ik ook wel maar niet te lang want ze is wat gelig en de kruik (zegt kraam) en dan een compacte omgeving (zoals wieg) waar de warmte beter blijft is dan beter... dus als dat beter is dan is dat goed :):)

bedankt voor jullie reacties!!!!

Deel Deze Pagina